-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 40 000.00 UAH
Номер:
8b0d96ee61b1495e8ed273530f208081
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-23-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2025 00:00
Період моніторингу:
23.06.2025 17:09 - 15.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.06.2025 №92-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.06.2025 №92-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8. UA-2025-05-30-004286-a, 30.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Мельник О.А. установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального унітарного підприємства «ЕкоВін» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.06.2025 № 74-уо (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Мельник Олександр Анатолійович (далі – ФОП Мельник О.А.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП Мельник О.А. до 11.06.2025, рішення уповноваженої особи від 11.06.2025 (протокол № 82-уо), договір про закупівлю від 17.06.2025 № 17/06-25 (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 26.06.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що учасник ФОП Мельник О.А., якого Замовник обрав переможцем, не надав у складі своєї тендерної пропозиції документа, виданого представником, дилером, дистриб’ютором, який підтверджує поставку товару учасника належної якості, вимога щодо надання якого встановлена в Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації.
Водночас учасник ФОП Мельник О.А., згідно з наданою у складі тендерної пропозиції технічною специфікацією (файл «4.Тех.специфікація.pdf»), пропонує до постачання запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів, виробниками яких є п’ять іноземних країн та Україна.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) щодо ненадання учасником ФОП Мельник О.А. документальних підтверджень поставки товару належної якості Замовник не спростував зазначеного порушення, а лише надав лист товариства з обмеженою відповідальністю «МАЗРЕЗЕРВ», в якому наведена інформація, що ФОП Мельник О.А. є офіційним представником з реалізації продукції зазначеного товариства, яке є офіційним постачальником запасних частин від провідних заводів України та Китаю під торговою маркою (MR).
Отже, учасником ФОП Мельник О.А. не дотримано вимог Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації.
Окрім того, учасник ФОП Мельник О.А. у складі своєї тендерної пропозиції не надав документів/документ на підтвердження права його власності майном (персональними комп’ютерами та моніторами, принтерами, сканером, шафами для одягу й документів, столами комп’ютерними й письмовими, стільцями, вітринами та стелажами), зазначеним в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «Дов.МТБ.pdf»), вимога щодо надання яких встановлена Замовником в підпункті 1.1. пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації.
На запит Управління щодо ненадання учасником ФОП Мельник О.А. документальних підтверджень права його власності на вищевказане майно Замовник не спростував зазначеного порушення, а надав лист даного учасника, в якому він зазначив, що не надав вказаних документів на майно, оскільки вони не збереглись.
Отже, учасником ФОП Мельник О.А. не дотримано вимог підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації.
Пунктом 3 Особливостей № 1178 визначено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Проте, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Мельник О.А., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також у зв’язку із невідповідністю кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а обрав його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
27.06.2025 16:40 - 12.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2025 16:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення виявлених порушень.
Відповідно висновку ДАСУ від 27.06.2025р. щодо процедури UA-2025-05-30-004286-a
Дата публікації звіту:
03.07.2025 18:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
04.07.2025 12:45
Запити/Пояснення
Номер:
d6b15b7b0c1b4f69b7d3bd98eca5b469
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.06.2025 17:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-30-004286-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості?
2. Яким чином учасником ФОП Мельник Олександр Анатолійович виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- документа, виданого представником, дилером, дистриб’ютором, підтверджуючого поставку товару учасника належної якості (додаток 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації);
- документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування відповідним майном, зазначеним в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (підпункт 1.1.2 пункту 1 додатку 1), зокрема щодо персональних комп’ютерів та моніторів, принтера, сканера, шаф для одягу й документів, столів комп’ютерного й письмового, стільців, вітрин та стелажів, інформація про які наведена в довідці про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a835b4cc238241669778fd495a698e32
Назва:
ВІдповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
26.06.2025 15:51
Опис:
Надання пояснень на Запит Держаудитслужби України від 24.06.2025р. щодо проведення моніторингу закупівлі по предмету Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-30-004286-a)