-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Плитоноски
Завершена
963 541.88
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 817.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 817.71 UAH
Номер:
95c362e623754efc91a64e55d679d382
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-19-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
19.08.2025 13:25 - 10.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2025 № 296
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2025-06-03-006943-a 03.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій
ТОВ «УКРАЇНСЬКІ КОЗАКИ», ТОВ «МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО» та ПП «СТРІЛА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості №1178), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.06.2025 № 371-НВ, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.06.2025, тендерні пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ КОЗАКИ», ТОВ «МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО» та ПП «СТРІЛА», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ КОЗАКИ» від 19.06.2025 № 395-HB, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО» від 20.06.2025 № 397-НВ, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ПП «СТРІЛА» від 25.06.2025 № 407-НВ та повідомлення про намір укласти договір від 25.06.2025, договір про закупівлю товару від 02.07.2025 № 851-25, пояснення та документи надані Замовником від 25.08.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом встановлено, що пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ КОЗАКИ» та ТОВ «МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО», відхилено Замовником (протокольні рішення уповноваженої особи від 19.06.2025 № 395-HB та від 20.06.2025 № 397-НВ) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення зазначених в протокольних рішеннях уповноваженої особи, порушень не встановлено.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ПП «СТРІЛА» з остаточною ціновою пропозицією 765 000,00 гривень з ПДВ, та укладено договір про закупівлю товару від 02.07.2025 № 851-25.
Період усунення порушень:
08.09.2025 16:43 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2025 16:43
Запити/Пояснення
Номер:
12e63080cebe4ea6b4c2ebdcb1062525
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.08.2025 14:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої плитоноски (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2025-06-03-006943-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на плитоноски (що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b537583a20de4db7a4d1ad5a322219a6
Назва:
Надання пояснень, інформації та документів на запит органу державного фінансового контролю відповідно до моніторингу закупівлі UA-М-2025-08-19-000044
Дата опублікування:
25.08.2025 17:46
Опис:
На запит ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 19.08.2025 щодо процедури закупівлі 250 штук плитоносок до бронеплит 4-го класу захисту за предметом закупівлі згідно із ЄЗС ДК 021:2015 – 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування», інформацію про яку опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-03-006943-a та відповідно до розпочатого моніторингу від 18.08.2025 № 296 повідомляється наступне.
Питання № 1: Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на плитоноски (що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: У зв'язку із необхідністю забезпечення індивідуальним обмундируванням поліцейських поліції охорони, Управлінням поліції охорони в Київській області було прийнято рішення про закупівлю 250 штук плитоносок до бронеплит 4-го класу захисту (сканована копія службової записки начальника відділу логістики про потребу в закупівлі від 05.05.2025 з резолюцією керівника Управління додається до пояснення у вигляді завантаженого окремого файлу). Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені у відповідності до норм належності однострою особового складу та за пропозиціями профільного відділу (службова записка відділу логістики з технічною специфікацією від 21.05.2025 року додається до пояснення у вигляді завантаженого окремого файлу).
Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до пункту 2 частини 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (техніко-економічне обґрунтування на закупівлю плитоносок з розрахунками очікуваної вартості додається до пояснення у вигляді завантаженого окремого файлу). Вказаний аналіз проведено на підставі направлених Управлінням письмових запитів (листи з вих. №№ 282/43/30/6-2025, 979/43/30/6-2025, 980/43/30/6-2025, 981/43/30/6-2025 від 08.05.2025) та отриманих комерційних пропозицій: ТОВ «Л.А.К.» (№ 0525-1 від 12.05.2025), ПП «СТРІЛА» (№ б/н від 10.05.2025), ТОВ «ТД «РЕДУТ» (комерційна пропозиція б/н) та ТОВ «МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО» (№ 38 від 14.05.2025) (скановані копії направлених запитів та отриманих комерційних пропозицій завантажені окремим файлом до пояснення). Таким чином, на основі вищезазначеної систематизації цінового дослідження і даних з отриманих комерційних пропозицій, Управлінням були проведені розрахунки очікуваної вартості предмету закупівлі, яка склала 1 156 250,25 грн. з ПДВ, або 963 541,88 грн. без урахування ПДВ.
