-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Частини конструкцій огорожі, код за ДК 021:2015 (CPV) 44210000-5 Конструкції та їх частини.
Завершена
1 259 185.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 295.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 295.93 UAH
Номер:
bc1b9062565a48c3aa3779088f3a123b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-23-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2025 00:00
Період моніторингу:
23.06.2025 17:55 - 15.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
23.06.2025 № 75-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 23.06.2025 № 75-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг UA-2025-06-02-007233-a, яку проводить Квартирно-експлуатаційний відділ м. Запоріжжя;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «03» липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Квартирно-експлуатаційного відділу м. Запоріжжя (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02 червня 2025 року №284 та зміни до неї; тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СІТІКОНСАЛЬТПЛЮС»; протокольне рішення уповноваженої особи від 11 червня 2025 року №292/ВТ-ЧК; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 11 червня 2025 року; укладений договір про закупівлю товару від 17.06.2025 №292/ВТ-ЧК; запит органу державного фінансового контролю від 24 червня 2025 року та пояснення Замовника на нього від 26 червня 2025 року.
Період усунення порушень:
03.07.2025 17:52 - 09.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.07.2025 17:52
Запити/Пояснення
Номер:
0e09b1d45c9444a7b92ee55be8bf49d9
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.06.2025 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Частини конструкцій огорожі. (код ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-02-007233-a), яка проведена Квартирно-експлуатаційним відділом м. Запоріжжя (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті органа місцевого самоврядування). У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 4 розділу 1 тендерної документації визначено предмет закупівлі, а саме — частини конструкцій огорожі, код за ДК 021:2015 (CPV) 44210000-5 «Конструкції та їх частини». У пункті 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено вимогу надати довідку в довільній формі (із зазначенням вихідного номера та дати) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. При цьому аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару - за ДК 021:2015 (CPV) 44210000-5 Конструкції та їх частини. Натомість ТОВ «СІТІКОНСАЛЬТПЛЮС» (далі – Учасник) у складі тендерної документації надав довідку № 406/015 від 04.06.2025, у якій предметом договору є профнастил ПК-10 RAL7016, який відповідно до Єдиного закупівельного словника віднесене до ДК 021:2015 (CPV) 44212381-3 Обшивки, що не відповідає предмету закупівлі, визначеному у пункті 4 розділу 1 тендерної документації.
Водночас пункт 1 додатку 1 до тендерної документації вимагає надання довідки про досвід постачання товару в обсягах, еквівалентних передбаченим у цій закупівлі. Аналогічний договір, наданий Учасником, підтверджує лише постачання 120 м2 профнастилу ПК-10 RAL7016, Замовник в свою чергу потребує 2330,40 м2, що майже в 20 разів перевищує зазначений в аналогічному договорі обсяг, а отже, подана інформація не підтверджує належного досвіду виконання аналогічного договору у необхідному обсязі, як того вимагає тендерна документація.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f3bdddca9b9646a5929f9984fe9e929e
Назва:
надання інформації та відповідних документів на запит Державної аудиторської служби України від 24.06.2025 року до процедури закупівлі опублікованої в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-02-007233-а
Дата опублікування:
26.06.2025 13:49
Опис:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ЗАПОРІЖЖЯ (надалі-КЕВ м.Запоріжжя) надає відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 24.06.2025 року до процедури закупівлі опублікованої в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-02-007233-а, повідомляє наступне та надає документальне підтвердження щодо виконання уповноваженою особою вимог ст.7 Бюджетного Кодексу України, ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», ч.10 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» на закупівлю товару Код ДК 021:2015-44210000-5- Конструкції та їх частини:
1.Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Рішенням РАДИ ОБОРОНИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ від 16.12.2024 року №195 «Про запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Запорізькій області», з метою забезпечення максимальної оперативності і найбільшої ефективності при прийнятті управлінських рішень, запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Запорізькій області Рада оборони Запорізької області, вирішила:
З питання ВОСЬМОГО порядку денного «Про виділення коштів і надання допомоги складовим сил безпеки та оборони, внесення змін до обласних цільових програм».
