• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт проспекту Незалежності (від вул.Героїв Майдану до вул.Головної) в м.Чернівцях

Завершена

80 867 917.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 808 679.00 UAH
Номер: 3364d824e2ce4c1584545a07a99fbea0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-12-28-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.12.2018 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 28.12.2018 14:55 - 24.01.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.12.2018 Львів № 301 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-3, що додаються. 2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-3 до цього наказу. 3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби. Начальник Р.КРОЛЯК Витяг з Додатку 2 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.12.2018 № 301 № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2018-09-25-002027-c від 25.09.2018 - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону та пунктів 21 і 35 Загальних умов. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, підстави внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради (далі – Замовник) від 25.09.2018 року; зміни до тендерної документації, затверджені рішенням Замовника 28.09.2018 року; тендерні пропозиції учасників ТОВ «Компанія «Євродор» та ТОВ «ПБС»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.10.2018 року; повідомлення про намір укласти договір від 19.10.2018 року; договір від 05.11.2018 №845; платіжне доручення від 05.11.2018 №1700 про внесення забезпечення виконання договору; додаткові угоди до договору від 05.11.2018 №845: від 16.11.2018 №1, від 21.11.2018 №2, від 10.12.2018 №№3-4 та від 19.12.2018 №5, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 04.01.2019 року. За результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником внесено зміни в істотні умови договору без визначених законодавством підстав. Так, відповідно до пункту 3.1. проекту договору, який наданий у складі тендерної документації Замовника, Договірна ціна робіт є невід’ємною частиною Договору (Додаток №1), визначається на підставі кошторису, є динамічною в межах кошторисної вартості. Також, тендерною документацією, а відтак і пропозицією учасника чітко визначено порядок забезпечення виконання договору, а саме його вид, суму, термін дії. Пропозиція переможця закупівлі - ТОВ «Компанія «Євродор» містить проект договору, який за змістом та умовами не відрізняється від проекту договору, запропонованого Замовником в тендерній документації. Договір, укладений за результатами процедури закупівлі, відповідає проекту договору та пропозиції учасника, в тому числі щодо ціни договору та порядку забезпечення виконання договору. Частиною четвертою статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, які визначені частиною четвертою статті 36 Закону. При цьому, відповідно до пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (надалі - Загальні умови) до істотних умов договору підряду віднесено договірну ціну та порядок забезпечення виконання зобов’язань за договором підряду. Крім цього, згідно з пунктом 21 Загальних умов договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру). Згідно пункту 35 Загальних умов, якщо договір підряду укладається за результатами проведення торгів (тендеру) і виконання робіт фінансується за рахунок державних коштів, розмір та порядок надання забезпечення визначається тендерною документацією відповідно до законодавства. Проте, під час здійснення моніторингу встановлено, що після укладення договору Замовником всупереч частини четвертої статті 36 Закону шляхом укладення додаткових угод внесено зміни в істотні умови договору, а саме: змінено вид договірної ціни з динамічної на тверду; змінено вид забезпечення виконання договору (змінами передбачено можливість заміни депозиту банківською гарантією за згодою сторін); змінено суттєво термін дії забезпечення виконання договору (термін дії на весь строк виконання робіт змінено на термін дії до початку виконання робіт за договором). В підставі щодо внесення змін зазначено, що зміни внесено згідно пункту 3 частини четвертої статті 36 Закону – покращення якості предмета закупівлі. Проте, ні зміна виду договірної ціни, ні зміна виду та терміну дії забезпечення виконання договору не передбачає покращення якості предмета закупівлі, оскільки договірна ціна та забезпечення виконання договору не відносяться до характеристик предмета закупівлі. Таким чином, Замовником в порушення частини четвертої статті 36 Закону №922 внесено зміни в істотні умови договору без визначених Законом підстав.
Період усунення порушень: 21.01.2019 17:41 - 05.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 21.01.2019 17:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вимогу щодо усунення порушення виконано частково в частині зміни забезпечення виконання договору. Відповідно до додаткового договору № 6 від 28.01.2019р. було розірвано додатковий договір №2 від 21.11.2018р. до договору №845 від 05.11.2018р., що оприлюднено в системі електронних торгів Прозорро 28.01.2019р. На вимогу щодо усунення порушення в частині зміни виду ціни договору надається заперечення замовника.
Дата публікації звіту: 28.01.2019 16:18

Запити/Пояснення