-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Засоби відображення інформації в асортименті
Закупівля здійснюється для потреб оборони відповідно до вимог Постанови КМУ від 11 листопада 2022 № 1275
Завершена
679 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 396.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 396.80 UAH
Номер:
c4aeb7a1bbae4518b0563354fb13cb88
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-23-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2025 00:00
Період моніторингу:
23.06.2025 17:30 - 15.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.06.2025 № 59-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 23.06.2025 № 59-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-05-31-000324-a 31.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1275, установлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275, пункту 19 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Галкіна Т.О. установлено порушення вимог пункту 8 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ЮДІТРЕЙД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця спрощеної закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протоколом уповноваженої особи від 31.05.2025 № 27 (далі – оголошення), пропозиції учасників спрощеної закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЮДІТРЕЙД» (далі - ТОВ «ЮДІТРЕЙД»), фізичної особи-підприємця Галкіна Тетяна Олександрівна (далі – ФОП Галкіна Т.О.), вимоги про усунення невідповідностей до 11.06.2025, до 13.06.2025, протоколи уповноваженої особи від 11.06.2025 № 45, від 14.06.2025 № 51, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.06.2025, відповідь Замовника від 17.06.2025 на вимогу про усунення порушення від 15.06.2025, договір про закупівлю товарів від 03.07.2025 № 102 на суму 549 990,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Галкіна Т.О., пояснення надані Замовником 26.06.2025, 27.06.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1275, установлено наступне.
Так, у Додатку 3 до оголошення Замовник оприлюднив проект договору про закупівлю товарів, у пункті 1.4 Розділу 1 «Предмет Договору» якого наведено вичерпний перелік підстав внесення змін до істотних умов державного договору після його укладення до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі.
Відповідно до вимог пункту 8 Особливостей № 1275, істотні умови державного контракту (договору), укладеного відповідно до абзацу першого цього пункту, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), або якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання пункту 2 частини третьої статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі».
Проте, у пункті 1.4 Розділу 1 «Предмет Договору» проекту договору про закупівлю товарів наведено перелік підстав внесення змін до істотних умов договору про закупівлю після його укладення до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, який визначений пунктом 48 Особливостей № 1275, чим порушено вимоги пункту 8 Особливостей № 1275, пункту 19 Особливостей № 1178.
На запит Держаудитслужби Замовником через електронну систему закупівель 27.06.2025 надано відповідь, яка не спростовує суті встановленого порушення.
За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасник спрощеної закупівлі ФОП Галкіна Т.О., установлено наступне.
Згідно із підпунктом 3.1 пункту 3 «Вимоги до учасника» Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до оголошення (далі – Додаток 2 до оголошення), Замовником зазначено, що: «Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1».
У складі пропозиції учасника закупівлі ФОП Галкіна Т.О. надано Технічну специфікацію від 06.06.2025 № 06-06/20 у формі Таблиці 1, наведеної Замовником у Додатку 2 до оголошення (далі – Технічна специфікація), де зазначено технічні характеристики запропонованого учасником товару, його виробник та країну походження.
Однак, у наданій учасником ФОП Галкіна Т.О. Технічній специфікації не зазначено «найменування товару» запропонованого учасником, а зазначено назву номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Крім того, у складі пропозиції учасника закупівлі ФОП Галкіна Т.О. надано Цінову пропозицію від 06.06.2025 № 06-06/21, у якій зазначена аналогічна невідповідність.
Відповідно до вимог пункту 8 Особливостей № 1275 державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей до 13.06.2025 та запропонував учаснику ФОП Галкіна Т.О. надати оновлені (виправлені) документи, а саме, цінову пропозицію та технічну специфікацію у формі наведеної Замовником у Додатку 2 до оголошення Таблиці 1 із зазначенням конкретної моделі запропонованого товару.
У вказаний Замовником строк учасник закупівлі ФОП Галкіна Т.О. через електронну систему закупівель надав оновлену (виправлену) Цінову пропозицію від 12.06.2025 № 12-06/21, де зазначив марку та модель запропонованого товару.
Проте, учасник закупівлі ФОП Галкіна Т.О. у вказаний Замовником строк через електронну систему закупівель не надав технічну специфікацію у формі наведеної Замовником у Додатку 2 до оголошення Таблиці 1 із зазначенням конкретної моделі запропонованого товару.