8.4. (Внесене на засіданні з голосу) Про надання допомоги Запорізькому ОТЦК та СП та виділення коштів у 2025 році за «Програмою сприяння розвитку матеріально-технічної бази, соціальної, інформаційної та організаційної підтримки військових частин Збройних Сил України, Національної гвардії України та Державної прикордонної служби України на 2022-2026 роки»:
У сумі 1259,185 тис.грн - для проведення закупівлі матеріалів для облаштування парканів навколо територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки.
Витяг з рішення РАДИ ОБОРОНИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ додається окремим файлом – Витяг з Витяг з рішення. .pdf.
1.1.За вх.№317 від 03.03.2025р. від МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ Запорізького областного територіального центру комплектації та соціальної підтримки за вих.№1945 від 03.03.2025 до КЕВ м.Запоріжжя надана заявка на придбання будівельних матеріалів для облаштування парканів навколо територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, з проханням провести закупівлю наступних матеріалів:
Найменування Од.вим. Кількість Ціна Сума
Труби сталеві профільні 40х20х2 м 2858 131,00 374 398,00
Труби сталеві профільні 50х50х3 м 684,63 278,00 190 327,80
Профнастил ПК-10 зелений RAL 6005 м2 2330,4 298,00 694 459,20
Всього: 1 259 185,00
1.2.За вх.№530/336 від 17.03.2025 листом МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ Центрального управління інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил логістики Збройних Сил України ВІД 17.03.2025 за №2459/2874 на №530/305 від 04.03.2025 «щодо погодження субвенції», на виконання вимог рішення Головнокомандувача Збройних Сил України від 19.04.2024 №63632/С та телеграми командувача Сил логістики Збройних Сил України від 08.02.2024 №370/3/373, в Центральному управлінні інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил логістики Збройних Сил України опрацьовано проєкт довідки про зміни до кошторису за спеціальним фондом за бюджетною підпрограмою КПКВ 2101020/35/8 «Матеріально-технічне забезпечення Збройних Сил України за рахунок благодійної допомоги, коштів, отриманих від спрямування 10% частин податку на доходи фізичних осіб та коштів, отриманих у якості субвенцій» на суму 1 259 185,00грн.
За результатами опрацювання проєкт довідки погоджений без зауважень.
Додаток 1: РОЗРАХУНКИ, ЯКІ ОБГРУНТОВУЮТЬ ПОКАЗНИКИ ВИДАТКІВ, ЩО ВКЛЮЧАЮТЬСЯ ДО ПРОЄКТУ КОШТОРИСУ ЗА БЮДЖЕТНОЮ ПРОГРАМОЮ (ПІДПРОГРАМОЮ) кпкв 2101020/35/8, надається окремим файлом - Погодження.pdf.
1.3. КЕВ м.Запоріжжя надіслало запити до вітчизняних організацій з проханням надати свої комерційні пропозиції щодо предмету очікуваної закупівлі, з урахуванням потреб замовника (технічним вимогам), з урахуванням доставки у м.Запоріжжя. Також замовником зазначене, що запит на комерційну пропозицію не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та першої статті 641 Цивільного кодексу України.
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами) та Наказом начальника КЕВ м.Запоріжжя №75 від 14.04.2025року, відповідно до Розділу ІІ.Методи визначення очікуваної вартості:
3) визначення очікуваної ціни за одиницю проводилося як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, розраховано за формулою: Цод = (Ц1+Ц2+Ц3)/К.
Моніторинг, запити на надання комерційної пропозиції та комерційні пропозиції – надаються окремим файлом - МОНІТОРИНГ.pdf.
