• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція (відновлення) теплових мереж на ділянці від МК 9411А до МК 9415Б по вул. Ясенева в м.Харкові. Ділянка від МК 9411А до МК 9414 (включно) (код ДК: 021:2015-45454000-4-Реконструкція )

Завершена

21 125 410.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 211 254.10 UAH
Номер: 52331f25789541ad800ff93bd107f3d2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-30-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 30.06.2025 18:20 - 22.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.06.2025 Київ № 184 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 24 червня 2025 року № 158-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 30 UA-2025-05-31-000251-a 31.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18, 21 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення абзацу першого пункту 17 Особливостей та пункту 84 Постанови № 668. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «Інтех СК», своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору у відповідність до змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та плану фінансування у відповідності до пункту 84 Постанови № 668, а у разі неможливості – вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості № 1178), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання Замовником вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі Комунального підприємства «Харківські теплові мережі» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 31.05.2025 № ВТ-3105-04, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інтех СК» (далі – ТОВ «Інтех СК»), вимога про усунення невідповідностей до 20.06.2025, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможця від 23.06.2025 № ВТ2306-02, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.06.2025, договір про закупівлю робіт від 07.07.2025 № 83070714 на суму 20 344 614,00 з ПДВ (далі – Договір), пояснення та документи надані Замовником 04.07.2025 та 15.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено: 1) Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації Замовником визначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 2 з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Учасник ТОВ «Інтекс СК» у складі своєї тендерної пропозиції в електронній системі закупівель надав інформацію від 04.06.2025 № 150 (файл «9 Опис робіт, що пропонуються учасником у відповідності до вимог замовника, встановлених у Додатку №2 до тендерної документації») відповідно до вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації. За результатами торгів Замовник уклав Договір з переможцем ТОВ «Інтекс СК» 07.07.2025, який містить розрахунок № 1-1 прямих витрат i загальновиробничих витрат до договірної ціни, яка є додатком № 1 до Договору. Водночас умови Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтекс СК», зокрема пункти 19, 24, 28, 150, 154, 162, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 201 та 202 файлу «9 Опис робіт, що пропонуються учасником у відповідності до вимог замовника, встановлених у Додатку № 2 до тендерної документації» тендерної пропозиції ТОВ «Інтекс СК» (далі – Пропозиція ТОВ «Інтекс СК») відрізняються від пунктів 19/16, 24/21, 29/26, 249/104, 257/112, 269/124, 296/1, 297/2, 298/3, 299/4, 301/6, 303/8, 304/9, 305/10, 307/12, 309/14, 310/15, 311/16, 334/4, 336/6 Розрахунку № 1-1 прямих витрат i загальновиробничих витрат до договірної ціни, яка є додатком № 1 до Договору (далі – Розрахунок до договірної ціни), а саме: у пункті 19 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Робота на відвалі, група грунтів 2-3», при цьому в пункті 19/16 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Робота на відвалі, група грунтів 1»; у пункті 24 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Засипка траншей і котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт [80 к.с.] з переміщенням грунту до 5 м, група грунтів 2», при цьому в пункті 24/21 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Засипка траншей і котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт [80 к.с.] з переміщенням грунту до 5 м, група грунтів 1»; у пункті 28 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Планування площ механізованим способом, група грунтів 2», при цьому в пункті 29/26 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Планування площ механізованим способом, група грунтів 1»; у пункті 150 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Прокладання трубопроводів у прохідних каналах при умовному тиску 1,6 МПа [16 кгс/см2], температурі 150 град.С, діаметр труб 50 мм», при цьому в пункті 249/104 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Прокладання трубопроводів у прохідних каналах при умовному тиску 1,6 МПа [16 кгс/см2], температурі 150 град.