• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Електричні лампи розжарення» код 31510000-4 за ДК 021:2015 (лампи побутові)

Завершена

2 887 133.75 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 000.00 UAH
Номер: 5648e4f488c5467589926a968665d3f7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-10-16-000321
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.11.2018 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.11.2018 19:43 - 08.12.2018 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 12.11.2018 № 262 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Голова Л. ГАВРИЛОВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 12.11.2018 № 262 Перелік процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків 12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків 15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі порушення вимог частини першої статті 10 Закону не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації установлено, що Замовник у тендерній документації визначив підставу на відхилення тендерної пропозиції переможця, яка не передбачена Законом. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії укладання договору про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2018 року. Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії: планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення; розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки; укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік Замовника, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету КП «Київпастранс» (протокол від 03.09.2018 № 1201); тендерна пропозиція учасника ТОВ «СВІТЕКО»; протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції; повідомлення про намір укласти договір; договір, укладений за результатами проведеної процедури закупівлі від 05.11.2018 № 52.18-520; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, отримане від Замовника через електронну систему закупівель 23.11.2018. За результатами аналізу тендерної документації установлено, що Замовник у пункті 7 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» установив вимогу про надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (завантаження в сканованому вигляді в електронну систему закупівель), комерційної пропозиції за формою, наведеною в додатку 1 до тендерної документації, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. При цьому Замовник зазначив, що ненадання (незавантаження в систему) переможцем торгів остаточної пропозиції за результатами аукціону буде розцінено як відмова учасника від підписання договору про закупівлю, що тягне за собою наслідки відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 30 Закону. Згідно нормам статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де, зокрема, зазначається інформація про ціну, інші критерії (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, повинен у строк що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати замовнику документи, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації. При цьому Законом не передбачено надання переможцем торгів будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 Закону. Підставами для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів, що визначені пунктом 2 частини першої статті 30 Закону, є відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Отже, ненадання переможцем торгів (незавантаження в систему) остаточної пропозиції за результатами аукціону не може буде розцінено як відмова учасника від підписання договору про закупівлю та, як наслідок, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця.
Період усунення порушень: 07.12.2018 17:37 - 22.12.2018 00:00
Дата публікації висновку: 07.12.2018 17:37

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано адміністративний позов до суду 21.12.2018
Дата публікації: 21.12.2018 16:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку
Дата публікації звіту: 11.12.2018 19:55

Запити/Пояснення