• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Миру (від а.д. 0-02-14-04 до буд.№7) в с. Ковалівка, Вінницького району, Вінницької області (КОРИГУВАННЯ)

ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Миру (від а.д. 0-02-14-04 до буд.№7) в с. Ковалівка, Вінницького району, Вінницької області (КОРИГУВАННЯ)) Класи наслідків (відповідальності) – СС1 Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін

Торги не відбулися

2 161 158.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 805.79 UAH
Номер: 3b1c5eef946642bd8eb674c306b2aba8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-23-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.06.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 23.06.2025 17:11 - 15.07.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.06.2025 №92-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 23.06.2025 №92-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5.UA-2025-05-28-010247-a, 28.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, n.v.hurieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Шляховик – МКІ» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ШЛЯХОВИК - МКІ» та відмінити торги та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік комунального підприємства «Немирівкомунсервіс» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.05.2025 зі змінами від 06.06.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Шляховик – МКІ» (далі –ТОВ «Шляховик – МКІ»), рішення уповноваженої особи від 13.06.2025 (протокол № 5) про визначення учасника ТОВ «Шляховик – МКІ» переможцем торгів та про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 27.06.2025 через електронну систему закупівель. Пунктом 3 Особливостей № 1178 передбачено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 6 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено вимоги щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією (додаток 1 до тендерної документації), а також інформації про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації, яка повинна бути підтверджена документами та інформацією, передбаченими додатком 3 до тендерної документації. Крім того, Замовником визначено, що тендерна пропозиція, яка не відповідає технічним вимогам, викладеним у додатках 1, 3, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. У додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимоги щодо надання учасниками торгів у складі пропозиції, зокрема: - довідки з зазначенням інформації щодо найменування асфальто-бетонного заводу, продукцію якого буде використовувати учасник; - атестату виробництва, виданого учаснику процедури закупівлі, що підтверджує можливість виробництва асфальтобетонних сумішей на асфальто-бетонному заводі, продукцію якого буде використовувати учасник, відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.7-119:2011, а також протоколу випробування продукції при атестації виробництва; - протоколу випробування продукції при нагляданні за атестованим виробництвом. На виконання вищевказаних вимог учасник ТОВ «Шляховик – МКІ» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність асфальтобетонного заводу (файл «Довідка щодо заводу (вул.Миру,Немирів.pdf»), атестат виробництва від 30.05.2025 № ДР.АВ.23.33-25 (файл «Атестат виробництва №772.pdf») та протокол випробування продукції при атестації виробництва від 29.05.2025 № 105/21 (файл «Протокол 105-21.pdf»). Однак, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Шляховик – МКІ» відсутній протокол випробування продукції при нагляданні за атестованим виробництвом, чим порушено вимоги додатку 3 до тендерної документації. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) щодо вищевказаного Замовником 27.06.2025 через електронну систему закупівель надано пояснення, в якому, зокрема, зазначено, що «Враховуючи, що атестація виробництва була проведена у 2025 році, проведення нагляду та отримання Протоколу випробувань при нагляданні можливе не раніше 2026 року. Відповідно, на дату подання тендерної пропозиції, такий документ об’єктивно не може бути наданий, оскільки термін його створення ще не настав. Згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 («Суміші асфальтобетонні. Технічні умови»), нагляд за атестованим виробництвом (та відповідні випробування продукції) здійснюються на наступний календарний рік після первинної атестації, у межах щорічного технічного нагляду (відповідно до чинних методичних рекомендацій і практики ДП «ДерждорНДІ»). Згідно з ДСТУ 8959:2019 («Автомобільні дороги. Асфальтобетон. Вимоги до виробництва та контролю якості»), після первинної атестації виробництва асфальтобетону, у наступні роки проводиться технічний нагляд (щорічно). Методичні рекомендації щодо проведення атестації виробництва будівельних матеріалів та виробів, затверджені наказом Мінрегіону України (наприклад, наказ № 558 від 01.11.2016) — регламентують порядок проведення атестації і нагляд за атестованим виробництвом, включно з періодичним випробуванням продукції. Таким чином, відсутність Протоколу випробувань продукції при нагляданні за атестованим виробництвом у складі пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК - МКІ» не може бути підставою для її відхилення, оскільки документ фізично не може існувати до моменту проведення технічного нагляду в наступному році після первинної атестації, а наданий документ протокол випробувань продукції при атестації виробництва в повній мірі його заміняє». Слід зазначити, що у нормативних документах (ДСТУ 8959:2019, ДСТУ Б В.2.7-119:2011), на які посилається Замовник у своїй відповіді, відсутня інформація щодо термінів проведення нагляду та отримання протоколу випробувань при нагляданні за атестованим виробництвом. Крім того, у додатку 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі — звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації з боку учасників закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. У зв’язку із чим, учасниками у складі пропозиції надається документ у довільній формі про ознайомлення із документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі. Водночас, учасник ТОВ «Шляховик – МКІ» не скористався своїм правом та не звернувся за роз’ясненням щодо тендерної документації, а у складі тендерної пропозиції надав лист від 05.06.2025 (файл «Погодження з документацією.pdf»), в якому зазначив, що підтверджує та погоджується, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації з боку учасників закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означає, що учасники закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі, а також повідомив, що ознайомився з документацією та погоджується з викладеними у ній умовами проведення закупівлі. Враховуючи вищевикладене, надане Замовником пояснення не спростовує виявленого порушення. Також, моніторингом установлено, що додатком 1 до тендерної документації передбачено, що учасники торгів при формуванні розрахунків договірної ціни зобов’язані врахувати вимоги Закону України від 19.09.2024 № 3988-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками у електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» (далі – Закон № 3988-IX) та листа інформаційного характеру Мінекономіки України «Щодо внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі»» від 28.10.2024 № 3323-04/76642-07 з поданням у складі тендерної пропозиції документу, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а також іншу обов’язкову інформацію в розумінні зазначених вище нормативно-правових актів, що в свою чергу буде оприлюднено при укладанні договору про закупівлю. Так, абзацом 4 частини 1 статті 41 Закону (із змінами внесеними згідно з Законом № 3988-IX) визначено, що у документах, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Учасником ТОВ «ШЛЯХОВИК - МКІ» у складі тендерної пропозиції надано відомість ресурсів, у якій зазначено найменування матеріальних ресурсів, одиниць їх виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати (файл «Договірна ціна і акт огляду.pdf»). Водночас, у документі, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси не зазначено країну їх походження щодо кожної номенклатурної позиції, чим не дотримано вимоги додатку 1 до тендерної документації. На запит Управління щодо вищевказаного Замовником надано пояснення, яке не спростовує виявлене порушення: «…вимога щодо надання вказаної інформації стосується саме етапу укладення договору, а не участі у процедурі закупівлі. На етапі подання тендерної пропозиції відповідна вимога чинним законодавством не передбачена, а тому відсутність такої інформації в тендерній пропозиції не є підставою для її відхилення». Пунктом 43 Особливостей №1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначеної невідповідності та на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 не надав можливості учаснику ТОВ «ШЛЯХОВИК - МКІ» її усунути. Відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей №1178. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Шляховик – МКІ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей №1178, а обрав його переможцем та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень: 04.07.2025 15:07 - 19.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.07.2025 15:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В системі електронних торгів Prozorro опубліковано висновок про результати моніторингу UA-M-2025-06-16-000008 ● 285f7a0b040540af84eecd22b57e6d80від 04.07.2025 року (надалі по тексту - Висновок), який складений начальником управління Вахновська Олена Василівна. Частиною 8 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За Висновком встановлено: «За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Шляховик – МКІ» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178 – порушень не установлено.». Замовник виконує вимоги Висновку шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ШЛЯХОВИК - МКІ» та відмінити торги. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО НЕМИРІВКОМУНСЕРВІС НЕМИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ зобов’язується в подальшому не вчиняти таких порушень. Також, Замовником вживаються заходи щодо виділення коштів на додаткове навчання уповноваженої особи в сфері організації та проведення публічних закупівель, внаслідок як виявлених порушень так і з метою превентивної роботи по недопущенню таких порушень у майбутньому. Додатково, будуть здійснені заходи щодо навчання уповноваженої особи на порталі Prometheus https://apps.prometheus.org.ua/ за програмою «Публічні закупівлі: від теорії до практики» та «Публічні закупівлі: управління та оцінка ефективності». Частиною 9 статті 8 Закону передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. У зв’язку із самостійним усуненням порушень Замовником, вважаємо що є підстави для застосування ч. 9 ст. 8 Закону. Сподіваємось на проявлення розуміння до ситуації що склалася.
Дата публікації звіту: 07.07.2025 15:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 14.07.2025 11:53

Запити/Пояснення