-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Електричні лампи розжарення» код 31510000-4 за ДК 021:2015 (лампи побутові)
Завершена
2 887 133.75
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 29 000.00 UAH
Номер:
5648e4f488c5467589926a968665d3f7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-10-16-000321
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.11.2018 00:00
Період моніторингу:
13.11.2018 19:43 - 08.12.2018 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.11.2018 № 262
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 12.11.2018 № 262
Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі порушення вимог частини першої статті 10 Закону не встановлено.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації установлено, що Замовник у тендерній документації визначив підставу на відхилення тендерної пропозиції переможця, яка не передбачена Законом.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії укладання договору про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2018 року.
Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії: планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення; розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки; укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік Замовника, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету КП «Київпастранс» (протокол від 03.09.2018 № 1201); тендерна пропозиція учасника ТОВ «СВІТЕКО»; протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції; повідомлення про намір укласти договір; договір, укладений за результатами проведеної процедури закупівлі від 05.11.2018 № 52.18-520; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, отримане від Замовника через електронну систему закупівель 23.11.2018.
За результатами аналізу тендерної документації установлено, що Замовник у пункті 7 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» установив вимогу про надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (завантаження в сканованому вигляді в електронну систему закупівель), комерційної пропозиції за формою, наведеною в додатку 1 до тендерної документації, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. При цьому Замовник зазначив, що ненадання (незавантаження в систему) переможцем торгів остаточної пропозиції за результатами аукціону буде розцінено як відмова учасника від підписання договору про закупівлю, що тягне за собою наслідки відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 30 Закону.
Згідно нормам статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де, зокрема, зазначається інформація про ціну, інші критерії (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у
статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, повинен у строк що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати замовнику документи, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації.
При цьому Законом не передбачено надання переможцем торгів будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 Закону.
Підставами для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів, що визначені пунктом 2 частини першої статті 30 Закону, є відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Отже, ненадання переможцем торгів (незавантаження в систему) остаточної пропозиції за результатами аукціону не може буде розцінено як відмова учасника від підписання договору про закупівлю та, як наслідок, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця.
Період усунення порушень:
07.12.2018 17:37 - 22.12.2018 00:00
Дата публікації висновку:
07.12.2018 17:37
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано адміністративний позов до суду 21.12.2018
Дата публікації:
21.12.2018 16:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку
Дата публікації звіту:
11.12.2018 19:55
Запити/Пояснення
Номер:
92bc4b922d2c4ed588572b4ba0e0e81e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2018 14:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2018 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричних ламп розжарення (лампи побутові) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-07-001525-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України
«Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
З яких підстав у тендерній документації установлено вимогу щодо надання переможцем тендеру у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, (завантаження в сканованому вигляді в електронну систему закупівель) комерційної пропозиції за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону?
З яких підстав у тендерній документації передбачено, що ненадання (незавантаження в систему) переможцем торгів остаточної пропозиції за результатами аукціону буде розцінено як відмова учасника від підписання договору про закупівлю, що тягне за собою наслідки відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 30 Закону?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
151cbe8150784e9db652420beab9544e
Назва:
пояснення з приводу рішення про моніторинг
Дата опублікування:
23.11.2018 16:40
Опис:
Відповідно до вимог частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Серед документів, які необхідні для правильного укладання договору про закупівлю, є комерційна пропозиція учасника-переможця закупівлі після аукціону.
Відсутність такого документу унеможливлює укладання договору та виконання Замовником вимог частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки ненадання документу, який необхідний для укладання договору (у даному випадку – це комерційна пропозиція), відбувається саме з вини переможця, тендерною документаціє передбачено підставу для відхилення тендерної пропозиції переможця – відповідно до пункту 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.