• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з монтажу пожежної сигналізації системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень приміщень військової частини 3011 Національної гвардії України за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Лот № 1 – Послуги з монтажу «Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень приміщень військового містечка» будівлі КПП (1 поверх), будівлі казарми (3 поверхи), будівлі їдальні (1 поверх) військового містечка № 1 військової частини 3011 Національної гвардії України за адресою м. Кривий Ріг за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи, Лот № 2 - Послуги з монтажу «Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень приміщень військового містечка» будівлі казарми (цокольний поверх приміщення №№ 17-45, перший поверх приміщення №№ 1-79) військового містечка № 2 військової частини 3011 Національної гвардії України за адресою м. Кривий Ріг за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)

Завершена

1 704 466.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 000.00 UAH
Номер: 20af512add5240b1b6eb322d21baf99e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-03-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.08.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.08.2025 17:37 - 27.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 04.08.2025 № 226 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.08.2025 № 226 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2025-05-30-008329-a 30.05.2025 Військова частина 3011 Національної гвардії України Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, l.m.khodyrieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей за Лотом № 1 та Лотом № 2. За результатами аналізу питання: розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, виконання рішень Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов`язань за Договором від 10.07.2025 № 221 за Лотом № 1 та Договором від 10.07.2025 № 222 за Лотом № 2 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення Комісії АМКУ), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини 3011 Національної гвардії України (далі Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.05.2025 № 156, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішеннями уповноваженої особи Замовника від 03.06.2025 № 160 та від 19.06.2025 № 195; рішення Комісії АМКУ від 13.06.2025 № 9464-р/пк-пз та № 9463-р/пк-пз, реєстри отриманих тендерних пропозицій за Лотом № 1 «Послуги з монтажу пожежної сигналізації системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень приміщень військової частини 3011 Національної гвардії України за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Лот № 1 – Послуги з монтажу «Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень приміщень військового містечка» будівлі КПП (1 поверх), будівлі казарми (3 поверхи), будівлі їдальні (1 поверх) військового містечка № 1 військової частини 3011 Національної гвардії України за адресою м. Кривий Ріг за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)» (далі Лот № 1), Лотом 2 «Послуги з монтажу пожежної сигналізації системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень приміщень військової частини 3011 Національної гвардії України за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Лот № 2 - Послуги з монтажу «Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень приміщень військового містечка» будівлі казарми (цокольний поверх приміщення №№ 17-45, перший поверх приміщення №№ 1-79) військового містечка № 2 військової частини 3011 Національної гвардії України за адресою м. Кривий Ріг за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)» (далі Лот № 2); протоколи розкриття за Лотом № 1 та за Лотом № 2; тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" (далі – ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство") за Лотом № 1 та тендерну пропозицію учасника ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" за Лотом № 2; вимоги про усунення невідповідностей до 26 червня 2025 за Лотами № 1 та № 2; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.06.2025 № 208 за Лотом № 1 та № 209 за Лотом № 2; повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" за Лотом № 1 та з ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" за Лотом № 2 оприлюднені в електронній системі закупівель 26.06.2025, Договір від 10.07.2025 № 221 за Лотом № 1, Договір від 10.07.2025 № 222 за Лотом № 2, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 14.08.2025 через електронну систему закупівель. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, категорія замовника - Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони. Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону № 922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях Комісії АМКУ від 13.06.2025 № 9464-р/пк-пз та № 9463-р/пк-пз не здійснювався. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій за Лотом № 1 та Лотом № 2 установлено, що відповідно до вимог пункту 4 Додатку 2 «Документально підтверджена інформація про відповідність технічним характеристикам предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником визначена вимога, зокрема учасник у складі тендерної документації повинен надати на підтвердження дотримання на об’єкті Замовника діючих в Україні законодавчих та нормативних актів з пожежної безпеки, охорони праці та охорони навколишнього середовища у тому числі Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018,IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Проведеним аналізом установлено, що у складі тендерних пропозицій учасника ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" за Лотом № 1 та Лотом № 2 завантажено Сертифікати ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018,IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» від 06.06.2025 та дійсні до 31.12.2025, оформлені власноруч, тобто безпосередньо ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" код ЄДРПОУ 35269494, за підписом директора О. В. Ханбекової, без посилань на нормативну документацію. Окрім того, на доданих сертифікатах відсутній національний знак акредитації - знак, який засвідчує, що організація, яка використовує цей знак, акредитована національним органом України з акредитації (стаття 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від17 травня 2001 року № 2407-III). Отже, у складі тендерних пропозицій учасника ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" за Лотом № 1 та Лотом № 2 відсутні документи, що підтверджують відповідність вимогам пункту 4 додатку 2 до тендерної документації Замовника у частині подання Сертифікатів ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018,IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Таким чином тендерні пропозиції учасника ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" за Лотом № 1 та ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" за Лотом № 2 не відповідали вимогам, визначеним пунктом 4 додатку 2 «Документально підтверджена інформація про відповідність технічним характеристикам предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника та підлягали відхиленню. Проте на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" за Лотом № 1 та Лотом № 2, як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, натомість визнав його переможцем процедур закупівлі за Лотом № 1 та Лотом № 2 і уклав Договір від 10.07.2025 № 221 за Лотом № 1 та Договір від 10.07.2025 № 222 за Лотом № 2 на суми 708 849,36 грн та 446 049,70 гривень відповідно.
Період усунення порушень: 28.08.2025 12:00 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2025 12:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Військова частина 3011 НГУ на виконання рішення Східного офісу Держаудитслужби, викладеного у висновку за результатами проведеного моніторингу закупівлі UA-2025-05-30-008329-a на закупівлю Послуг з монтажу пожежної сигналізації системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень приміщень військової частини 3011 Національної гвардії України за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Лот № 1 – Послуги з монтажу «Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень приміщень військового містечка» будівлі КПП (1 поверх), будівлі казарми (3 поверхи), будівлі їдальні (1 поверх) військового містечка № 1 військової частини 3011 Національної гвардії України за адресою м. Кривий Ріг за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи, Лот № 2 - Послуги з монтажу «Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень приміщень військового містечка» будівлі казарми (цокольний поверх приміщення №№ 17-45, перший поверх приміщення №№ 1-79) військового містечка № 2 військової частини 3011 Національної гвардії України за адресою м. Кривий Ріг за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи) на очікувану вартість 1 704 466,00 грн. (Лот № 1 - 932 177,86 грн., Лот № 2 - 772 288,14 грн.) повідомляє наступне. Зобов’язання за Договором від 10.07.2025 № 221 та за Договором від 10.07.2025 № 222 припинено шляхом укладення Сторонами за угодою (Замовник - військова частина 3011 НГУ, Виконавець - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО») Додаткової угоди від 29.08.2025 № 1 про розірвання Договору від 10.07.2025 № 221 та Додаткової угоди від 29.08.2025 № 1 про розірвання Договору від 10.07.2025 № 222 (Додаткова угода від 29.08.2025 № 1 про розірвання Договору від 10.07.2025 № 221 та Додаткова угода від 29.08.2025 № 1 про розірвання Договору від 10.07.2025 № 222 опубліковані в електронній системі закупівель 29.08.2025).
Дата публікації звіту: 01.09.2025 16:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: усунуто
Дата публікації: 29.10.2025 10:49

Запити/Пояснення