-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Нове будівництво системи опалення приміщень 10 Державної пожежно-рятувальної частини 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівннській області, за адресою: селище Рокитне, вул. Міцкевича, 46а
Торги не відбулися
2 157 940.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 579.40 UAH
мін. крок: 1% або 21 579.40 UAH
Номер:
9def2c0fc86043a0a1c336318796baeb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-23-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2025 00:00
Період моніторингу:
23.06.2025 17:53 - 15.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.06.2025 № 57-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Віталій УСИК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.06.2025 № 57-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-05-30-001060-a 30.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення норм пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівненській області (далі – Замовник) UA-P-2025-05-30-001096-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 06.06.2025 № 147 та додатками до неї (зі змінами); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ФОП «БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ», Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» (в частині правомірності відхилення); протокольні рішення уповноваженої особи про відхилення тендерних пропозицій від 20.06.2025 № 147/3, від 23.06.2025 № 147/4; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 26.06.2025.
В електронній системі закупівель 30.05.2025 разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі Замовником оприлюднено тендерну документацію з додатками до неї. Замовником 06.06.2025 завантажено перелік змін до пункту 4.1 Додатку 1 Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі- Додаток 1), а саме: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), які зазначено в Додатку 4 до цієї тендерної документації (Технічне завдання).», а також завантажено Додаток 1 із внесеними мінами. Проте, Додаток 4 до тендерної документації в новій редакції Замовником не завантажено, в той час як згідно з п. 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Таким чином Замовником не дотримано вимоги пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
27.06.2025 14:39 - 12.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2025 14:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області зобов'язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, та направити УО на навчання з питань закупівель. Разом з тим повідомляємо, що в зв'язку з штанто-реогранізаціними заходами буде утворено сектор закупівель, що має підвищити їх ефектиність та дотримання порядку їх проведення .
Дата публікації звіту:
30.06.2025 12:34
Запити/Пояснення
Номер:
0fd209e5c9db42b580ce839b32aa90f0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.06.2025 14:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Нове будівництво системи опалення приміщень 10 Державної пожежно-рятувальної частини 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівннській області, за адресою: селище Рокитне, вул. Міцкевича, 46а» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-30-001060-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
71ca67448017413aa21567108dd6226c
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
26.06.2025 09:35
Опис:
1 . Очікувана вартість предмета закупівлі: 2`157`940.00грн (два мільйона сто п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот сорок грн.00 коп) в тому числі ПДВ. Відповідно до експертної оцінки №199-В-24 та «Настанови з визначення вартості проєктних, науково-проєктних вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво» 2.Посилання за яким наявна інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі https://rv.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivl/zbhzhhzd.