2.Надати інформацію щодо оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування). У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
2.1. 02.06.2025 року на веб-порталі Уповноваженого органу, в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик zakupivli.pro, внесені зміни до річного плану закупівель на 2025 рік за ID UA-Р-2025-06-02-008874-а (публічне посилання на план: https://zakupivli.pro/gov/plans/ua-p-2025-06-02-008874-a), додається окремим файлом – ПРОТОКОЛ до річного плану.pdf.)
Разом з протокольним затвердженням річного плану закупівель, замовником додане:
1)Оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Частини конструкцій огорожі, код за ДК 021:2015 (CPV)44210000-5 – Конструкції та їх частини. (додається окремим файлом – Оголошення.pdf.)
2)Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. (додається окремим файлом – Обгрунтування по Постанові 710.pdf.)
Окремі поля Плану закупівель містить наступну інформацію:
Планова сума закупівлі: 1 259 185 грн
ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-06-02-008874-a
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-02-007233-a
Джерела фінансування
Назва джерела: Місцевий бюджет
Сума: 1 259 185 грн
ТПКВКМБ: 9800Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів
КАТОТТГ: UA23000000000064947Запорізька
Список позицій за за номенклатурним номером:
Труба 40 х 20 х 2мм, 6000мм
ДК 021:2015: 44212380-6 Частини конструкцій 2858 пог.м
Труба 50 х50 х3мм, 6000мм
ДК 021:2015: 44212225-2 Стовпи 684,63 пог.м
Профнастил ПК-10 зелений Rall 6005 0.40mm
ДК 021:2015: 44212381-3 Обшивки 2330,4 м2
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наявної потреби Квартирно-експлуатаційного відділу міста Запоріжжя Міністерства оборони України з урахуванням діючих технічних вимог.
Відповідно до статей 15 та 269 Господарського Кодексу України якість предмета закупівлі, що поставляється, повинна відповідати стандартам, технічних умовам (у разі наявності), іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості.
Технічні та якісні характеристики визначені замовником товару, згідно потреби, з урахуванням вимог нормативно-технічної документації, встановленої до даного товару.
Відповідні технічні та якісні характеристики оприлюднені Замовником у тендерній документації Додатком №2, згідно з вимогами статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до пункту 4 розділу 1 тендерної документації визначено предмет закупівлі, а саме — частини конструкцій огорожі, код за ДК 021:2015 (CPV) 44210000-5 «Конструкції та їх частини». У пункті 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено вимогу надати довідку в довільній формі (із зазначенням вихідного номера та дати) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. При цьому аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару - за ДК 021:2015 (CPV) 44210000-5 Конструкції та їх частини. Натомість ТОВ «СІТІКОНСАЛЬТПЛЮС» (далі – Учасник) у складі тендерної документації надав довідку № 406/015 від 04.06.2025, у якій предметом договору є профнастил ПК-10 RAL7016, який відповідно до Єдиного закупівельного словника віднесене до ДК 021:2015 (CPV) 44212381-3 Обшивки, що не відповідає предмету закупівлі, визначеному у пункті 4 розділу 1 тендерної документації. Водночас пункт 1 додатку 1 до тендерної документації вимагає надання довідки про досвід постачання товару в обсягах, еквівалентних передбаченим у цій закупівлі. Аналогічний договір, наданий Учасником, підтверджує лише постачання 120 м2 профнастилу ПК-10 RAL7016, Замовник в свою чергу потребує 2330,40 м2, що майже в 20 разів перевищує зазначений в аналогічному договорі обсяг, а отже, подана інформація не підтверджує належного досвіду виконання аналогічного договору у необхідному обсязі, як того вимагає тендерна документація.
Протокольним рішенням №285 від 02 червня 2025 року затверджено тендерну документацію по процедурі закупівлі Відкриті торги з особливостями, на закупівлю товару: Частини конструкцій огорожі, код за ДК 021:2015 (CPV) 44210000-5 Конструкції та їх частини :
Оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерної документації та проєкту договору в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) у порядку, встановленому Уповноваженим органом, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості).
