-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з монтажу пожежної сигналізації системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень приміщень військової частини 3011 Національної гвардії України за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Лот № 1 – Послуги з монтажу «Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень приміщень військового містечка» будівлі КПП (1 поверх), будівлі казарми (3 поверхи), будівлі їдальні (1 поверх) військового містечка № 1 військової частини 3011 Національної гвардії України за адресою м. Кривий Ріг за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи, Лот № 2 - Послуги з монтажу «Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень приміщень військового містечка» будівлі казарми (цокольний поверх приміщення №№ 17-45, перший поверх приміщення №№ 1-79) військового містечка № 2 військової частини 3011 Національної гвардії України за адресою м. Кривий Ріг за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Завершена
1 704 466.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 4 000.00 UAH
Номер:
20af512add5240b1b6eb322d21baf99e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-03-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2025 00:00
Період моніторингу:
05.08.2025 17:37 - 27.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
04.08.2025 № 226
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.08.2025 № 226
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2025-05-30-008329-a 30.05.2025 Військова частина 3011 Національної гвардії України Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей за Лотом № 1 та Лотом № 2.
За результатами аналізу питання: розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, виконання рішень Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов`язань за Договором від 10.07.2025 № 221 за Лотом № 1 та Договором від 10.07.2025 № 222 за Лотом № 2 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення Комісії АМКУ), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини 3011 Національної гвардії України (далі Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.05.2025 № 156, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішеннями уповноваженої особи Замовника від 03.06.2025 № 160 та від 19.06.2025 № 195; рішення Комісії АМКУ від 13.06.2025 № 9464-р/пк-пз та № 9463-р/пк-пз, реєстри отриманих тендерних пропозицій за Лотом № 1 «Послуги з монтажу пожежної сигналізації системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень приміщень військової частини 3011 Національної гвардії України за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Лот № 1 – Послуги з монтажу «Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень приміщень військового містечка» будівлі КПП (1 поверх), будівлі казарми (3 поверхи), будівлі їдальні (1 поверх) військового містечка № 1 військової частини 3011 Національної гвардії України за адресою м. Кривий Ріг за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)» (далі Лот № 1), Лотом 2 «Послуги з монтажу пожежної сигналізації системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень приміщень військової частини 3011 Національної гвардії України за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Лот № 2 - Послуги з монтажу «Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень приміщень військового містечка» будівлі казарми (цокольний поверх приміщення №№ 17-45, перший поверх приміщення №№ 1-79) військового містечка № 2 військової частини 3011 Національної гвардії України за адресою м. Кривий Ріг за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)» (далі Лот № 2); протоколи розкриття за Лотом № 1 та за Лотом № 2; тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" (далі – ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство") за Лотом № 1 та тендерну пропозицію учасника ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" за Лотом № 2; вимоги про усунення невідповідностей до 26 червня 2025 за Лотами № 1 та № 2; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.06.2025 № 208 за Лотом № 1 та № 209 за Лотом № 2; повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" за Лотом № 1 та з ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" за Лотом № 2 оприлюднені в електронній системі закупівель 26.06.2025, Договір від 10.07.2025 № 221 за Лотом № 1, Договір від 10.07.2025 № 222 за Лотом № 2, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 14.08.2025 через електронну систему закупівель.
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, категорія замовника - Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.
Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону № 922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях Комісії АМКУ від 13.06.2025 № 9464-р/пк-пз та № 9463-р/пк-пз не здійснювався.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій за Лотом № 1 та Лотом № 2 установлено, що відповідно до вимог пункту 4 Додатку 2 «Документально підтверджена інформація про відповідність технічним характеристикам предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником визначена вимога, зокрема учасник у складі тендерної документації повинен надати на підтвердження дотримання на об’єкті Замовника діючих в Україні законодавчих та нормативних актів з пожежної безпеки, охорони праці та охорони навколишнього середовища у тому числі Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018,IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Проведеним аналізом установлено, що у складі тендерних пропозицій учасника ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" за Лотом № 1 та Лотом № 2 завантажено Сертифікати ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018,IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» від 06.06.2025 та дійсні до 31.12.2025, оформлені власноруч, тобто безпосередньо ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" код ЄДРПОУ 35269494, за підписом директора О. В. Ханбекової, без посилань на нормативну документацію. Окрім того, на доданих сертифікатах відсутній національний знак акредитації - знак, який засвідчує, що організація, яка використовує цей знак, акредитована національним органом України з акредитації (стаття 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від17 травня 2001 року № 2407-III).
