-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Легковий автомобіль HYUNDAI STARIA або еквівалент
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_АВТОМОБІЛЬ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
1 986 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 934.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 934.00 UAH
Номер:
ef4f94b4e70e49fcbb4911c8a8342f97
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-24-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.06.2025 00:00
Період моніторингу:
24.06.2025 16:33 - 16.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.06.2025 № 70-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Державної аудиторської служби України від 29 травня 2025 року № 003100-18/6604-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2025-05-26-004613-a, 26.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ» та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості № 1178); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.05.2025 б/н із змінами, внесеними протокольним рішення від 29.05.2025 б/н; перелік змін, внесених до тендерної документації; нову редакцію тендерної документації, оприлюднену в електронній системі закупівель 29.05.2025; звернення та надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ» (далі – ТОВ «БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ»); повідомлення про усунення невідповідностей; документи, надані ТОВ «БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ» на вимогу про усунення виявлених невідповідностей в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією; протокольне рішення уповноваженої особи від 05.06.2025 № 109; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем процедури закупівлі ТОВ «БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ» відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 та вимог тендерної документації; пояснення та документи, отримані 30.06.2025 від Замовника в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 11.06.2025 № 106; звіт про результати проведення процедури.
Період усунення порушень:
09.07.2025 12:15 - 15.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2025 12:15
Запити/Пояснення
Номер:
ddca7c35f853478e9c0547f3739605b2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2025 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-26-004613-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі?
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-05-26-004613-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
3. Чому тендерна пропозиція учасника ТОВ «БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ» не відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей? Зокрема, у складі його тендерної пропозиції відсутня довідка складена у довільній формі про наявність власного сервісного центру або довідка про наявність договору (договорів) з авторизованим сервісним центром на обслуговування запропонованого товару в Україні, чим не виконано вимогу підпункту 8.1 пункту 8 «Вимоги Технічної специфікації» додатку 3 до тендерної документації?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
41f8f1851e9741f5bb5f308ef22dd7a0
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
30.06.2025 12:10
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1. Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось замовником відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275, а саме: методом порівняння ринкових цін шляхом запитів цінових пропозицій до учасників ринку.
Замовник звернувся до потенційних постачальників щодо цін, на момент оголошення закупівлі на підставі яких і розраховано очікувану вартість предмета закупівлі в межах кошторисних призначень на 2025 рік. Отримані комерційні пропозиції від потенційних постачальників додаються.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався замовником в межах кошторисних призначень на 2025 рік по КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування.
Закупівлю внесено до річного плану закупівель на 2025 рік.
Розмір бюджетних призначень становить 1 986 800,00 грн. за кошти місцевого бюджету.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником у Додатку 1 до тендерної документації, а також оприлюднені на веб-сайті.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://umanupszn.gov.ua/derzhavni-zakupivli/
3. Щодо (не)відхилення тендерної пропозиції:
Відповідно до підпункту 8.1. пункту 8. «Вимоги технічної специфікації» Додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку складену у довільній формі про наявність власного сервісного центру або довідку про наявність договору (договорів) з авторизованим сервісним центром на обслуговування запропонованого товару в Україні із зазначенням:
- назви сервісного центру,
- його адреси місцезнаходження,
- контактного номеру телефону.
Учасник ТОВ «БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ» надав Довідку щодо наявності власних/орендованих або партнерських СТО від 29.05.2025 р. № 06-29/05, в якій зазначив інформацію щодо наявності орендованої СТО та надав Договір оренди майнового комплексу №5-АГ від 01.10.2022 р. з ТОВ «БОГДАН» АГ», чим виконав вимогу тендерної документації.
Тлумачний словник української мови визначає поняття «наявність» як існування, присутність. Це слово вказує на те, що щось існує або доступне.
Обов’язкові вимоги, які встановлювались Замовником у тендерній документації до змісту такої довідки це зазначення: назви сервісного центру, його адреси місцезнаходження, контактного номеру телефону. Інших вимог до форми або змісту довідки тендерна документація не містить.
А також, тендерна документація не містить окремих вимог як саме учасник має підтвердити у довідці наявність договору (договорів) з авторизованим сервісним центром. Отже, за відсутності окремих вимог, учасник повинен підтвердити у довідці існування договору (договорів) з авторизованим сервісним центром у спосіб на власний розсуд, але такий спосіб повинен надати Замовнику розуміння про існування договору (договорів) з авторизованим сервісним центром.
Учасник виконав вимогу та склав довідку на власний розсуд, зазначивши про наявність (існування) орендованого СТО, що не суперечить вимогам ТД.
Оренда - це вид цивільно-правового договору, де одна сторона (орендодавець) передає іншій стороні (наймачу) майно у тимчасове користування за плату.
Орендоване майно - це майно, яке передається у тимчасове платне користування іншій стороні (наймачу) на підставі договору оренди (найму).
Згідно з цивільним законодавством, договір оренди є основним документом, що регулює взаємні права та обов'язки орендодавця та орендаря.
Орендні відносини між суб’єктами оренди виникають на підставі укладеного договору, про що зазначено у ст. 759 ЦКУ.
Відносини оренди оформлюються виключно договором в письмовій формі.