Відповідно до підпункту1.1. пункту 1 Додатку №1 Учасника до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, замовником вимагалось відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону.
3.1. Відповідно до підпункту1.1. пункту 1 Додатку №1 Учасника до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, замовником вимагалось відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону:
Довідка в довільній формі (повинна містить вихідний номер та дату) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (не менше одного) у період 2023-2025 років, де зазначено предмет, сума, номер та дата укладання аналогічного договору за змістом та об’ємом, строку постачання товару, повного найменування замовника згідно такого договору, їх адреса, контактна особа та їх номерів телефонів;
За вих.№ 406/015 від 04.06.2025 надана «Довідка щодо виконання учасником аналогічного* за предметом закупівлі договору», яка містить вхідний номер та дату, період виконання: 14-15 лютого 2025 року, предмет: Профнастил ПК-10 RALL7016, сума:37200,00грн., номер та дата укладання: 14.02.2024р. №1402/01, повного найменування замовника: ПП «НВК «ФОБЕСТ», їх адреса та контактна особа (з наданням контактних телефонів).
Аналогічними* договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару - за ДК 021:2015 (CPV) 44210000-5 Конструкції та їх частини.
Відповідно до пункту 4 розділу 1 тендерної документації назва предмету закупівлі:
Частини конструкцій огорожі, код за ДК 021:2015 (CPV) 44210000-5 Конструкції та їх частини:
Відповідно до пункту 4 розділу 1 тендерної документації, кількість, обсяг, місце, поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
Труба 40 х 20 х 2мм, 6000мм - 2858 м.п. за номенклатурним ДК 021:2015 (CPV) 44212380-6 Частини конструкцій;
Труба 50 х50 х3мм, 6000мм – 684,63 м.п. за номенклатурним ДК 021:2015 (CPV) 44212225-2 Стовпи;
Профнастил ПК-10 зелений Rall 6005 0.40mm – 2330,40 м², за номенклатурним ДК 021:2015 (CPV) 44212381-3 Обшивки.
Відповідно до пункту 1 розділу 1.Загальні положення, НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020р. за №500/34783 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»:
«3.Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.».
Крім цього, пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок) встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, що визначена пунктом 12 та абзацами другим – четвертим пунктом 13 Порядку №1082, та інформацію щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
У разі оприлюднення оголошень, передбачених Законом та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, замовник крім загальної інформації про предмет закупівлі зазначає інформацію щодо кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Замовником вказаний перелік конкретних найменувань товарів, які замовник закуповує в межах визначеного предмета закупівлі, із зазначенням цифрового коду Єдиного закупівельного словника, що найбільш відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі починаючи з четвертої цифри.
Замовником оголошено Відкриті торги з особливостями, на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 (CPV) 44210000-5 Конструкції та їх частини , тобто за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника, який є узагальненою назвою предмета закупівлі та охоплює номенклатурні позиції.
Номенклатурна позиція - це детальне найменування одиниці товару, роботи або послуги, що закуповується в рамках загального предмета закупівлі.
При оголошенні закупівлі в системі Прозорро, крім чотиризначного коду, замовник повинен вказувати назву кожної номенклатурної позиції та її код за ДК 021:2015, що найбільше відповідає найменуванню.
Це допомагає учасникам тендеру швидко знайти та оцінити закупівлі, що відповідають їхній діяльності.
Замовник має можливість конкретизувати предмет закупівлі, використовуючи номенклатурні позиції, що забезпечує більшу точність і прозорість.
Профнастил ПК-10 зелений Rall 6005 0.40mm – 2330,40 м², за номенклатурним ДК 021:2015 (CPV) 44212381-3 Обшивки, є предметом закупівлі Частини конструкцій огорожі, код за ДК 021:2015 (CPV) 44210000-5 Конструкції та їх частини.
Слід зазначити, що замовником в аналогічному договорі за змістом та об’ємом не вимагалось підтвердження постачання у кількості не менше 100% товару від зазначеного у технічній специфікації.