Отже, у складі тендерних пропозицій учасника ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" за Лотом № 1 та Лотом № 2 відсутні документи, що підтверджують відповідність вимогам пункту 4 додатку 2 до тендерної документації Замовника у частині подання Сертифікатів ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018,IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Таким чином тендерні пропозиції учасника ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" за Лотом № 1 та ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" за Лотом № 2 не відповідали вимогам, визначеним пунктом 4 додатку 2 «Документально підтверджена інформація про відповідність технічним характеристикам предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника та підлягали відхиленню.
Проте на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" за Лотом № 1 та Лотом № 2, як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, натомість визнав його переможцем процедур закупівлі за Лотом № 1 та Лотом № 2 і уклав Договір від 10.07.2025 № 221 за Лотом № 1 та Договір від 10.07.2025 № 222 за Лотом № 2 на суми 708 849,36 грн та 446 049,70 гривень відповідно.
Період усунення порушень:
28.08.2025 12:00 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2025 12:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Військова частина 3011 НГУ на виконання рішення Східного офісу Держаудитслужби, викладеного у висновку за результатами проведеного моніторингу закупівлі UA-2025-05-30-008329-a на закупівлю Послуг з монтажу пожежної сигналізації системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень приміщень військової частини 3011 Національної гвардії України за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Лот № 1 – Послуги з монтажу «Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень приміщень військового містечка» будівлі КПП (1 поверх), будівлі казарми (3 поверхи), будівлі їдальні (1 поверх) військового містечка № 1 військової частини 3011 Національної гвардії України за адресою м. Кривий Ріг за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи, Лот № 2 - Послуги з монтажу «Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень приміщень військового містечка» будівлі казарми (цокольний поверх приміщення №№ 17-45, перший поверх приміщення №№ 1-79) військового містечка № 2 військової частини 3011 Національної гвардії України за адресою м. Кривий Ріг за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи) на очікувану вартість 1 704 466,00 грн. (Лот № 1 - 932 177,86 грн., Лот № 2 - 772 288,14 грн.) повідомляє наступне.
Зобов’язання за Договором від 10.07.2025 № 221 та за Договором від 10.07.2025 № 222 припинено шляхом укладення Сторонами за угодою (Замовник - військова частина 3011 НГУ, Виконавець - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО») Додаткової угоди від 29.08.2025 № 1 про розірвання Договору від 10.07.2025 № 221 та Додаткової угоди від 29.08.2025 № 1 про розірвання Договору від 10.07.2025 № 222 (Додаткова угода від 29.08.2025 № 1 про розірвання Договору від 10.07.2025 № 221 та Додаткова угода від 29.08.2025 № 1 про розірвання Договору від 10.07.2025 № 222 опубліковані в електронній системі закупівель 29.08.2025).
Дата публікації звіту:
01.09.2025 16:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
усунуто
Дата публікації:
29.10.2025 10:49
Запити/Пояснення
Номер:
9d7bc62f631a45548f385219db4f6ec2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.08.2025 11:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.08.2025 00:00
Опис:
Питання для надання пояснення знаходиться у доданому файлі
Номер:
6d3efd2f37a24d86a6a9165579f158a7
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
14.08.2025 11:37
Опис:
Про надання інформації
У відповідь на отриманий 12 серпня 2025 року через електронну систему закупівель запит від Східного офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями UA-2025-05-30-008329-a на закупівлю Послуг з монтажу пожежної сигналізації системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень приміщень військової частини 3011 Національної гвардії України за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Лот № 1 – Послуги з монтажу «Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень приміщень військового містечка» будівлі КПП (1 поверх), будівлі казарми (3 поверхи), будівлі їдальні (1 поверх) військового містечка № 1 військової частини 3011 Національної гвардії України за адресою м. Кривий Ріг за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи, Лот № 2 - Послуги з монтажу «Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень приміщень військового містечка» будівлі казарми (цокольний поверх приміщення №№ 17-45, перший поверх приміщення №№ 1-79) військового містечка № 2 військової частини 3011 Національної гвардії України за адресою м. Кривий Ріг за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи) на очікувану вартість 1 704 466,00 грн. (Лот № 1 - 932 177,86 грн., Лот № 2 - 772 288,14 грн.) військовою частиною 3011 Національної гвардії України надається наступна інформація.
