• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Видатки з благоустрою – закупівля та встановлення модульної вбиральні (код ДК 021-2015: 44210000-5 «Конструкції та їх частини»)

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями), Програми управління відходами на території Чернівецької міської територіальної громади на 2022-2025 роки, затвердженої рішенням Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 17.12.2021 №652 (зі змінами від 25.07.2024 №1885 та від 28.11.2024 №2056), за джерелом фінансування Чернівецької міської територіальної громади на 2025 рік, відповідно до рішення Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 19.12.2024 року №2094 «Про бюджет Чернівецької міської територіальної громади на 2025 рік» (із змінами й доповненнями).

Завершена

1 008 071.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 040.36 UAH
Номер: aef7227bd9c74543bcb8b37cd80bf514
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-16-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.06.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 16.06.2025 12:51 - 08.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.06.2025 № 65-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 16 червня 2025 року № 65-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 1. UA-2025-05-23-011842-a від 23.05.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 426-52-57, i.m.moshuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ВОЛОЩУК В.І. встановлено порушення вимог пункту 43, абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та особливостей № 1178, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору від 13.06.2025 № 55, укладеного із ФОП ВОЛОЩУК В.І. та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту транспорту та окремих питань Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-05-23-014277-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.05.2025 № 86, тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця «ВОЛОЩУК ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ» (далі – ФОП ВОЛОЩУК В.І.); вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП ВОЛОЩУК В.І. до 06 червня 2025 року; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 06.06.2025 № 91; повідомлення про намір укласти договір від 06.06.2025; договір про закупівлю та встановлення модульної вбиральні від 13.06.2025 № 55 (далі – Договір № 55); додаткову угоду до Договору № 55 від 30.06.2025 № 1; повідомлення про внесення змін до договору від 03.07.2025; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 23.06.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ВОЛОЩУК В.І. встановлено наступне. Відповідно до пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасники закупівлі повинні подати у складі тендерної пропозиції Технічну специфікацію і інформацію та документи, які підтверджують відповідність поданої тендерної пропозиції Технічній специфікації, згідно з Додатками № 2 до ТД. Також, згідно з пунктом 7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу 3 тендерної документації, вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні характеристики) та інші вимоги згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено у Додатках № 2 до ТД. Разом з Тендерною пропозицією Учасник подає документи та інформацію, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, згідно з Додатком № 4 до ТД. Так, у Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовник у вигляді таблиці зазначив показники характеристик товару, а також технічні та якісні характеристики товару, які вимагаються Замовником щодо каркасу, даху, стелі, стін, підлоги, вхідних дверей, освітлення тощо. Пунктом 7 Додатку 4 тендерної документації передбачено підтвердження Учасником права на здійснення відповідного виду господарської діяльності та надання документів дозвільного характеру (якщо передбачено законодавством): дозволи, ліцензії, сертифікати, погодження на здійснення відповідного виду господарської діяльності та документи на підтвердження відповідності їх якості вимогам ДСТУ, паспортам якості, та інші документи, які повинні бути діючими на момент подачі тендерної пропозиції та протягом строку дії договору про закупівлю. Учасник повинен надати всю відповідну документацію на Товар (серед іншого, але не обмежуючись: засвідчені печаткою Постачальника сертифікати якості та/або сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-гігієнічної експертизи та документи, що посвідчують якість і безпеку товару та копії ліцензій, за умови поставки товарів виробництво або розповсюдження яких ліцензується, документи з інформацією для споживача у відповідності з вимогами чинних нормативних документів і законодавства України тощо). При цьому, згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, у разі якщо в тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, подання витягів з документів заборонено, крім випадків, коли в додатках до тендерної документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок чи фрагментів документа чи витягу з документа. Крім того, відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються Учасником українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою: офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані в установленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням перекладу цих документів українською мовою та з урахуванням пунктів 11 та 12 статті 34 та статті 79 Закону України «Про нотаріат»; неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені не українською мовою, повинні бути перекладені українською мовою. