Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-45 Синельникове – Славгород – Вільнянськ км 5+208 – км 31+009 (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Мова тендерної пропозиції – українська.
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Офіційні документи, видані органом іноземної держави повинні бути легалізовані у встановленому в Україні порядку, або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням завіреного у встановленому порядку перекладу цих документів на українську мову.
Якщо документ не потребує легалізації/апостилюванню згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною, що видала документ, потрібно надати довідку (в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника-нерезидента або учасника об’єднання учасників, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію) між Україною та країною, що видала документ.
Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Завершена
16 414 873.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 82 074.37 UAH
Період моніторингу:25.06.2025 16:38 - 17.07.2025 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.06.2025
№ 68-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.06.2025 № 68-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2025-05-23-012157-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 30.05.2025 № 4, тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 09.06.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 11.06.2025 № 6, повідомлення про намір укласти договір від 11.06.2025, договір від 17.06.2025 № П-Т-04-45, додаткова угода від 25.06.2025 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 25.06.2025, пояснення та копії документів, надані Замовником через електронну систему закупівель 01.07.2025 та 07.07.2025 року.
Період усунення порушень:11.07.2025 11:17 - 17.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:11.07.2025 11:17
Запити/Пояснення
136810
Номер:68dddc855eca4be09ff1cedd7d2d63eb
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:26.06.2025 18:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:02.07.2025 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919579
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 41) 242-08-14 a.v.sherstoboieva@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-45 Синельникове – Славгород – Вільнянськ км 5+208 – км 31+009 (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-23-012157-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Просимо надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області (далі – Замовник) визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД» на відповідність тендерній документації Замовника (протоколу, рішення).
3. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції довідки про наявність обладнання (машин та механізмів), необхідного для надання послуг відповідно до вимог Технічної специфікації, з урахуванням обсягу та строку надання послуг, а також з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування, яка передбачена Таблицею 1 даного додатку.
Крім того, в примітці до Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що ця довідка повинна відображати техніку, машини, механізми тощо, їх кількість, що має бути достатньою для надання послуг у повному обсязі згідно з Технічною специфікацією.
Технічна специфікація наведена в Додатку 5 до тендерної документації.
На виконання вищевказаної вимоги та повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Замовника від 09.06.2025 учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД» в складі тендерної пропозиції надано довідку з інформацією про наявність обладнання (машин та механізмів) від 10.06.2025 № 10/06/2, в якій міститься інформація, передбачена Таблицею 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 4 Дефектного акту та Технічної специфікації для видів робіт, які передбачені на об'єкті «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-45 Синельникове - Славгород - Вільнянськ км 5+208 – км 31+009 (окремими ділянками), Дніпропетровська область» Додатку 5 до тендерної документації передбачено використання, зокрема, трамбівок ручних, бульдозерів, потужністю 79 кВт [108к.с.], розподільників щебеню та гравію, машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100мм маш.год, тракторів на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.], щітків дорожніх навісних на базі трактора, розпушувачів причіпних [без трактора].
Однак, в довідці з інформацією про наявність обладнання (машин та механізмів) від 10.06.2025 № 10/06/2 відсутня інформація про наявність в учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД» трамбівок ручних, бульдозерів, потужністю 79 кВт [108к.с.], розподільників щебеню та гравію, машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100мм маш.год, тракторів на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.], щітків дорожніх навісних на базі трактора, розпушувачів причіпних [без трактора], чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації та не підтверджено відповідність технічної специфікації (Додаток 5 до тендерної документації).
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД» вимогам пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації та технічній специфікації (Додаток 5 до тендерної документації), із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу)?
Крім того, відповідно до Технічної специфікації (Додаток 5 до тендерної документації) для виконання робіт Замовником передбачено використання, зокрема, машин поливально-мийних, місткістю 6000 л, асфальтоукладальників універсальних, продуктивністю 1000 т/год, автомобілів-самоскидів, вантажопідйомністю 15 т, автогудронаторів, місткістю 10000 л та екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколісному ходу, місткістю ковша 0,65 м3.
В наданій в складі своєї тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД» довідці з інформацією про наявність обладнання (машин та механізмів) від 10.06.2025 № 10/06/2 міститься інформація щодо наявності в учасника, зокрема, спеціалізованої вантажно-спеціалізованої цистерни ЗИЛ 497421, асфальтоукладачів VOGELE SUPER 1900-2, DYNAPAC F141C, VOGELE 6.68 SUPER 1800, спеціалізованих вантажних-спеціалізованих самоскидів IVECO TRAKKER AD380T41, IVECO TRAKKER AD410T41, RENAULT K440, IVECO TRAKKER AT380T41, RENAULT KERAX, спеціалізованої вантажного-спеціальної цистерни – автогудронатора MERCEDES-BENZ ACTORS 2542, екскаватора-навантажувача JCB 4CX та екскаватора колісного JCB JS200W.
