-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ГІОЦ-25П_84_ВО Послуги з розширення функціональних можливостей Комплексу «IT-Enterprise» в частині інтеграції даних між інформаційними системами АТ «Укрзалізниця» на платформі «IT-Enterprise»
Завершена
11 541 055.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 115 410.55 UAH
мін. крок: 1% або 115 410.55 UAH
Номер:
c12f17567bcb4b1b8d4935d593233e20
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-25-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2025 00:00
Період моніторингу:
25.06.2025 13:46 - 17.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.06.2025 № 76-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
25.06.2025 № 76-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2025-05-26-000282-a, 26.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі − замовник) UA-P-2025-05-26-000227-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.05.2025 № 132; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.06.2025 № 144; повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2025; договір надання послуг від 23.06.2025 № 2310/ФГІОЦ-ТА-96/2025 на суму 11 541 055,00 грн (крім того ПДВ 2308211, грн) з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 30.06.2025 в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
10.07.2025 16:30 - 16.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.07.2025 16:30
Запити/Пояснення
Номер:
7e911b7e2d2c4f3db5ca5dc084f0e4a2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.06.2025 10:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 11 541 055,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-26-000282-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
c81f13d1867d4bd1ae6ef582a0e3c877
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
30.06.2025 16:14
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» АТ «Укрзалізниця» (надалі філія «ГІОЦ» АТ УЗ) на запит моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA -2025-05-26-000282-a надає наступні пояснення.
Фахівцями АТ «Укрзалізниця» - ініціаторами закупівлі послуг з розширення функціональних можливостей Комплексу «IT-Enterprise» в частині інтеграції даних між інформаційними системами АТ «Укрзалізниця» на платформі «IT-Enterprise», розроблені та затверджені технічні вимоги на послуги з розширення функціональних можливостей Комплексу «IT-Enterprise» в частині інтеграції даних між інформаційними системами АТ «Укрзалізниця» на платформі «IT-Enterprise» (додаються).
Для визначення очікуваної вартості закупівлі послуг з розширення функціональних можливостей Комплексу «IT-Enterprise» в частині інтеграції даних між інформаційними системами АТ «Укрзалізниця» на платформі «IT-Enterprise» направлені запити потенційним надавачам зазначених послуг. На базі отриманих комерційних пропозицій сформована очікувана вартість зазначеної закупівлі.
Інформація щодо оприлюднення на власному вебсайті за посиланням https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
Додаток: технічні вимоги на послуги з розширення функціональних можливостей Комплексу «IT-Enterprise» в частині інтеграції даних між інформаційними системами АТ «Укрзалізниця» на платформі «IT-Enterprise»– на 18 арк.;
комерційні пропозиції від контрагентів – на 4 арк.
Уповноважена особа –
заступник директора філії «ГІОЦ»
АТ «Укрзалізниця» Юрій ШВАБ