Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-32 Божедарівка – Малософіївка – Нікополь км 0+000 – км 26+355, км 26+355 – км 26+573, км 26+573 – км 105+034 (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Мова тендерної пропозиції – українська.
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Офіційні документи, видані органом іноземної держави повинні бути легалізовані у встановленому в Україні порядку, або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням завіреного у встановленому порядку перекладу цих документів на українську мову.
Якщо документ не потребує легалізації/апостилюванню згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною, що видала документ, потрібно надати довідку (в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника-нерезидента або учасника об’єднання учасників, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію) між Україною та країною, що видала документ.
Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Завершена
29 704 883.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 148 524.42 UAH
Період моніторингу:25.06.2025 16:45 - 17.07.2025 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.06.2025
№ 68-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.06.2025 № 68-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2025-05-23-012160-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВАЙТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 30.05.2025 № 5, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВАЙТ», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 09.06.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 11.06.2025 № 7, повідомлення про намір укласти договір від 11.06.2025, договір від 17.06.2025 № П-Т-04-32, пояснення та копії документів, надані Замовником через електронну систему закупівель 01.07.2025 та 07.07.2025 року.
Період усунення порушень:11.07.2025 11:22 - 17.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:11.07.2025 11:22
Запити/Пояснення
137110
Номер:9d03662114c0463d827ab9d15a5e70da
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:30.06.2025 15:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:04.07.2025 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 41) 242-08-14 s.v.danylchuk@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-32 Божедарівка – Малософіївка – Нікополь км 0+000 – км 26+355, км 26+355 – км 26+573, км 26+573 – км 105+034 (окремими ділянками), Дніпропетровська область» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-23-012160-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Просимо надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області (далі - Замовник) визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВАЙТ» на відповідність тендерній документації Замовника (протокол, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
137111
Номер:649763baf0c141dea1ad28697600be7a
Назва:Пояснення на запит по закупівлі UA-2025-05-23-012160-a
Дата опублікування:01.07.2025 15:16
Автор:Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
×
Код ЄДРПОУ:
25843931
Контактна особа:
Клейман Ганна Анатоліївна 380567913774 svizinska.ha@restoration.gov.ua
Адреса:
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Вулиця Воскресенська будинок 24
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Начальнику Управління Північного офісу
Держаудитслужби в Житомирській області
Людмилі КОСТЮК
Пояснення на запит
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України.
Згідно отриманого Запиту замовнику на пояснення від Управління Північного офісу Державної аудиторської служби в Житомирській області щодо Закупівлі UA-2025-05-23-012160-a, замовником надається наступне пояснення:
Закупівля Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-32 Божедарівка – Малософіївка – Нікополь км 0+000 – км 26+355, км 26+355 – км 26+573, км 26+573 – км 105+034 (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2025-05-23-012160-a) була оголошена 23.05.2025р.
1. На Ваш запит: «1. Просимо надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області (далі - Замовник) визначено очікувану вартість предмета закупівлі?», повідомляємо наступне:
Очікувана вартість предмету закупівлі Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-32 Божедарівка – Малософіївка – Нікополь км 0+000 – км 26+355, км 26+355 – км 26+573, км 26+573 – км 105+034 (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) визначена за Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (затверджено Наказом Міністерства інфраструктури України №753 від 07.10.2022 року.) згідно затвердженої кошторисної документації (наказ Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області №136 від 23.05.2025)
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВАЙТ» на відповідність тендерній документації Замовника (протокол, рішення).
Інформуємо Вас, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВАЙТ»,Замовником не було зафіксовано формальні (несуттєви) помилки.
Зазначаємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов'язує замовника створювати окремий протокол для фіксації формальних помилок.
