-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мийні та чистячі засоби
Завершена
3 162 128.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 810.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 810.64 UAH
Номер:
cb6a33f7ecb74d4e8224cf1817bb0c93
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-31-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.10.2025 00:00
Період моніторингу:
31.10.2025 14:50 - 22.11.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.10.2025 № 76-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс
Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 31.10.2025 № 76-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноважено го органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
2. UA-2025-05-29-011060-a 29.05.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік ФІЛІЇ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.05.2025 № 249 зі змінами, затвердженими протокольним рішення уповноваженої особи Замовника від 13.06.2025 № 277, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 09.06.2025, відповіді Замовника від 12.06.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ» (далі – ТОВ «ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ»), протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ» від 26.06.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.07.2025 № 354, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (далі – ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР»), протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» від 22.07.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.08.2025 № 413 та від 21.08.2025 № 439, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» (далі – ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП»), протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» від 28.08.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.09.2025 № 476, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.09.2025, договір поставки від 19.09.2025 № 53-124-01-25-26835, пояснення (інформацію, документи) від 07.11.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
19.11.2025 17:19 - 25.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.11.2025 17:19
Запити/Пояснення
Номер:
5cfcded3792c4c18bb65c6af175a5dee
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.11.2025 10:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі мийних та чистячих засобів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-29-011060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
37561eac9b5e4621b3daf688492ca194
Назва:
«Мийні та чистячі засоби» (код 39830000-9 згідно ДК 021:2015 – Продукція для чищення)
Дата опублікування:
07.11.2025 15:27
Опис:
Пояснення
на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-05-29-011060-a
Очікувана вартість закупівлі за номером UA-2025-05-29-011060-a «Мийні та чистячі засоби» (код ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення) за процедурою відкриті торги з особливостями визначена згідно виробничих та організаційно - розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» (Наказ АТ «НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 № 01-1011-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг) з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: ТОВ «САНСЕРВІС» м. Славута, ТОВ «СТФ СТІЛ ТРЕЙД» Одеська обл, ТОВ «САНА-ХІМ» м. Київ. Також, проведено аналіз попередніх закупівель аналогічних товарів іншої філії АТ «НАЕК «Енергоатом» та на підставі цін відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель.
За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі від 31.03.2025 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно Зміненого додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі Мийні та чистячі засоби».
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/haes/2025/05/haes-2905258.DOCX
Додаток: Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі від 31.03.2025 з додатками на 8 аркушах.