• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Нове будівництво системи опалення приміщень 10 Державної пожежно-рятувальної частини 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівннській області, за адресою: селище Рокитне, вул. Міцкевича, 46а

Торги не відбулися

2 157 940.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 579.40 UAH
Номер: 9def2c0fc86043a0a1c336318796baeb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-23-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.06.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 23.06.2025 17:53 - 15.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.06.2025 № 57-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віталій УСИК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.06.2025 № 57-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-05-30-001060-a 30.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 930-19-69, i.a.manchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення норм пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівненській області (далі – Замовник) UA-P-2025-05-30-001096-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 06.06.2025 № 147 та додатками до неї (зі змінами); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ФОП «БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ», Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» (в частині правомірності відхилення); протокольні рішення уповноваженої особи про відхилення тендерних пропозицій від 20.06.2025 № 147/3, від 23.06.2025 № 147/4; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 26.06.2025. В електронній системі закупівель 30.05.2025 разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі Замовником оприлюднено тендерну документацію з додатками до неї. Замовником 06.06.2025 завантажено перелік змін до пункту 4.1 Додатку 1 Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі- Додаток 1), а саме: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), які зазначено в Додатку 4 до цієї тендерної документації (Технічне завдання).», а також завантажено Додаток 1 із внесеними мінами. Проте, Додаток 4 до тендерної документації в новій редакції Замовником не завантажено, в той час як згідно з п. 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Таким чином Замовником не дотримано вимоги пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 27.06.2025 14:39 - 12.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.06.2025 14:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області зобов'язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, та направити УО на навчання з питань закупівель. Разом з тим повідомляємо, що в зв'язку з штанто-реогранізаціними заходами буде утворено сектор закупівель, що має підвищити їх ефектиність та дотримання порядку їх проведення .
Дата публікації звіту: 30.06.2025 12:34

Запити/Пояснення