-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт проїздів та тротуарів за адресою: вул. Шкільна, 6 в с. Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
1 778 169.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 890.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 890.85 UAH
Номер:
cddcc2684240450d9aeeaed320f6b0b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-29-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.07.2025 00:00
Період моніторингу:
29.07.2025 12:52 - 20.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.07.2025 № 272
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-06-03-003513-a 03.06.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1», ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82» та ТОВ «ЖИТЛОШЛЯХБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.06.2025 б/н зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.06.2025, тендерні пропозиції ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1», ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82» та ТОВ «ЖИТЛОШЛЯХБУД», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1»
від 27.06.2025 № 128, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82» від 02.07.2025 № 132, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ЖИТЛОШЛЯХБУД» від 04.07.2025 № 135 та повідомлення про намір укласти договір від 04.07.2025, договір підряду від 16.07.2025 № 489, пояснення та документи надані Замовником
від 04.08.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1» (протокольне рішення уповноваженої особи від 27.06.2025 № 128) та ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82» (протокольне рішення уповноваженої особи від 02.07.2025 № 132) відхилено Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РАФ-1» та ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82» зазначених в протоколах від 27.06.2025
№ 128 та від 02.07.2025 № 132 порушень не встановлено.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «ЖИТЛОШЛЯХБУД» з остаточною ціновою пропозицією 1 772 153,17 гривень з ПДВ та укладено договір підряду від 16.07.2025 № 489.
Період усунення порушень:
18.08.2025 17:14 - 22.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.08.2025 17:14
Запити/Пояснення
Номер:
b32fb8f2d5ed44ceae0eae02d37cf0c5
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
30.07.2025 12:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт проїздів та тротуарів за адресою: вул. Шкільна, 6 в с. Калинівка Броварського району Київської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-03-003513-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f6ebbcc1e9784c2cbacbda9296ce97c7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.08.2025 14:33
Опис:
1. У відповідь на запит Держаудитслужби України від 30.07.2025 про надання інформації повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Капітальний ремонт проїздів та тротуарів за адресою: вул. Шкільна, 6 в с. Калинівка Броварського району Київської області» (ID: UA-2025-06-03-003513-a) визначено на підставі затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації.
Згідно з Експертним звітом № 081-05-25/КШ від 09.05.2025 (реєстраційний номер ЕХ01:3730-4898-6651-9992) (додається), а також зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва кошторисної документації (додається), кошторисна вартість капітального ремонту складає 1 929 686,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України в будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги», глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», з урахуванням ПДВ та складає 1 778 169,00 грн.
2. Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266) органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи, рекомендаційних характер зазначеної норми, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті https://kalynivska-2-gromada.gov.ua не оприлюднювалося.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і очікувану вартість, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
3. Джерело фінансування – місцевий бюджет. КПКВК – 0217461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету».