• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Засоби відображення інформації в асортименті

Закупівля здійснюється для потреб оборони відповідно до вимог Постанови КМУ від 11 листопада 2022 № 1275

Завершена

679 360.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 396.80 UAH
Номер: c4aeb7a1bbae4518b0563354fb13cb88
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-23-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.06.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 23.06.2025 17:30 - 15.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.06.2025 № 59-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 23.06.2025 № 59-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-05-31-000324-a 31.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.l.sliusarenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1275, установлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275, пункту 19 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Галкіна Т.О. установлено порушення вимог пункту 8 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ЮДІТРЕЙД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця спрощеної закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протоколом уповноваженої особи від 31.05.2025 № 27 (далі – оголошення), пропозиції учасників спрощеної закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЮДІТРЕЙД» (далі - ТОВ «ЮДІТРЕЙД»), фізичної особи-підприємця Галкіна Тетяна Олександрівна (далі – ФОП Галкіна Т.О.), вимоги про усунення невідповідностей до 11.06.2025, до 13.06.2025, протоколи уповноваженої особи від 11.06.2025 № 45, від 14.06.2025 № 51, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.06.2025, відповідь Замовника від 17.06.2025 на вимогу про усунення порушення від 15.06.2025, договір про закупівлю товарів від 03.07.2025 № 102 на суму 549 990,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Галкіна Т.О., пояснення надані Замовником 26.06.2025, 27.06.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1275, установлено наступне. Так, у Додатку 3 до оголошення Замовник оприлюднив проект договору про закупівлю товарів, у пункті 1.4 Розділу 1 «Предмет Договору» якого наведено вичерпний перелік підстав внесення змін до істотних умов державного договору після його укладення до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі. Відповідно до вимог пункту 8 Особливостей № 1275, істотні умови державного контракту (договору), укладеного відповідно до абзацу першого цього пункту, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), або якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання пункту 2 частини третьої статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі». Проте, у пункті 1.4 Розділу 1 «Предмет Договору» проекту договору про закупівлю товарів наведено перелік підстав внесення змін до істотних умов договору про закупівлю після його укладення до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, який визначений пунктом 48 Особливостей № 1275, чим порушено вимоги пункту 8 Особливостей № 1275, пункту 19 Особливостей № 1178. На запит Держаудитслужби Замовником через електронну систему закупівель 27.06.2025 надано відповідь, яка не спростовує суті встановленого порушення. За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасник спрощеної закупівлі ФОП Галкіна Т.О., установлено наступне. Згідно із підпунктом 3.1 пункту 3 «Вимоги до учасника» Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до оголошення (далі – Додаток 2 до оголошення), Замовником зазначено, що: «Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1». У складі пропозиції учасника закупівлі ФОП Галкіна Т.О. надано Технічну специфікацію від 06.06.2025 № 06-06/20 у формі Таблиці 1, наведеної Замовником у Додатку 2 до оголошення (далі – Технічна специфікація), де зазначено технічні характеристики запропонованого учасником товару, його виробник та країну походження. Однак, у наданій учасником ФОП Галкіна Т.О. Технічній специфікації не зазначено «найменування товару» запропонованого учасником, а зазначено назву номенклатурної позиції предмета закупівлі. Крім того, у складі пропозиції учасника закупівлі ФОП Галкіна Т.О. надано Цінову пропозицію від 06.06.2025 № 06-06/21, у якій зазначена аналогічна невідповідність. Відповідно до вимог пункту 8 Особливостей № 1275 державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей до 13.06.2025 та запропонував учаснику ФОП Галкіна Т.О. надати оновлені (виправлені) документи, а саме, цінову пропозицію та технічну специфікацію у формі наведеної Замовником у Додатку 2 до оголошення Таблиці 1 із зазначенням конкретної моделі запропонованого товару. У вказаний Замовником строк учасник закупівлі ФОП Галкіна Т.О. через електронну систему закупівель надав оновлену (виправлену) Цінову пропозицію від 12.06.2025 № 12-06/21, де зазначив марку та модель запропонованого товару. Проте, учасник закупівлі ФОП Галкіна Т.О. у вказаний Замовником строк через електронну систему закупівель не надав технічну специфікацію у формі наведеної Замовником у Додатку 2 до оголошення Таблиці 1 із зазначенням конкретної моделі запропонованого товару. Отже, учасник закупівлі ФОП Галкіна Т.О. у вказаний строк не виправив виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. На запит Держаудитслужби Замовником через електронну систему закупівель 27.06.2025 надано відповідь, яка не спростовує суті встановленого порушення. Внаслідок вищевказаного Замовник, на порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275, не відхилив пропозицію учасника ФОП Галкіна Т.О., як таку, що не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, натомість протоколом уповноваженої особи від 14.06.2025 № 51 визнав учасника ФОП Галкіна Т.О. переможцем спрощеної закупівлі та прийняв рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 04.07.2025 16:08 - 19.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.07.2025 16:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договірні відносини припинено
Дата публікації звіту: 14.07.2025 16:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 29.07.2025 12:38

Запити/Пояснення