-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Плити, балки.
Завершена
1 136 090.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 680.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 680.45 UAH
Номер:
bde1006d628744b9bf356687e7e5e805
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-04-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2025 00:00
Період моніторингу:
04.08.2025 16:49 - 26.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.08.2025 №110-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.08.2025 №110-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2025-06-03-003320-a, 03.06.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Поділля-залізобетон», ТОВ «ЗАХІДБЕТОНБУД», ТОВ «ВТОРМА ВЕСТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 03.06.2025), звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 03.06.2025, відповідь Замовника від 04.06.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Поділля-залізобетон» (далі – ТОВ «Поділля-залізобетон»), повідомлення про обґрунтування аномально низької ціни до 00:00 год. 14.06.2025 та 27.06.2025, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 16:13 год. 18.06.2025, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 19.06.2025 та від 26.06.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДБЕТОНБУД» (далі – ТОВ «ЗАХІДБЕТОНБУД»), повідомлення про обґрунтування аномально низької ціни до 00:00 год. 01.07.2025 та 10.07.2025, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 02.07.2025 та від 09.07.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ВТОРМА ВЕСТ» (далі – ТОВ «ВТОРМА ВЕСТ»), повідомлення про обґрунтування аномально низької ціни до 00:00 год. 10.07.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.07.2025, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 28.07.2025 № 1067-25/26 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 07.08.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
14.08.2025 17:39 - 20.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2025 17:39
Запити/Пояснення
Номер:
c5f9a18aced8453c8eca6e263ac2f71f
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
05.08.2025 17:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі плит, балок (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-06-03-003320-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1a549bdb698b4294a7fe6c5e3d5ff757
Назва:
Щодо надання пояснень на запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Дата опублікування:
07.08.2025 17:02
Опис:
Щодо Закупівлі за ідентифікатором:№UA-2025-06-03-003320-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2025-08-04-000039.
05.08.2025 р. через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі.
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
1. При формуванні очікуваної вартості (бюджетного призначення) предмета закупівлі, КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» керується примірною методикою, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, яка має рекомендаційний характер та самостійно визначає методику здійснення відповідного обґрунтування (очікувана вартість предмета закупівлі вищезазначеної закупівлі визначена шляхом порівняння ринкових цін).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» були визначені на підставі реальних потреб та з урахуванням вимог визначених частиною другою статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію з вимогами щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Тобто, ураховуючи викладене, замовник самостійно визначав необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Додатки:
1.Звіт про очікувану вартість предмета закупівлі
2. Комерційні пропозиції.