• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Реконструкція приймального відділення головного корпусу (перший поверх будівлі літера «А») та відділення діагностики (будівля літера «Л») у відділення невідкладної медичної допомоги із встановленням комп’ютерного томографа Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., м. Херсон, вулиця Українська, 81

Закупівля здійснюються в рамках програми фінансової підтримки України від Європейського Союзу на 2024-2027 роки Ukraine Facility

Завершена

108 372 876.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 541 864.38 UAH
Номер: f2f8d38a84244f8ebceaf89b2f19b578
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-19-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 19.08.2025 14:46 - 10.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.08.2025 № 69-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 19.08.2025 №69-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2025-05-23-011735-a від 23.05.2025 - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 930-83-94, a.y.matychak@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації, проєкту договору і відповідно укладеного договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення Замовником вимог, передбачених статтями 7, 16 та 17 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» встановлено порушення вимог підпунктів 1 та 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Нові теплотехнології», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором на закупівлю робіт від 18.07.2025 №233 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м.Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.05.2025 №55, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Нові теплотехнології» (далі – ТОВ «Нові теплотехнології»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 13.06.2025 №58, від 07.07.2025 №66, повідомлення про намір укласти договір від 07.07.2025, договір на закупівлю робіт від 18.07.2025 №233 на суму 102 630 110,00 грн, пояснення Замовника від 25.08.2025, 28.08.2025, 29.08.2025, 02.09.2025, 09.09.2025 отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова №1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 №244-р (далі-План), зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Згідно з пунктом 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою №1318, Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі, виплату компенсацій та кредитів у межах виконання Плану, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку. Відповідно до річного плану закупівель Замовника на 2025 рік, закупівля «Реконструкція приймального відділення головного корпусу (перший поверх будівлі літера «А») та відділення діагностики (будівля літера «Л») у відділенні невідкладної медичної допомоги із встановленням комп’ютерного томографа Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., м. Херсон, вулиця Українська, 81» здійснюється в рамках програми фінансової підтримки України від Європейського Союзу на 2024-2027 роки Ukraine Facility. Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо: - ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди); - участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди). Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання: - участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20.05.2015 (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності: - зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: - Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Разом з тим, Замовником, у тендерній документації, у проєкті договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації) та укладеному договорі за результатами процедури закупівлі не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 7, 16 та 17 Рамкової угоди. У межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області звернулось через електронну систему закупівель про надання пояснень стосовно причини не зазначення у тендерній документації, у проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації) змісту статтей – 7, 16 та 17 Рамкової угоди. Замовник у відповіді від 28.08.2025 зазначив: «…При проведенні вищезазначеної закупівлі КНП «ХДОКЛ» ХОР, умови визначені в тендерної документації та проєкту договору були передбачені в цілому на виконання заходів, передбачених Планом України…». Надані пояснення не спростовують факт порушення. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. У пункті 1.1.2. додатку 6 «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що на підтвердження наявності власного обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасник надає скан-копію оригіналу оборотно-сальдової відомості за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера. ТзОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» надано довідку від 06.06.2025 №0/1 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій зазначено про наявність у власності компресора пересувного SCC-CM4.0-05 та апарата для стикового зварювання поліетиленових труб Turan Makina AL-315. На підтвердження, наявності у власності, надано інвентарні картки обліку основних засобів підписанні директором Пушкар А.В. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» виявлено невідповідності у поданій пропозиції та оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме, окрім іншого, у пункті 2 зазначено: «Відповідно до п. 1.1.2. Додатку 6 ТД на підтвердження наявності власного обладнання матеріально-технічної бази та технологій Учасник надає скан-копію оригіналу оборотно-сальдової відомості за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера. Учасником не надана скан-копія оборотно – сальдової відомості, натомість надана інвентарна картка, без підпису головного бухгалтера (компресор, апарат для стикового зварювання), що по формі не відповідає вимогам тендерної документації». З метою усунення встановлених невідповідностей ТзОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» завантажено ряд документів, в тому числі довідку від 01.07.2025 №0/1 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій зазначено про наявність у власності лише компресора пересувного SCC-CM4.0-05. Однак, скан-копії оригіналу оборотно-сальдової відомості у складі пропозиції не подано. З огляду на вказане, під час здійснення моніторингу, 26.08.2025, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації): яким чином розглядалася пропозиція ТзОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» в частині усунення вищевказаних невідповідностей. Замовник у відповіді від 29.08.2025 вказав: «… вимога Замовника стосувалася надання оборотно-сальдової відомості, а не оновлення довідки про наявність обладнання. На виконання вказаної вимоги Учасником було надано договір оренди №0306/1 від 03 червня 2025 року та акт приймання-передачі майна (Додаток №2 до договору оренди №0306/1 від 03 червня 2025 року), у яких в п.1.1 міститься таблиця де під №2 вказаний переданий в оренду компресор пересувний SCC-CM4.0-05 та під №3 вказаний Апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм Turan Makina AL-315. У довідці, яка подавалася раніше, компресор і апарат були вказані як «власний». Учасник на виправлення невідповідностей надав довідку де, вказане обладнання, а саме апарат залучений на умовах договору, а вказаний компресор залишився як власний, проте надано договір оренди, який підтверджує факт залучення даної пари обладнання на умовах договору оренди. У опублікованому нами повідомленні про усунення невідповідностей не містилося вимоги про надання оновленої довідки, проте учасник надав таку, де не вказавши компресор як залучений на умовах договору оренди, можна не враховувати до уваги, оскільки не вимагалася оновлена довідка, проте нами дану описку у довідці віднесено до виключно технічної (формальної) помилки у формулюванні довідки, яка жодним чином не вплинула на підтвердження наявності обладнання, оскільки правомірність його використання підтверджена завантаженим на виправлення учасником договором оренди №0306/1 від 03 червня 2025 року та актом приймання-передачі (Додаток №2 до договору оренди №0306/1 від 03 червня 2025 року), що були надані у складі пропозиції, та які відповідають вимозі тендерної документації передбачені у п.1.1.2 Додатку №6 до тендерної документації….». Замовник у наданому поясненні визнав факт невиконання вимоги про усунення невідповідностей. У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 01.07.2025 №0/1, яка подана на виконання вимоги про усунення невідповідностей, окрім іншого, зазначено: - у пункті 4 - про наявність у власності компресора пересувного SCC-CM4.0-05; - пункті 7 - про наявність на праві користування апарата для стикового зварювання поліетиленових труб Turan Makina AL-315; - у пункті 10 - про наявність на праві користування компресора пересувного SCC-CM4.0-05. При цьому, документів (скан-копію оригіналу оборотно-сальдової відомості за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера), щодо підтвердження наявності у власності компресора пересувного SCC-CM4.0-05, у складі пропозиції не подано. Таким чином, Замовником, на порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178, не відхилено пропозицію ТзОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» як такого, що не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Аналізом пропозиції ТзОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» встановлено, що учасником на виконання вимоги про усунення невідповідностей завантажено підсумкову відомість ресурсів файл (6. 