Отже, учасник, зазначивши у довідці слово «орендоване» повідомляє про існування договору оренди СТО, чим виконано вимоги тендерної документації.
Згідно пункту 22 частини 1 статті 1 Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до пунктів 3, 4 частини 2 статті 22 Закону замовник зазначає в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 Закону, технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Згідно статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент" (частина 3 статті 23 Закону).
Підсумовуючи викладене, предметом закупівлі Замовника є саме товар: Легковий автомобіль HYUNDAI STARIA або еквівалент. В Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну Технічну специфікацію. Технічна специфікація Замовника містить опис усіх необхідних характеристик товару, що закуповується, у тому числі технічні, функціональні та якісні характеристики. Посилання Замовником в найменуванні та/або технічних характеристиках на торговельну марку автомобіля тощо, обумовлено, зокрема, наданням учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові товару та містить вираз «або еквівалент». В межах даної закупівлі Замовник не закуповує супутні послуги, пов’язані з постачанням товару до Замовника.
Слід зазначити, що у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ» з підстави невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, виходячи з наступного.
Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у випадку, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пунктом 43 Особливостей передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, замовник не має права надавати 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та / або документах, які призводять, зокрема, до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Академічний тлумачний Словник української мови містить наступні визначення понять:
«Відсутність» - перебування кого-небудь поза даним місцем у певний час; протилежне присутність/ неіснування кого-, чого- небудь; брак чого-небудь.
«Зміна» - перехід, перетворення чого-небудь у щось якісно інше; змінювання/ заміна кого-, чого-небудь кимось, чимось іншим.
Отже, іншими словами, відсутність інформації та /або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції - це нестача /не існування в тендерній пропозиції учасника інформації та /або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Зміна предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції – це змінювання або перетворення предмета закупівлі, який пропонується учасником в інший предмет закупівлі шляхом заміни інформації та/або документів, що ним надані.
Таким чином, виправлення невідповідностей в інформації та / або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, можливе лише в наданих / наявних в тендерній пропозиції учасника інформації та / або документах і лише, якщо таке виправлення не призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. В іншому випадку замовники не можуть надавати учасникам виправляти невідповідності згідно з пунктом 43 Особливостей, а повинні відхиляти тендерні пропозиції учасників на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки невідповідність / відсутність інформації та /або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі слід трактувати як зміну предмета закупівлі згідно позицій Колегії, ДАСУ та судів.
Як зазначено вище, оскільки предмет закупівлі представляє собою опис необхідної сукупності його характеристик, то зміною предмета закупівлі для автомобіля можна вважати зміну його якісних, кількісних та технічних характеристик, наприклад: зміна комплектації, кольору, об’єму двигуна, виду коробки передач та інших характеристик, що визначені Замовником у Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Слід зазначити, що в межах даної закупівлі Замовник не закуповує супутні послуги, пов’язані з постачанням товару до Замовника.
А тому, вимога підпункту 8.1. пункту 8. «Вимоги технічної специфікації» Додатку 3 до тендерної документації щодо надання довідки складеної у довільній формі про наявність власного сервісного центру або довідка про наявність договору (договорів) з авторизованим сервісним центром на обслуговування запропонованого товару в Україні має інформаційний характер, для розуміння де саме Замовнику можна буде здійснювати сервісне обслуговування придбаного автомобіля. Від того чи буде це СТО власною чи орендованою, чи буде СТО знаходитися в місті Умань, Черкаси чи в іншому місці України, така інформація абсолютно не впливає на технічні та якісні характеристики автомобіля, оскільки обслуговування автомобіля не є ані предметом даної закупівлі, ані супутньою послугою пов’язаною з постачанням самого автомобіля.
Навіть, якщо вимога зазначена Замовником у розділі «Технічна специфікація», слід розрізняти вимоги, які прямо впливають на технічні характеристики предмета закупівлі і приводять до зміни предмета закупівлі та ті, невідповідності в яких не призведуть до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо у разі надання учаснику право на виправлення виявлених невідповідностей.
Відповідно, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Така позиція Замовника грунтується на практиці ДАСУ, зокрема висновками:
- UA-2024-02-08-002420-a,
- UA-2023-07-25-011613-a,
- UA-2024-08-28-000469-a,
- UA-2024-08-05-006877-a, згідно яких підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника не може бути невідповідність в документі та/або його відсутність, який не стосується безпосередньо предмета закупівлі (його технічних, якісних, кількісних характеристик).
А також висновки проведеного моніторингу закупівель:
- UA-2023-12-12-007629-a
- UA-2023-06-23-012442-a, згідно яких інформація в поданих документах щодо технічної специфікації може бути виправлена у разі наявності необхідної інформації в інших документах тендерної пропозиції учасника.
Підтвердження позиції Замовника згідно практики АМКУ:
- рішення АМКУ № 6777-р/пк-пз (UA-2024-03-22-009670-a) – відсутність гарантійного листа про можливість подальшого сервісного обслуговування товару за місцем його знаходження не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника;
- рішення АМКУ № 17998-р/пк-пз (UA-2024-10-02-004740-а) – відсутність гарантійних листів не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
А також Додатково повідомляємо, що Замовником отримано товар та здійснено його оплату.