За Лотом № 1 вимогами пунктів 22 та 39 Таблиці № 1 Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» вимагався «Ящик живлення» у кількості 3 та 2 ящиків відповідно, разом 5 ящиків. Проведеним аналізом установлено, що учасником – переможцем ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" у складі тендерної пропозиції у файлі «Кошторис.pdf» у Підсумковій відомості ресурсів у пункті 36 зазначено «Ящик живлення» у кількості 4 штуки, що не відповідає вимогам тендерної документації (технічному завданню) Замовника, військовою частиною 3011 НГУ надаються наступні пояснення.
Військовою частиною 3011 Національної гвардії України 30 травня 2025 року було розпочато мультилотову процедуру відкритих торгів з особливостями UA-2025-05-30-008329-a на закупівлю Послуг з монтажу пожежної сигналізації системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень приміщень військової частини 3011 Національної гвардії України за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи, відповідно оприлюднено інформацію про закупівлю оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію та проект договорів.
Вимогами пунктів 22 та 39 таблиці № 1 додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» дійсно встановлювалося «Ящик живлення» у кількості 3 та 2 ящиків відповідно (разом 5 шт ящиків). Однак, після звернення в електронній системі закупівель 03 червня 2025 року потенційного учасника даної закупівлі з проханням для розрахунку вартості пропозиції надати інформацію про назву, тип матеріалів або специфікацію до проекту, військовою частиною 3011 НГУ були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Так, Замовником було розширено Технічне завдання та додано Таблицю № 1.1., якою встановлювався конкретний перелік та кількість матеріалів, які будуть монтуватися майбутнім надавачем послуг (Виконавцем). У пункті 37 Таблиці 1.1. Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» встановлюється кількість Ящиків живлення – 4 шт., тому Учасником-Переможцем ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» у складі тендерної пропозиції був наданий файл «Кошторис.pdf», у якому у пункті 36 Підсумкової відомості ресурсів зазначена кількість Ящиків живлення 4 штуки, що відповідає вимогам Тендерної документації в останній її редакції, зокрема умовам «Технічного завдання», наведеним у Таблиці 1.1. Додатку № 2 до Тендерної документації.
За Лотом № 1 вимогами пунктів 23 та 40 Таблиці № 1 Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» вимагався «Акумулятор лужний одноелементний, емкість 22 А.год» у кількості 4 та 3 штуки відповідно, разом 7 штук. Проведеним аналізом установлено, що учасником – переможцем ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" у складі тендерної пропозиції у файлі «Кошторис.pdf» у Підсумковій відомості ресурсів у пункті 28 зазначено «Акумулятор лужний одноелементний, емкість 22 А/год» у кількості 6 штук, що не відповідає вимогам тендерної документації (технічному завданню) Замовника, військовою частиною 3011 НГУ надаються наступні пояснення, аналогічні за фактом, який підіймався у першому питанні Східного офісу Держаудитслужби.
Вимогами пунктів 23 та 40 таблиці № 1 додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» дійсно встановлювалося «Акумулятор лужний одноелементний, ємкість 22 А.год» у кількості 4 та 3 акумуляторів відповідно (разом 7 шт акумуляторів). Однак, після звернення в електронній системі закупівель 03 червня 2025 року потенційного учасника даної закупівлі з проханням для розрахунку вартості пропозиції надати інформацію про назву, тип матеріалів або специфікацію до проекту, військовою частиною 3011 НГУ були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Так, Замовником було розширено Технічне завдання та додано Таблицю № 1.1., якою встановлювався конкретний перелік та кількість матеріалів, які будуть монтуватися майбутнім надавачем послуг (Виконавцем). У пункті 28 Таблиці 1.1. Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» встановлюється кількість «Акумулятор лужний одноелементний, ємкість 22 А.год» – 6 шт., тому Учасником-Переможцем ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» у складі тендерної пропозиції був наданий файл «Кошторис.pdf», у якому у пункті 28 Підсумкової відомості ресурсів зазначена кількість «Акумулятор лужний одноелементний, ємкість 22 А.год» 6 штуки, що відповідає вимогам Тендерної документації в останній її редакції, зокрема умовам «Технічного завдання», наведеним у Таблиці 1.1. Додатку № 2 до Тендерної документації.
За Лотом № 2 вимогами пункту 3 Таблиці № 2 Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» вимагався «Сповiщувач ПС автоматичний автоматичний тепловий СПТ-№Б у нормальному виконанні» у кількості 50 штук. Проведеним аналізом установлено, що учасником – переможцем ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" у складі тендерної пропозиції у файлі «Кошторис.pdf» у Підсумковій відомості ресурсів «Сповiщувач ПС автоматичний автоматичний тепловий СПТ-№Б у нормальному виконанні» у кількості 50 штук відсутній, військовою частиною 3011 НГУ надаються наступні пояснення.
