-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбук Dell Vostro 15 5515 [N1002VN5515EMEA01 2201] (або еквівалент), Ноутбук Dell Vostro 15 3520 [N1605PVNB3520UAWP] (або еквівалент), Планшет захищений Oukitel RT7 5G 10.1" 12/256GB 32000мАч Black (або еквівалент)
Завершена
6 215 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 075.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 075.00 UAH
Номер:
cca638aba4464cdf8cab6295f1c1d437
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-01-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2025 00:00
Період моніторингу:
01.07.2025 15:11 - 23.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2025 № 246
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2025-05-30-004254-a 30.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1275, розгляді пропозицій ТОВ «ПБГ19» та ТОВ «ЮДІТРЕЙД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості від 11.11.2022 № 1275), розгляду пропозицій відповідно до вимог Закону № 922-VIII з урахуванням положень, визначених Особливостями № 1275, правомірності відхилення пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи від 02.05.2025 № 143, реєстр отриманих пропозицій від 11.05.2025, пропозицію ТОВ «ПБГ19» та пропозицію ТОВ «ЮДІТРЕЙД», протокол уповноваженої особи про визначення переможця ТОВ «ПБГ19» від 12.06.2025 № 12/06/25/6, протокол уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ «ПБГ19» від 23.06.2025 № 23/06/25/7, вимогу про усунення невідповідностей у документах пропозиції ТОВ «ЮДІТРЕЙД», протокол уповноваженої особи про визначення переможця ТОВ «ЮДІТРЕЙД» від 26.06.2025 № 26/06/25/8 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.06.2025, договір про закупівлю товарів для забезпечення потреб безпеки і оборони від 15.07.2025 № 394/25, пояснення та документи, надані Замовником від 07.07.2025 та від 15.07.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що пропозицію ТОВ «ПБГ19» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 23.06.2025 № 23/06/25/7). Перевіркою підстав відхилення пропозиції зазначених в протоколі, порушень не встановлено.
Переможцем спрощеної закупівлі обрано пропозицію учасника ТОВ «ЮДІТРЕЙД» з остаточною ціновою пропозицією 4 650 000,00 гривень з ПДВ та укладено договір про закупівлю товарів для забезпечення потреб безпеки і оборони від 15.07.2025 № 394/25.
Період усунення порушень:
22.07.2025 17:40 - 26.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2025 17:40
Запити/Пояснення
Номер:
1053050383384b06bb0fb937f8010bc9
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
02.07.2025 14:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є комп’ютерна техніка для навчальних кабінетів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-27-008001-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на комп’ютерна техніка для навчальних кабінетів, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
13a3429a15684b0dad286402633123aa
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
07.07.2025 16:57
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на ноутбук Dell Vostro 15 5515 [N1002VN5515EMEA01 2201] (або еквівалент), Ноутбук Dell Vostro 15 3520 [N1605PVNB3520UAWP] (або еквівалент), Планшет захищений Oukitel RT7 5G 10.1" 12/256GB 32000мАч Black (або еквівалент), що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1. На виконання вказаної вимоги та положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє наступне.
Відповідно до ч.1 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі» особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цієї статтею. Відповідно до п.4 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 1275 від 11.11.2022 р. (зі змінами), державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану відповідно до цих особливостей.
В ході підготовки закупівлі товарів, робіт та послуг, визначення очікуваної вартості, Замовник керується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У випадку визначення очікуваної вартості закупівлі товару, Замовником обрано метод розрахунку очікуваної вартості товарів шляхом порівняння ринкових цін (п.1 розділу ІІІ Методики). Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Було застосовано спосіб здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Так, Замовником було проведено моніторинг цін загальнодоступної інформації та отримано цінові пропозиції від трьох потенційних постачальників (Інформація додається).
Технічні та якісні характеристики визначені відповідальною службою та відображені в Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
(Рапорт ініціатора закупівлі з обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість додається).
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до постанови Кабінету Міністерства України від 11 жовтня 2016 р. № 710 головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити, зокрема, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
В свою чергу, пункт 13 частини 1 статті 1 Закону визначає, що конкурентна процедура закупівлі – здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Так, виходячи з викладеного, в розумінні Закону спрощена закупівля не є конкурентною процедурою закупівлі, а тому військова частина не має обов’язку на оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
3.Джерелом фінансування закупівлі є кошти, що отримані за іншими джерелами власних надходжень, ККДБ 25020200, КПКВК 1003020.
