Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Миру (від а.д. 0-02-14-04 до буд.№7) в с. Ковалівка, Вінницького району, Вінницької області (КОРИГУВАННЯ)
ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Миру (від а.д. 0-02-14-04 до буд.№7) в с. Ковалівка, Вінницького району, Вінницької області (КОРИГУВАННЯ)) Класи наслідків (відповідальності) – СС1 Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін
Торги не відбулися
2 161 158.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 805.79 UAH
Період моніторингу:23.06.2025 17:11 - 15.07.2025 00:00
Статус:Вирішено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.06.2025 №92-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.06.2025 №92-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2025-05-28-010247-a, 28.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Шляховик – МКІ» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ШЛЯХОВИК - МКІ» та відмінити торги та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік комунального підприємства «Немирівкомунсервіс» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.05.2025 зі змінами від 06.06.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Шляховик – МКІ» (далі –ТОВ «Шляховик – МКІ»), рішення уповноваженої особи від 13.06.2025 (протокол № 5) про визначення учасника ТОВ «Шляховик – МКІ» переможцем торгів та про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 27.06.2025 через електронну систему закупівель.
Пунктом 3 Особливостей № 1178 передбачено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 6 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено вимоги щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією (додаток 1 до тендерної документації), а також інформації про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації, яка повинна бути підтверджена документами та інформацією, передбаченими додатком 3 до тендерної документації. Крім того, Замовником визначено, що тендерна пропозиція, яка не відповідає технічним вимогам, викладеним у додатках 1, 3, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
У додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимоги щодо надання учасниками торгів у складі пропозиції, зокрема:
- довідки з зазначенням інформації щодо найменування асфальто-бетонного заводу, продукцію якого буде використовувати учасник;
- атестату виробництва, виданого учаснику процедури закупівлі, що підтверджує можливість виробництва асфальтобетонних сумішей на асфальто-бетонному заводі, продукцію якого буде використовувати учасник, відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.7-119:2011, а також протоколу випробування продукції при атестації виробництва;
- протоколу випробування продукції при нагляданні за атестованим виробництвом.
На виконання вищевказаних вимог учасник ТОВ «Шляховик – МКІ» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність асфальтобетонного заводу (файл «Довідка щодо заводу (вул.Миру,Немирів.pdf»), атестат виробництва від 30.05.2025 № ДР.АВ.23.33-25 (файл «Атестат виробництва №772.pdf») та протокол випробування продукції при атестації виробництва від 29.05.2025 № 105/21 (файл «Протокол 105-21.pdf»).
Однак, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Шляховик – МКІ» відсутній протокол випробування продукції при нагляданні за атестованим виробництвом, чим порушено вимоги додатку 3 до тендерної документації.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) щодо вищевказаного Замовником 27.06.2025 через електронну систему закупівель надано пояснення, в якому, зокрема, зазначено, що «Враховуючи, що атестація виробництва була проведена у 2025 році, проведення нагляду та отримання Протоколу випробувань при нагляданні можливе не раніше 2026 року. Відповідно, на дату подання тендерної пропозиції, такий документ об’єктивно не може бути наданий, оскільки термін його створення ще не настав.
Згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 («Суміші асфальтобетонні. Технічні умови»), нагляд за атестованим виробництвом (та відповідні випробування продукції) здійснюються на наступний календарний рік після первинної атестації, у межах щорічного технічного нагляду (відповідно до чинних методичних рекомендацій і практики ДП «ДерждорНДІ»). Згідно з ДСТУ 8959:2019 («Автомобільні дороги. Асфальтобетон. Вимоги до виробництва та контролю якості»), після первинної атестації виробництва асфальтобетону, у наступні роки проводиться технічний нагляд (щорічно). Методичні рекомендації щодо проведення атестації виробництва будівельних матеріалів та виробів, затверджені наказом Мінрегіону України (наприклад, наказ № 558 від 01.11.2016) — регламентують порядок проведення атестації і нагляд за атестованим виробництвом, включно з періодичним випробуванням продукції.
Таким чином, відсутність Протоколу випробувань продукції при нагляданні за атестованим виробництвом у складі пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК - МКІ» не може бути підставою для її відхилення, оскільки документ фізично не може існувати до моменту проведення технічного нагляду в наступному році після первинної атестації, а наданий документ протокол випробувань продукції при атестації виробництва в повній мірі його заміняє».
