-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЦЗВ-25Т_154_ВО: Металоконструкції прогонової будови мосту, в комплекті з високоміцними болтами (44210000-5 – Конструкції та їх частини)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
22 936 818.88
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 114 684.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 114 684.09 UAH
Номер:
59030a7623f44f2f8e5d98839a749861
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-30-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2025 00:00
Період моніторингу:
30.06.2025 18:12 - 22.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2025 Київ № 184
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 24 червня 2025 року № 158-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2025-05-28-012746-a 28.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Основа», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28 травня 2025 року б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Основа» (далі – ТОВ «Основа»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 16 червня 2025 року № 154_25_ВО, повідомлення про намір укласти договір від 16 червня 2025 року, договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів від 27 червня 2025 року № ЦЗВ-05-01425-01 (далі – Договір) на суму 24 639 598,80 гривень з ПДВ, пояснення та документи, надані Замовником на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель 07 липня 2025 року та 18 липня 2025 року.
Період усунення порушень:
23.07.2025 17:53 - 29.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.07.2025 17:53
Запити/Пояснення
Номер:
b0821d9d305d443d9c948502ea6c38fd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.07.2025 14:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ЦЗВ-25Т_154_ВО: Металоконструкції прогонової будови мосту, в комплекті з високоміцними болтами (44210000-5 – Конструкції та їх частини)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-28-012746-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів (комерційних пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
28ba0493f384488f86c150942f9438bc
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.07.2025 16:18
Опис:
Відповідь на запит
1. Необхідність у здійсненні закупівлі: ЦЗВ-25Т_154_ВО: Металоконструкції прогонової будови мосту, в комплекті з високоміцними болтами (44210000-5 – Конструкції та їх частини) (номер ЦБД: UA-2025-05-28-012746-a) визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця», виходячи з планованого обсягу. Основними споживачами продукції є структурні підрозділи Укрзалізниці. Рішенням правління у 2022 році затверджено Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – ПОРЯДОК) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг. Філія «Центр забезпечення виробництва» (або філія ЦЗВ) є структурним підрозділом, до функцій якої належить організація централізованих закупівель для потреб АТ «Укрзалізниця». Відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. У випадку закупівлі товарів, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, що вимагається для підтвердження їх відповідності, повинні відповідати інформації, що міститься в спеціальних інформаційних системах, запроваджених для роботи в АТ «Укрзалізниця» (ІС «Вимоги до продукції» та/або бази «Технічні вимоги» IT Enterprise). У випадку закупівлі робіт та послуг, а також товарів, інформація щодо яких відсутня у вказаних інформаційних системах, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що вимагається для їх підтвердження, надаються департаментами Товариства за функціональним напрямом або службою регіональної філії, для потреб якої здійснюється закупівля, та на яких покладено відповідальність щодо формуванням технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник керувався нормами Порядку та при формуванні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі використовувались дані з вищезазначених інформаційних систем, які були включені до Додатку А Додатку 1 та Додатку 2 Тендерної документації.
Очікувана вартість закупівлі розраховується на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, зокрема на підставі комерційних пропозицій потенційних учасників, аналізу та співставлення цін на аналогічні закупівлі, в тому числі власні закупівлі Товариства та інформації щодо рівня цін на аналогічні закупівлі, що розміщена у відкритих джерелах засобів масової інформації. Відповідно до Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, замовник здійснював моніторинг ринкових цін шляхом запиту комерційних пропозицій учасників ринку у тому числі на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz.
Надаємо узагальнений розрахунок вартості та документи, які було використано для розрахунку вартості закупівлі.
Номер:
95f699991d3e4fe59b41abd1257d097c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2025 17:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ЦЗВ-25Т_154_ВО: Металоконструкції прогонової будови мосту, в комплекті з високоміцними болтами (44210000-5 – Конструкції та їх частини)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-28-012746-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень:
1. Надати пояснення (інформацію та документи) щодо підстав визначення Замовником учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Основа» (далі – ТОВ «Основа») переможцем торгів, враховуючи інформацію, зазначену вказаним учасником в таблиці 1 – Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик (файл «Таблиця технічних та якісних хар_к.docx») (далі – Таблиця 1), яка надана відповідно до вимог пункту 1 «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі» додатку № 2 до тендерної документації.