3.2. Відповідно до пункту 1 підпункту1.1. Додатку №1 Учасника до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, замовником вимагалось відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону:
В разі наявності інформації про аналогічний договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці інформацію про ID-номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель;
- кольорові копії аналогічного договору вказаних в довідці про виконання аналогічного договору з додатками (оформлені належним чином);
- кольорові копії відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні 100% від зазначеного в договорі об’єму, (товаро-транспортних) накладних та/або актів приймання передачі товару) (оформлених належним чином);
Слід зауважити, що Додаток №1 Учасника до тендерної документації не містить вимог щодо надання довідки про досвід постачання товару в обсягах «еквівалентним»- тим, що передбачається закупівлею, а лише про виконання аналогічних* договорів.
ТОВ «СІТІКОНСАЛЬТПЛЮС» у своєї тендерної пропозиції наданий файл досвід. .pdf.
Кольорова копі Договору №1402/01 від 14.02.2024р. з Додатком №1 до Договору №1402/01 від 14.02.2024р. СПЕЦИФІКАЦІЯ №1 на поставку партії продукції, Видаткова накладна №240215-3 від 15.02.2024р. на поставку 100% від зазначеного в договорі об’єму.
Лист-відгук за вих.№40625/04 від 04.06.2025 «щодо постачання згідно умов договору №1402/01 від 14.02.2024 та відсутності претензій, що пов’язані з його виконанням».
Номер:
59bb8af698fa423f9fad8113f7f718de
Назва:
На запит Державної аудиторської служби України від 24.06.2025 року до процедури закупівлі опублікованої в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-02-007233-а
Дата опублікування:
26.06.2025 10:56
Опис:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ЗАПОРІЖЖЯ (надалі-КЕВ м.Запоріжжя) надає відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 24.06.2025 року до процедури закупівлі опублікованої в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-02-007233-а, повідомляє наступне та надає документальне підтвердження щодо виконання уповноваженою особою вимог ст.7 Бюджетного Кодексу України, ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», ч.10 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» на закупівлю товару Код ДК 021:2015-44210000-5- Конструкції та їх частини:
1.Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Рішенням РАДИ ОБОРОНИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ від 16.12.2024 року №195 «Про запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Запорізькій області», з метою забезпечення максимальної оперативності і найбільшої ефективності при прийнятті управлінських рішень, запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Запорізькій області Рада оборони Запорізької області, вирішила:
З питання ВОСЬМОГО порядку денного «Про виділення коштів і надання допомоги складовим сил безпеки та оборони, внесення змін до обласних цільових програм».
8.4. (Внесене на засіданні з голосу) Про надання допомоги Запорізькому ОТЦК та СП та виділення коштів у 2025 році за «Програмою сприяння розвитку матеріально-технічної бази, соціальної, інформаційної та організаційної підтримки військових частин Збройних Сил України, Національної гвардії України та Державної прикордонної служби України на 2022-2026 роки»:
У сумі 1259,185 тис.грн - для проведення закупівлі матеріалів для облаштування парканів навколо територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки.
Витяг з рішення РАДИ ОБОРОНИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ додається окремим файлом – Витяг з Витяг з рішення. .pdf.