Слід зазначити, що у нормативних документах (ДСТУ 8959:2019, ДСТУ Б В.2.7-119:2011), на які посилається Замовник у своїй відповіді, відсутня інформація щодо термінів проведення нагляду та отримання протоколу випробувань при нагляданні за атестованим виробництвом.
Крім того, у додатку 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі — звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації з боку учасників закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. У зв’язку із чим, учасниками у складі пропозиції надається документ у довільній формі про ознайомлення із документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі.
Водночас, учасник ТОВ «Шляховик – МКІ» не скористався своїм правом та не звернувся за роз’ясненням щодо тендерної документації, а у складі тендерної пропозиції надав лист від 05.06.2025 (файл «Погодження з документацією.pdf»), в якому зазначив, що підтверджує та погоджується, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації з боку учасників закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означає, що учасники закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі, а також повідомив, що ознайомився з документацією та погоджується з викладеними у ній умовами проведення закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, надане Замовником пояснення не спростовує виявленого порушення.
Також, моніторингом установлено, що додатком 1 до тендерної документації передбачено, що учасники торгів при формуванні розрахунків договірної ціни зобов’язані врахувати вимоги Закону України від 19.09.2024 № 3988-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками у електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» (далі – Закон № 3988-IX) та листа інформаційного характеру Мінекономіки України «Щодо внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі»» від 28.10.2024 № 3323-04/76642-07 з поданням у складі тендерної пропозиції документу, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а також іншу обов’язкову інформацію в розумінні зазначених вище нормативно-правових актів, що в свою чергу буде оприлюднено при укладанні договору про закупівлю.
Так, абзацом 4 частини 1 статті 41 Закону (із змінами внесеними згідно з Законом № 3988-IX) визначено, що у документах, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Учасником ТОВ «ШЛЯХОВИК - МКІ» у складі тендерної пропозиції надано відомість ресурсів, у якій зазначено найменування матеріальних ресурсів, одиниць їх виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати (файл «Договірна ціна і акт огляду.pdf»).
Водночас, у документі, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси не зазначено країну їх походження щодо кожної номенклатурної позиції, чим не дотримано вимоги додатку 1 до тендерної документації.
На запит Управління щодо вищевказаного Замовником надано пояснення, яке не спростовує виявлене порушення: «…вимога щодо надання вказаної інформації стосується саме етапу укладення договору, а не участі у процедурі закупівлі. На етапі подання тендерної пропозиції відповідна вимога чинним законодавством не передбачена, а тому відсутність такої інформації в тендерній пропозиції не є підставою для її відхилення».
Пунктом 43 Особливостей №1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначеної невідповідності та на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 не надав можливості учаснику ТОВ «ШЛЯХОВИК - МКІ» її усунути.
Відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей №1178.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Шляховик – МКІ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей №1178, а обрав його переможцем та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень:04.07.2025 15:07 - 19.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:04.07.2025 15:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:В системі електронних торгів Prozorro опубліковано висновок про результати моніторингу UA-M-2025-06-16-000008 ● 285f7a0b040540af84eecd22b57e6d80від 04.07.2025 року (надалі по тексту - Висновок), який складений начальником управління Вахновська Олена Василівна.
Частиною 8 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За Висновком встановлено:
«За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Шляховик – МКІ» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178 – порушень не установлено.».
Замовник виконує вимоги Висновку шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ШЛЯХОВИК - МКІ» та відмінити торги.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО НЕМИРІВКОМУНСЕРВІС НЕМИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ зобов’язується в подальшому не вчиняти таких порушень. Також, Замовником вживаються заходи щодо виділення коштів на додаткове навчання уповноваженої особи в сфері організації та проведення публічних закупівель, внаслідок як виявлених порушень так і з метою превентивної роботи по недопущенню таких порушень у майбутньому.
Додатково, будуть здійснені заходи щодо навчання уповноваженої особи на порталі Prometheus https://apps.prometheus.org.ua/ за програмою «Публічні закупівлі: від теорії до практики» та «Публічні закупівлі: управління та оцінка ефективності».
Частиною 9 статті 8 Закону передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
У зв’язку із самостійним усуненням порушень Замовником, вважаємо що є підстави для застосування ч. 9 ст. 8 Закону.
Сподіваємось на проявлення розуміння до ситуації що склалася.