Отже, учасник закупівлі ФОП Галкіна Т.О. у вказаний строк не виправив виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції.
На запит Держаудитслужби Замовником через електронну систему закупівель 27.06.2025 надано відповідь, яка не спростовує суті встановленого порушення.
Внаслідок вищевказаного Замовник, на порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275, не відхилив пропозицію учасника ФОП Галкіна Т.О., як таку, що не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, натомість протоколом уповноваженої особи від 14.06.2025 № 51 визнав учасника ФОП Галкіна Т.О. переможцем спрощеної закупівлі та прийняв рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
04.07.2025 16:08 - 19.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2025 16:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договірні відносини припинено
Дата публікації звіту:
14.07.2025 16:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
29.07.2025 12:38
Запити/Пояснення
Номер:
4aa9a9844dda43578bf2adb1f3ff9efb
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.06.2025 09:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Засоби відображення інформації в асортименті» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-31-000324-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
a876743426d14d6394c95a3bcc223768
Назва:
щодо оприлюднення обгрунтування
Дата опублікування:
26.06.2025 10:48
Опис:
У військовій частині А4576 розглянуто запит Державної аудиторської служби України СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 23.06.2025 року під час проведення моніторингу за проведеною спрощеною закупівлею з ідентифікатором UA-2025-05-31-000324-a, який надійшов через електронну систему закупівель За результатами розгляду повідомляємо.
1. Військова частина А4576 при проведенні закупівель керується нормами Конституції України, Законів України «Про публічні закупівлі», «Про оборонні закупівлі», Закону України від 16 грудня 2020 року № 1089-ІХ «Про електронні комунікації», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану»,
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 3 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова 710) вказано, що оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. У статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог. Тобто, дія пункту 41 Постанови 710 на спрощені закупівлі не розповсюджується, так як спрощена закупівля не відноситься до конкурентної процедури в визначенні ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того вважаємо, що оприлюднення даної інформації може негативно вплинути на обороноздатність як нашої частини так і суміжних частин при виконанні заходів з відсічі та стримуванні збройної агресії рф.
На Ваш запит шодо обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість предмета спрощеної закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-05-22-013913-a повідомляємо, що очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 шляхом порівняння ринкових цін, а саме пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, шляхом ринкових консультацій з потенційними постачальниками. Видатки на придбання Товару передбачені за рахунок Фінансування: Фонд- Спеціальний, субвенція; КПКВК 2101020/35/1; КЕКВ 3110; КВ 030. Потреба в придбані визначена рапортом № 1/5060 від 03.02.2025 року та рапортом від 01.05.2025 №1/15723, наказом командира військової частини А4576 від 28.01.2025 за № 496 «Про затвердження Переліків та обсягів закупівель». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені вказаним вище рапортом ініціатора закупівлі відповідно до нагальних потреб частини з метою підготовки особового складу підрозділів для здійснення заходів із забезпечення відсічі та стримування збройної агресії рф.
Уповноважена особа
військової частини А4576
старший солдат Олександр ДУБОВИК
Номер:
9c213f997a76496398d251923d22e485
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.06.2025 09:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Засоби відображення інформації в асортименті» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-31-000324-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. В підпунктах 3.1 та 3.2 пункту 3 «Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі» Додатку 2 до Оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 2 до тендерної документації) визначено вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі: засіб відображення інформації з діагоналлю 43-44 дюйми та засобу відображення інформації з діагоналлю 55 дюймів.
Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до Оголошення, для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з наведеною формою Таблиці 1.
На виконання вищевказаних вимог в складі пропозиції учасника ФОП Галкіна Т.О. надана «Технічна специфікація» від 06.06.2025 № 06-06/20 в якій не зазначено конкретні моделі предмету закупівлі, що пропонується даним учасником до постачання.
Замовником завантажено в електронну систему закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі ФОП Галкіна Т.О. у складі пропозиції щодо надання оновленого чи виправленого документу Цінової пропозиції та Таблиці 1 із зазначенням конкретної моделі засобу відображення інформації з діагоналлю 55 дюймів та засобу відображення інформації з діагоналлю 43 дюйми виробництва Malead Limited, Китай.
