• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбук Dell Vostro 15 5515 [N1002VN5515EMEA01 2201] (або еквівалент), Ноутбук Dell Vostro 15 3520 [N1605PVNB3520UAWP] (або еквівалент), Планшет захищений Oukitel RT7 5G 10.1" 12/256GB 32000мАч Black (або еквівалент)

Завершена

6 215 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 075.00 UAH
Номер: cca638aba4464cdf8cab6295f1c1d437
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-01-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 01.07.2025 15:11 - 23.07.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.06.2025 № 246 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-05-30-004254-a 30.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 681-46-81, d.y.drachuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1275, розгляді пропозицій ТОВ «ПБГ19» та ТОВ «ЮДІТРЕЙД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості від 11.11.2022 № 1275), розгляду пропозицій відповідно до вимог Закону № 922-VIII з урахуванням положень, визначених Особливостями № 1275, правомірності відхилення пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи від 02.05.2025 № 143, реєстр отриманих пропозицій від 11.05.2025, пропозицію ТОВ «ПБГ19» та пропозицію ТОВ «ЮДІТРЕЙД», протокол уповноваженої особи про визначення переможця ТОВ «ПБГ19» від 12.06.2025 № 12/06/25/6, протокол уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ «ПБГ19» від 23.06.2025 № 23/06/25/7, вимогу про усунення невідповідностей у документах пропозиції ТОВ «ЮДІТРЕЙД», протокол уповноваженої особи про визначення переможця ТОВ «ЮДІТРЕЙД» від 26.06.2025 № 26/06/25/8 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.06.2025, договір про закупівлю товарів для забезпечення потреб безпеки і оборони від 15.07.2025 № 394/25, пояснення та документи, надані Замовником від 07.07.2025 та від 15.07.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що пропозицію ТОВ «ПБГ19» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 23.06.2025 № 23/06/25/7). Перевіркою підстав відхилення пропозиції зазначених в протоколі, порушень не встановлено. Переможцем спрощеної закупівлі обрано пропозицію учасника ТОВ «ЮДІТРЕЙД» з остаточною ціновою пропозицією 4 650 000,00 гривень з ПДВ та укладено договір про закупівлю товарів для забезпечення потреб безпеки і оборони від 15.07.2025 № 394/25.
Період усунення порушень: 22.07.2025 17:40 - 26.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.07.2025 17:40

Запити/Пояснення