• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 44310000-6 - Вироби з дроту (провід ПЩ 1,5, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015 - 44318000-2 - Електричні проводи; провід ПЩ 2,5, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015 - 44318000-2 - Електричні проводи; провід ПЩ 6,0, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015 - 44318000-2 - Електричні проводи)

Завершена

406 069.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 030.35 UAH
Номер: 38507a471cbd45c28ef99bde8297a81d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-25-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.07.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 25.07.2025 21:54 - 16.08.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.07.2025 №238 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 25.07.2025 року. В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.07.2025 № 238 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 12 UA-2025-05-29-008558-a 29.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 810-10-74, y.s.kononenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей внаслідок її неправомірного відхилення За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ФЕДОТОВА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі –Особливості); розгляду тендерних пропозицій ФОП ФЕДОТОВА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА, ТОВ "АТЛАНТ БУД СХІД" та ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ"; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Салтівське трамвайне депо" (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з Особливостями UA-2025-05-29-008558-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 29.05.2025р. №29/05/02/25; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.06.2025 року; тендерну пропозицію ФОП ФЕДОТОВА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА (далі – Учасник); протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.06.2025; протокол про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» від 13.06.2025 №13/06/05/25; протокол про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» від 20.06.2025 №20/06/08/25; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця ФОП ФЕДОТОВА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА від 25.06.2025 №25/06/01/25; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 25.06.2025 року, Договір про закупівлю від 01.07.2025 року №0107-04 (далі – Договір), на загальну суму 398 953,00 грн, Додаткова угода від 22.07.2025р. №1; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель від 04.08.2025р. на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» встановлено наступне. Відповідно до протоколу, щодо прийняття рішення про відхилення уповноваженою особою тендерної пропозиції учасника ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» від 20.06.2025 №20/06/08/25 (далі – Протокол №20/06/08/25) тендерну пропозицію Учасника ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей). Так, зі змісту протоколу встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції на вимогу до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1.1 до тендерної документації було надано заповнену таблицю за формою Таблиці №2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАПРОПОНОВАНОГО УЧАСНИКОМ ТОВАРУ» про відповідність запропонованого Учасником Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (технічній специфікації) (завантажено файлом «4. Таблиця про відповідність запропонованого товару.pdf»), у якій у колонці «Найменування виробника та країна походження запропонованого товару», учасник вказав: «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИКАРПАТКАБЕЛЬ», Україна. Код ЄДРПОУ даного виробника – 30913256. Також Учасником у складі тендерної пропозиції на вимогу до підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 1.1 до тендерної документації було надано зразки документів виробника, а саме: Сертифікати якості №6731 та №6732 (завантажено файлом «сертифікат ПЩ зразок.pdf»), а також Сертифікати якості №6762 (завантажено файлом «зразок сертифікату ПЩ 1,5 - 2025.pdf») які були видані виробником кабельно-провідникової продукції «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИКАРПАТКАБЕЛЬ», код ЄДРПОУ – 30913256 (технічні характеристики запропонованого товару у сертифікаті якості не зазначені). На вимогу підпункту 3.3 пункту 3 Додатку 1.1 Учасником у складі тендерної пропозиції було надано копію технологічної документації, затвердженої у встановленому порядку підприємством-виробником, а саме ТУ У 27.4-02970197-002:2006 (провід для щіток електричних