Начальник тендерно – договірного відділу
(уповноважена особа із організації
проведення процедур закупівель) Ганна КЛЕЙМАН
Дата до якої повинна бути надана відповідь:09.07.2025 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 41) 242-08-14 s.v.danylchuk@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-32 Божедарівка – Малософіївка – Нікополь км 0+000 – км 26+355, км 26+355 – км 26+573, км 26+573 – км 105+034 (окремими ділянками), Дніпропетровська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-23-012160-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Просимо надати кошторисну документацію на підставі якої Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області (далі – Замовник) визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
2. Відповідно до підп. 2 п. 1 р. 5 тендерної документації та п. 2 Додатку 9 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що договірна ціна учасником розраховується з використанням укрупнених показників вартості дорожніх робіт та послуг, обсяги та види яких передбачені дефектним актом та відомістю обсягів робіт (BoQ) та технічною специфікацією із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів (Додаток 5 до тендерної документації).
Додатком 5 до тендерної документації (дефектним актом, технічною специфікацією) передбачено перелік робіт та їх обсяги, які необхідно виконати учасником при виконанні поточного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-32 Божедарівка – Малософіївка – Нікополь км.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «ВАЙТ» вимогам встановленим у підп. 2 п. 1 р. 5 тендерної документації та Додатку 7 до тендерної документації, тоді як вказаним учасником до договірної ціни:
- не включено ряд робіт, а саме: навантаження матеріалів на транспортні засоби вручну, зручні і накидні вантажі в кількості 255,19 т, перевезення відфрезерованого матеріалу на відстань 5 км в кількості 255,19 т, перевезення відфрезерованого матеріалу на відстань 5 км в кількості 407,88 т;
- включено вартість (суму) зворотних матеріалів, використання яких при поточному ремонті автомобільної дороги, що є предметом закупівлі, тендерною документацією Замовника не передбачено (матеріальним ресурсом для поточного ремонту є суміш асфальтобетонна гаряча і тепла [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), а не зворотній матеріал)?
Крім того, вимогами підп. 1 п. 1 р. 5 тендерної документації та Додатку 7 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що ціна тендерної пропозиції учасника щодо проведення відповідних робіт чи послуг повинна бути розрахована згідно з «Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року № 753 (далі – Методика).
Пунктом 6.4 р. VІ Методики встановлено, що ціна тендерної пропозиції/ пропозиції учасника та договірна ціна формується на підставі вартості дорожніх робіт та послуг, до складу якої вносяться прямі, загальновиробничі та інші витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат підрядних організацій, кошти на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «ВАЙТ» вимогам встановленим у підп. 1 п. 1 р. 5 тендерної документації, Додатку 7 до тендерної документації та п. 6.4 р. VІ Методики, при тому, що в наданій тендерній пропозиції учасника відсутня інформація (документи), що підтверджують внесення ним до ціни пропозиції (договірної ціни) загальновиробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат підрядних організацій?
3. Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «ВАЙТ» вимогам встановленим у п. 5 Додатку 4 до тендерної документації, а саме, учасник повинен надати довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство, при тому, що в наданій учасником у складі тендерної пропозиції довідці відсутня інформація про засновника?
4. Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «ВАЙТ» вимогам встановленим у п. 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку про наявність обладнання (машин та механізмів), необхідного для надання послуг відповідно до вимог Технічної специфікації, при тому, що в наданій у складі тендерної пропозиції учасника Інформації про наявність обладнання (машин та механізмів) відсутні машини та механізми, які необхідні для виконання поточного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-32 Божедарівка – Малософіївка – Нікополь км. та які передбачені Технічною специфікацією Замовника, а саме: автомобілі бортові вантажопідйомність 3 т, автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 15 т, молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій?
5. Поясніть, чому всупереч вимогам п. 18 Особливостей (умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону) умови укладеного договору від 17.06.2025 №П-Т-04-32 відрізняються від змісту тендерної пропозиції ТОВ «ВАЙТ», а саме, відповідно до договірної ціни, наданої учасником ТОВ «ВАЙТ» у складі тендерної пропозиції, до ціни тендерної пропозиції включено зворотні суми (матеріал) в сумі 697 895,75 грн, тоді, як відповідно до договірної ціни, яка є невід’ємною частиною укладеного договору від 17.06.2025 № П-Т-04-32, звротні суми відсутні?