Вимогами пункту 3 таблиці № 2 додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» дійсно встановлювалося «Сповiщувач ПС автоматичний тепловий СПТ-№Б у нормальному виконанні» у кількості 50 штук. Однак, після звернення в електронній системі закупівель 03 червня 2025 року потенційного учасника даної закупівлі з проханням для розрахунку вартості пропозиції надати інформацію про назву, тип матеріалів або специфікацію до проекту, військовою частиною 3011 НГУ були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Так, Замовником було розширено Технічне завдання та додано Таблицю № 2.1., якою встановлювався конкретний перелік та кількість матеріалів, які будуть монтуватися майбутнім надавачем послуг (Виконавцем). У пункті 36 Таблиці 2.1. Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» встановлюється «Сповiщувач ПС автоматичний тепловий СПТ-3Б» – 50 шт., тому Учасником-Переможцем ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» у складі тендерної пропозиції був наданий файл «Кошторис.pdf», у якому у пункті 32 Підсумкової відомості ресурсів зазначено «Сповiщувач ПС автоматичний тепловий СПТ-3Б» у кількості 50 шт, що відповідає вимогам Тендерної документації в останній її редакції, зокрема умовам «Технічного завдання», наведеним у Таблиці 2.1. Додатку № 2 до Тендерної документації.
Крім того, надаємо пояснення, що у назві Сповiщувача ПС автоматичного теплового СПТ-3Б (Сповiщувача ПС автоматичного теплового СПТ-№Б) було допущено описку.
Описка (згідно тлумачення із «Словника української мови») – помилка в написаному тексті. «Описка» використовується для позначення механічної, мимовільної граматичної помилки, допущеної під час письмово-вербального викладу тексту. Зазвичай до описок відносять помилки, пов’язані з неправильним написанням слів чи цифр.
Отже, Учасник-Переможець ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» у Підсумкової відомості ресурсів дотримав вимогу щодо кількості встановлення Сповiщувача ПС автоматичного теплового СПТ-3Б, оскільки назва Сповіщувача СПТ-3Б це ї є назва Сповіщувача СПТ-№Б (пояснюється механічною опискою шляхом друку тексту, а саме друком тексту через клавішу «SHIFT»).
Відповідно до вищевикладеного, тендерна пропозиція Учасника-Переможця ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» за Лотом № 1 та Лотом № 2, яка була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, повністю відповідала умовам «Технічного завдання» Замовника та іншим вимогам тендерної документації, тому уповноваженою особою 26 червня 2025 року були прийняті рішення про намір укласти договори за Лотом № 1 та Лотом № 2 з переможцем процедури закупівлі – ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство».
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями UA-2025-05-30-008329-a на закупівлю Послуг з монтажу пожежної сигналізації системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень приміщень військової частини 3011 Національної гвардії України за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи на очікувану вартість 1 704 466,00 грн. військовою частиною 3011 НГУ були дотримані принципи здійснення оборонних закупівель, зокрема, ефективності використання коштів, максимальної економії, ефективності, запобігання корупції, зловживанням та дискримінації.
За результатами проведення процедури відкритих торгів з особливостями UA-2025-05-30-008329-a на закупівлю Послуг з монтажу пожежної сигналізації системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень приміщень військової частини 3011 Національної гвардії України за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Лот № 1 – Послуги з монтажу «Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень приміщень військового містечка» будівлі КПП (1 поверх), будівлі казарми (3 поверхи), будівлі їдальні (1 поверх) військового містечка № 1 військової частини 3011 Національної гвардії України за адресою м. Кривий Ріг за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи, Лот № 2 - Послуги з монтажу «Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень приміщень військового містечка» будівлі казарми (цокольний поверх приміщення №№ 17-45, перший поверх приміщення №№ 1-79) військового містечка № 2 військової частини 3011 Національної гвардії України за адресою м. Кривий Ріг за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи) на очікувану вартість 1 704 466,00 грн. (Лот № 1 - 932 177,86 грн., Лот № 2 - 772 288,14 грн.) військовою частиною 3011 Національної гвардії України з ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство», яке запропонувало найбільш економічно вигідну цінову пропозицію, були укладені договори за Лотом № 1 на суму 708 849,36 грн., та за Лотом № 2 на суму 446 049,70 грн., внаслідок чого Замовником було зекономлено понад пів мільйона гривень, а саме 549 566,94 грн.
Начальник служби організації закупівель
Уповноважена особа
майор Ольга ГОРБЕНКО