Капітальний ремонт другого поверху лікувального корпусу КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. Кононенка» за адресою: 63503, Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52
Закупівля планується і проводиться Відповідно до п. 3-7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII із змінами внесеними Законом України від 16 серпня 2022 року № 2526-IX «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Закон) , з урахуванням вимог п. 10 та п. 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), керуючись ст. 4, ст. 10 та ст.11 Закону
Завершена
17 676 633.60UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 88 383.17 UAH
Період моніторингу:07.07.2025 21:36 - 29.07.2025 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.07.2025 № 216
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
КОНОНЕНКО Ю.С. від 07.07.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 07.07.2025 № 216
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2025-05-30-008284-a 30.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Юлія КОНОНЕНКО
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА" встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до умов договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до умов договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЧУГУЇВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. КОНОНЕНКА" ЧУГУЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М.І. Кононенка») (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи Замовника 30.05.2025 № 3005/0-УО-вт, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА" (далі – ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА"), протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.06.2025, Вимога про усунення невідповідностей до 19.06.2025, ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР від 20.06.2025 № 3005/2-УО-вт, повідомлення про намір укласти договір від 20.06.2025, договір про закупівлю робіт від 04.07.2025 №0407/24-М (далі – Договір), додаткова угода від 11.07.2025 №1 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 11.07.2025 та від 14.07.2025 (далі – Пояснення).
1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*).
Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 07.07.2025 оприлюднено Договір від 04.07.2025 №0407/24-М з додатками у форматі PDF (файл Договір № 0407_24-М Підряд реабілітація.pdf).
Також, 07.07.2025, Замовником оприлюднено Додаток №4 до Договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» у форматі DOCX (файл Додаток №4 Інформація про ціни на матеріальні ресурси Реабілітація.docx).
Однак, Замовником не оприлюднено Договір про закупівлю робіт та додатки №1, №2, №3 до нього у машинозчитувальному форматі.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 10.07.2025 з приводу вищевикладеної невідповідності.
Замовник 14.07.2025 надав пояснення наступного змісту: «..завантаження договору про закупівлю та додатків до нього у форматі PDF замовником є таким, що відповідає вимогам пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та положенням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835. Разом з тим, з метою усунення протирічь в трактуванні норм і положень чинного законодавства щодо машинозчитувального формату документів, а також те, що з 11 липня 2025 року набули чинності зміни до «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» № 1082 від 11.06.2020 року, відповідно до яких чітко визначено яким саме можна вважати машинозчитувальний формат, то 11.07.2025 року в електронній системі закупівель замовником додатково оприлюднений у форматі, передбаченим Положенням, договір про закупівлю та додатки до нього, у тому числі у форматі, передбаченому змінами до Наказу № 1082 від 11.06.2020 року».
Проте, надане пояснення не спростовує факту недотримання вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, тому як Замовник, 11.07.2025 опублікував в електронній системі закупівель Договір від 04.07.2025 №0407/24-М та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі DOC та форматі XLS, тобто не дотримано термін оприлюднення у машинозчитувальному форматі (протягом трьох робочих днів), визначений Законом.
2. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА" встановлено наступне.
Згідно підпункту 1.1 пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:» до Тендерної документації вказано, що для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально – технічної бази, у табличному вигляді, складену і заповнену учасником за нижченаведеною формою І. У третій графі таблиці форми І учасником зазначається все обладнання, всі машини та механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі і відповідають інформації зазаначеної учасником у відомості ресурсів до договірної ціни.
Згідно підпункту 2 пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» .Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:» до Тендерної документації вказано, що для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних учасником у третій графі таблиці Форми 1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінали чи копії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або оборотно-сальдовую відомость по рахункам 104, 105, 106, інши, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори оренди/користування/про співпрацю/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції та протягом всього строку виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі.). У разі надання документу (договору), що підтверджує право оренди (чи залучення) на відповідне обладнання, машину чи механізм, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель і бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції та протягом строку виконання робіт;
Відповідно пункту 3 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:» до Тендерної документації вказано, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: договірну ціну; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу); відомість ресурсів; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни.
Учасником ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА" в складі тендерної пропозиції оприлюднено документи, серед яких Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 12.06.2025 № 1206-23 (файл 1. Довідка про наявність обладнання .pdf), оборотно-сальдова відомість по рахунку 112 за травень 2025, Відомість ресурсів (файли Кошторисна документація.pdf, Кошторисна документація.rar).