Відповідно до Затвердженого Постановою КМУ від 19.04.2022 №472 «Порядку використання рахунків для залучення добровільних внесків (благодійних пожертв) на підтримку України “UNITED24”» – кошти, що надходять на рахунки UNITED24, можуть використовуватися, зокрема, Національною гвардією для задоволення потреб їх підрозділів з урахуванням обсягів коштів, наявних на рахунку.
Так, на підставі вищезазначеного військовою частиною надсилався розрахунок потреби грошових коштів на 2025 рік по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» (інші джерела власних надходжень бюджетних установ) КПКВК 1003020 «Забезпечення виконання завдань та функцій та підготовка кадрів Національної гвардії України» (Розрахунок, довідка про джерела надходження, лист про зміни до кошторису додаються). У відповідь отримано затверджену Довідку про зміни до кошторису на 2025 рік від 15.05.2025 №2/453 (Довідка про зміни до кошторису додається).
Номер:
184bbad3d67c4f1aa1b1c00d340fb4c6
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
02.07.2025 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є ноутбук Dell Vostro 15 5515 [N1002VN5515EMEA01 2201] (або еквівалент), Ноутбук Dell Vostro 15 3520 [N1605PVNB3520UAWP] (або еквівалент), Планшет захищений Oukitel RT7 5G 10.1" 12/256GB 32000мАч Black (або еквівалент)(інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-30-004254-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на ноутбук Dell Vostro 15 5515 [N1002VN5515EMEA01 2201] (або еквівалент), Ноутбук Dell Vostro 15 3520 [N1605PVNB3520UAWP] (або еквівалент), Планшет захищений Oukitel RT7 5G 10.1" 12/256GB 32000мАч Black (або еквівалент), що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6b4a1b7b1046470b85f38593021a8574
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
07.07.2025 16:58
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на ноутбук Dell Vostro 15 5515 [N1002VN5515EMEA01 2201] (або еквівалент), Ноутбук Dell Vostro 15 3520 [N1605PVNB3520UAWP] (або еквівалент), Планшет захищений Oukitel RT7 5G 10.1" 12/256GB 32000мАч Black (або еквівалент), що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1. На виконання вказаної вимоги та положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє наступне.
Відповідно до ч.1 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі» особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цієї статтею. Відповідно до п.4 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 1275 від 11.11.2022 р. (зі змінами), державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану відповідно до цих особливостей.
В ході підготовки закупівлі товарів, робіт та послуг, визначення очікуваної вартості, Замовник керується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У випадку визначення очікуваної вартості закупівлі товару, Замовником обрано метод розрахунку очікуваної вартості товарів шляхом порівняння ринкових цін (п.1 розділу ІІІ Методики). Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Було застосовано спосіб здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Так, Замовником було проведено моніторинг цін загальнодоступної інформації та отримано цінові пропозиції від трьох потенційних постачальників (Інформація додається).
Технічні та якісні характеристики визначені відповідальною службою та відображені в Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
(Рапорт ініціатора закупівлі з обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість додається).
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до постанови Кабінету Міністерства України від 11 жовтня 2016 р. № 710 головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити, зокрема, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
В свою чергу, пункт 13 частини 1 статті 1 Закону визначає, що конкурентна процедура закупівлі – здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Так, виходячи з викладеного, в розумінні Закону спрощена закупівля не є конкурентною процедурою закупівлі, а тому військова частина не має обов’язку на оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
3.Джерелом фінансування закупівлі є кошти, що отримані за іншими джерелами власних надходжень, ККДБ 25020200, КПКВК 1003020.
Відповідно до Затвердженого Постановою КМУ від 19.04.2022 №472 «Порядку використання рахунків для залучення добровільних внесків (благодійних пожертв) на підтримку України “UNITED24”» – кошти, що надходять на рахунки UNITED24, можуть використовуватися, зокрема, Національною гвардією для задоволення потреб їх підрозділів з урахуванням обсягів коштів, наявних на рахунку.
Так, на підставі вищезазначеного військовою частиною надсилався розрахунок потреби грошових коштів на 2025 рік по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» (інші джерела власних надходжень бюджетних установ) КПКВК 1003020 «Забезпечення виконання завдань та функцій та підготовка кадрів Національної гвардії України» (Розрахунок, довідка про джерела надходження, лист про зміни до кошторису додаються). У відповідь отримано затверджену Довідку про зміни до кошторису на 2025 рік від 15.05.2025 №2/453 (Довідка про зміни до кошторису додається).