Дата публікації звіту:07.07.2025 15:01
Ковалівка
Інформація на висновок моні...
p7s
sign.p7s
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:Усунуто
Результат по типу порушення:
other: Так
Опис:Порушення усунуто.
Дата публікації:14.07.2025 11:53
p7s
sign.p7s
Запити/Пояснення
136412
Номер:ce4ca01a78ec41e1ae6e791dcb6c01d5
Назва:Запит про надання пояснення
Дата опублікування:24.06.2025 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:28.06.2025 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919605
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 43) 266-13-92 n.v.hurieva@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Миру (від а.д. 0-02-14-04 до буд.№7) в с. Ковалівка, Вінницького району, Вінницької області (Коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-28-010247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином учасником ТОВ «ШЛЯХОВИК - МКІ», якого згідно з протоколом від 13.06.2025 № 5 визнано переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір, виконано вимоги:
- додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації в частині надання у складі пропозиції протоколу випробування продукції при нагляданні за атестованим виробництвом;
- додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції документу, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а також іншу обов’язкову інформацію передбачену вимогами Закону України від 19.09.2024 № 3988-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками у електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» та листа інформаційного характеру Мінекономіки України «Щодо внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі»» №3323-04/76642-07 від 28.10.2024?
3. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3. «Порядок здійснення оплати» проєкту договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації (Додаток 2 тендерної документації), розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до вимог Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова).
Пунктом 5.2 Настанови визначено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Вид договірної ціни _____
Визначена згідно з
Складена в поточних цінах станом на «___» ____ 20__ р.
Враховуючи зазначене, поясніть яким чином учасником ТОВ «ШЛЯХОВИК – МКІ» дотримано вимог пункту 5.2 Настанови? Оскільки, учасником ТОВ «ШЛЯХОВИК – МКІ» в складі тендерної пропозиції надано договірну ціну (файл «Договірна ціна і акт огляду.pdf») у якій відсутня заповнена інформація «Визначена згідно з____».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
136965
Номер:6a9ebe67e7b94a1d9c8ba72f3f6571b2
Назва:Ґрунтовні пояснення на Запит №1
Дата опублікування:27.06.2025 15:15
Автор:КП "Немирівкомунсервіс"
×
Код ЄДРПОУ:
41988156
Контактна особа:
Марущак Олександр Петрович +380969357051 kp.nemyriv@gmail.com
Адреса:
22800, Україна, Вінницька область, Немирів, вул. Соборна,23
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (Дата: 2025-06-24 14:45:26) (надалі по тексту – Запит №1), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2025-06-23-000027 ● 3b1c5eef946642bd8eb674c306b2aba8, затвердженого начальником Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА (наказ від 16.06.2025 №90-з). Згідно вказаного Запиту №1 вимагається:
«У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Миру (від а.д. 0-02-14-04 до буд.№7) в с. Ковалівка, Вінницького району, Вінницької області (Коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-28-010247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином учасником ТОВ «ШЛЯХОВИК - МКІ», якого згідно з протоколом від 13.06.2025 № 5 визнано переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір, виконано вимоги:
- додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації в частині надання у складі пропозиції протоколу випробування продукції при нагляданні за атестованим виробництвом;
- додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції документу, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а також іншу обов’язкову інформацію передбачену вимогами Закону України від 19.09.2024 № 3988-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками у електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» та листа інформаційного характеру Мінекономіки України «Щодо внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі»» №3323-04/76642-07 від 28.10.2024?
3. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3. «Порядок здійснення оплати» проєкту договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації (Додаток 2 тендерної документації), розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до вимог Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова).
Пунктом 5.2 Настанови визначено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Вид договірної ціни _____
Визначена згідно з
Складена в поточних цінах станом на «___» ____ 20__ р.
Враховуючи зазначене, поясніть яким чином учасником ТОВ «ШЛЯХОВИК – МКІ» дотримано вимог пункту 5.2 Настанови? Оскільки, учасником ТОВ «ШЛЯХОВИК – МКІ» в складі тендерної пропозиції надано договірну ціну (файл «Договірна ціна і акт огляду.pdf») у якій відсутня заповнена інформація «Визначена згідно з____».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.».
Пояснення:
1.
Надайте інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Пунктом 23 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) визначено:
«Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.».
Частиною 3 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено:
«Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів з дня прийняття такого рішення із зазначенням унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, а також опису підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.».
Пунктом 14 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» унормовано:
«моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель».