Поряд з тим, зазначаємо, що відповідно до п. 21 Особливостей встановлено імперативну умову, зокрема, що договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
137823
Номер:c5c06e480f484326904f7ff440b97ec4
Назва:Пояснення на запит по закупівлі UA-2025-05-23-012160-a
Дата опублікування:07.07.2025 16:04
Автор:Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
×
Код ЄДРПОУ:
25843931
Контактна особа:
Клейман Ганна Анатоліївна 380567913774 svizinska.ha@restoration.gov.ua
Адреса:
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Вулиця Воскресенська будинок 24
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Начальнику Управління Північного офісу
Держаудитслужби в Житомирській області
Людмилі КОСТЮК
Пояснення на запит
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України.
Згідно отриманого Запиту замовнику на пояснення від Управління Північного офісу Державної аудиторської служби в Житомирській області щодо Закупівлі UA-2025-05-23-012160-a, замовником надається наступне пояснення:
Закупівля Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-32 Божедарівка – Малософіївка – Нікополь км 0+000 – км 26+355, км 26+355 – км 26+573, км 26+573 – км 105+034 (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2025-05-23-012160-a) була оголошена 23.05.2025р.
1. На Ваш запит: « Просимо надати кошторисну документацію на підставі якої Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області (далі – Замовник) визначено очікувану вартість предмета закупівлі», повідомляємо наступне:
Зведений кошторисний розрахунок долучаємо.
2. По другому питанню, пояснюємо: Замовником встановлено вимогу, що договірна ціна учасником розраховується з використанням укрупнених показників вартості дорожніх робіт та послуг, обсяги та види яких передбачені дефектним актом, відомістю обсяг робіт (BoQ) та технічною специфікацією. У відомості обсяг робіт (BoQ) роботи описуються відповідно до наявних класів робіт. Супутні роботи, такі як перевезення і навантаження описуються в специфікації до відомості обсягів робіт (BoQ), яка опублікована в Додатку 5 до тендерної документації.
Навантаження і перевезення відфрезерованого матеріалу в кількості 255,19 т включено до основної роботи - холодне фрезерування покриття фрезою навісною на тракторі, при глибині фрезерування 60 мм, 70 мм.
Перевезення відфрезерованого матеріалу в кількості 407,88 т. включено до основної роботи - холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою шириною фрезерування 2 м при глибині фрезерування 6 см.
Відповідно до п. 5.3 Методики УПВ одиниці виміру виду дорожніх робіт та послуг, або конструктивного елементу містить витрати на заробітну плату робітників-будівельників, експлуатацію дорожніх машин та механізмів, дорожньо-будівельні матеріали, вироби та комплекти, загальновиробничі та адміністративні витрати, інші витрати, а також прибуток.
Відповідно до 6.11 Методики Підрядник надав структуру УПВ, в якій зазначено витрати на заробітну плату робітників-будівельників, експлуатацію дорожніх машин та механізмів, дорожньо-будівельні матеріали, вироби та комплекти, загальновиробничі та адміністративні витрати, інші витрати, а також прибуток.
3.«Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «ВАЙТ» вимогам встановленим у п. 5 Додатку 4 до тендерної документації, а саме, учасник повинен надати довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство, при тому, що в наданій учасником у складі тендерної пропозиції довідці відсутня інформація про засновника?»
Відповідно до пункту 5 додатка 4 тендерної документації Учасник надає довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.
Варто зауважити, що в тому ж самому пункті 5 додатка 4 до тендерної документації, передбачено, що зазначена довідка надається лише учасниками — юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань не функціонує.
Під час розгляду тендерної пропозиції доступ до Єдиного державного реєстра юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань був вільним, тож, Замовник самостійно перевірив інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника.
Також Замовником була здійснена додаткова перевірка учасника ТОВ «ВАЙТ» в аналітичній системі YouControl.
Підтверджуючі документи долучаємо.
4. Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «ВАЙТ» вимогам встановленим у п. 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку про наявність обладнання (машин та механізмів), необхідного для надання послуг відповідно до вимог Технічної специфікації, при тому, що в наданій у складі тендерної пропозиції учасника Інформації про наявність обладнання (машин та механізмів) відсутні машини та механізми, які необхідні для виконання поточного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-32 Божедарівка – Малософіївка – Нікополь км. та які передбачені Технічною специфікацією Замовника, а саме: автомобілі бортові вантажопідйомність 3 т, автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 15 т, молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій?
Згідно пункту 28 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178: « У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством».
Відповідно до пункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»-Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
В додатку 2 тендерної документації Замовником зазначені кваліфікаційні критерії, яким повинні відповідати учасники торгів.
Треба зауважити, що згідно таблиці 1(Інформація про наявність обладнання(машин та механізмів) додатку 2 до тендерної документації ,Замовник вимагає включити у Довідку наступний мінімальний необхідний перелік техніки, машин, механізмів необхідного для надання послуг, а саме:
-Автогрейдер – 1 шт.
-Навантажувач, або екскаватор – 1 шт.
-Коток дорожній, не менше 8 т – 2 шт.
-Коток дорожній, не менше 16 т-2 шт.
-Дорожню самохідну фрезу-2 шт.
-Асфальтоукладальник-1 шт.
-Автогудронатор-1 шт.
-Поливо-мийна машина-1 шт.
Тобто, Замовник чітко зазначив в тендерній документації необхідний мінімальний перелік зазначеної вище техніки, машин, механізмів необхідної для надання послуг згідно предмета закупівлі яку Учасник повинен вказати в інформаційній довідці згідно таблиці 1 Додатку 2 ТД.
В кваліфікаційних вимогах визначено мінімальні вимоги до учасників щодо наявності технічних ресурсів. Це є загальною вимогою, яка встановлює базовий рівень здатності виконавця виконати відповідні роботи.
Вищезазначені вимоги мають підтвердити, що учасник має мінімальну технічну базу, аби бути спроможнім (здатним) виконувати види робіт зазначені у дефектному акті технічної специфікації.
Технічна специфікація включає машини та механізми згідно кошторисних норм України, підрядник може застосовувати при послугах індивідуальні розцінки якими передбачені індивідуальні механізми.
Треба зауважити, що Замовник в таблиці 1 додатку 2 тендерної документації не вимагає від Учасників підтверджувати місткість, продуктивність та вантажопідйомність машин та механізмів(окрім вантажопідйомності дорожніх котків).
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙТ" долучив до складу тендерної пропозиції мінімальний перелік транспортних засобів(техніки,машин,мехінізмів) з підтверджуючими документами які вимагає Замовник згідно табл.1 додатку 2 тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙТ" не порушено вимог тендерної документації, підстави для відхилення його тендерної пропозиції відсутні
5. Поясніть, чому всупереч вимогам п. 18 Особливостей (умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону) умови укладеного договору від 17.06.2025 №П-Т-04-32 відрізняються від змісту тендерної пропозиції ТОВ «ВАЙТ», а саме, відповідно до договірної ціни, наданої учасником ТОВ «ВАЙТ» у складі тендерної пропозиції, до ціни тендерної пропозиції включено зворотні суми (матеріал) в сумі 697 895,75 грн, тоді, як відповідно до договірної ціни, яка є невід’ємною частиною укладеного договору від 17.06.2025 № П-Т-04-32, звротні суми відсутні?
В тендерній документації не було передбачено зворотніх сум, тому в договірній ціні учасника ТОВ “ВАЙТ” в публікації від 12 черня 2025 року об 16:55 зворотні суми відсутні.
На підставі п.1 розділу 5 тендерної документації-Після отримання зауважень Замовника щодо невідповідностей, а саме в звортніх сумах,Переможець протягом встановленого Замовником для цього строку (не менше 3 робочих днів) завантажив виправлену (згідно переліку зауважень Замовника) Договірну ціну.
Начальник тендерно – договірного відділу
(уповноважена особа із організації
проведення процедур закупівель) Ганна КЛЕЙМАН