-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (термомодернізація) корпусу №1 та корпусу №2 Ратнівського ліцею №2 ім. М. Заліпи Ратнівської селищної ради на вул. Шевченка, 7 в селищі Ратне, Ковельського району Волинської області
Завершена
14 521 556.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 607.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 72 607.78 UAH
Номер:
4d4eb4c9c9c94af0a8f8c08b95265501
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-30-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2025 00:00
Період моніторингу:
30.06.2025 18:26 - 22.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2025 Київ № 184
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 24 червня 2025 року № 158-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2025-06-02-011785-a 02.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 17 та 84 Постанови № 668, частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), відповідності внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ратнівського Ліцею № 2 імені Миколи Заліпи (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 23.05.2025 № 12 із змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженої відповідальністю «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (далі – ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення (протокол0 уповноваженої особи Замовника від 19.06.2025 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2025, договір від 01.07.2025 № 95 на суму 14 333 260,86 грн у т.ч. ПДВ (далі – Договір № 95), додаткову угоду від 03.07.2025 № 1, повідомлення про внесення змін до догвору, пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 07.07.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей.
Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668).
Відповідно до пункту 17 Постанова № 668 строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, у якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Водночас, відповідно пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо
Під час моніторингу встановлено, що пунктом 3.1 розділу 3 Договору № 95 передбачено, що підрядник зобов’язаний виконати роботи, визначені цим Договором та додатками до нього відповідно до календарного графіка виконання робіт (Додаток № 2 до Договору).
Також, відповідно до Додатку № 3 «План фінансування робіт» Договору № 95 оплата здійснюється протягом 2025 та 2026 років.
Водночас, план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору № 95) та календарний графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) складені без зазначення найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт передбачених договором підряду, з визначенням дати початку та закінчення, та за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва.
На запит Держаудитслужби щодо підстав невідповідності календарного графіку виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) та плану фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору) пунктам 17 та 84 Постанови № 668 в частині не зазначення найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт передбачених договором підряду, з визначенням дати початку та закінчення, та за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва, Замовником 07.07.2025 надано пояснення, зокрема «… п.84 Постанови №668 не містить обов’язку зазначення саме найменування всіх видів (етапів комплексів) робіт за місяцями із визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Разом з тим, відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. З огляду на зазначене, сторонами договору підряду №95 від 01.07.2025 (далі – Договір № 95) було погоджено внесення змін до договору та зокрема викладено в новій редакції план фінансування будівництва з уточненням на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Відповідно до п.17 Постанови №668 Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. З огляду на зазначене, сторонами договору підряду №95 від 01.07.2025 (далі – Договір № 95) було погоджено внесення змін до договору та зокрема викладено в новій редакції календарний графік виконання робіт з визначенням дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду відповідно до розділів локальних кошторисів.».
Вищезазначене пояснення не спростовує факт порушення норм, встановлених пунктам 17 та 84 Постанови № 668, в частині не зазначення у Додатку № 1 та Додатку № 2 до Договору найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт передбачених договором підряду, з визначенням дати початку та закінчення, та за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва.
Разом із поясненнями Замовник 07.07.2025 оприлюднив календарний графік виконання робіт (Додаток № 2) та план фінансування робіт (Додаток 3) в новій редації відповідно до додаткової угоду від 03.07.2025 № 1 до Договору № 95 із зазначенням всіх видів (етапів, комплексів) робіт передбачених договором підряду, з визначенням дати початку та закінчення, та за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва у відповідності до пунктів 17 та 84 Постанови № 668.
Отже, Замовником укладено Договір з порушенням норм, встановлених пунктам 17 та 84 Постанови № 668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
17.07.2025 18:14 - 01.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.07.2025 18:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами детального аналізу висновку про результати моніторингу закупівлі, оприлюдненому 17.07.2025 року в електронній системі закупівель надаємо наступну інформацію про усунення порушень:
У висновку моніторингу зазначається «..За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 17 та 84 Постанови № 668, частини першої статті 41 Закону.»
Разом з тим, Замовник 07.07.2025 оприлюднив календарний графік виконання робіт (Додаток № 2) та план фінансування робіт (Додаток 3) в новій редакції відповідно до додаткової угоди від 03.07.2025 № 1 до Договору № 95 із зазначенням всіх видів (етапів, комплексів) робіт передбачених договором підряду, з визначенням дати початку та закінчення, та за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва у відповідності до пунктів 17 та 84 Постанови № 668. При цьому, вимоги частини першої статті 41 Закону також дотримано.
