• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Функціональне ліжко (НК 024:2023 - 34870 Електричне лікарняне ліжко))

Торги відмінено

657 548.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 287.74 UAH
Номер: 27ddec915ff7431ea4fb335cc0fdb104
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-07-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.07.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 07.07.2025 16:58 - 29.07.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.07.2025 № 65-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.07.2025 № 65-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-05-26-010466-a 26.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків; Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, i.l.mamonchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства Вараської міської ради «Вараська багатопрофільна лікарня» (далі – Замовник) UA-P-2025-05-26-013325-a на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію з додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «Реанімед» та ТОВ «Яромир –Медицин»; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 06.06.2025 №147 та від 22.07.2025 №175; рішення Органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.06.2025 № №9827-р/пк-пз (опубліковане 24.06.2025); пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 11.07.2025 та 22.07.2025. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Рішення Органу оскарження Замовником виконано 17 липня 2025 року (скасовано рішення про визначення переможця торгів ТОВ «Яромир –Медицин»). Слід зазначити, що під час проведення моніторингу Замовником прийнято рішення про відміну торгів у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі (протокол від 22.07.2025 №175).
Період усунення порушень: 23.07.2025 17:56 - 29.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.07.2025 17:56

Запити/Пояснення