Поясніть, яким чином Замовником перевірено місткість, продуктивність, вантажопідйомність зазначених у довідці від 10.06.2025 № 10/06/2 машин та механізмів із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
137300
Номер:ee4d624325ae482a9b61cafd21814e08
Назва:Пояснення на запит по закупівлі UA-2025-05-23-012157-a
Дата опублікування:01.07.2025 14:16
Автор:Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
×
Код ЄДРПОУ:
25843931
Контактна особа:
Клейман Ганна Анатоліївна 380567913774 svizinska.ha@restoration.gov.ua
Адреса:
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Вулиця Воскресенська будинок 24
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Начальнику Управління Північного офісу
Держаудитслужби в Житомирській області
Людмилі КОСТЮК
Пояснення на запит
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України.
Згідно отриманого Запиту замовнику на пояснення від Управління Північного офісу Державної аудиторської служби в Житомирській області щодо Закупівлі UA-2025-05-23-012157-a, замовником надається наступне пояснення:
Закупівля Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-45 Синельникове – Славгород – Вільнянськ км 5+208 – км 31+009 (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2025-05-23-012157-a) була оголошена 23.05.2025р.
1. На Ваш запит: «Просимо надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області (далі – Замовник) визначено очікувану вартість предмета закупівлі?», повідомляємо наступне:
Очікувана вартість визначена за Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженою Наказом Міністерства інфраструктури України №753 від 07.10.2022 року., згідно затвердженої кошторисної документації (наказ Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області №136 від 23.05.2025)
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД» на відповідність тендерній документації Замовника (протоколу, рішення).
Інформуємо Вас, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД»,Замовником не було зафіксовано формальні (несуттєви) помилки.
Зазначаємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов'язує замовника створювати окремий протокол для фіксації формальних помилок.
3.Згідно пункту 28 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178: « У тендерній документації зазначаються:один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством».
Відповідно до пункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»-Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
В додатку 2 тендерної документації Замовником зазначені кваліфікаційні критерії, яким повинні відповідати учасники торгів.
Треба зауважити, що згідно таблиці 1(Інформація про наявність обладнання(машин та механізмів) додатку 2 до тендерної документації ,Замовник вимагає включити у Довідку наступний мінімальний необхідний перелік техніки,машин,механізмів необхідного для надання послуг, а саме:
-Автогрейдер – 1 шт.
-Навантажувач,або екскаватор – 1 шт.
-Коток дорожній,не менше 8 т – 2 шт.
-Коток дорожній,не менше 16 т-2 шт.
-Дорожню самохідну фрезу-2 шт.
-Асфальтоукладальник-1 шт.
-Автогудронатор-1 шт.
-Поливо-мийна машина-1 шт.
Тобто, Замовник чітко зазначив в тендерній документації необхідний мінімальний перелік зазначеної вище техніки, машин, механізмів необхідної для надання послуг згідно предмета закупівлі яку Учасник повинен вказати в інформаційній довідці згідно таблиці 1 Додатку 2 ТД.
В кваліфікаційних вимогах визначено мінімальні вимоги до учасників щодо наявності технічних ресурсів. Це є загальною вимогою, яка встановлює базовий рівень здатності виконавця виконати відповідні роботи.
Вищезазначені вимоги мають підтвердити, що учасник має мінімальну технічну базу, аби бути спроможнім (здатним) виконувати види робіт зазначені у дефектному акті технічної специфікації.
Технічна специфікація включає машини та механізми згідно кошторисних норм України, підрядник може застосовувати при послугах індивідуальні розцінки якими передбачені індивідуальні механізми.
Треба зауважити,що Замовник в таблиці 1 додатку 2 тендерної документації не вимагає від Учасників підтверджувати місткість,продуктивність та вантажопідйомність машин та механізмів(окрім вантажопідйомності дорожніх котків).
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" долучив до складу тендерної пропозиції мінімальний перелік транспортних засобів(техніки,машин,мехінізмів) з підтверджуючими документами які вимагає Замовник згідно табл.1 додатку 2 тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" не порушено вимог тендерної документації, підстави для відхилення його тендерної пропозиції відсутні.
Дата до якої повинна бути надана відповідь:10.07.2025 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919579
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 41) 242-08-14 a.v.sherstoboieva@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-45 Синельникове – Славгород – Вільнянськ км 5+208 – км 31+009 (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-23-012157-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Просимо надати кошторисну документацію на підставі якої Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області (далі – Замовник) визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
2. Відповідно до підп. 2 п. 1 р. 5 тендерної документації та п. 2 Додатку 9 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що договірна ціна учасником розраховується з використанням укрупнених показників вартості дорожніх робіт та послуг, обсяги та види яких передбачені дефектним актом та відомістю обсягів робіт (BoQ) та технічною специфікацією із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів (Додаток 5 до тендерної документації).