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. Так, учасник ФОП ВОЛОЩУК В.І. у складі своєї пропозиції подав наступні документи: сертифікат відповідності за № UA.P.000871-21 на Світильники ТМ «Techno Systems» (TNSY) з терміном дії з 23 жовтня 2021 року по 22 жовтня 2022 року; Протокол № 3 – ГТМ (2) – 2020 Експериментального визначення групи важкогорючих і горючих твердих речовин і матеріалів (сертифікат про відповідність № РТ-012/2017 від 24.03.2017 (дійсний до 20.03.2020); сертифікати від фірми LLC METAL HOLDING TRADE без перекладу українською мовою, чим не дотримав вимог пункту 7 Додатку 4 та пункту 7 розділу 1 тендерної документації. Також, учасник ФОП ВОЛОЩУК В.І. у складі своєї пропозиції не надав довідку про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником. Натомість, за підписом ФОП ВОЛОЩУК В.І. надано довідку про те, що зазначених фактів не допускалося ТОВ «Аркон БМЗ» (файл «Довідка – підтвердження вимог»). Крім того, у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (довідка у формі таблиці) у колонці «Найменування сторін договору» ФОП ВОЛОЩУК В.І. вказав сторонами договору від 24.07.2024 № 24/07-2024 ПП «НИВА ІМПУЛЬС» (Покупець) та ТОВ «Аркон БМЗ» (Продавець), що не відповідає самому договору, оскільки у договорі зазначені інші сторони, а саме: ФОП ВОЛОЩУК В.І. та ПП «НИВА ІМПУЛЬС». Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Абзацом другим пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник надав учаснику ФОП ВОЛОЩУК В.І. вимогу про усунення невідповідностей, в якій з поміж іншого зазначив про усунення невідповідності шляхом підтвердження права на здійснення відповідного виду господарської діяльності та подання сертифікатів та декларацій про відповідність з діючим терміном їх дії та подання сертифікатів, відповідно до вимог чинного законодавства України, згідно вимог пункту 7 Розділу 6 Додатку № 4 до тендерної документації. На зазначену вимогу учасник ФОП ВОЛОЩУК В.І. завантажив наступні документи, а саме: сертифікати на Арматуру трубопровiдну - труби торговельної марки «ASCO» (70 найменувань згідно додаткiв № 1-3); бурти під фланець, вварні сідла, заглушки, кутники, муфти, обводи, перехідники, трійники, фланці та хрестовини торговельної марки «ASCO» (612 найменувань згідно додаткiв № 1-15); вентилі, зворотні клапани, кульові колектори, кульові крани торговельної марки «ASCO» (63 найменування згідно додаткiв № 1-2); кліпси торговельної марки «ASCO» (20 найменувань згідно додатку № 1); фільтри грубої очистки торговельної марки «ASCO» (14 найменувань згідно додатку № 1); розбірне з’єднання торговельної марки «ASCO» (24 найменування згідно додатку № 1). Проте, всі вказані сертифікати учасник ФОП ВОЛОЩУК В.І. завантажив не в повному обсязі, а саме без додатків, чим не виконав вимогу Замовника про усунення невідповідностей, а також не дотримав вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації, відповідно до якого у разі, якщо в тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі. Сертифікат відповідності на Світильники ТМ «Techno Systems» (TNSY) та Протокол № 3 – ГТМ (2) – 2020 Експериментального визначення групи важкогорючих і горючих твердих речовин і матеріалів (сертифікат про відповідність № РТ-012/2017 від 24.03.2017 (дійсний до 20.03.2020) з діючим терміном дії учасник ФОП ВОЛОЩУК В.І. не надав. При цьому, Замовник не виявив невідповідності в довідці про виконання аналогічного договору та про невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором, та не надав вимогу про усунення невідповідностей ФОП ВОЛОЩУК В.І. в наданих документах, чим не дотримав вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У наданому на запит Управління поясненні Замовник зазначив, що під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ВОЛОЩУК В.І. у Замовника виникли питання по 5 сертифікатам відповідності на арматуру трубопровідну (продукція торгової марки «ASCO»), сертифікату відповідності на розбірне з’єднання (американка) торгової марки «ASCO» та Протоколу № 3 – ГТМ (2) – 2020 Експериментального визначення групи важкогорючих і горючих твердих речовин і матеріалів (сертифікат про відповідність № РТ-012/2017 від 24.03.2017 та враховуючи те що ч. 16 ст. 29 Закону заборонено розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, уповноваженою особою Замовника Майстренко Н.