Зокрема, в Таблиці 1 ТОВ «Основа» зазначено: «Високоміцні болти ПОВИННІ відповідати специфікації (метиз) табл. № 2 Додатку А тендерної документації», «Рухомі та не рухомі опорні частини ПОВИННІ відповідати додатку до тендерної документації «Альбом «Опорні частини секторні зварні. Конструкції металеві. Робочі креслення по типовому проєкту 3.501.1–129» (Додаток А.1.) АБО ЕКВІВАЛЕНТУ вказаного типового проєкту», «Для виготовлення елементів конструкцій ПОВИННА застосовуватись сталь марки 15ХСНД з хімічним складом та механічними властивостями за ДСТУ 8541:2015 АБО ІНШІ МАРКИ СТАЛІ, що мають не гірші фізико-механічні властивості (С 345 по ДСТУ 8539:2015 або S355J2 по ДСТУ EN 10025-2:2022); розміри та спосіб з’єднання елементів відповідно рис. 1 Додатку А тендерної документації «Металева прогонова будова Lп=25,40м» в кількості 2 шт», і т.д.
2. Надати пояснення, інформацію та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Основа» технічним вимогам до предмету закупівлі (Додаток А до тендерної документації) в частині відповідності запропонованої продукції вимогам ДСТУ 8541:2015 (або ДСТУ 8539:2015, або ДСТУ EN 10025-2:2022), ДСТУ ISO 12944-1:2019 (ISO 12944-1:2017, IDT) та ДСТУ EN ISO 9692-1:2014 (EN ISO 9692-1:2013, IDT).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
822543a0fdbd4b26907483e98f40f519
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.07.2025 17:14
Опис:
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2025-05-28-012746-a надає відповідь:
1.Повідомляємо, що на вимогу Замовника відповідно до пункту 1.1 Додатку 2 тендерної документації ТОВ "ОСНОВА" (надалі - Учасник), надав у складі своєї тендерної пропозиції заповнену порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик.
Вказана Учасником інформація в порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик повністю відповідає вимогам Замовника що встановлені Замовником у відповідній Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації.
Отже, Учасник повністю виконав вказану вимогу Замовника.
2. Учасник в своїй порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик підтвердив, що:
-Для виготовлення елементів конструкцій повинна застосовуватись сталь марки 15ХСНД з хімічним складом та механічними властивостями за ДСТУ 8541:2015 або інші марки сталі, що мають не гірші фізико-механічні властивості (С 345 по ДСТУ 8539:2015 або S355J2 по ДСТУ EN 10025-2:2022);
-Усі відкриті поверхні металоконструкцій підлягають антикорозійному захисту для середньої корозійної агресивності атмосферного середовища згідно ДСТУ ISO 12944-1:2019 «Фарби та лаки. Захист від корозії сталевих конструкцій захисними лакофарбовими системами. Частина 1. Загальний вступ (ISO 12944-1:2017, IDT)» (далі - ДСТУ ISO 12944-1:2019).
Також Учасник в своїй порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик підтвердив, що:
Рухомі та не рухомі опорні частини повинні відповідати додатку до тендерної документації «Опорні частини секторні зварні. Конструкції металеві. Робочі креслення по типовому проєкту 3.501.1–129» (Додаток А.1.) або еквіваленту вказаного типового проєкту.
У вказаному Додатку А.1. зазначено, що зварне з'єднання конструктивних елементів згідно ДСТУ EN ISO 9692-1:2014 «Зварювання та споріднені процеси. Рекомендації щодо підготовки зварних з'єднань. Частина 1. Ручне дугове зварювання, зварювання в захисному газі, газове зварювання, TIG - зварювання та променеве зварювання сталей (EN ISO 9692-1:2014, IDT)».
Отже, Учасник підтвердив відповідність запропонованої продукції вимогам ДСТУ 8541:2015 (або ДСТУ 8539:2015, або ДСТУ EN 10025-2:2022), ДСТУ ISO 12944-1:2019 (ISO 12944-1:2017, IDT) та ДСТУ EN ISO 9692-1:2014 (EN ISO 9692-1:2013, IDT).