• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Легковий автомобіль HYUNDAI STARIA або еквівалент

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_АВТОМОБІЛЬ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Завершена

1 986 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 934.00 UAH
Номер: ef4f94b4e70e49fcbb4911c8a8342f97
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-24-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 24.06.2025 16:33 - 16.07.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.06.2025 № 70-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Державної аудиторської служби України від 29 травня 2025 року № 003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-26-004613-a, 26.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, i.a.valter@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ» та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості № 1178); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.05.2025 б/н із змінами, внесеними протокольним рішення від 29.05.2025 б/н; перелік змін, внесених до тендерної документації; нову редакцію тендерної документації, оприлюднену в електронній системі закупівель 29.05.2025; звернення та надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ» (далі – ТОВ «БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ»); повідомлення про усунення невідповідностей; документи, надані ТОВ «БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ» на вимогу про усунення виявлених невідповідностей в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією; протокольне рішення уповноваженої особи від 05.06.2025 № 109; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем процедури закупівлі ТОВ «БОГДАН-АВТО ЧЕРКАСИ» відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 та вимог тендерної документації; пояснення та документи, отримані 30.06.2025 від Замовника в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 11.06.2025 № 106; звіт про результати проведення процедури.
Період усунення порушень: 09.07.2025 12:15 - 15.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2025 12:15

Запити/Пояснення