• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Завершена

4 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 000.00 UAH
Номер: 8b0d96ee61b1495e8ed273530f208081
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-23-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.06.2025 17:09 - 15.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.06.2025 №92-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 23.06.2025 №92-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8. UA-2025-05-30-004286-a, 30.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, l.l.sosliuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Мельник О.А. установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального унітарного підприємства «ЕкоВін» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.06.2025 № 74-уо (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Мельник Олександр Анатолійович (далі – ФОП Мельник О.А.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП Мельник О.А. до 11.06.2025, рішення уповноваженої особи від 11.06.2025 (протокол № 82-уо), договір про закупівлю від 17.06.2025 № 17/06-25 (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 26.06.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що учасник ФОП Мельник О.А., якого Замовник обрав переможцем, не надав у складі своєї тендерної пропозиції документа, виданого представником, дилером, дистриб’ютором, який підтверджує поставку товару учасника належної якості, вимога щодо надання якого встановлена в Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації. Водночас учасник ФОП Мельник О.А., згідно з наданою у складі тендерної пропозиції технічною специфікацією (файл «4.Тех.специфікація.pdf»), пропонує до постачання запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів, виробниками яких є п’ять іноземних країн та Україна. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) щодо ненадання учасником ФОП Мельник О.А. документальних підтверджень поставки товару належної якості Замовник не спростував зазначеного порушення, а лише надав лист товариства з обмеженою відповідальністю «МАЗРЕЗЕРВ», в якому наведена інформація, що ФОП Мельник О.А. є офіційним представником з реалізації продукції зазначеного товариства, яке є офіційним постачальником запасних частин від провідних заводів України та Китаю під торговою маркою (MR). Отже, учасником ФОП Мельник О.А. не дотримано вимог Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації. Окрім того, учасник ФОП Мельник О.А. у складі своєї тендерної пропозиції не надав документів/документ на підтвердження права його власності майном (персональними комп’ютерами та моніторами, принтерами, сканером, шафами для одягу й документів, столами комп’ютерними й письмовими, стільцями, вітринами та стелажами), зазначеним в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «Дов.МТБ.pdf»), вимога щодо надання яких встановлена Замовником в підпункті 1.1. пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації. На запит Управління щодо ненадання учасником ФОП Мельник О.А. документальних підтверджень права його власності на вищевказане майно Замовник не спростував зазначеного порушення, а надав лист даного учасника, в якому він зазначив, що не надав вказаних документів на майно, оскільки вони не збереглись. Отже, учасником ФОП Мельник О.А. не дотримано вимог підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації. Пунктом 3 Особливостей № 1178 визначено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Проте, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Мельник О.А., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також у зв’язку із невідповідністю кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а обрав його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 27.06.2025 16:40 - 12.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.06.2025 16:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення виявлених порушень. Відповідно висновку ДАСУ від 27.06.2025р. щодо процедури UA-2025-05-30-004286-a
Дата публікації звіту: 03.07.2025 18:19

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 04.07.2025 12:45

Запити/Пояснення