Питання № 2: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь: Відповідно до п. 12 розділу 1 Положення про Управління поліції охорони в Київській області, що затверджено наказом Національної поліції України від 06.11.2015 № 54 (у редакції наказу Національної поліції від 21.10.2019 № 1046), Управління поліції охорони в Київській області утримується за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах, інших джерел, не заборонених законодавством України (сканована копія Положення Управління поліції охорони в Київській області завантажена окремим файлом до пояснення).
Під час проведення публічних закупівель Управління поліції охорони в Київській області діє виключно в межах законодавства України в сфері публічних закупівель та нормативних актів, що діють в особливиий період, пов’язаний з воєнним станом в Україні. Зокрема керуючись частиною першою статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" – самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не містять обов’язку щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію.
Інформуємо, що Управління поліції охорони в Київській області не має власного веб-сайту.
Також повідомляємо, що Управління поліції охорони в Київській області є структурним підрозділом Національної поліції України, який оперативно підпорядковується Департаменту поліції охорони, та проводить фінансування закупівель за рахунок власних коштів (кошти від господарської діяльності), у зв’язку з цим не підпадає під дію постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Питання № 3: Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Відповідь: Відповідно до Закону України від 02.07.2015 № 580-VIII «Про Національну поліцію» (далі – Закон № 580) та постанови КМУ від 13.10.2015 № 834 «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства внутрішніх справ», було створено Департамент поліції охорони, а також управління і відділи поліції охорони в областях, як територіальні органи Національної поліції. У складі поліції функціонує, зокрема, поліція охорони (частина третя статті 13 Закону № 580), одним із територіальних органів якої є Управління поліції охорони в Київській області.
Відповідно до підпункту 9 пункту 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 18.10.2015 № 877 «Про затвердження Положення про Національну поліцію» Національна поліція з метою організації своєї діяльності фінансується за рахунок коштів Державного бюджету України (ЗА ВИНЯТКОМ ДІЯЛЬНОСТІ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ, яка утримується за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах, крім виплат грошового забезпечення (заробітної плати) та додаткової винагороди, компенсації поліцейським податку на доходи фізичних осіб та нарахування єдиного соціального внеску на вказані виплати, які встановлюються на період дії воєнного стану, виплат державою компенсації частини лізингових платежів у разі забезпечення поліцейського житлом на умовах фінансового лізингу, а також гарантованої з боку держави одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) чи втрати працездатності поліцейського або колишнього працівника міліції, що здійснюються за рахунок коштів, передбачених державним бюджетом для Національної поліції), інших джерел, не заборонених законом, а також забезпечує ефективне і цільове їх використання.
Відповідно до п. 12 розділу 1 Положення про Управління поліції охорони в Київській області, що затверджено наказом Національної поліції України від 06.11.2015 № 54 (у редакції наказу Національної поліції від 21.10.2019 № 1046), Управління поліції охорони в Київській області утримується за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах, інших джерел, не заборонених законодавством України (сканована копія Положення Управління поліції охорони в Київській області завантажена окремим файлом до пояснення).
Враховуючи вищевказане повідомляємо, що Управління поліції охорони в Київській області з метою проведення закупівель товарів, робіт і послуг не фінансується з бюджетів жодного рівня, проводить фінансування закупівель за рахунок виключно власних коштів (коштів від господарської діяльності щодо надання послуг охорони на договірних засадах), а тому не зазначає КПКВК при проведенні закупівель.
В свою чергу, Департамент поліції охорони надав дозвіл Управлінню на закупівлю 250 штук плитоносок (витяг з протоколу № 23 засідання балансової комісії Департаменту поліції охорони від 27.05.2025 додається окремим файлом до пояснення).
Оприлюднені Замовником зміни до Річного плану закупівель УПО Київської області на 2025 рік в частині планування закупівлі плитоносок (UA-P-2025-06-02-014778-a) містять коректний запис рядка «Джерело фінансування заекупівлі» – «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)» та всю необхідну інформацію в повному обсязі.