• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (термомодернізація) корпусу №1 та корпусу №2 Ратнівського ліцею №2 ім. М. Заліпи Ратнівської селищної ради на вул. Шевченка, 7 в селищі Ратне, Ковельського району Волинської області

Завершена

14 521 556.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 607.78 UAH
Номер: 4d4eb4c9c9c94af0a8f8c08b95265501
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-30-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 30.06.2025 18:26 - 22.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.06.2025 Київ № 184 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 24 червня 2025 року № 158-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 25 UA-2025-06-02-011785-a 02.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 17 та 84 Постанови № 668, частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), відповідності внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ратнівського Ліцею № 2 імені Миколи Заліпи (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 23.05.2025 № 12 із змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженої відповідальністю «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (далі – ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення (протокол0 уповноваженої особи Замовника від 19.06.2025 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2025, договір від 01.07.2025 № 95 на суму 14 333 260,86 грн у т.ч. ПДВ (далі – Договір № 95), додаткову угоду від 03.07.2025 № 1, повідомлення про внесення змін до догвору, пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 07.07.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей. Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 17 Постанова № 668 строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, у якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Водночас, відповідно пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо Під час моніторингу встановлено, що пунктом 3.1 розділу 3 Договору № 95 передбачено, що підрядник зобов’язаний виконати роботи, визначені цим Договором та додатками до нього відповідно до календарного графіка виконання робіт (Додаток № 2 до Договору). Також, відповідно до Додатку № 3 «План фінансування робіт» Договору № 95 оплата здійснюється протягом 2025 та 2026 років. Водночас, план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору № 95) та календарний графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) складені без зазначення найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт передбачених договором підряду, з визначенням дати початку та закінчення, та за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва. На запит Держаудитслужби щодо підстав невідповідності календарного графіку виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) та плану фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору) пунктам 17 та 84 Постанови № 668 в частині не зазначення найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт передбачених договором підряду, з визначенням дати початку та закінчення, та за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва, Замовником 07.07.2025 надано пояснення, зокрема «… п.84 Постанови №668 не містить обов’язку зазначення саме найменування всіх видів (етапів комплексів) робіт за місяцями із визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Разом з тим, відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. З огляду на зазначене, сторонами договору підряду №95 від 01.07.2025 (далі – Договір № 95) було погоджено внесення змін до договору та зокрема викладено в новій редакції план фінансування будівництва з уточненням на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Відповідно до п.17 Постанови №668 Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. З огляду на зазначене, сторонами договору підряду №95 від 01.07.2025 (далі – Договір № 95) було погоджено внесення змін до договору та зокрема викладено в новій редакції календарний графік виконання робіт з визначенням дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду відповідно до розділів локальних кошторисів.». Вищезазначене пояснення не спростовує факт порушення норм, встановлених пунктам 17 та 84 Постанови № 668, в частині не зазначення у Додатку № 1 та Додатку № 2 до Договору найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт передбачених договором підряду, з визначенням дати початку та закінчення, та за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва. Разом із поясненнями Замовник 07.07.2025 оприлюднив календарний графік виконання робіт (Додаток № 2) та план фінансування робіт (Додаток 3) в новій редації відповідно до додаткової угоду від 03.07.2025 № 1 до Договору № 95 із зазначенням всіх видів (етапів, комплексів) робіт передбачених договором підряду, з визначенням дати початку та закінчення, та за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва у відповідності до пунктів 17 та 84 Постанови № 668. Отже, Замовником укладено Договір з порушенням норм, встановлених пунктам 17 та 84 Постанови № 668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 17.07.2025 18:14 - 01.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.07.2025 18:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами детального аналізу висновку про результати моніторингу закупівлі, оприлюдненому 17.07.2025 року в електронній системі закупівель надаємо наступну інформацію про усунення порушень: У висновку моніторингу зазначається «..За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 17 та 84 Постанови № 668, частини першої статті 41 Закону.» Разом з тим, Замовник 07.07.2025 оприлюднив календарний графік виконання робіт (Додаток № 2) та план фінансування робіт (Додаток 3) в новій редакції відповідно до додаткової угоди від 03.07.2025 № 1 до Договору № 95 із зазначенням всіх видів (етапів, комплексів) робіт передбачених договором підряду, з визначенням дати початку та закінчення, та за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва у відповідності до пунктів 17 та 84 Постанови № 668. При цьому, вимоги частини першої статті 41 Закону також дотримано. Отже, умови договору про закупівлю приведено у повну відповідність до вимог частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, пунктів 17 та 84 постанови КМУ №668. Замовником вжито заходи для усунення порушень, про які йдеться у висновку, ще до моменту публікації висновку. Окрім зазначеного, Замовником вжиті заходи для недопущення аналогічних порушень у майбутньому, зокрема з метою уникнення причин виявлених порушень та попередження їх повторення, Замовником здійснено наступне: - уповноваженою особою, відповідальною за організацію закупівель, заплановано на 12 серпня 2025 року проходження онлайн навчання «Машинозчитуваний формат документів у сфері публічних закупівель: що потрібно знати замовнику» з питань правильного оформлення та публікації документів у Prozorro відповідно до вимог чинного законодавства, а також на 11-12 вересня 2025 року заплановано прохоження дводенного офлайн навчання «Правові та практичні аспекти здійснення публічних закупівель» від Центру публічних закупівель «Тендер-Експерт»; - директором установи проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, та іншими особами, що задіяні у підготовці договорів щодо неухильного дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель та обговорено порядок дій при підготовці тендерної документації, укладенні договорів підряду та розміщенні інформації в електронній системі закупівель з дотриманням вимог чинного законодавства, тощо. Отже, усі порушення, встановлені під час здійснення моніторингу, були усунені у повному обсязі в межах визначеного строку. Документи оприлюднено належним чином, зміст договору приведено у відповідність до вимог законодавства, вжито комплекс організаційно-роз’яснювальних заходів для запобігання аналогічним випадкам у майбутньому. Згідно ч.9 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі": У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Інформація та документи, що підтверджують усунення порушень, розміщені в електронній системі закупівель. Відтак, зважаючи на те, що замовником виконано Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначені за результатами моніторингу у строки і спосіб зазначені у висновку, просимо підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата публікації звіту: 23.07.2025 11:14

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 30.07.2025 15:40

Запити/Пояснення