Отже, умови договору про закупівлю приведено у повну відповідність до вимог частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, пунктів 17 та 84 постанови КМУ №668. Замовником вжито заходи для усунення порушень, про які йдеться у висновку, ще до моменту публікації висновку. Окрім зазначеного, Замовником вжиті заходи для недопущення аналогічних порушень у майбутньому, зокрема з метою уникнення причин виявлених порушень та попередження їх повторення, Замовником здійснено наступне:
- уповноваженою особою, відповідальною за організацію закупівель, заплановано на 12 серпня 2025 року проходження онлайн навчання «Машинозчитуваний формат документів у сфері публічних закупівель: що потрібно знати замовнику» з питань правильного оформлення та публікації документів у Prozorro відповідно до вимог чинного законодавства, а також на 11-12 вересня 2025 року заплановано прохоження дводенного офлайн навчання «Правові та практичні аспекти здійснення публічних закупівель» від Центру публічних закупівель «Тендер-Експерт»;
- директором установи проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, та іншими особами, що задіяні у підготовці договорів щодо неухильного дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель та обговорено порядок дій при підготовці тендерної документації, укладенні договорів підряду та розміщенні інформації в електронній системі закупівель з дотриманням вимог чинного законодавства, тощо.
Отже, усі порушення, встановлені під час здійснення моніторингу, були усунені у повному обсязі в межах визначеного строку. Документи оприлюднено належним чином, зміст договору приведено у відповідність до вимог законодавства, вжито комплекс організаційно-роз’яснювальних заходів для запобігання аналогічним випадкам у майбутньому.
Згідно ч.9 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі": У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Інформація та документи, що підтверджують усунення порушень, розміщені в електронній системі закупівель. Відтак, зважаючи на те, що замовником виконано Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначені за результатами моніторингу у строки і спосіб зазначені у висновку, просимо підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата публікації звіту:
23.07.2025 11:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
30.07.2025 15:40
Запити/Пояснення
Номер:
950524fb932d4fd8b3e381b06e853170
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.07.2025 16:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт (термомодернізація) корпусу №1 та корпусу №2 Ратнівського ліцею №2 ім. М. Заліпи Ратнівської селищної ради на вул. Шевченка, 7 в селищі Ратне, Ковельського району Волинської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-02-011785-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету).
4. Інформації, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
5. Пояснення (інформацію та документи) щодо підстав невідповідності додатку 3 «План фінансування робіт» до договору від 01.02.2025 № 95 (далі – Договір № 95) пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова№ 668) в частині не зазначення найменування всіх видів (етапів комплексів) робіт за місяцями із визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва.
6. Пояснення (інформацію та документи) щодо підстав невідповідності додатку 2 «Календарний графік фінансування робіт» до Договору № 95 пункту 17 Постанови № 668 в частині не зазначення дати початку та закінчення всі видів (етапів комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
11b7506facb1458aae22c7f289ce5af8
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2025 17:06
Опис:
На Запит про надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт (термомодернізація) корпусу №1 та корпусу №2 Ратнівського ліцею №2 ім. М. Заліпи Ратнівської селищної ради на вул. Шевченка, 7 в селищі Ратне, Ковельського району Волинської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-02-011785-a) повідомляємо наступне:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Ратнівського ліцею №2 ім. М. Заліпи та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Капітальний ремонт (термомодернізація) корпусу №1 та корпусу №2 Ратнівського ліцею №2 ім. М. Заліпи Ратнісвької селищної ради на вул. Шевченка, 7 в селищі Ратне, Ковельського району Волинської області» здійснено підставі затвердженої проектно-кошторисної документації, визначеної з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Реєстраційний номер Проектної документації PD01:3308-1328-8690-5945. За результатами експертизи проектно – кошторисної документації складено позитивний експертний звіт № 90/03-0065/01-25 від 16 квітня 2025 р. Технічна специфікація сформована з відомостей обсягів робіт (з урахуванням локальних кошторисів), які є частиною проектно-кошторисної документації.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва що є частиною проектно-кошторисної документації на об’єкт шляхом додавання кошторисної вартості «Будівельних робіт» та «Коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ)», та за підсумком додано вартість ПДВ – 20% Таким чином очікувана вартість складає : 11994842+106455+20% = 14 521 556,40 грн з ПДВ
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - Ратнівський ліцей ім. М Заліпи
https://school2ratne.jimdofree.com/2025/06/02/%D0%BE%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%82%D0%B0-%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96/
3. Фінансування зазначеної закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету 0611021 - Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету
4. Фінансування даної закупівлі не здійснювалось на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
5. Відповідно до пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова№ 668) План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Таким чином, п.84 Постанови №668 не містить обов’язку зазначення саме найменування всіх видів (етапів комплексів) робіт за місяцями із визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Разом з тим, відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. З огляду на зазначене, сторонами договору підряду №95 від 01.07.2025 (далі – Договір № 95) було погоджено внесення змін до договору та зокрема викладено в новій редакції план фінансування будівництва з уточненням на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
6. Відповідно до п.17 Постанови №668 Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. З огляду на зазначене, сторонами договору підряду №95 від 01.07.2025 (далі – Договір № 95) було погоджено внесення змін до договору та зокрема викладено в новій редакції календарний графік виконання робіт з визначенням дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду відповідно до розділів локальних кошторисів.