Номер:
d174004b08824f9e93783fee3c723e08
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.07.2025 12:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень, інформації та документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовник визначив, що тендерна пропозиція ТОВ «ЮДІТРЕЙД» відповідає вимогам Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в частині надання документа, що підтверджує якість Товару (сертифікат відповідності або декларація відповідності або паспорт виробника тощо) для планшета захищеного Oukitel RT7 5G 10.1" 12/256GB 32000мАч Black (або еквівалент)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7dcbaad770b64f8a85b3a274d5d3ff6b
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
15.07.2025 11:58
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовник визначив, що тендерна пропозиція ТОВ «ЮДІТРЕЙД» відповідає вимогам Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в частині надання документа, що підтверджує якість Товару (сертифікат відповідності або декларація відповідності або паспорт виробника тощо) для планшета захищеного Oukitel RT7 5G 10.1" 12/256GB 32000мАч Black (або еквівалент)?
1. У відповідності до пункту 6 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї пропозиції довідку у формі таблиці-порівняння, з вказаними технічними, якісними та кількісними характеристиками відповідно до таблиці 1 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Так, Учасником ТОВ «ЮДІТРЕЙД» (далі – Учасник) у складі пропозиції надано файли з назвою «Додаток № 2 Довідка у формі таблиці-порівняння, з вказаними технічними, якісними та кількісними характеристиками.pdf» і «Додаток № 2 Порівняльна таблиця.pdf», в яких відображено відповідність вимогам до предмета закупівлі, зокрема, щодо планшета захищеного Oukitel RT7 5G 10.1" 12/256GB 32000мАч Black (або еквівалент) (далі – предмет закупівлі).
Закупівлю оголошено за предметом закупівлі АБО ЕКВІВАЛЕНТ. Еквівалент – щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те що відповідає чому-небуть, може його замінювати або виражати (Тлумачення із «Словника української мови»).
Рішення дозволити учаснику запропонувати еквівалент обумовлено дотриманням замовником принципів Закону, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія, ефективність та пропорційність, шляхом розширення можливостей запропонувати товари еквіваленти. Ми допустили учасників запропонувати будь який товар еквівалент, товар який може замінити.
Учасник запропонував товар еквівалент – планшета захищеного Oukitel RT7 5G 10.1" 12/256GB 32000мАч Вlue.
Ретельно вивчивши порівняльну таблицю вбачається, що запропонований учасником товар є абсолютним еквівалентом.
Тобто, учасником запропоновано товар еквівалент, який абсолютно не уступає тому, що вимагалось та може його замінити.
Зауважимо, що замовником не встановлювалось інших вимог щодо підтвердження якості товару в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, відповідно вимагати їх надання було би порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – порушення основних принципів публічних закупівель, таких як – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Номер:
6393fffb1daf443aa08ffc1111d0db1e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.07.2025 10:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію щодо способу встановлення замовником відповідності Переможця ТОВ «ЮДІТРЕЙД» вимогам тендерної документації в частині відсутності підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, з огляду на ненадання переможцем відповідних документів шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у встановлені строки.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3787bd2d6f1c4929a1779829bfe90bfb
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
21.07.2025 16:00
Опис:
Військова частина 3057 Національної гвардії України (далі – Військова частина) відповідно до наказу командувача Національної гвардії України від 18.11.2022 № 401 «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладання державних контрактів (договорів) і договорів. З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану Військова частина керується вимогами Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості) щодо проведення закупівель, в свою чергу, пункт 8 Особливостей передбачає проведення спрощеної закупівлі в порядку визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так, виходячи з викладеного, Військова частина не керується Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – ПКМУ 1178) в процесі проведення закупівлі, відповідно не зобов’язана та не може вимагати документи передбачені зазначеною постановою.
Номер:
d98c4c0394864fd3b2c092ff0cf1e34f
Назва:
Помилково сформований запит замовнику.
Дата опублікування:
21.07.2025 14:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.07.2025 00:00
Опис:
Повідомляємо, що запит, оприлюднений 18.07.2025 о 10:00:46, було сформовано помилково з технічних причин, у зв’язку з чим просимо вважати його таким, що не підлягає виконанню.
Номер:
5d893dd9f9524a98bad7d2a9b09ee156
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
21.07.2025 16:03
Опис:
Стаття 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель, зокрема, частина 5 визначає, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. ЗАМОВНИК ПРОТЯГОМ ТРЬОХ РОБОЧИХ ДНІВ з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, ПОВИНЕН НАДАТИ ВІДПОВІДНІ ПОЯСНЕННЯ (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Виходячи з викладеного, норми статті 8 Закону зобов’язують замовника надати відповідь на запит про надання пояснення та відповідно замовник не може залишити їх без відповіді.