Щодо питання: Щодо питання: яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Миру (від а.д. 0-02-14-04 до буд.№7) в с. Ковалівка, Вінницького району, Вінницької області (КОРИГУВАННЯ)).
Обґрунтування обсягів закупівлі.
Обсяги обґрунтовуються відповідно фактичної потреби при капітальному ремонту дорожнього покриття по вул. Миру (від а.д. 0-02-14-04 до буд.№7) в с. Ковалівка, Вінницького району, Вінницької області (КОРИГУВАННЯ).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відповідають технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період виконання робіт. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати Кошторисним нормам України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, науково-проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби капітальному ремонту дорожнього покриття по вул. Миру (від а.д. 0-02-14-04 до буд.№7) в с. Ковалівка, Вінницького району, Вінницької області (КОРИГУВАННЯ).
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням проектно-кошторисної документації.
Пунктом 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового жиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова про особливості) визначено:
«Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону».
Законом не встановлено обов’язку замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (в т.ч. тимчасового кошторису). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовники можуть виходити із планових вартісних показників (очікуваної вартості), потреби тощо.
Якщо закупівля здійснена з урахуванням планової потреби у товарах, роботах та послугах на рік, то на початку нового бюджетного року, навіть, за наявності тимчасового індивідуального кошторису замовник у договорах про закупівлю може зазначити суму договору відповідно до ціни тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною за результатами аукціону або ціни пропозиції на переговорах (переговорна процедура) та взяти зобов’язання щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми, передбачивши умову щодо оплати залишку предмета закупівлі виключно за наявності коштів з постійним кошторисом. Таку позицію, висвітлено за листом інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» №3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року.
Відтак, згідно статті 4 Закону: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану».
Також Мінекономіки України оприлюднено на веб-сайті Prozorro Інфолист № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року «ЩОДО ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ» за посиланням https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-planuvannya-zakupivel-1
Вказаним листом Мінекономіки України підтвердило, що закупівля може відбуватись без наявного обсягу коштів на покриття потреби, керуючись документально засвідченим фактом потреби замовника в здійсненні такої закупівлі: «Таким чином, ураховуючи, що Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі.
Водночас при укладанні договору про закупівлю за результатом процедури розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.
Тому, в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовнику необхідно передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування.»
Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Підставою для формування потреби та обґрунтування розміру витрат Замовником і далі визначення очікуваної вартості по даній закупівлі був затверджений кошторис.
Очікувана вартість закупівлі становить 2 161 158,00 грн. з ПДВ.
З огляду на вказане очікувана вартість закупівлі відповідає експертному звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво - ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний).
Реєстраційний номер EX01:1337-4140-4114-3180
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 05-0187 від 15 квітня 2025.
Реєстраційний номер Проектної документації PD01:1234-7808-2316-0581
Класи наслідків (відповідальності) об’єктів СС1
Сукупний показник СС1
Робочий проєкт «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Миру (від а.д. 0-02-14-04 до буд.№7) в с. Ковалівка, Вінницького району, Вінницької області (КОРИГУВАННЯ)» виконано згідно з вимогами вихідних даних на проектування та розроблений з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, охорони праці, захисту від шуму, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної та техногенної безпеки, інженерно-технічних заходів цивільного захисту, енергозбереження та його кошторисної вартості будівництва.
На підтвердження наданої інформації надаємо відповідні документи (Архівний файл «3. Документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат»), на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартості.
2.
Яким чином учасником ТОВ «ШЛЯХОВИК - МКІ», якого згідно з протоколом від 13.06.2025 № 5 визнано переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір, виконано вимоги:
- додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації в частині надання у складі пропозиції протоколу випробування продукції при нагляданні за атестованим виробництвом;
- додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції документу, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а також іншу обов’язкову інформацію передбачену вимогами Закону України від 19.09.2024 № 3988-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками у електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» та листа інформаційного характеру Мінекономіки України «Щодо внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі»» №3323-04/76642-07 від 28.10.2024?
2.1.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК - МКІ» надано:
- Протокол випробувань продукції при атестації виробництва №105/21, виданий від 29.05.2025 році;
- Атестат виробництва №RR PC 772, виданий від 30.05.2025 році, чинний до 29.05.2027 року;
Щодо вимоги про надання протоколу випробувань продукції при нагляданні за атестованим виробництвом, інформуємо про наступне:
Враховуючи, що атестація виробництва була проведена у 2025 році, проведення нагляду та отримання Протоколу випробувань при нагляданні можливе не раніше 2026 року. Відповідно, на дату подання тендерної пропозиції, такий документ об’єктивно не може бути наданий, оскільки термін його створення ще не настав.
