Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету природничого циклу (кабінет фізики) для пілотних класів (8 класи) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році
Місцезнаходження замовника: місто Хмельницький, вул. Подільська, 111. Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Код ДК 021:2015:39160000-1 Шкільні меблі. Закупівля здійснюється на дотримання Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України.Фінансування здійснюється відповідно до наступних бюджетних програм: За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (70% фінансування – 835 200,10 грн) КПКВ 0611184 – «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”», за рахунок коштів місцевого бюджету (співфінансування) (30% фінансування – 357 942,90 грн) КПКВ 0611183 – «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проекту “Нова українська школа”»
Завершена
1 193 143.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 965.72 UAH
Період моніторингу:18.07.2025 14:08 - 09.08.2025 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.07.2025 № 56-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 18.07.2025 № 56-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
11 UA-2025-05-23-011641-a 23.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей а також умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального закладу загальної середньої освіти "Ліцей №1 імені Володимира Красицького Хмельницької міської ради" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 23.05.2025 № 133, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ" (далі - ТОВ "Дніпробізнесконсалтинг"), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 04.06.2025 № 136, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.06.2025, договір від 12.06.2025 № 49 (далі – Договір), пояснення та документи від 24.07.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:29.07.2025 15:59 - 02.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:29.07.2025 15:59
Запити/Пояснення
139236
Номер:961bde2566f64d3a835a078ba1fdbf20
Назва:Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:22.07.2025 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:26.07.2025 00:00
Автор:ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913645
Контактна особа:
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 38) 265-15-33 i.v.onyshchenko@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету природничого циклу (кабінет фізики) для пілотних класів (8 класи) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-23-011641-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ №1318), з метою виконання зобов’язань України за Рамковою угодою, затверджено порядок управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, у підпункті 9 пункту 9 якого зобов’язано відповідальні органи забезпечувати публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4. У додатку 4 Постанови КМУ №1318 визначено вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility, серед яких, зокрема: під час проведення заходів, здійснення публікацій, на інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, необхідно зазначати, що зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення яким чином (у який спосіб) Замовником при оголошенні та проведенні закупівлі UA-2025-05-23-011641-a виконано вищевказані норми додатку 4 Постанови КМУ №1318?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
139466
Номер:fe141d053d844fdba707eb0af3ab58dd
Назва:Поснення на запит
Дата опублікування:24.07.2025 16:02
Автор:Комунальний заклад загальної середньої освіти "ЛІЦЕЙ №1 ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА КРАСИЦЬКОГО ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Подільська, 111
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:1. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах виробників, постачальників, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”), а також з врахуванням комерційних пропозицій (додаються), наданих замовнику потенційними постачальниками, та шляхом порiвняння ринкових цiн на аналогiчний предмет закупiвлi, шляхом монiторинry загальнодоступної iнформацiї, яка мiститься у вiдкритих джерелах: на сайтах виробникiв, постачальникiв.
Надаємо посилання на сайти, на пiдставi яких здiйснено обгрунтування розмiру витрат, технiчних та якiсних характеристик предмета закупiвлi та визначено його очiкувану вартість:
1)Набір лабораторний для вивчення механіки
https://elizlabs.com.ua/obladnannya-dlya-kabinetiv-fiziki/mehanika-laboratorne-obladnannya/nab-r-laboratornij-dlya-vivchennya-mekhan-ki
https://b-pro.com.ua/katalog/fizika/mehanika/mehanikalaboratorneobladnannya/komplektlaboratorniymehanika
https://www.educluster.com.ua/nush-7-8-9-klas/fizika/mehanika/nabir-laboratornij-2-v-1-dlja-vivchennja-mehaniki-ta-molekuljarnoji-fiziki-cornelsen-2170
2)Набір лабораторний з геометричної та хвильової оптики
https://elizlabs.com.ua/obladnannya-dlya-kabinetiv-fiziki/optika-ta-kvantova-fizika-lab-obladnannia/nab-r-laboratornij-z-geometrichno-ta-hvilovo-optiki
https://b-pro.com.ua/katalog/fizika/optika-ta-kvantova-fizika/optikatakvantovafizikalaboratorneobladnannya/komplektlaboratorniyoptikaikvantovafizika
https://www.educluster.com.ua/nush-7-8-9-klas/fizika/optika-ta-atomna-fizika/nabir-z-geometrichnoji-ta-hvilovoji-optiki-vse-v-odnomu-mekruphy-2218
3)Набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки
https://elizlabs.com.ua/obladnannya-dlya-kabinetiv-fiziki/molekulyarna-ta-termodinamika-lab/nab-r-laboratornij-dlya-vivchennya-molekulyarno-f-ziki-ta-termodinam-ki
https://b-pro.com.ua/katalog/fizika/molekulyarna-fizika-ta-termodinamika/molekulyarnafizikatatermodinamikalaboratorneobladnannya/komplektlaboratorniymolekulyarnafizikaitermodinamika
https://www.educluster.com.ua/nush-7-8-9-klas/fizika/mehanika/nabir-laboratornij-2-v-1-dlja-vivchennja-mehaniki-ta-molekuljarnoji-fiziki-cornelsen-2170
Крім того, розрахунок розміру очікуваної вартості здійснено з урахуванням фінансувань із місцевого бюджету у розмірі 1 193 143,00 грн. з ПДВ.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь. Надаємо посилання на сторінку на власному вебсайті щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
http://www.gymnasium-1.km.ua/%d1%84%d1%96%d0%bd%d0%b0%d0%bd%d1%81%d0%b8/
Постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ №1318), з метою виконання зобов’язань України за Рамковою угодою, затверджено порядок управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, у підпункті 9 пункту 9 якого зобов’язано відповідальні органи забезпечувати публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4. У додатку 4 Постанови КМУ №1318 визначено вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility, серед яких, зокрема: під час проведення заходів, здійснення публікацій, на інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, необхідно зазначати, що зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення яким чином (у який спосіб) Замовником при оголошенні та проведенні закупівлі UA-2025-05-23-011641-a виконано вищевказані норми додатку 4 Постанови КМУ №1318?
Відповідь.
Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX ратифіковано Рамкову угоду між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка набрала чинності для України з 20.06.2024 р.
Згідно з частиною четвертою статті 2 Рамкової угоди, закупівлі згідно з Компонентом I Ukraine Facility повинні здійснюватися відповідно до законодавства України тією мірою, якою вони відповідають вимогам, визначеним у цій Рамковій угоді.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначає Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон).
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості).
Відповідно до частини першої статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону.
Отже, закупівлі в рамках виконання заходів Плану України згідно з інструментом Ukraine Facility здійснюються у відповідності до Закону та Особливостей, з урахуванням статей 5, 7, 17 Рамкової угоди. Додаткових умов ані Рамкова угода ані Закон чи Особливості не передбачають.
Замовником у даній закупівлі враховано та заначено у тендерній документації вимоги, яких має дотриматись учасник на виконання зазначених статей Рамкової угоди.