Додатком 5 до тендерної документації (дефектним актом, технічною специфікацією) передбачено перелік робіт та їх обсяги, які необхідно виконати учасником при виконанні поточного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-45 Синельникове – Славгород – Вільнянськ км 5+208 – км 31+009 (окремими ділянками), Дніпропетровська область.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД» вимогам встановленим у підп. 2 п. 1 р. 5 тендерної документації та Додатку 7 до тендерної документації, тоді як вказаним учасником до договірної ціни не включено ряд робіт, а саме: перевезення асфальтогрануляту на відстань 1 км в кількості 314,226 т ( п. 2 та15 дефектного акту), навантаження сипких матеріалів в транспортні засоби ескаватором одноківшевим, місткість ковша 0,65 м3 в кількості 658 м3 (п. 4 дефектного акту) та перевезення заповнювачів природних, що транспортуються навалом, самоскидами на відстань 7 км в кількості 1118,6 т (п. 5 дефектного акту).
3. Крім того, вимогами підп. 1 п. 1 р. 5 тендерної документації та Додатку 7 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що ціна тендерної пропозиції учасника щодо проведення відповідних робіт чи послуг повинна бути розрахована згідно з «Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року № 753 (далі – Методика).
Пунктом 6.4 р. VІ Методики встановлено, що ціна тендерної пропозиції/ пропозиції учасника та договірна ціна формується на підставі вартості дорожніх робіт та послуг, до складу якої вносяться прямі, загальновиробничі та інші витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат підрядних організацій, кошти на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД» вимогам встановленим у підп. 1 п. 1 р. 5 тендерної документації, Додатку 7 до тендерної документації та п. 6.4 р. VІ Методики, при тому, що в наданій тендерній пропозиції учасника відсутня інформація (документи), що підтверджують внесення ним до ціни пропозиції (договірної ціни) загальновиробничих витрат, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат підрядних організацій?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
137827
Номер:049c0dcc4ac54009a963790bdf4cdde4
Назва:Пояснення на запит по закупівлі UA-2025-05-23-012157-a
Дата опублікування:07.07.2025 16:13
Автор:Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
×
Код ЄДРПОУ:
25843931
Контактна особа:
Клейман Ганна Анатоліївна 380567913774 svizinska.ha@restoration.gov.ua
Адреса:
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Вулиця Воскресенська будинок 24
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Начальнику Управління Північного офісу
Держаудитслужби в Житомирській області
Людмилі КОСТЮК
Пояснення на запит
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України.
Згідно отриманого Запиту замовнику на пояснення від Управління Північного офісу Державної аудиторської служби в Житомирській області щодо Закупівлі UA-2025-05-23-012157-a, замовником надається наступне пояснення:
Закупівля Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-45 Синельникове – Славгород – Вільнянськ км 5+208 – км 31+009 (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2025-05-23-012157-a) була оголошена 23.05.2025р.
1. На Ваш запит: «Просимо надати кошторисну документацію на підставі якої Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області (далі – Замовник) визначено очікувану вартість предмета закупівлі.», повідомляємо наступне:
Зведений кошторисний розрахунок долучаємо.
2.По другому питанню,пояснюємо:Замовником встановлено вимогу, що договірна ціна учасником розраховується з використанням укрупнених показників вартості дорожніх робіт та послуг, обсяги та види яких передбачені дефектним актом, відомістю обсяг робіт (BoQ) та технічною специфікацією. У відомості обсяг робіт (BoQ) роботи описуються відповідно до наявних класів робіт. Супутні роботи, такі як перевезення і навантаження описуються в специфікації до відомості обсягів робіт (BoQ), яка опублікована в Додатку 5 до тендерної документації.
Перевезення асфальтогрануляту в кількості 277,2 т включено до основної роботи - холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою шириною фрезерування 2 м при глибині фрезерування 6 см.
Перевезення асфальтогрануляту в кількості 37,026 т включено до основної роботи - засипання промоїн і просідань асфальтогранулятом товщиною шару, що підлягає ущільненню від 0,2 до 0,3 м.
Навантаження сипких матеріалів в транспортні засоби ескаватором одноківшевим, місткість ковша 0,65 м3 в кількості 658 м3 та перевезення заповнювачів природних, що транспортуються навалом, самоскидами в кількості 1118,6 т включено до основної роботи – розбирання дорожніх покриттів та основ щебеневих.
3.Щодо третього питання, пояснюємо: Відповідно до п. 5.3 Методики УПВ одиниці виміру виду дорожніх робіт та послуг, або конструктивного елементу містить витрати на заробітну плату робітників-будівельників, експлуатацію дорожніх машин та механізмів, дорожньо-будівельні матеріали, вироби та комплекти, загальновиробничі та адміністративні витрати, інші витрати, а також прибуток.
Відповідно до 6.11 Методики Підрядник надав структуру УПВ, в якій зазначено витрати на заробітну плату робітників-будівельників, експлуатацію дорожніх машин та механізмів, дорожньо-будівельні матеріали, вироби та комплекти, загальновиробничі та адміністративні витрати, інші витрати, а також прибуток.
Начальник тендерно – договірного відділу
(уповноважена особа із організації
проведення процедур закупівель) Ганна КЛЕЙМАН