В. протоколом від 05.06.2025 №90 було прийнято рішення про затвердження вимоги про усунення невідповідностей Учасника ФОП ВОЛОЩУК В.І. шляхом підтвердження права на здійснення відповідного виду господарської діяльності та подання сертифікатів та декларацій про відповідність з діючим терміном їх дії та подання сертифікатів, відповідно до вимог чинного законодавства України, згідно вимог пункту 7 Розділу 6 Додатку №4 до тендерної документації. Звертаємо увагу, що Замовник в тендерній документації взагалі не вимагав від Учасника надання сертифікатів, декларацій та протоколів по матеріалам, які будуть використовуватися у виробництві модульної вбиральні, в тому числі Замовник в тендерній документації не вимагав ніяких додатків до сертифікатів. Проте, надане пояснення суперечить діям Замовника в частині надання вимоги про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФОП ВОЛОЩУК В.І. про подання сертифікатів та декларацій про відповідність з діючим терміном їх дії, та не спростовує факт вчинення порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 в частині не відхилення пропозиції учасника ФОП ВОЛОЩУК В.І. у зв’язку з невиправленням невідповідностей в інформації та документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції. Таким чином, Замовник в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилив учасника ФОП ВОЛОЩУК В.І. як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Також, моніторингом встановлено, що Замовник надав ФОП ВОЛОЩУК В.І. вимогу про усунення невідповідностей стосовно Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, в якій зазначив про усунення невідповідності шляхом подання Учасником оформленого належним чином технічного завдання, згідно з Додатком № 2 до ТД, в якому в порівняльній таблиці конкретизувати інформацію про Товар, запропонований Учасником, згідно вимог Розділу 2 Додатку № 4 до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 повідомлення про усунення невідповідностей не надається у випадках відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Згідно наданого Замовником пояснення ФОП ВОЛОЩУК В.І. подав Технічне завдання (№54 від 30.05.2025 року), яке мало розбіжності з Розділом 2 «Технічні характеристики будівлі» Паспорту модульної вбиральні. Водночас, ФОП ВОЛОЩУК В.І. Розділом 2 «Технічні характеристики будівлі» Паспорту модульної вбиральні повністю підтвердив відповідність запропонованого Товару вимогам Додатку №2 до ТД та гарантією №67 від 30.05.2025 року підтвердив відповідність Товару Технічній специфікації та його якості, а також довідкою №74 від 30.05.2025 року гарантував що Товар буде виготовлено з матеріалів, що сертифіковані в Україні та відповідають санітарно-епідеміологічним вимогам, тобто ФОП ВОЛОЩУК В.І. даними документами повністю підтвердив відповідність запропонованого Товару вимогам Замовника, викладеним в Додатку №2 до ТД (Технічному завданню). У зв’язку з тим, що ФОП ВОЛОЩУК В.І. вищевказаними документами повністю підтвердив відповідність запропонованого Товару Технічному завданню Замовника (Додатку №2 до ТД), уповноваженою особою Замовника Майстренко Н.В. протоколом від 05.06.2025 №90 було прийнято рішення про затвердження вимоги про усунення невідповідностей Учасника ФОП ВОЛОЩУК В.І. шляхом подання Учасником оформленого належним чином технічного завдання, згідно з Додатком №2 до ТД, в якому в порівняльній таблиці конкретизувати інформацію про Товар, запропонований Учасником, згідно вимог Розділу 2 Додатку №4 до тендерної документації. Учасник ФОП ВОЛОЩУК В.І. виправив невідповідності та подав Технічне завдання, (№75 від 06.06.2025 року), згідно з вимогами Додатку №2 до ТД та інформація зазначена в графі «Інформація про Товар, запропонований Учасником» відповідає інформації зазначеної в Розділі 2 «Технічні характеристики будівлі» Паспорту модульної вбиральні. Проте, надане пояснення не спростовує факту недотримання Замовником вимог пункту 43 Особливостей № 1178 в частині надання вимоги про усунення невідповідностей щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Таким чином, в порушення пункту 43 Особливостей № 1178 Замовник надав учаснику ФОП ВОЛОЩУК В.І. вимогу про усунення невідповідностей щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Період усунення порушень: 07.07.2025 17:34 - 22.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.07.2025 17:34

Оскарження висновку в суді

Опис: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, не погоджуючись з висновком Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівель UA-2025-05-23-011842-a від 07.07.2025 року, оскаржив його 16.07.2025 року в судовому порядку.
Дата публікації: 17.07.2025 14:23
Дата відкриття провадження: 28.07.2025 00:00
Номер відкриття провадження: Справа № 600/3413/25-а

Запити/Пояснення