1.1.За вх.№317 від 03.03.2025р. від МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ Запорізького областного територіального центру комплектації та соціальної підтримки за вих.№1945 від 03.03.2025 до КЕВ м.Запоріжжя надана заявка на придбання будівельних матеріалів для облаштування парканів навколо територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, з проханням провести закупівлю наступних матеріалів:
Найменування Од.вим. Кількість Ціна Сума
Труби сталеві профільні 40х20х2 м 2858 131,00 374 398,00
Труби сталеві профільні 50х50х3 м 684,63 278,00 190 327,80
Профнастил ПК-10 зелений RAL 6005 м2 2330,4 298,00 694 459,20
Всього: 1 259 185,00
1.2.За вх.№530/336 від 17.03.2025 листом МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ Центрального управління інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил логістики Збройних Сил України ВІД 17.03.2025 за №2459/2874 на №530/305 від 04.03.2025 «щодо погодження субвенції», на виконання вимог рішення Головнокомандувача Збройних Сил України від 19.04.2024 №63632/С та телеграми командувача Сил логістики Збройних Сил України від 08.02.2024 №370/3/373, в Центральному управлінні інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил логістики Збройних Сил України опрацьовано проєкт довідки про зміни до кошторису за спеціальним фондом за бюджетною підпрограмою КПКВ 2101020/35/8 «Матеріально-технічне забезпечення Збройних Сил України за рахунок благодійної допомоги, коштів, отриманих від спрямування 10% частин податку на доходи фізичних осіб та коштів, отриманих у якості субвенцій» на суму 1 259 185,00грн.
За результатами опрацювання проєкт довідки погоджений без зауважень.
Додаток 1: РОЗРАХУНКИ, ЯКІ ОБГРУНТОВУЮТЬ ПОКАЗНИКИ ВИДАТКІВ, ЩО ВКЛЮЧАЮТЬСЯ ДО ПРОЄКТУ КОШТОРИСУ ЗА БЮДЖЕТНОЮ ПРОГРАМОЮ (ПІДПРОГРАМОЮ) кпкв 2101020/35/8, надається окремим файлом - Погодження.pdf.
1.3. КЕВ м.Запоріжжя надіслало запити до вітчизняних організацій з проханням надати свої комерційні пропозиції щодо предмету очікуваної закупівлі, з урахуванням потреб замовника (технічним вимогам), з урахуванням доставки у м.Запоріжжя. Також замовником зазначене, що запит на комерційну пропозицію не є офертою в розумінні частини другої статті 638 та першої статті 641 Цивільного кодексу України.
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами) та Наказом начальника КЕВ м.Запоріжжя №75 від 14.04.2025року, відповідно до Розділу ІІ.Методи визначення очікуваної вартості:
3) визначення очікуваної ціни за одиницю проводилося як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, розраховано за формулою: Цод = (Ц1+Ц2+Ц3)/К.
Моніторинг, запити на надання комерційної пропозиції та комерційні пропозиції – надаються окремим файлом - МОНІТОРИНГ.pdf.
2.Надати інформацію щодо оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування). У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
2.1. 02.06.2025 року на веб-порталі Уповноваженого органу, в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик zakupivli.pro, внесені зміни до річного плану закупівель на 2025 рік за ID UA-Р-2025-06-02-008874-а (публічне посилання на план: https://zakupivli.pro/gov/plans/ua-p-2025-06-02-008874-a), додається окремим файлом – ПРОТОКОЛ до річного плану.pdf.)
Разом з протокольним затвердженням річного плану закупівель, замовником додане:
1)Оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Частини конструкцій огорожі, код за ДК 021:2015 (CPV)44210000-5 – Конструкції та їх частини. (додається окремим файлом – Оголошення.pdf.)
2)Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. (додається окремим файлом – Обгрунтування по Постанові 710.pdf.)
Окремі поля Плану закупівель містить наступну інформацію:
Планова сума закупівлі: 1 259 185 грн
ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-06-02-008874-a
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-02-007233-a
Джерела фінансування
Назва джерела: Місцевий бюджет
Сума: 1 259 185 грн
ТПКВКМБ: 9800Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів
КАТОТТГ: UA23000000000064947Запорізька
Список позицій за за номенклатурним номером:
Труба 40 х 20 х 2мм, 6000мм
ДК 021:2015: 44212380-6 Частини конструкцій 2858 пог.м
Труба 50 х50 х3мм, 6000мм
ДК 021:2015: 44212225-2 Стовпи 684,63 пог.м
Профнастил ПК-10 зелений Rall 6005 0.40mm
ДК 021:2015: 44212381-3 Обшивки 2330,4 м2
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наявної потреби Квартирно-експлуатаційного відділу міста Запоріжжя Міністерства оборони України з урахуванням діючих технічних вимог.
