• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт другого поверху лікувального корпусу КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. Кононенка» за адресою: 63503, Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52

Закупівля планується і проводиться Відповідно до п. 3-7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII із змінами внесеними Законом України від 16 серпня 2022 року № 2526-IX «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Закон) , з урахуванням вимог п. 10 та п. 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), керуючись ст. 4, ст. 10 та ст.11 Закону

Завершена

17 676 633.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 88 383.17 UAH
Номер: 65060798a8c4450b9d14f489f50846e6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-07-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.07.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 07.07.2025 21:36 - 29.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.07.2025 № 216 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби КОНОНЕНКО Ю.С. від 07.07.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.07.2025 № 216 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2025-05-30-008284-a 30.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Юлія КОНОНЕНКО
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, o.i.tymoshenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА" встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до умов договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до умов договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЧУГУЇВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. КОНОНЕНКА" ЧУГУЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М.І. Кононенка») (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи Замовника 30.05.2025 № 3005/0-УО-вт, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА" (далі – ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА"), протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.06.2025, Вимога про усунення невідповідностей до 19.06.2025, ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР від 20.06.2025 № 3005/2-УО-вт, повідомлення про намір укласти договір від 20.06.2025, договір про закупівлю робіт від 04.07.2025 №0407/24-М (далі – Договір), додаткова угода від 11.07.2025 №1 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 11.07.2025 та від 14.07.2025 (далі – Пояснення). 1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 07.07.2025 оприлюднено Договір від 04.07.2025 №0407/24-М з додатками у форматі PDF (файл Договір № 0407_24-М Підряд реабілітація.pdf). Також, 07.07.2025, Замовником оприлюднено Додаток №4 до Договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» у форматі DOCX (файл Додаток №4 Інформація про ціни на матеріальні ресурси Реабілітація.docx). Однак, Замовником не оприлюднено Договір про закупівлю робіт та додатки №1, №2, №3 до нього у машинозчитувальному форматі. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 10.07.2025 з приводу вищевикладеної невідповідності. Замовник 14.07.2025 надав пояснення наступного змісту: «..завантаження договору про закупівлю та додатків до нього у форматі PDF замовником є таким, що відповідає вимогам пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та положенням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835. Разом з тим, з метою усунення протирічь в трактуванні норм і положень чинного законодавства щодо машинозчитувального формату документів, а також те, що з 11 липня 2025 року набули чинності зміни до «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» № 1082 від 11.06.2020 року, відповідно до яких чітко визначено яким саме можна вважати машинозчитувальний формат, то 11.07.2025 року в електронній системі закупівель замовником додатково оприлюднений у форматі, передбаченим Положенням, договір про закупівлю та додатки до нього, у тому числі у форматі, передбаченому змінами до Наказу № 1082 від 11.06.2020 року». Проте, надане пояснення не спростовує факту недотримання вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, тому як Замовник, 11.07.2025 опублікував в електронній системі закупівель Договір від 04.07.2025 №0407/24-М та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі DOC та форматі XLS, тобто не дотримано термін оприлюднення у машинозчитувальному форматі (протягом трьох робочих днів), визначений Законом. 2. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА" встановлено наступне. Згідно підпункту 1.1 пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:» до Тендерної документації вказано, що для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально – технічної бази, у табличному вигляді, складену і заповнену учасником за нижченаведеною формою І. У третій графі таблиці форми І учасником зазначається все обладнання, всі машини та механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі і відповідають інформації зазаначеної учасником у відомості ресурсів до договірної ціни. Згідно підпункту 2 пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» .Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:» до Тендерної документації вказано, що для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних учасником у третій графі таблиці Форми 1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінали чи копії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або оборотно-сальдовую відомость по рахункам 104, 105, 106, інши, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори оренди/користування/про співпрацю/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції та протягом всього строку виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі.). У разі надання документу (договору), що підтверджує право оренди (чи залучення) на відповідне обладнання, машину чи механізм, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель і бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції та протягом строку виконання робіт; Відповідно пункту 3 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:» до Тендерної документації вказано, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: договірну ціну; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу); відомість ресурсів; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни. Учасником ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА" в складі тендерної пропозиції оприлюднено документи, серед яких Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 12.06.2025 № 1206-23 (файл 1. Довідка про наявність обладнання .pdf), оборотно-сальдова відомість по рахунку 112 за травень 2025, Відомість ресурсів (файли Кошторисна документація.pdf, Кошторисна документація.rar). Проте, у Відомість ресурсів, у розділ II. Будівельні машини та механізми, Учасником включено: Молотки вiдбiйнi електричні легкі, Установка для зварювання ручного дугового (постiйного струму), у розділ IV. Механізований інструмент, Учасником включено: Насос гідравлічний ручний, Пилка дискова електрична, Станок для різання керамічної плитки, які не вказано Учасником у Довідці про наявність обладнання від 12.06.2025 № 1206-23. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 08.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно надання назви файлу та номеру сторінки, які надано Учасником щодо зазначається всього обладнання, всіх машини та механізмів, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі і відповідають інформації зазначеної учасником у відомості ресурсів до договірної ціни. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.07.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…Враховуючи той факт, що Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних учасником у третій графі таблиці Форми 1 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально – технічної бази» учасник надав оборотно-сальдовую відомость по рахункам яка цілком збігається з зазначеним обладнанням, а Відомість ресурсів (файли Кошторисна документація.pdf, Кошторисна документація.rar) налічує більш широкий перелік обладнання, то цей факт не міг слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА". Надані пояснення не спростовують наявність факту невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Отже, на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА", тим самим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 18.07.2025 18:26 - 02.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.07.2025 18:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про надання через електрону систему закупівель інформації та/ або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Під час розгляду порядку денного: Замовник, що зобов’язаний здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), діє з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості). Частиною 6 статті 8 Закону передбачено, що за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 18 липня 2025 року ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ оприлюднено висновок від 18.07.2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі (ID моніторингу: UA-M-2025-07-07-000068) (далі – Висновок), за предметом закупівлі «Капітальний ремонт другого поверху лікувального корпусу КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. Кононенка» за адресою: 63503, Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52» (ID закупівлі UA-2025-05-30-008284-a) за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 – «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація». У Висновку установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей №1178, а саме: «не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ "ГАРАНТ БУД УКРАЇНА", тим самим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності» Відповідно до Висновку по моніторингу (IDмоніторингу: UA-M-2025-07-07-000068) Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. ВИРІШИЛА: На виконання зобов’язання, зазначеного у Висновку, надати інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень), такого змісту: Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що на виконання вимог висновку Північно – східний офіс Держаудитслужби від 18.07.2025 року по моніторингу закупівлі (ID моніторингу: IDмоніторингу: UA-M-2025-07-07-000068) та Наказу директора КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М.І. Кононенка» від 22 липня 2025 року № 166 були вжиті заходи в частині усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, а саме проведено засідання кадрової комісії із залученням юриста Мазницького Миколи Миколайовича та начальника відділу кадрів Анашкіної Ольги Анатоліївни. 22.07.2024 року, під час засідання кадрової комісії, уповноваженій особі Отченашко Дмитру Івановичу було повідомлено про необхідність підвищення своїх професійних навичок та недопущення порушень в сфері Публічних закупівель в майбутньому, було надано доручення начальнику відділу кадрів Анашкіній Ользі Анатоліївні забезпечити участь уповноваженої особи Отчанашка Д.І. в онлайн навчанні з питань щодо надання 24 годин на усунення невідповідностей під час проведення публічних закупівель 23.07.2025 року за організаційної підтримки KAIROS GROUPE UKRAINE було організовано і проведено онлайн вебінар «Надаємо 24 години на усунення невідповідностей під час проведення відкритих торгів (з особливостями)» на якому також була присутня уповноважена особа Отченашко Дмитро Іванович (Вартість даного навчання склала 3000 грн. за рахунок уповноваженої особи.). В свою чергу після проведення онлайн навчання, разом з юристом Мазницьким М..М. було проговорено найбільш поширенні помилки замовників під час використання механізму надання 24 годин Учаснику торгів на виправлення невідповідностей, а також було розібрано судову практику з цього питання. Враховуючи вищевикладене та з метою повідомити Північно – східний офіс Держаудитслужби про виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері закупівель, викладеного у висновку від 18.07.2025 року, Оприлюднити через електронну систему закупівель зазначену інформацію, що свідчать про усунення порушення, викладеного у висновку.
Дата публікації звіту: 24.07.2025 10:28

Запити/Пояснення