-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
Сталеві деталі трубопроводів на системи важливі для безпеки
Завершена
1 337 778.00
UAH з ПДВ
Номер:
cc15697028b8414f8f9360d6c2f13eb9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 14:38 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2025 № 58-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
30.05.2025 № 58-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11. UA-2025-05-23-011912-a, 23.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей; наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі - Замовник) UA-Р-2025-05-22-002462-а на 2025 рік; обґрунтування Замовника щодо здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів від 13.04.2025, договір поставки від 23.05.2025 №53-122-08-25-16226, укладений з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ АТОМТЕПЛОСТАЛЬ" на суму 1 337 778,00 гривень (з ПДВ); відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 05.06.2025 в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
12.06.2025 17:54 - 18.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2025 17:54
Запити/Пояснення
Номер:
5b59502ba8614c279aa3f51d83c1730c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.06.2025 17:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 337 778,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-23-011912-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- наявність підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче об'єднання "Атомтеплосталь"?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
8a3dba2123a049508adb3b2f5e31811b
Назва:
Щодо запиту
Дата опублікування:
05.06.2025 15:11
Опис:
У відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 02.06.2025 надаємо наступні пояснення.
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета 44160000-9 (Сталеві деталі трубопроводів на системи важливі для безпеки) повідомляємо, що згідно із частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів і запланована закупівля включається до річного плану закупівель. Отже, закупівля здійснюється згідно річного плану закупівель. Закон передбачає, що у річному плані закупівель замовник вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість та інших податків і зборів.
Очікувана вартість закупівлі 44160000-9 (Сталеві деталі трубопроводів на системи важливі для безпеки) визначена відповідно до вимог наказу АТ «НАЕК «Енергоатом» «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг» від 08.10.2024 № 01-1011-н і з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (надалі – Методика). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі проводився відповідно до Методики, а саме:
1) здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо);
2) отримання цінових пропозицій від виробників, офіційних представників, дилерів та постачальників;
3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх періодів. За результатами вищезазначених досліджень було оформлено інформаційну довідку щодо визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної Методики та усіх актуальних джерел інформації.
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі 44160000-9 (Сталеві деталі трубопроводів на системи важливі для безпеки) сформовані відповідно до технічної документації до предмета закупівлі, які розробляються підрозділами-замовниками.
2. Підстава для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – відсутність тендерних пропозицій під час проведення процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями № UA-2025-03-21-005011-a (Торги не відбулися).
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) зі змінами (надалі – Особливості) придбання замовником товарів може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
3. Щодо оцінки можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі та вибору для їх виконання саме Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче об’єднання «Атомтеплосталь», з яким укладений договір поставки від 23.05.2025 № 53-122-08-25-16226 без використання електронної системи закупівель. Повідомляємо, що на підставі торгів № UA-2025-03-21-005011-a (Торги не відбулися) було направлено лист № 22-5890/041 від 01.04.2025 потенційним учасникам закупівлі, із запрошенням до участі в даній закупівлі. Постачальником товару вибрано Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче об’єднання «Атомтеплосталь» відповідно до наданої комерційної пропозиції № 80 від 16.04.2025, оскільки отримано комерційну пропозицію тільки від Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче об’єднання «Атомтеплосталь», що надійшла у відповідь на лист філії «ВП РАЕС» № 22-5890/041 від 01.04.2025.
Додатки:
1. Лист про запит комерційної пропозиції на сталеві деталі трубопроводів по ЗРЗ-2025 № 22-21819/041 від 22.11.2024 – на 2 арк.
2. Додаток до листа № 22-21819/041 від 22.11.2024 «Технічна документація до предмета закупівлі Деталі та складальні одиниці трубопроводів АЕС» ТДПЗ(т).161-02.04-1-2024 – на 12 арк.
3. Лист про запит комерційної пропозиції на сталеві деталі трубопроводів по ЗРЗ-2025 № 22-23023/041 від 11.12.2024 – на 2 арк.
4. Лист про запит комерційної пропозиції на сталеві деталі трубопроводів по ЗРЗ-2025 № 22-3293/041 від 20.02.2025 – на 2 арк.
5. Комерційна пропозиція ТОВ «Нуклесолар Україна» № 193-2024 від 16.12.2024 – на 2 арк.
6. Комерційна пропозиція ТОВ «НВО «Союзенергомаш» № 79CЭМ/25 від 05.03.2025 – на 2 арк.
7. Комерційна пропозиція ТОВ «НВО «Атомтеплосталь» № 44 від 05.03.2025 – на 2 арк.
8. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 10.03.2025 б/н від 13.03.2025 – на 2 арк.
9. Лист про надання інформації щодо закупівлі 44160000-9 ( Сталеві деталі трубопроводів на системи важливі для безпеки) № 22-5890/041 від 01.04.2025 – на 1 арк.
10. Лист (комерційна пропозиція) ТОВ «НВО «Атомтеплосталь» № 80 від 16.04.2025 – на 1 арк.