-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пристрій виклику пішохідних сигналів, пристрій звукового сповіщення та пристрій програмування ПЗС
Завершена
11 225 134.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 168 377.01 UAH
мін. крок: 1.5% або 168 377.01 UAH
Номер:
1338074a790347cfb6b1e788c0ff2809
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-27-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2025 00:00
Період моніторингу:
27.06.2025 12:26 - 19.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.06.2025 № 71-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Державної аудиторської служби України від 24 червня 2025 року № 003100-18/7830-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-29-009596-a, 29.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Центр організації дорожнього руху» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.05.2025 № 307; роз’яснення щодо тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Віжуал Тех» (далі – ТОВ «Віжуал Тех»); протокольне рішення уповноваженої особи від 11.06.2025 № 433; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «Віжуал Тех» відповідно до вимог тендерної документації; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; пояснення Замовника, отримані 01.07.2025, 09.07.2025 в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
11.07.2025 14:40 - 17.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2025 14:40
Запити/Пояснення
Номер:
581c718fcb47438985c3d7e61a45e411
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.06.2025 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-29-009596-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6951fa9455964fb6b3db6b22881e7be1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.07.2025 13:52
Опис:
Комунальним підприємством «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-05-29-009596-a) 30.06.2025 року в 16:18, щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості.
Технічні вимоги на закупівлю пристроїв виклику пішохідних сигналів, пристроїв звукового сповіщення та пристроїв програмування ПЗС складено з урахуванням діяльності Підприємства у відповідності до Статуту, цілей, завдань та заходів Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року, Національної стратегії
із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. № 366-р, метою якої є створення безперешкодного середовища для всіх груп населення, забезпечення рівних можливостей кожній людині реалізовувати свої права, отримувати послуги на рівні з іншими шляхом інтегрування фізичної, інформаційної, цифрової, соціальної та громадянської, економічної та освітньої безбар’єрності до всіх сфер державної політики.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені шляхом моніторингу ринку на вказаний товар, його наявність на території України, можливості швидкої поставки та з урахуванням ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення.
Застосування взаємодії пристрою виклику пішохідних сигналів та пристрою звукового сповіщення у повній мірі дозволяє врахувати потреби усіх верств населення, зокрема маломобільних та осіб з інвалідністю.
Дві кнопки на пристрої виклику пішохідних сигналів дають змогу розширити функціонал програмування режиму роботи світлофорного регулювання. Сенсорна кнопка дає змогу викликати виключно дозволяючий сигнал світлофору для руху пішоходів, що передбачено ДСТУ 4157-2003 «Безпека дорожнього руху. Засоби технічні периферійні автоматизованої системи керування дорожнім рухом», а механічна кнопка з тактильними властивостями дає можливість викликати дозволяючий сигнал світлофору для руху пішоходів, увімкнути пристрій звукового сповіщення та/або подовжити час горіння дозволяючого сигналу для руху пішоходів.
Забезпечення роботи пристрою звукового сповіщення через виклик від кнопки дає можливість мінімізувати скарги мешканців прилеглих будинків, які скаржаться на постійний високий рівень шуму і в той же час дозволяє врахувати потреби маломобільних верств населення та осіб з інвалідністю.
Встановлення додаткового металевого вандалозахисту та тактильних рельєфних символів, що можуть розміщуватися на бічних поверхнях пристрою дає змогу запобігти пошкодженню вандалами пристрою виклику пішохідних сигналів, а також розмістити додаткові тактильні елемент з інформацією про умови руху (для приладу, про наявність на шляху слідування осіб з вадами зору острівця безпеки, трамвайних колій, довжини переходу тощо).
Індикація інформаційного сигналу «ЧЕКАЙТЕ» передбачено ДСТУ 4157-2003 «Безпека дорожнього руху. Засоби технічні периферійні автоматизованої системи керування дорожнім рухом».
Облаштування Пристрою виклику пішохідних сигналів (далі – ПВПС) звуковим маячком для орієнтування осіб з вадами зору та дозволяючим акустичним сигналом переходу, звук якого має бути адаптивним до шуму навколишнього середовища та розповсюджуватися на відстань не більше 4-х метрів від пристрою, обумовлено необхідністю направлення осіб з вадами зору до ПВПС, в той же час розповсюдження шуму на відстань не більше 4-х метрів не буде заважати мешканцям прилеглих будинків.
Вібраційний сигнал призначений для додаткового інформування про дозволяючий сигнал пішохідного переходу.
Адаптивність пристрою звукового супроводу обґрунтована тим, що ці пристрої працюють на вулично-дорожній мережі міста, яка має не постійний рівень шуму, натомість особи з інвалідністю, зокрема зору, у мирний час можуть цілодобово пересуватися вулицею, тому можливість звукового орієнтування має бути забезпечена під час зміни рівня шуму навколишнього середовища, в той же час рівень шуму не має створювати постійний дискомфорт мешканцям прилеглих будинків.
Інші характеристики обумовлені виключно експлуатацією у складних погодних та кліматичних умовах.
Технічні та якісні характеристики пристрою виклику пішохідних сигналів обґрунтовуються ДСТУ 4157-2003 «Безпека дорожнього руху. Засоби технічні периферійні автоматизованої системи керування дорожнім рухом» та експлуатацією у складних погодних умовах.
Пристрій програмування ПЗС призначений виключно для проведення налаштувань Пристрою звукового сповіщення.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій на даний вид товару (скан-копії додаються) шляхом виведення середньої ціни відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями). Зауваження від Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Також, тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.10.2021 № Н-266. Зауваження від Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Додатки:
- скан-копія технічного завдання на закупівлю з комерційними пропозиціями.
Номер:
5237c321505047bd856228592a4284a5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.07.2025 11:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-29-009596-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1. Чи укладено договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Віжуал Тех»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b2998f5c57fe4e88a6ffff9be1af83f8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.07.2025 12:06
Опис:
Комунальним підприємством «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-05-29-009596-a) 08.07.2025 року в 11:05, щодо укладання договору про закупівлю.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей.
Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
Згідно з пунктом 49 Особливостей з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до п. 2.3.1 контракту, укладеного між виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), в особі Київського міського голови Володимира КЛИЧКА та директором КП «Центр організації дорожнього руху» Олександром МІЩЕНКОМ, директор КП «Центр організації дорожнього руху» має право укладати угоди (договори) від імені Підприємства, вчиняти правочини, передбачені чинним законодавством. Правочини на суму, що перебільшує 10 млн. грн, погоджуються з Органом управління майном.
На виконання вищезазначеного, було направлено лист від 20.06.2025 № 053/024-30/4550 до Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація). Проте станом на 26.06.2025 погодження на укладення договору не отримано.
З метою уникнення порушень законодавства Замовник продовжив строк для укладання договору про закупівлю до отримання погодження Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), але не більше 60 днів з дня акцепту.
Окрім того, відповідно до наказу від 27.06.2025 № 71-З Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області розпочато моніторинг процедури закупівлі № UA-2025-05-29-009596-a через виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Тож у Замовника наявні додаткові підстави для продовження строку для укладання договору з метою уникнення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, наявні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Віжуал Тех" (код ЄДРПОУ 45251420) до 60 днів.
Додатки:
- скан-копія протоколу № 485 щодо прийняття рішення уповноваженою особою
КП «Центр організації дорожнього руху» від 26.06.2025 року.