машин) (завантажено файлом «ТУ ПЩ 2025 тендер.pdf»), яке було розроблене 06.02.2025 року підприємством-виробником «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИКАРПАТКАБЕЛЬ», код ЄДРПОУ – 30913256. Цей документ був наданий окремо, без додатків та підтверджує наступні технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару (відповідно до форми таблиці №2): марку; поперечний переріз; напрям скручування зовнішнього повиву; конструкцію; електричний опір постійному струму при 20°С; розривне зусилля, діапазон робочих температур, стан. Тобто 8 з 11 характеристик, які мають бути обов’язково підтверджені. Для підтвердження 3-х показників, що залишилися (розрахунковий діаметр, розрахункова вага, розрахункове максимальне струмове навантаження), на вимогу підпункту 3.3 пункту 3 Додатку 1.1, Учасником у складі тендерної пропозиції було надано копію додатку Б до ТУ У 27.4-02970197-002:2006 (провід для щіток електричних машин) (завантажено файлом «ТУ У 27.4-02970197-002-2006 - Додаток Б.pdf»), яке, судячи з печатки на документі, було розроблено та видане іншим підприємством – ПРАТ «ПРИКАРПАТТЯ», код ЄДРПОУ - 02970197. Таким чином, Додаток Б до ТУ У 27.4-02970197-002:2006 та саме ТУ У 27.4-02970197-002:2006 (провід для щіток електричних машин), надані Учасником, суперечать один одному в частині виробника Товару. Виходячи, з вищезазначеного, Учасником у тендерній пропозиції не було підтверджено відповідність запропонованого Товару вимогам Замовника, зазначених в Таблиці 1 додатку 1.1 до тендерної документації, адже у Таблиці 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАПРОПОНОВАНОГО УЧАСНИКОМ ТОВАРУ» Учасник вказав виробником продукції «ПП ПРИКАРПАТКАБЕЛЬ», код ЕДРПОУ – 30913256, в той час як на підтвердження відповідності частини характеристик запропонованого Товару вимогам Замовника було надано копію Додатку Б до технологічної документації, затвердженої у встановленому порядку підприємством-виробником, а саме ТУ У 27.4-02970197-002:2006 (провід для щіток електричних машин), яке було видане підприємством-виробником ПРАТ «ПРИКАРПАТТЯ», код ЄДРПОУ - 02970197, тобто зовсім іншою юридичною особою. Проведеним моніторингом встановлено, що перелік документів та інформації, які повинен надати учасник досліджуваної процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, наведено у підпункті 3.3 пункту 3 Додатку 1.1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал чи копію нормативного документа, або технологічної документації, затвердженої у встановленому порядку підприємством-виробником, та/або витяг (копію витягу) з такого нормативного документа або з такої технологічної документації щодо виготовлення кожного найменування товару, що підтверджує відповідність запропонованого Товару вимогам Замовника, зазначених в Таблиці 1 цього додатку до тендерної документації, та містять основні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Слід зазначити, що вищевказані вимоги підпункту 3.3 пункту 3 Додатку 1.1 до тендерної документації не містять конкретної вимоги щодо підпису кожної сторінки нормативного документа, або технологічної документації, що повинні бути надані Учасником. Таким чином, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ" з остаточною ціновою пропозицією – 345 000,00 грн. з підстав, зазначених в протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника від 20.06.2025 №20/06/08/25. Як наслідок, здійснено розгляд наступної пропозиції учасника ФОП ФЕДОТОВА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА з визначенням його переможцем тендеру (остаточна цінова пропозиція – 398 953,00 грн) та укладенням з ним договору про закупівлю. Отже, Замовником здійснено закупівлю Електричних проводів з додатковими витратами в сумі (розрахунково) 53 953,00 грн, що суперечить принципам максимальної економії, ефективності та пропорційності при проведенні закупівель, визначеним у статті 5 Закону Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ФЕДОТОВА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА встановлено наступне. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1.1 до тендерної документації учасник повинен надати на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі: Заповнену таблицю про відповідність запропонованого Учасником Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (технічній специфікації), яка має бути обов’язково складена та заповнена за формою (Таблиця 2). Учасник може надати еквівалент Товару, технічні та якісні характеристики якого повинні відповідати вимогам, зазначеним в графі «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» Таблиці 1 або мати не гірші технічні та якісні характеристики, ніж зазначені в графі «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» Таблиці 1 Згідно Таблиці 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку 1.1 до тендерної документації для підтвердження основних технічних та якісні характеристик предмета закупівлі замовником встановлено наступні вимоги: - для проводу ПЩ 1,5 Електричний опір постійному струму при 20°С не більше, Ом/км: 14,0; - для проводу ПЩ 2,5 Електричний опір постійному струму при 20°С не більше, Ом/км: 8,0; - для проводу ПЩ 6,0 Електричний опір постійному струму при 20°С не більше, Ом/км: 3,5. При цьому, учасник ФОП ФЕДОТОВА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА надав витяг з ТУ У 27.4-02970197-002:2006 (файл: «ТУ друга частина.pdf»), згідно таблиці 4 якого визначено наступні характеристики: - для проводу ПЩ 1,5 Електричний опір постійному струму не більше 14,0 Ом/км – при прийманні і постачанні та не більше 17,0 Ом/км – при експлуатації і зберіганні; - для проводу ПЩ 2,5 Електричний опір постійному струму не більше 8,0 Ом/км – при прийманні і постачанні та не більше 9,6 Ом/км – при експлуатації і зберіганні; - для проводу ПЩ 6,0 Електричний опір постійному струму не більше 3,5 Ом/км – при прийманні і постачанні та не більше 4,2 Ом/км – при експлуатації і зберіганні. Тобто, технічні характеристики для вищезазначених позицій проводів передбачають Електричний опір вищий, ніж визначено вимогами тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 30.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. Замовник 04.08.2025 надав пояснення наступного змісту: «…відповідно до пункту 3 Додатку 1.1 до тендерної документації (Додаток 10 до пояснень - Додаток 1.1 до тендерної документації), документи, надані учасником на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі, можуть містити інші технічні та якісні характеристики Товару, не зазначені Замовником, як обов’язкові. Виходячи з наведеного вище, показник, а саме: «Електричний опір 1000 м проводу при експлуатації та зберіганні, ОМ, не більше» не вимагається Замовником для підтвердження Учасником у складі тендерної пропозиції та не зазначений у Таблиці 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ…». Однак, надане пояснення не підтверджує наявність порушення, оскільки вимогами тендерної документації встановлена чітка максимальна межа Електричного опору. Таким чином, Замовник в порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП ФЕДОТОВА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, протоколом уповноваженої особи замовника від 25.06.2025 №25/06/01/25 визначив переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 08.08.2025 21:29 - 23.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.08.2025 21:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація, що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-29-008558-a від 08.08.2025, проведеною КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО», який опубліковано в електронній системі закупівель 08.08.2025 (далі – Висновок). КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» (надалі – КП «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО») надає інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органом державного фінансового контролю – Північно-Східним офісом Держаудитслужби. Відповідно до пункту 3 розділу ІІ. Констатуюча частина Висновку «Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Щодо підтвердження виконання зазначеного у Висновку зобов’язання повідомляємо, що КП «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» та ФОП ФЕДОТОВОЮ ОЛЕНОЮ ВІКТОРІВНОЮ 13.08.2025 року було підписано Додаткову угоду №2, якою Договір №0107-04 від 01.07.2025 року вважається розірваним із 13.08.2025 року (Додаткова угода №2 та Звіт про виконання договору додаються). Слід також зауважити, що уповноваженій особі доведено до відома зміст Висновку з метою врахування його в подальшій роботі, проведено відповідні роз’яснювальні заходи, в тому числі щодо питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням дотримання всіх вимог чинного законодавства. При цьому, уповноважена особа на постійній основі ознайомлюється з нормативно-правовими документами, що стосуються сфери публічних закупівель, з роз’ясненнями Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель, проходить навчання на вебінарах з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 15.08.2025 10:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто згідно Додаткової угоди №2 до Договору №0107-04 від 01.07.2025_ФОП Федотова.pdf
Дата публікації: 29.08.2025 08:45

Запити/Пояснення