Відповідно до статей 15 та 269 Господарського Кодексу України якість предмета закупівлі, що поставляється, повинна відповідати стандартам, технічних умовам (у разі наявності), іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості.
Технічні та якісні характеристики визначені замовником товару, згідно потреби, з урахуванням вимог нормативно-технічної документації, встановленої до даного товару.
Відповідні технічні та якісні характеристики оприлюднені Замовником у тендерній документації Додатком №2, згідно з вимогами статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до пункту 4 розділу 1 тендерної документації визначено предмет закупівлі, а саме — частини конструкцій огорожі, код за ДК 021:2015 (CPV) 44210000-5 «Конструкції та їх частини». У пункті 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено вимогу надати довідку в довільній формі (із зазначенням вихідного номера та дати) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. При цьому аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару - за ДК 021:2015 (CPV) 44210000-5 Конструкції та їх частини. Натомість ТОВ «СІТІКОНСАЛЬТПЛЮС» (далі – Учасник) у складі тендерної документації надав довідку № 406/015 від 04.06.2025, у якій предметом договору є профнастил ПК-10 RAL7016, який відповідно до Єдиного закупівельного словника віднесене до ДК 021:2015 (CPV) 44212381-3 Обшивки, що не відповідає предмету закупівлі, визначеному у пункті 4 розділу 1 тендерної документації. Водночас пункт 1 додатку 1 до тендерної документації вимагає надання довідки про досвід постачання товару в обсягах, еквівалентних передбаченим у цій закупівлі. Аналогічний договір, наданий Учасником, підтверджує лише постачання 120 м2 профнастилу ПК-10 RAL7016, Замовник в свою чергу потребує 2330,40 м2, що майже в 20 разів перевищує зазначений в аналогічному договорі обсяг, а отже, подана інформація не підтверджує належного досвіду виконання аналогічного договору у необхідному обсязі, як того вимагає тендерна документація.
Протокольним рішенням №285 від 02 червня 2025 року затверджено тендерну документацію по процедурі закупівлі Відкриті торги з особливостями, на закупівлю товару: Частини конструкцій огорожі, код за ДК 021:2015 (CPV) 44210000-5 Конструкції та їх частини :
Оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерної документації та проєкту договору в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) у порядку, встановленому Уповноваженим органом, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості).
Відповідно до підпункту1.1. пункту 1 Додатку №1 Учасника до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, замовником вимагалось відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону.
3.1. Відповідно до підпункту1.1. пункту 1 Додатку №1 Учасника до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, замовником вимагалось відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону:
Довідка в довільній формі (повинна містить вихідний номер та дату) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (не менше одного) у період 2023-2025 років, де зазначено предмет, сума, номер та дата укладання аналогічного договору за змістом та об’ємом, строку постачання товару, повного найменування замовника згідно такого договору, їх адреса, контактна особа та їх номерів телефонів;
За вих.№ 406/015 від 04.06.2025 надана «Довідка щодо виконання учасником аналогічного* за предметом закупівлі договору», яка містить вхідний номер та дату, період виконання: 14-15 лютого 2025 року, предмет: Профнастил ПК-10 RALL7016, сума:37200,00грн., номер та дата укладання: 14.02.2024р. №1402/01, повного найменування замовника: ПП «НВК «ФОБЕСТ», їх адреса та контактна особа (з наданням контактних телефонів).
Аналогічними* договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару - за ДК 021:2015 (CPV) 44210000-5 Конструкції та їх частини.