У ДСТУ 8959:2019 чітко визначено, що атестація та технічний нагляд за виробництвом — це дві окремі процедури. Нагляд здійснюється протягом терміну дії атестата й оформляється відповідним протоколом щорічного контролю. Ось де це прописано:
Джерела з нормативних документів:
1. Розділ 8.3 «Порядок атестації виробництва і технічний нагляд за ним»
Визначає, що процес включає:
- первинну атестацію технічних можливостей виробництва;
- технічний нагляд за атестованим виробництвом як завершальний етап.
2. У таблиці 8.1 цього стандарту наведені п'ять етапів, серед яких:
- подача заявки;
- попередня оцінка;
- програмування методики;
- перевірка технічних можливостей (атестація);
- технічний нагляд (контроль у поточні роки дії атестату).
3. Додатково документ підтверджує, що: - Протягом терміну дії атестату орган з сертифікації здійснює нагляд за стабільністю якості виготовлення продукції». Такий нагляд включає випробування продукції і видачу протоколу.
Пояснення:
- Атестація (первинна) — передбачає видачу Протоколу випробувань при атестації, що супроводжує перший випуск продукції.
- Технічний нагляд — проводиться щороку протягом терміну дії атестата, включає перевірку відповідності процесів та якості продукції й оформлення Протоколу при нагляданні за атестованим виробництвом.
Протокол випробувань продукції при атестації виробництва Протокол випробувань продукції при нагляданні за атестованим виробництвом
Призначення:
Цей протокол складається під час первинної атестації асфальтобетонного заводу (АБЗ). Він підтверджує, що продукція (асфальтобетонна суміш) відповідає вимогам стандартів при запуску виробництва.
Коли видається:
• Одноразово при атестації виробництва.
• Як складова частина документів, що подаються до сертифікаційного органу.
Що містить:
• Результати лабораторних випробувань зразків асфальтобетонної суміші.
• Параметри, які перевірялися при початковій оцінці виробництва. Призначення:
Цей документ є результатом планового або позапланового контролю (нагляду) за вже атестованим виробництвом. Мета — перевірити, що якість продукції залишається стабільною протягом дії атестата.
Коли видається:
• Після проведення періодичного технічного нагляду.
• Протягом дії атестата виробництва, як правило, щорічно.
Що містить:
• Результати чергових випробувань продукції з діючого виробництва.
• Висновок про стабільність показників якості.
Протокол випробувань продукції при атестації виробництва видається у межах процедури атестації виробництва, і він є складовою частиною підстави для видачі Атестата виробництва. Протокол випробувань продукції при нагляданні за атестованим виробництвом є документом, що підтверджує контроль якості продукції на діючому, вже атестованому виробництві, та видається в межах періодичного нагляду за цим виробництвом.
Нормативне регулювання:
- Згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 («Суміші асфальтобетонні. Технічні умови»), нагляд за атестованим виробництвом (та відповідні випробування продукції) здійснюються на наступний календарний рік після первинної атестації, у межах щорічного технічного нагляду (відповідно до чинних методичних рекомендацій і практики ДП «ДерждорНДІ»).
- Згідно з ДСТУ 8959:2019 («Автомобільні дороги. Асфальтобетон. Вимоги до виробництва та контролю якості»), після первинної атестації виробництва асфальтобетону, у наступні роки проводиться технічний нагляд (щорічно).
- Методичні рекомендації щодо проведення атестації виробництва будівельних матеріалів та виробів, затверджені наказом Мінрегіону України (наприклад, наказ № 558 від 01.11.2016) — регламентують порядок проведення атестації і нагляд за атестованим виробництвом, включно з періодичним випробуванням продукції.
Згідно з частиною 11 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі":
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність таких документів не є підставою для відхилення тендерної пропозиції замовником.»
Таким чином, відсутність Протоколу випробувань продукції при нагляданні за атестованим виробництвом у складі пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК - МКІ» не може бути підставою для її відхилення, оскільки документ фізично не може існувати до моменту проведення технічного нагляду в наступному році після первинної атестації, а наданий документ протокол випробувань продукції при атестації виробництва в повній мірі його заміняє.