С, діаметр труб 50 мм (32 мм)»; у пункті 154 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Врізування в існуючі мережі зі сталевих труб сталевих штуцерів [патрубків] діаметром (25 мм), при цьому в пункті 257/112 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Врізування в існуючі мережі зі сталевих труб сталевих штуцерів [патрубків] діаметром 50 мм (25 мм)»; у пункті 162 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Установлення (крана кульового з ручкою під приварку) діаметром 25 мм», при цьому в пункті 269/124 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Установлення засувок або клапанів стальних для гарячої води і пари діаметром 50 мм (25 мм) (кран кульовий з ручкою під приварку)»; у пункті 174 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Ізоляція трубопроводів діаметром (630 мм) матами мінераловатними прошивними в обкладках, виробами мінераловатними з гофрованою структурою, товщина ізоляційного шару 60 мм», при цьому в пункті 296/1 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Ізоляція трубопроводів діаметром від 325 до 820 мм (630 мм) матами мінераловатними прошивними в обкладках, виробами мінераловатними з гофрованою структурою, товщина ізоляційного шару 60 мм»; у пункті 175 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Ізоляція трубопроводів діаметром (219 мм) матами мінераловатними прошивними в обкладках, виробами мінераловатними з гофрованою структурою, товщина ізоляційного шару 60 мм», при цьому в пункті 297/2 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Ізоляція трубопроводів діаметром від 159 до 273 (219 мм) матами мінераловатними прошивними в обкладках, виробами мінераловатними з гофрованою структурою, товщина ізоляційного шару 60 мм»; у пункті 176 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Ізоляція трубопроводів діаметром (108 мм) матами мінераловатними прошивними в обкладках, виробами мінераловатними з гофрованою структурою, товщина ізоляційного шару 60 мм», при цьому в пункті 298/3 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Ізоляція трубопроводів діаметром від 89 до 133 мм (108 мм) матами мінераловатними прошивними в обкладках, виробами мінераловатними з гофрованою структурою, товщина ізоляційного шару 60 мм»; у пункті 177 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Ізоляція трубопроводів діаметром (57 мм) матами мінераловатними прошивними в обкладках, виробами мінераловатними з гофрованою структурою, товщина ізоляційного шару 60 мм», при цьому в пункті 299/4 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Ізоляція трубопроводів діаметром від 89 до 133 мм (57 мм) матами мінераловатними прошивними в обкладках, виробами мінераловатними з гофрованою структурою, товщина ізоляційного шару 60 мм»; у пункті 178 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Покриття поверхні ізоляції трубопроводів діаметром (630 мм), товщина ізоляційного шару 60 мм (рулонним склопластиком)», при цьому в пункті 301/6 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Покриття поверхні ізоляції трубопроводів діаметром від 159 до 273 мм(630 мм) рулонними матеріалами, товщина ізоляційного шару 60 мм (рулонним склопластиком)»; у пункті 179 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Покриття поверхні ізоляції трубопроводів діаметром (219 мм) рулонними матеріалами, товщина ізоляційного шару 60 мм (рулонним склопластиком)», при цьому в пункті 303/8 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Покриття поверхні ізоляції трубопроводів діаметром від 159 до 273 мм (219 мм) рулонними матеріалами, товщина ізоляційного шару 60 мм (рулонним склопластиком)»; у пункті 180 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Покриття поверхні ізоляції трубопроводів діаметром (108 мм), товщина ізоляційного шару 60 мм (рулонним склопластиком)», при цьому в пункті 304/9 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Покриття поверхні ізоляції трубопроводів діаметром від 89 до 133 мм (108 мм), товщина ізоляційного шару 60 мм (рулонним склопластиком)»; у пункті 181 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Покриття поверхні ізоляції трубопроводів діаметром (57 мм), товщина ізоляційного шару 60 мм (рулонним склопластиком)», при цьому в пункті 305/10 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Покриття поверхні ізоляції трубопроводів діаметром до 75 мм (57 мм) рулонними матеріалами, товщина ізоляційного шару 60 мм (рулонним склопластиком)»; у пункті 182 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Покриття поверхні ізоляції трубопроводів діаметром (630 мм), товщина ізоляційного шару 60 мм (рубероїдом)», при цьому в пункті 307/12 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Покриття поверхні ізоляції трубопроводів діаметром від 159 до 273 мм (630 мм) рулонними матеріалами, товщина ізоляційного шару 60 мм (рубероїдом)»; у пункті 183 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Покриття поверхні ізоляції трубопроводів діаметром (219 мм) рубероїдом, товщина ізоляційного шару 60 мм», при цьому в пункті 309/14 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Покриття поверхні ізоляції трубопроводів діаметром від 159 до 273 мм (219 мм) рубероїдом, товщина ізоляційного шару 60 мм»; у пункті 184 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Покриття поверхні ізоляції трубопроводів діаметром (108 мм), товщина ізоляційного шару 60 мм (рубероїдом)», при цьому в пункті 310/15 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Покриття поверхні ізоляції трубопроводів діаметром від 89 до 133 мм (108 мм) рулонними матеріалами, товщина ізоляційного шару 60 мм (рубероїдом)»; у пункті 185 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Покриття поверхні ізоляції трубопроводів діаметром (57 мм) товщина ізоляційного шару 60 мм (рубероїдом)», при цьому в пункті 311/16 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Покриття поверхні ізоляції трубопроводів діаметром до 75 мм (57 мм) рулонними матеріалами, товщина ізоляційного шару 60 мм (рубероїдом)»; у пункті 201 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Улаштування одношарової основи зі щебеню за товщини 30 см», при цьому в пункті 334/4 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Улаштування одношарової основи зі щебеню за товщини 15 см»; у пункті 202 Пропозиції ТОВ «Інтекс СК» зазначено: «Улаштування нижнього шару покриття за товщини 7 см з асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником, за ширини укладання 7 м», при цьому в пункті 336/6 Розрахунку до договірної ціни зазначено: «Улаштування нижнього шару покриття за товщини 10 см з асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником, за ширини укладання 7 м». Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. На запит Держаудитслужби на питання щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтекс СК» (пунктів 19, 24, 28, 150, 154, 162, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 201 та 202 файлу «9 Опис робіт, що пропонуються учасником у відповідності до вимог замовника, встановлених у Додатку №2 до тендерної документації») умовам Договору, укладеного за результатами торгів (пунктам 19/16, 24/21, 29/26, 249/104, 257/112, 269/124, 296/1, 297/2, 298/3, 299/4, 301/6, 303/8, 304/9, 305/10, 307/12, 309/14, 310/15, 311/16, 334/4, 336/6 Розрахунку № 1-1 прямих витрат i загальновиробничих витрат до договірної ціни, яка є додатком № 1 до Договору), Замовник 15.07.2025 повідомив, що: «Тендерну пропозицію надають в натуральних одиницях виміру, а розрахунок № 1-1 прямих витрат і загальновиробничих витрат до договірної ціни розраховується на основі кошторисних норм та вказаних в них одиницях виміру згідно Настанові з визначення вартості будівництва. 1) п. 19, 24, 28 - при заміні бульдозера на екскаватор замінюється група ґрунтів (Тех. часть збірника № 1 «Земляні роботи» п. 1.1.7.23) 2) п. 150 Прокладання трубопроводу ф 32мм відноситься до п. 162 технічного завдання (установлення крану кульового ф 25). Ф32-зовнішний діаметр, ф 25-внутрішний діаметр. Данна кошторисна норма є найменшою для визначення вартості прокладання трубопроводів в прохідних каналах та включає в себе діаметри до 50мм. 3) п. 154, 162-Мінімальна кошторисна норма - діаметр 50мм. При меншому діаметрі матеріалів приймається дана розцінка. 4) п. 174, 175, 176, 179, 180, 181, 183, 184, 185 у технічному завданні вказаний фактичний діаметр трубопроводу який ізолюється. В розрахунку № 1-1 наведено кошторисні норми з діапазоном діаметрів, до яких відносяться вказані фактичні діаметри. 5) п. 177 - дана кошторисна норма відповідає фактичному виду використаних матеріалів 6) п. 178, 182 - приймаються за даними кошторисними нормами, так як більші діаметрі у збірниках на будівельні роботи відсутні. 7) п. 201, 202 – у технічному завданні наведена загальна товщина основи щебню та покриття з асфальтобетонних сумішей. У розрахунку № 1-1 товщина відповідає тендерному завданню. Застосовані кошторисні норми з урахуванням зміни товщини шару - додавати до 30 см щебню та вилучати до 7 см товщини нижнього шару асфальтобетонного покриття». Зазначене пояснення не спростовує факту розбіжностей між умови договору про закупівлю та змісту тендерної пропозиції переможця процедури. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 18 Особливостей за результатами торгів уклав договір про закупівлю переможцем ТОВ «Інтех СК», умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Відповідно до пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі, зокрема, укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. 2) Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджені «Загальні умови укладання та виконання договорів підряду» (далі – Постанова № 668), які у відповідності до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення, виконання договорів підряду та є обов'язковими до врахування при укладанні та виконанні договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств, а також комплексів і видів робіт, пов’язаних із капітальним будівництвом. Пунктом 84 Постанови № 668 установлено, що план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, на порушення вимог пункту 84 Постанови № 668 план фінансування, що є додатком № 4 до Договору, не складено на поточний рік за місяцями. На запит Держаудитслужби Замовник 15.07.2025 повідомив, що: «Оскільки п.4.1 розділу 4 укладеного договору передбачено, що оплата за виконані роботи відбувається поетапно, за наявності фінансування, то відповідно до п. 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі -постанова) замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» є об’єктом критичної інфраструктури прифронтового міста Харків, яке постійно піддається атакам країни-агресора, в результаті чого часто пошкоджуються наші об’єкти, що створює додаткове фінансове навантаження на бюджет підприємства та на бюджет міста в цілому. Виходячи з цього, відповідно до п. 86 постанови, у разі прийняття замовником рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт одночасно уточнюється план фінансування будівництва з внесенням відповідних змін у договір підряду, що фактично і відбувається під час виконання договору, шляхом внесення змін, в тому числі, в план фінансування». Вищезазначене пояснення не спростовує факт порушення вимог абзацу першого пункту 17 Особливостей та пункту 84 Постанови № 668.
Період усунення порушень: 23.07.2025 17:54 - 07.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.07.2025 17:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель відповідно до висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 23 липня 2025 року повідомляємо про заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: замовником було приведено умов договору 83070714 від 01.07.2025 року у відповідність до змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та плану фінансування у відповідності до пункту 84 Постанови № 668 шляхом укладання додаткової угоди № 1 від 29.07.2025 року, інформацію щодо якої було внесено в електронну систему закупівель.
Дата публікації звіту: 30.07.2025 17:27

Запити/Пояснення