Відповідно до пункту 4 розділу 1 тендерної документації назва предмету закупівлі:
Частини конструкцій огорожі, код за ДК 021:2015 (CPV) 44210000-5 Конструкції та їх частини:
Відповідно до пункту 4 розділу 1 тендерної документації, кількість, обсяг, місце, поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
Труба 40 х 20 х 2мм, 6000мм - 2858 м.п. за номенклатурним ДК 021:2015 (CPV) 44212380-6 Частини конструкцій;
Труба 50 х50 х3мм, 6000мм – 684,63 м.п. за номенклатурним ДК 021:2015 (CPV) 44212225-2 Стовпи;
Профнастил ПК-10 зелений Rall 6005 0.40mm – 2330,40 м², за номенклатурним ДК 021:2015 (CPV) 44212381-3 Обшивки.
Відповідно до пункту 1 розділу 1.Загальні положення, НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020р. за №500/34783 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»:
«3.Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.».
Крім цього, пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок) встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, що визначена пунктом 12 та абзацами другим – четвертим пунктом 13 Порядку №1082, та інформацію щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
У разі оприлюднення оголошень, передбачених Законом та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, замовник крім загальної інформації про предмет закупівлі зазначає інформацію щодо кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Замовником вказаний перелік конкретних найменувань товарів, які замовник закуповує в межах визначеного предмета закупівлі, із зазначенням цифрового коду Єдиного закупівельного словника, що найбільш відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі починаючи з четвертої цифри.
Замовником оголошено Відкриті торги з особливостями, на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 (CPV) 44210000-5 Конструкції та їх частини , тобто за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника, який є узагальненою назвою предмета закупівлі та охоплює номенклатурні позиції.
Номенклатурна позиція - це детальне найменування одиниці товару, роботи або послуги, що закуповується в рамках загального предмета закупівлі.
При оголошенні закупівлі в системі Прозорро, крім чотиризначного коду, замовник повинен вказувати назву кожної номенклатурної позиції та її код за ДК 021:2015, що найбільше відповідає найменуванню.
Це допомагає учасникам тендеру швидко знайти та оцінити закупівлі, що відповідають їхній діяльності.
Замовник має можливість конкретизувати предмет закупівлі, використовуючи номенклатурні позиції, що забезпечує більшу точність і прозорість.
Профнастил ПК-10 зелений Rall 6005 0.40mm – 2330,40 м², за номенклатурним ДК 021:2015 (CPV) 44212381-3 Обшивки, є предметом закупівлі Частини конструкцій огорожі, код за ДК 021:2015 (CPV) 44210000-5 Конструкції та їх частини.
Слід зазначити, що замовником в аналогічному договорі за змістом та об’ємом не вимагалось підтвердження постачання у кількості не менше 100% товару від зазначеного у технічній специфікації.
3.2. Відповідно до пункту 1 підпункту1.1. Додатку №1 Учасника до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, замовником вимагалось відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону:
В разі наявності інформації про аналогічний договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці інформацію про ID-номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель;
- кольорові копії аналогічного договору вказаних в довідці про виконання аналогічного договору з додатками (оформлені належним чином);
- кольорові копії відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні 100% від зазначеного в договорі об’єму, (товаро-транспортних) накладних та/або актів приймання передачі товару) (оформлених належним чином);
Слід зауважити, що Додаток №1 Учасника до тендерної документації не містить вимог щодо надання довідки про досвід постачання товару в обсягах «еквівалентним»- тим, що передбачається закупівлею, а лише про виконання аналогічних* договорів.
ТОВ «СІТІКОНСАЛЬТПЛЮС» у своєї тендерної пропозиції наданий файл досвід. .pdf.
Кольорова копі Договору №1402/01 від 14.02.2024р. з Додатком №1 до Договору №1402/01 від 14.02.2024р. СПЕЦИФІКАЦІЯ №1 на поставку партії продукції, Видаткова накладна №240215-3 від 15.02.2024р. на поставку 100% від зазначеного в договорі об’єму.
Лист-відгук за вих.№40625/04 від 04.06.2025 «щодо постачання згідно умов договору №1402/01 від 14.02.2024 та відсутності претензій, що пов’язані з його виконанням».