Просимо врахувати зазначене та визнати, що надані документи у повному обсязі підтверджують відповідність пропозиції вимогам тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства.
2.2.
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» із внесеними змінами Законом України від 19.09.2024 № 3988-IX, зокрема частиною 1 статті 41 та частинами 10 і 11 статті 10 Закону, передбачено:
• обов’язкове оприлюднення договору про закупівлю разом з усіма додатками до нього, що містять детальну інформацію про матеріальні ресурси (найменування, одиниці виміру, кількість, відпускна ціна з ПДВ, вартість доставки, країна походження тощо);
• така інформація надається після укладення договору, але не пізніше ніж протягом 3 робочих днів з моменту укладення договору або внесення змін до нього;
• додатки із вартістю матеріальних ресурсів підлягають оприлюдненню у вигляді електронного документа в машинозчитуваному форматі разом із основним договором.
Таким чином, вимога щодо надання вказаної інформації стосується саме етапу укладення договору, а не участі у процедурі закупівлі.
На етапі подання тендерної пропозиції відповідна вимога чинним законодавством не передбачена, а тому відсутність такої інформації в тендерній пропозиції не є підставою для її відхилення.
З огляду на зазначене, Замовник дотримується вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель і забезпечить виконання положень Закону № 3988-IX шляхом оприлюднення відповідної інформації після укладення договору в установлені строки.
3.
3. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3. «Порядок здійснення оплати» проєкту договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації (Додаток 2 тендерної документації), розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до вимог Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова).
Пунктом 5.2 Настанови визначено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Вид договірної ціни _____
Визначена згідно з
Складена в поточних цінах станом на «___» ____ 20__ р.
Враховуючи зазначене, поясніть яким чином учасником ТОВ «ШЛЯХОВИК – МКІ» дотримано вимог пункту 5.2 Настанови? Оскільки, учасником ТОВ «ШЛЯХОВИК – МКІ» в складі тендерної пропозиції надано договірну ціну (файл «Договірна ціна і акт огляду.pdf») у якій відсутня заповнена інформація «Визначена згідно з____».
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ШЛЯХОВИК – МКІ» подано документи, зокрема договірну ціну (файл «Договірна ціна і акт огляду.pdf»), яка підготовлена відповідно до вимог чинного законодавства України, включаючи Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанову Кабінету Міністрів України від 11.05.2023 № 471 (у редакції Постанови КМУ № 3988-IX), а також Настанови з визначення вартості будівництва (ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, далі – Настанова).
Щодо фрази в договірній ціні: «Визначена згідно з_______», пояснюємо, що відсутність заповненого посилання на конкретну методику або джерело не є порушенням, оскільки:
1. Договірна ціна подається до моменту укладення договору, у рамках тендерної пропозиції, і є попереднім розрахунковим документом, а не остаточним договором.
2. Вся інша інформація у документі відповідає формі, структурі та вимогам Настанови. Конкретизація нормативного джерела здійснюється після завершення торгів та уточнення умов договору, що передбачено практикою укладення договорів у сфері будівництва.
3. Усі документи, подані учасником, датовані 05 червня 2025 року, що відповідає строкам, визначеним замовником для подання тендерних пропозицій. Таким чином, документи складені у час оголошення процедури закупівлі, відповідно до актуального правового поля.
Таким чином, учасник дотримався вимог пункту 5.2 Настанови, а відсутність заповненої частини у формулюванні не вплинула на зміст договірної ціни, її відповідність методичним вимогам та чинним нормам.
Просимо врахувати зазначене та визнати, що надані документи у повному обсязі підтверджують відповідність пропозиції вимогам тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства.
Враховуючи все наведене стверджуємо про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШЛЯХОВИК - МКІ» вимогам за тендерною документацією, а також про наявність підстав для припинення Моніторингу закупівлі.
Сподіваємось на проявлення розуміння до ситуації що склалася.
Додатки:
1. Лист-роз’яснення Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року;
2. Наказ Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 року № 275;
3. Архівний файл «3. Документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат»;
4. Атестат виробництва № 772;
5. Протокол 105-21;
p7s
sign.p7s
Протокол 105-21
5. Протокол 105-21
Наказ Мерту Примірна методика
2. Наказ Мерту Примірна мет...
2020
1. Лист МЕРТУ № 3304-04_541...
Атестат виробництва № 772
4. Атестат виробництва № 77...
Документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру