-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комп’ютерна техніка для навчальних кабінетів (новобудова)
Завершена
5 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
Номер:
9bb65debcbff45e0b3f0f97a9f75ce89
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-16-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.06.2025 00:00
Період моніторингу:
16.06.2025 17:22 - 08.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.06.2025 № 230
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-05-27-008001-a 27.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Онацька Світлана Владиславівна», установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та пункту 3 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.05.2025 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.06.2025, тендерну пропозицію ФОП «Онацька Світлана Владиславівна» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця ФОП «Онацька Світлана Владиславівна» від 05.06.2025 № 10 та повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2025, договір про закупівлю товарів від 13.06.2025 № 108, додаткову угоду від 30.06.2025 №108, пояснення та документи надані Замовником від 17.06.2025 та від 23.06.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ФОП «Онацька Світлана Владиславівна» та укладено договір про закупівлю від 13.06.2025 № 108 на суму 5 602 873,00 гривень без ПДВ.
За результатами здійсненого моніторингу, встановлено невідповідність тендерної пропозиції «Онацька Світлана Владиславівна» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до пункту 4 Додатку 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до ТД, Замовником установлено обов’язкові вимоги до предмета закупівлі, зокрема, щодо надання у складі тендерної пропозиції учасником:
- «Декларації про відповідність технічним регламентам на запропоновані учасником системні блоки персональних комп’ютерів (ПК), монітори, ноутбуки, багатофункціональні пристрої, а саме: технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, що має бути дійсним на момент розкриття пропозицій…»;
- «Сертифікати та документи відповідності на Спеціалізоване програмне забезпечення Освітню систему: сертифікат відповідності на програмний засіб, сертифікат на систему управління якістю, сертифікат на систему керування інформаційною безпекою, свідоцтво на торговельну марку…».
Разом з тим, Замовник зазначив у пункті 1 Додатку 4 до ТД, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати технічну специфікацію у формі порівняльної таблиці з технічними характеристиками запропонованого товару та з повним найменуванням товару та назвою виробника.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що учасником ФОП «Онацька Світлана Владиславівна» в складі тендерної пропозиції, надано порівняльну таблицю (файл: «Додаток 4 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ).pdf.p7s») відповідно до якої Учасником запропоновано для постачання:
-Багатофункціональний пристрій (БФП): «Canon MF275dw/Canon PIXMA G3410».
-Персональний комп’ютер (Моноблок): «Acer».
-Спеціалізоване програмне забезпечення Освітня система: «AR_Book».
Однак, в складі тендерної пропозиції відсутні декларації відповідності технічним регламентам для запропонованого учасником БФП «Canon», моноблоків «Acer», а також сертифікатів та документів відповідності на спеціалізоване програмне забезпечення освітньої системи «AR_Book», чим недотримано вимоги Додатку 4 до ТД.
З огляду на відсутність вищезазначених документів у складі тендерної пропозиції, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Північний офіс Держаудитслужби 19.06.2025 звернувся до Замовника через електронну систему закупівель з відповідним запитом з метою отримання пояснень/інформації щодо вищевикладеного.
У відповідь на запит Замовником 23.06.2025 надано наступні пояснення: «У зв’язку з перебоями електропостачання (зокрема, введенням воєнного стану, перебоями з електропостачанням та інтернет-зв’язком у регіоні знаходження Учасника) — Учасник не мав змоги вчасно завантажити вказані документи, що є технічною системною причиною. Всі документи були надані особисто у письмовому вигляді Замовнику» та до пояснень долучено документи.
Разом з тим, пояснення надані Замовником не спростовують встановленого порушення, в частині відсутності у складі тендерної пропозиції ФОП «Онацька Світлана Владиславівна» декларації відповідності технічним регламентам для БФП «Canon», моноблоків «Acer», а також сертифікатів та документів відповідності на спеціалізоване програмне забезпечення освітньої системи «AR_Book», чим відповідно, Учасником недотримано вимоги Додатку 4 до ТД.
До того ж, згідно з пунктом 1 Розділу ІІІ ТД, тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Окрім того, подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовник не вимагає від Учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Так, враховуючи вищезазначене пояснення від 23.06.2025, діями Замовника порушено принципи здійснення публічних закупівель, а саме пункту 3 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилено тендерну пропозицію ФОП «Онацька Світлана Владиславівна», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено з Переможцем договір про закупівлю від 13.06.2025 № 108 на суму 5 602 873,00 гривень без ПДВ.
Період усунення порушень:
07.07.2025 17:36 - 22.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2025 17:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо виконання висновку за результатами моніторингу публічної закупівлі
У відповідь на висновок Північного офісу Державної аудиторської служби України, оприлюднений в електронній системі закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-27-008001-a ), повідомляємо наступне.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відповідно до вимог, визначених у висновку, замовником вжито заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором № 108 від 13.06.2025 з ФОП «Онацька Світлана Владиславівна».
Зокрема:
1) 09.07.2025 укладено додаткову угоду про розірвання договору за згодою сторін;
2) інформація про розірвання договору оприлюднена в електронній системі закупівель 09.07.2025, відповідний документ додано;
3) зобов’язання за договором припинено у встановленому законом порядку.
Доказові документи додаються (копія додаткової угоди).
Дата публікації звіту:
09.07.2025 17:20
Запити/Пояснення
Номер:
e2ca4a3fdcaa49dea89545ff42f33d89
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.06.2025 10:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є комп’ютерна техніка для навчальних кабінетів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-27-008001-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на комп’ютерна техніка для навчальних кабінетів, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
78af358f719a429b9de58a74fb504906
Назва:
Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Дата опублікування:
19.06.2025 16:13
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
0d855e60e7cd4074a78adbed1159d572
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.06.2025 17:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень, інформації та документів.
1. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) із зазначенням відповідного КПКВК, оскільки у наданій відповіді від 19.06.2025 джерело фінансування вказано, але підтвердні документи відсутні.
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовник визначив, що тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Онацької Світлани Владиславівни відповідає вимогам Додатку 4 до ТД, в частині надання підтвердження укомплектування комп'ютерного обладнання україномовною інструкцією про використання та зберігання?
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовник визначив, що тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Онацької Світлани Владиславівни відповідає вимогам Додатку 4 до ТД, в частині надання декларації про відповідність технічним регламентам для багатофункціональних пристроїв (БФП) ?
4.Яким чином та на підставі яких документів Замовник визначив, що тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Онацької Світлани Владиславівни відповідає вимогам Додатку 4 до ТД, в частині надання декларації про відповідність технічним регламентам для моноблоків Acer?
5. Яким чином та на підставі яких документів Замовник визначив, що тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Онацької Світлани Владиславівни відповідає вимогам Додатку 4 до ТД, в частині надання сертифікатів та документів відповідності на спеціалізоване ПЗ Освітня система "AR_Book", а саме: сертифіката відповідності на програмний засіб, сертифіката на систему управління якістю, сертифіката на систему керування інформаційною безпекою та свідоцтва на торговельну марку?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bcfdca5368a2480eadda8fe718394170
Назва:
Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Дата опублікування:
23.06.2025 13:25
Опис:
Пояснення замовника