Проте, у Відомість ресурсів, у розділ II. Будівельні машини та механізми, Учасником включено: Молотки вiдбiйнi електричні легкі, Установка для зварювання ручного дугового (постiйного струму), у розділ IV. Механізований інструмент, Учасником включено: Насос гідравлічний ручний, Пилка дискова електрична, Станок для різання керамічної плитки, які не вказано Учасником у Довідці про наявність обладнання від 12.06.2025 № 1206-23.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 08.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно надання назви файлу та номеру сторінки, які надано Учасником щодо зазначається всього обладнання, всіх машини та механізмів, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі і відповідають інформації зазначеної учасником у відомості ресурсів до договірної ціни.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.07.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…Враховуючи той факт, що Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних учасником у третій графі таблиці Форми 1 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально – технічної бази» учасник надав оборотно-сальдовую відомость по рахункам яка цілком збігається з зазначеним обладнанням, а Відомість ресурсів (файли Кошторисна документація.pdf, Кошторисна документація.rar) налічує більш широкий перелік обладнання, то цей факт не міг слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА".
Надані пояснення не спростовують наявність факту невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Отже, на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА", тим самим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень:18.07.2025 18:26 - 02.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:18.07.2025 18:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Про надання через електрону систему закупівель інформації та/ або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Під час розгляду порядку денного:
Замовник, що зобов’язаний здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), діє з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості).
Частиною 6 статті 8 Закону передбачено, що за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
18 липня 2025 року ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ оприлюднено висновок від 18.07.2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі (ID моніторингу: UA-M-2025-07-07-000068) (далі – Висновок), за предметом закупівлі «Капітальний ремонт другого поверху лікувального корпусу КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. Кононенка» за адресою: 63503, Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52» (ID закупівлі UA-2025-05-30-008284-a) за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 – «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація».
У Висновку установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей №1178, а саме:
«не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА", тим самим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності»
Відповідно до Висновку по моніторингу (IDмоніторингу: UA-M-2025-07-07-000068) Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
ВИРІШИЛА:
На виконання зобов’язання, зазначеного у Висновку, надати інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень), такого змісту:
Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що на виконання вимог висновку Північно – східний офіс Держаудитслужби від 18.07.2025 року по моніторингу закупівлі (ID моніторингу: IDмоніторингу: UA-M-2025-07-07-000068) та Наказу директора КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М.І. Кононенка» від 22 липня 2025 року № 166 були вжиті заходи в частині усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, а саме проведено засідання кадрової комісії із залученням юриста Мазницького Миколи Миколайовича та начальника відділу кадрів Анашкіної Ольги Анатоліївни.
22.07.2024 року, під час засідання кадрової комісії, уповноваженій особі Отченашко Дмитру Івановичу було повідомлено про необхідність підвищення своїх професійних навичок та недопущення порушень в сфері Публічних закупівель в майбутньому, було надано доручення начальнику відділу кадрів Анашкіній Ользі Анатоліївні забезпечити участь уповноваженої особи Отчанашка Д.І. в онлайн навчанні з питань щодо надання 24 годин на усунення невідповідностей під час проведення публічних закупівель
23.07.2025 року за організаційної підтримки KAIROS GROUPE UKRAINE було організовано і проведено онлайн вебінар «Надаємо 24 години на усунення невідповідностей під час проведення відкритих торгів (з особливостями)» на якому також була присутня уповноважена особа Отченашко Дмитро Іванович (Вартість даного навчання склала 3000 грн. за рахунок уповноваженої особи.).
В свою чергу після проведення онлайн навчання, разом з юристом Мазницьким М..М. було проговорено найбільш поширенні помилки замовників під час використання механізму надання 24 годин Учаснику торгів на виправлення невідповідностей, а також було розібрано судову практику з цього питання.
Враховуючи вищевикладене та з метою повідомити Північно – східний офіс Держаудитслужби про виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері закупівель, викладеного у висновку від 18.07.2025 року, Оприлюднити через електронну систему закупівель зазначену інформацію, що свідчать про усунення порушення, викладеного у висновку.
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт другого поверху лікувального корпусу КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. Кононенка» за адресою: 63503, Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2025-05-30-008284-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Надайте інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility?.
3. Відповідно Додатку 8 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до Тендерної документації вказано, що Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (Витяг/виписка з ЄДР, наказ про призначення керівника на посаду, тощо). Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель до моменту укладення договору.
Надати назву файлу та номер сторінки, які надано Переможцем на виконання вимог Додатку 8 до Тендерної документації, щодо завантаження в електронну систему закупівель Інформації про право підписання договору про закупівлю.
4. Згідно пункту 1 .Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:» до Тендерної документації вказано, що для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально – технічної бази, у табличному вигляді, складену і заповнену учасником за нижченаведеною формою І. У третій графі таблиці форми І учасником зазначається все обладнання, всі машини та механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі і відповідають інформації зазаначеної учасником у відомості ресурсів до договірної ціни.
Відповідно пункту 3 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:» до Тендерної документації вказано, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: договірну ціну; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу); відомість ресурсів; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни.
Учасником ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА" в складі тендерної пропозиції оприлюднено документи, серед яких Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 12.06.2025 № 1206-23 (файл 1. Довідка про наявність обладнання .pdf) та Відомість ресурсів (файли Кошторисна документація.pdf, Кошторисна документація.rar).
Проте, у Відомість ресурсів, у розділ II. Будівельні машини та механізми, Учасником включено: Молотки вiдбiйнi електричні легкі, Установка для зварювання ручного дугового (постiйного струму), у розділ IV. Механізований інструмент, Учасником включено: Насос гідравлічний ручний, Пилка дискова електрична, Станок для різання керамічної плитки, які не вказано Учасником у Довідці про наявність обладнання від 12.06.2025 № 1206-23.
Надати назву файлу та номер сторінки, які надано Учасником щодо зазначається всього обладнання, всіх машини та механізмів, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі і відповідають інформації зазаначеної учасником у відомості ресурсів до договірної ціни.
5. Відповідно підпункту 2.2 пункту 9 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:» до Тендерної документації вимагається надання Учасником сканкопії оригіналу ліцензії на провадження відповідної діяльності.
Надати назву файлу та номер сторінки, які надано Учасником на виконання вимог підпункту 2.2 пункту 9 Додатку 7 до Тендерної документації, щодо надання сканкопії оригіналу ліцензії на провадження відповідної діяльності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
138277
Номер:193e7352ef4d4e3d95c844963547ad10
Назва:Надання пояснень на перше питання ДАСУ
Дата опублікування:11.07.2025 14:31
Автор:КНП "Чугуївська ЦЛ ім.М.І.Кононенка"
×
Код ЄДРПОУ:
02002380
Контактна особа:
Дмитро Отченашко +380505659391 chuguev_crb_tender@ukr.net
Адреса:
63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Гвардійська, б. 52
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Порядок денний:
1. Про надання пояснення через електронну систему закупівель на запит ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 08 липня 2025 року в рамках проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-07-07-000068), Наказ від 07.07.2025 р № 216, закупівлі «Капітальний ремонт другого поверху лікувального корпусу КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. Кононенка» за адресою: 63503, Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52» (ID закупівлі UA-2025-05-30-008284-a) за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 – «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»
2. Про надання підтверджуючих документів які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь)
Під час розгляду першого питання порядку денного встановлено наступне:
Замовник, що зобов’язаний здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі — Закон), діє з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості).
Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів з дня прийняття такого рішення із зазначенням, зокрема, опису підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
08 липня 2025 року замовнику КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧУГУЇВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ім. М.І. КОНОНЕНКА» ЧУГУЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі по тексту КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М.І. Кононенка») в електронній системі закупівель надійшов Запит від Північно-Східного офісу Держаудитслужби, відповідно до якого потрібно надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Надайте інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility?.
3. Відповідно Додатку 8 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до Тендерної документації вказано, що Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (Витяг/виписка з ЄДР, наказ про призначення керівника на посаду, тощо). Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель до моменту укладення договору.
Надати назву файлу та номер сторінки, які надано Переможцем на виконання вимог Додатку 8 до Тендерної документації, щодо завантаження в електронну систему закупівель Інформації про право підписання договору про закупівлю.
4. Згідно пункту 1 .Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:» до Тендерної документації вказано, що для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально – технічної бази, у табличному вигляді, складену і заповнену учасником за нижченаведеною формою І. У третій графі таблиці форми І учасником зазначається все обладнання, всі машини та механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі і відповідають інформації зазаначеної учасником у відомості ресурсів до договірної ціни.
Відповідно пункту 3 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:» до Тендерної документації вказано, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: договірну ціну; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу); відомість ресурсів; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни.
Учасником ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА" в складі тендерної пропозиції оприлюднено документи, серед яких Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 12.06.2025 № 1206-23 (файл 1. Довідка про наявність обладнання .pdf) та Відомість ресурсів (файли Кошторисна документація.pdf, Кошторисна документація.rar).
Проте, у Відомість ресурсів, у розділ II. Будівельні машини та механізми, Учасником включено: Молотки вiдбiйнi електричні легкі, Установка для зварювання ручного дугового (постiйного струму), у розділ IV. Механізований інструмент, Учасником включено: Насос гідравлічний ручний, Пилка дискова електрична, Станок для різання керамічної плитки, які не вказано Учасником у Довідці про наявність обладнання від 12.06.2025 № 1206-23.
Надати назву файлу та номер сторінки, які надано Учасником щодо зазначається всього обладнання, всіх машини та механізмів, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі і відповідають інформації зазаначеної учасником у відомості ресурсів до договірної ціни.
5. Відповідно підпункту 2.2 пункту 9 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:» до Тендерної документації вимагається надання Учасником сканкопії оригіналу ліцензії на провадження відповідної діяльності.
Надати назву файлу та номер сторінки, які надано Учасником на виконання вимог підпункту 2.2 пункту 9 Додатку 7 до Тендерної документації, щодо надання сканкопії оригіналу ліцензії на провадження відповідної діяльності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Враховуючи вищевикладене, на виконання вимог частини 5 статті 8 Закону та з метою усілякого сприяння в проведенні моніторингу
ВИРІШИВ:
1. У відповідь на перше питання Запиту від 08.07.2025 року по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-07-07-000068)
«Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість»
надати пояснення такого змісту:
З метою проведення «Капітального ремонту другого поверху лікувального корпусу КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. Кононенка» за адресою: 63503, Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52», приміщень реабілітаційного відділення, які постраждали внаслідок ракетного обстрілу 09.09.2022 року в межах чинного законодавства, нашим закладом було укладено Договір від 26.02.2025 року № 42 на виготовлення проєктно-кошторисної документації (далі по тексту ПКД) вищезазначеного об’єкта. Згідно умов даного договору, на підставі завдання на проектування, виконавець розробляє кошторисну документацію з урахуванням Кошторисних норм України, зокрема «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281. Після виготовлення ПКД, виконавцем прєктних робіт було проведено її експертизу і отримано Експертний звіт (позитивний) № 50255 від 24.03.20256 року (додається) встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 року № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України, зокрема «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі фактичних пошкоджень, які КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М.І. Кононенка» зазнало під час ракетного обстрілу 09.09.2022 року, з урахуванням вимог Національної служби здоров’я до якості медичних послуг, які надаються населенню медичними закладами.
Витрати на проведення даної закупівлі передбачені Наказом Чугуївської міської військової адміністрації від 15.05.2025 № 472 «Про внесення змін до Програми розвитку медичної допомоги на території Чугуївської міської територіальної громади на 2024-2028 роки (зі змінами)».
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі Кошторисної документації затвердженою експертною оцінкою ТОВ «Експертиза МВК» № 50255 від 24.03.2025 року з урахуванням Кошторисних норм України, зокрема Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Крім того, згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Державної казначейської служби України, Комунальне некомерційне підприємство «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» Чугуївської міської ради Харківської області перебуває в статусі ОДЕРЖУВАЧ та на не має в обов’язковому порядку застосовувати вимог постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів», однак незважаючи на це, відповідно до службової записки уповноваженої особи Отченашка Дмитра (додається), на офіційному сайті КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М.І. Кононенка» було розміщено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (посилання https://чугуїв.црл.укр/zakupivli/).
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Категорія Опис
Назва закупівлі Капітальний ремонт другого поверху лікувального корпусу КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. Кононенка» за адресою: 63503, Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52
Ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro UA-2025-05-30-008284-a
ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість предмета закупівлі 17 676 633,60 грн. з ПДВ
Примітки Закупівля планується і проводиться Відповідно до п. 3-7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII із змінами внесеними Законом України від 16 серпня 2022 року № 2526-IX «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Закон) , з урахуванням вимог п. 10, та п. 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з урахуванням пункту 3-8 Розділ X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України про публічні закупівлі із змінами внесеними Законом України № 2526-IX від 16.08.2022 «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі", керуючись ст. 4, ст. 10 та ст.11 Закону
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні, якісні, та кількісні характеристик предмета закупівлі зазначено у додатку № 1 до ТД, який в свою чергу було складено на підставі дефектного акту та завдання на проектування
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до Наказу начальника Чугуївської міської військової адміністрації від 15.05.2025 № 472 «Про внесення змін до Програми розвитку медичної допомоги на території Чугуївської міської територіальної громади на 2024-2028 роки (зі змінами)»
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі Кошторисної документації затвердженою експертною оцінкою ТОВ «Експертиза МВК» № 50255 від 24.03.2025 року з урахуванням Кошторисних норм України, зокрема Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Дата оголошення закупівлі 30.05.2024
2. У відповідь на питання друге та третє Запиту від 08.07.2025 року по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-07-07-000068):
2. Надайте інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility?.
надати пояснення такого змісту:
Фінансування даної закупівлі НЕ ЗДІЙСНЮВАЛОСЬ відповідно до інструменту Ukraine Facility.
3. У відповідь на питання третє Запиту від 08.07.2025 року по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-07-07-000068):
3) Відповідно Додатку 8 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до Тендерної документації вказано, що Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (Витяг/виписка з ЄДР, наказ про призначення керівника на посаду, тощо). Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель до моменту укладення договору.
Надати назву файлу та номер сторінки, які надано Переможцем на виконання вимог Додатку 8 до Тендерної документації, щодо завантаження в електронну систему закупівель Інформації про право підписання договору про закупівлю..
надати пояснення такого змісту:
Відповідно до абз. 2 п.п.12 п. 47 "Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" передбачено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Переможцем була надана дана інформація на етапі подання документів Учасника 13.06.2025р., а відповідно і оприлюднена в електронній системі закупівель. Назва документу: «Документи, що підтверджують повноваження підпису», Сторінка 4 (додається).
Дана вимога була включена до Додатку 8 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до Тендерної документації на той випадок, якщо учасником не було подано документи щодо інформації про право підписання договору, тобто сама мета включення цієї вимоги полягала в тому щоб встановити хто саме має право підписувати договір підряду, укладений за результатами проведення торгів. Виходячи із поданої тендерної пропозиції можна стверджувати, що сама мета була досягнута і було з’ясовано хто має право підписувати договір.
4. У відповідь на питання четверте Запиту від 08.07.2025 року по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-07-07-000068):
Згідно пункту 1 .Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:» до Тендерної документації вказано, що для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально – технічної бази, у табличному вигляді, складену і заповнену учасником за нижченаведеною формою І. У третій графі таблиці форми І учасником зазначається все обладнання, всі машини та механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі і відповідають інформації зазаначеної учасником у відомості ресурсів до договірної ціни.
Відповідно пункту 3 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:» до Тендерної документації вказано, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: договірну ціну; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу); відомість ресурсів; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни.
Учасником ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА" в складі тендерної пропозиції оприлюднено документи, серед яких Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 12.06.2025 № 1206-23 (файл 1. Довідка про наявність обладнання .pdf) та Відомість ресурсів (файли Кошторисна документація.pdf, Кошторисна документація.rar).
Проте, у Відомість ресурсів, у розділ II. Будівельні машини та механізми, Учасником включено: Молотки вiдбiйнi електричні легкі, Установка для зварювання ручного дугового (постiйного струму), у розділ IV. Механізований інструмент, Учасником включено: Насос гідравлічний ручний, Пилка дискова електрична, Станок для різання керамічної плитки, які не вказано Учасником у Довідці про наявність обладнання від 12.06.2025 № 1206-23.
Надати назву файлу та номер сторінки, які надано Учасником щодо зазначається всього обладнання, всіх машини та механізмів, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі і відповідають інформації зазаначеної учасником у відомості ресурсів до договірної ціни.
надати пояснення такого змісту:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості) під час складання тендерної документації Замовником зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
Відповідно до абзацу другого п. 48 Особливостей У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Враховуючи те, що предметом закупівлі є роботи, то в якості одного з кваліфікаційних критеріїв Замовником встановлено такий критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, про що зазначено у ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 2 до Тендерної документації (далі по тексту ТД). На виконання вимог п. 1 Додатку 7 ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» для підтвердження даному кваліфікаційному критерію під час подання тендерної пропозиції у її складі Учасник має надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально – технічної бази, у табличному вигляді, складену і заповнену учасником за формою І. Відповідно до п.п. 2 п.1 Додатку 7 ТД Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних учасником у третій графі таблиці Форми 1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінали чи копії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або оборотно-сальдовую відомость по рахункам 104, 105, 106, інши, ….Тобто для підтвердження того, що зазначене у Довідці обладнання дійсно може бути використано Учасником під час виконання ремонтних робіт, він має надати оборотно-сальдовую відомость по рахункам. Необхідна відомість була надана учасником (файл «1.Довідка про наявність обладнання.pdf» стор. 7). Прямої згадки в тендерній документації про необхідність підтвердження даного критерія, шляхом завантаження відомості ресурсів, в тендерній документації НЕМАЄ. Відомість ресурсів є складовою кошторисної документації і є повним відображенням матеріальної бази підприємства, яка може бути значно більшою, ніж та що вимагає Замовник
Проте з метою уникнення неоднозначного трактування вимог тендерної документації, підрядній організації ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА" було направлено запит від 11.07.2025 року № 01-19/2941 (додається), щодо надання пояснень з цього приводу. Листом від 11.07.2025 № 1107-2 ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА" (додається) повідомило, що згідно облікової політики їхнього підприємства предмети Молотки вiдбiйнi електричні легкі, Установка для зварювання ручного дугового (постiйного струму), у розділ IV. Механізований інструмент, Учасником включено: Насос гідравлічний ручний, Пилка дискова електрична, Станок для різання керамічної плитки обліковуються по 2 класу рахунків «Запаси», а саме про 221 рахунку «Малоцінні та швидкозношувані предмети», тому не занесені до Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Також повідомили, що «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не є повним відображення всієї матеріальної бази підприємства, та надали додаткову Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також додаткову Оборотно-сальдову відомість по рахунку 221 на 11.07.2025 р.
Враховуючи той факт, що Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних учасником у третій графі таблиці Форми 1 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально – технічної бази» учасник надав оборотно-сальдовую відомость по рахункам яка цілком збігається з зазначеним обладнанням, а Відомість ресурсів (файли Кошторисна документація.pdf, Кошторисна документація.rar) налічує більш широкий перелік обладнання, то цей факт не міг слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА".
5. У відповідь на питання п’яте Запиту від 08.07.2025 року по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-07-07-000068):
Відповідно підпункту 2.2 пункту 9 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:» до Тендерної документації вимагається надання Учасником сканкопії оригіналу ліцензії на провадження відповідної діяльності. Надати назву файлу та номер сторінки, які надано Учасником на виконання вимог підпункту 2.2 пункту 9 Додатку 7 до Тендерної документації, щодо надання сканкопії оригіналу ліцензії на провадження відповідної діяльності.
надати пояснення такого змісту:
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі — Закон) Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно робочого проєкту робіт по Капітальному ремонту другого поверху лікувального корпусу КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. Кононенка» за адресою: 63503, Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52 визначено категорію складності робіт, а саме – СС1. Відповідно до Постанови №406 від 07.06.2017 року Кабінету Міністрів України (зі змінами та доповненнями), об'єкти будівництва класу наслідків СС1, тобто з незначними наслідками, не потребують отримання в обов’язковому порядку будівельної ліцензії.
Також, 18.03.2022 року Кабінетом міністрів України прийнято постанову №314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», згідно якої право на господарську діяльність суб’єктами господарювання може набуватися на підставі безоплатного подання до органів ліцензування декларації про провадження господарської діяльності. Тобто отримувати ліцензію на період дії воєнного стану не потрібно в обов’язковому порядку, достатньо подати декларацію провадження господарської діяльності. Учасником ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА" була подана відповідна декларація. Файл – «Декларація про госп. діяльність».
Вимога щодо надання Учасником сканкопії оригіналу ліцензії була включена до тендерної документації лише з тією метою, аби мати більш повне уявлення про учасника торгів та з’ясувати чи має він в наявності ліцензію на будівельну діяльність чи не має.
Враховуючи вищевикладене відсутність ліцензії у складі тендерної пропозиції Учасника не могла слугувати підставою для її відхилення, а у разі відхилення з цієї підстави, рішення уповноваженої особи з великою долею ймовірності було б успішно оскаржено в АМКУ.
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт другого поверху лікувального корпусу КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. Кононенка» за адресою: 63503, Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2025-05-30-008284-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
138356
Номер:adbeab6a7c3c423db561fcab5948dd37
Назва:Відповід на другий запит ДАСУ
Дата опублікування:14.07.2025 11:45
Автор:КНП "Чугуївська ЦЛ ім.М.І.Кононенка"
×
Код ЄДРПОУ:
02002380
Контактна особа:
Дмитро Отченашко +380505659391 chuguev_crb_tender@ukr.net
Адреса:
63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Гвардійська, б. 52
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Порядок денний:
1. Про надання пояснення через електронну систему закупівель на запит ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 10 липня 2025 року в рамках проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-07-07-000068), Наказ від 07.07.2025 р № 216, закупівлі «Капітальний ремонт другого поверху лікувального корпусу КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. Кононенка» за адресою: 63503, Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52» (ID закупівлі UA-2025-05-30-008284-a) за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 – «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»
2. Про надання підтверджуючих документів які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь)
Під час розгляду першого питання порядку денного встановлено наступне:
Замовник, що зобов’язаний здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі — Закон), діє з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості).
Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів з дня прийняття такого рішення із зазначенням, зокрема, опису підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
10 липня 2025 року замовнику КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧУГУЇВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ім. М.І. КОНОНЕНКА» ЧУГУЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі по тексту КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М.І. Кононенка») в електронній системі закупівель надійшов Запит від Північно-Східного офісу Держаудитслужби, відповідно до якого потрібно надати пояснення з наступних питань:
1. Відповідно вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Враховуючи вищевикладене, на виконання вимог частини 5 статті 8 Закону та з метою усілякого сприяння в проведенні моніторингу
ВИРІШИВ:
1. У відповідь на перше питання Запиту від 10.07.2025 року по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-07-07-000068):
надати пояснення такого змісту:
Відповідно до пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
2) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня:
- внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону);
- складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю, зазначеного в абзаці третьому частини першої статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додається уточнена договірна ціна (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
П.2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення), визначено, що машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини, тобто, машинозчитувальним визначається формат файлу, який забезпечує можливість автоматичного зчитування, розпізнавання та обробки його змісту програмними засобами. У тексті Положення не міститься виключного переліку допустимих форматів, а лише наводяться приклади (CSV, XML, JSON, XLSX тощо), що не виключає застосування інших форматів, які відповідають визначеним критеріям.
Формат PDF, який був використаний замовником для завантаження Договору про закупівлю та додатків до нього, може вважатися таким, що відповідає вимогам машинозчитувальності, зважаючи на таке:
- PDF є відкритим стандартом ISO 32000, який дозволяє як представлення текстових, так і графічних даних у структурованому вигляді. Більшість сучасних PDF-документів, у тому числі створених шляхом сканування, містять текстовий шар або мають можливість бути обробленими програмним забезпеченням із застосуванням технологій розпізнавання;
- скановані документи у форматі PDF можуть бути оброблені засобами програмного забезпечення, зокрема в межах автоматизованих процесів оприлюднення інформації в системі Prozorro. Технічні засоби електронної системи закупівель підтримують PDF як основний формат для завантаження договорів, що підтверджує його сумісність із вимогами щодо машинозчитувальності;
- на практиці PDF використовується державними органами для офіційного оприлюднення даних, у тому числі у форматі відкритих даних, зокрема договорів, актів, фінансових звітів тощо.
З огляду на викладене, завантаження договору про закупівлю та додатків до нього у форматі PDF замовником є таким, що відповідає вимогам пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та положенням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835.
Разом з тим, з метою усунення протирічь в трактуванні норм і положень чинного законодавства щодо машинозчитувального формату документів, а також те, що з 11 липня 2025 року набули чинності зміни до «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» № 1082 від 11.06.2020 року, відповідно до яких чітко визначено яким саме можна вважати машинозчитувальний формат, то 11.07.2025 року в електронній системі закупівель замовником додатково оприлюднений у форматі, передбаченим Положенням, договір про закупівлю та додатки до нього, у тому числі у форматі, передбаченому змінами до Наказу № 1082 від 11.06.2020 року (Додаються).