Однак, учасником ФОП Галкіна Т.О. не завантажено в електронну систему закупівель оновлену чи виправлену Таблицю 1 із зазначенням конкретної моделі засобу відображення інформації з діагоналлю 55 дюймів та засобу відображення інформації з діагоналлю 43 дюйми виробництва Malead Limited, Китай, внаслідок чого не виконано вищевказану вимогу Замовника про усунення невідповідностей.
Згідно із пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 000 гривень, у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178).
З якої причини Вами не відхилено пропозицію учасника ФОП Галкіна Т.О. відповідно до вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей ?
2. Згідно з розділом Оголошення «Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умов, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі)», проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 3 до цього Оголошення далі – Проект договору.
Відповідно до вимог пункту 8 Особливостей № 1275, істотні умови державного контракту (договору), укладеного відповідно до абзацу першого цього пункту, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 Особливостей № 1178, або якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання пункту 2 частини третьої статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі».
Відповідно до яких нормативно – правових актів передбачено можливість внесення змін до істотних умов державного договору після його укладення до виконання зобов’язань в повному обсязі у випадках, які перелічено у пункті 1.4 розділу 1 «Предмет договору» Проекту договору?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
654813a59da8414a8e8fc5d3544a02db
Назва:
Відповідь на другий запит
Дата опублікування:
27.06.2025 18:14
Опис:
У військовій частині А4576 розглянуто запит Державної аудиторської служби України СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 24.06.2025 року під час проведення моніторингу за проведеною спрощеною закупівлею з ідентифікатором UA-2025-05-31-000324-a, який надійшов через електронну систему закупівель За результатами розгляду повідомляємо наступне:
1. Щодо визнання учасника переможцем. На виконання вимоги Замовника Учасник оновив у ЕСЗ документи, а саме файли «Цінова пропозиція..pdf» від 12.06.2024 року. В наданих Учасником файлах було вказано моделі запропонованих Учасником засобів відображення інформації. Відповідно до абз.7 п.п.2 п.16.16 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затвердженої Протоколом уповноваженої особи Військової частини А4576 від 31.05.2025 № 27 вказано, що: «До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: ….. відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції;» Оскільки Учасник ідентифікував запропонований(підтвердив) товар в ціновій пропозиції Замовник відніс це як нефоормальну(несуттєву) помилку. Крім того, надана Учасником Таблиця1 формально відповідала вимогам Замовника. Слід зазанчити, що вінформації для оголошення про проведення спрощеної закупівлі формальних вимог немає. Проте, окрім передбаченої законодавцем, замовник може зазначати іншу інформацію. Тобто ту, що не вимагає Закон, але замовник вважає за потрібне обумовити. Цей дозвіл дає останній абзац частини 3 статті 14 Закону № 922. Радимо ним скористатися і встановити вимоги до формальних (несуттєвих) помилок у пропозиції учасника, яку той подасть у спрощеній закупівлі.
2. Щодо істотних умов договору у проекті договору. Пункт 1.4 проекту договору викладений відповідно до п.48 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275. Зазначаючи ці вимоги, Замовник керувався тим, що предмет закупівлі засоби відображення інформації закуповуються військовою частиною для потреб оборони, буде використовуватися в заходах щодо стримання військової агресії рф проти України, є товаром оборонного призначення і може бути віднесено до спеціальної техніки(технічного засобу, обладнання) відповідно до визначень понять пунктів 27, 29 ч.1 ст.1 Закону України «Про оборонні закупівлі». Також слід зазначити, що відповідно до пункту 43 вказаних вище Особливостей «Порядок проведення таких закупівель, зокрема порядок укладення державних контрактів (договорів), визначається державним замовником». Враховуючи нагальну потребу Замовника на придбання вказаних товарів оборонного призначення, брак часу, короткі умови постачання товару Замовнику вважаємо, що ці пункти договору не будуть реалізовуватися сторонами і ніяких негативних наслідків як для сторін, ттак і для бюджету України, а також обороноздатності не несе. Також сторони можуть одночасно з підписанням цього дуже важливого договору внести зміни до п.1.4 додатковою угодою.
З повагою,
Уповноважена особа
військової частини А4576
старший солдат Олександр ДУБОВИК