1437_пвр Реконструкція приймального відділення головного корпус.xlsx) у якій зазначено ряд будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та устаткування походженням із країн які не відносяться до прийнятних, а саме: -у розділі VI. «Будівельні матерiали, вироби та конструкцiї»: п.3 40-канальний мережевий відеореєстратор TC-R3440 [1,00] - Китай; п.9 LED лампа LED Т8 18W 1200ММ 1360 LM G13 6400К - Китай; п. 15 RFID-браслет MIFARE R-66 - Китай; п. 16 RFID-брелок EM-Marin + MIFARE R-89- Китай; п.17 RFID-карта доступу MIFARE R-73- Китай; п.34 Батарейка акумуляторна з USB Type-C зарядкою Li-Ion AA 1.5V 2500 mAh- Китай; п.74 Вимикач 1кл. для монтажу в стіну (10A, 250В) колір білий, ЕЛЕГАНТ- Туреччина; п. 76 Вимикач 2кл. для монтажу в стіну (10A, 250В) колір білий, ЕЛЕГАНТ- Туреччина; п.102 Відеокамера TC-C34HS- Китай; п.103 Відеокамера TC-C35WS- Китай; п.137 Гніздо-штепсель DE-PA 220В 10А- Туреччина; п.195 Дотягувач дверний DC-7744HP- Китай; п.247 Жорсткий Диск 3.5" 10TB WD102PURP- Малайзія; п.258 Зимовий комплект для кондиціонера Cooper&Hunter -Китай; п.296 Кабельні наконечники трубчасті з ізоляцією мідні для мідних жил перетином 0,5мм, НТ0.5-08, A0060010001- Китай; п.297 Кабельні наконечники трубчасті з ізоляцією мідні для мідних жил перетином 1,5мм, НТ1.5-08, A0060010056- Китай; п.298 Кабельні наконечники трубчасті з ізоляцією мідні для мідних жил перетином 16мм, НТ16,0-12, A0060010010- Китай; п.299 Кабельні наконечники трубчасті з ізоляцією мідні для мідних жил перетином 2,5мм, НТ2.5-08, A0060010005- Китай; п.300 Кабельні наконечники трубчасті з ізоляцією мідні для мідних жил перетином 4мм, НТ4,0-09, A0060010006- Китай; п.361 Комутатор SG3452P- Китай; п.414 Кутник PP-R ф16х90°- Туреччина; п.415 Кутник PP-RСT ф20х90°- Туреччина; п.447 Монтажна коробка TC-P54AM- Китай; п.471 Неттоп SER5 Pro 16/500GB Black -Китай; п.481 Одноклавішний прохідний вимикач без підсвічування, для монтажу в стіну (10A, 250В), Vilma LX 200 - Туреччина; п.536 Плитка Italica Statuario Carrara 60x60мм- Індія; п.589 Рамка двомісна серія "Lezard" колір білий Lezard Rain- Туреччина; п.590 Рамка одномісна серія "Lezard" колір білий Lezard Rain -Туреччина; п.591 Рамка тримісна серія "Lezard" колір білий Lezard Rain- Туреччина; п.592 Рамка чотирьохмісна серія "Lezard" колір білий Lezard Rain- Туреччина; п.605 Розетка з захистними шторками для скритої установки колір білий 2К+3 16А 250В Lezard Rain 16А 250В 703-0288-124В- Туреччина; п.606 Розетка подвійна комп'ютерна, біла з рамкою Asfora RJ45 5Е EPH4400121- Туреччина; п.608 Роз'єм DT RJ45- Китай; п.609 Розумний біометричний замок SL-7770BF -Китай; п.610 Розумний вверний біометричний замок SL-7740BF- Китай; п.634 Світильник накладний LED 12W 5000К 1000Lm IP65 з датчиком руху- Китай; п.880 Шина з'єднувальная штир 1п. типу PIN 63A L=1м - Китай; п. 881 Шина з'єднувальная штир 3п. типу PIN 63A L=1м- Китай; п.883 Шлюз Wi-Fi SL-7734 Wi-Fi- Китай; - у розділі VII. «Устаткування»: п.1 MD4010 Хірургічна мийка, подвійна - Туреччина; п.2 MS 1780 Стійка інфузійна - Туреччина; п.35 Відеоларингоскоп Ace Scope -Корея; п.58 Інфузійний насос Hawkmed HK-400Ш - Китай; п.66 Кондиціонер побутовий, холодопродуктивність 2,20 (0,37-2,53) кВт теплопродуктивність 2,30 (0,51-2,60) кВт, споживана потужність на охолодження 0,69 кВт, споживана потужність на обігрів 0,64 кВт, 230В, 50Гц площа приміщення 20 м2, тип фреону R32, вага внутрішнього блоку 7,5 кг вага зовнішнього блоку 21 кг Air-Master Inverter CH-S07FTX2-NG - Гонконг; п.67 Кондиціонер побутовий, холодопродуктивність 2,60 (0,50-3,35) кВт теплопродуктивність 2,80 (0,50-3,30) кВт, споживана потужність наохолодження 0,78(0,16-1,40)кВт, споживана пот. на обігрів 0,78(0,20-1,50)кВт,230В, 50Гц, площа прим. 25 м2, тип фреону R32, вага внутрішнього блоку 8,5 кгвага зовнішнього блоку 29 кг Air-Master Inverter CH-S09FTXP-NG - Гонконг; п.68 Кондиціонер промисловий канальний, холодопродуктивність 20 кВт теплопродуктивність 23 кВт, споживана потужність на охолодження 7,4кВт споживана потужність на обігрів 7,3кВт, 380В, 50Гц, обєм потоку повітря 3800 м3/год, вагавнутрішнього блоку 82/104 кг вага зовнішнього блоку 115/126 кг CH-IBD20NM Cooper&Hunter - Гонконг; п.75 Ліжко медичне реабілітаційне НВ-4010 - Китай; п.120 Програматор P-7755B - Китай; п.151 Точка доступу EAP653 - Китай. Водночас, Китай, Туреччина, Індія, Гонконг, Корея, Малайзія не входять до Переліку прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та статті 5 Рамкової угоди, між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility. Під час проведення моніторингу, 25.08.2025, Замовнику було надано запит щодо розгляду та причин невідхилення пропозиції ТзОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД». Замовник у відповіді від 28.08.2025 зазначив: «…Відповідно до зазначеної у річному плані закупівель замовника (UA-P-2025-05-23-014330-a), закупівля проводилась на загальну суму 108 372 876,00 грн. з ПДВ, з яких 60 000 000,00 грн. це кошти КПК-2025: 2311800 – Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічних інвестиційних проектів у сфері охорони здоров'я, 48 372 876,00 - Кошти місцевих бюджетів та кошти з інших джерел, не заборонених законодавством. Тобто загальна вартість закупівлі складається не лише згідно фінансування з інструментом UKRAINE FACILITY, а ще, зокрема коштів місцевих бюджетів та кошти з інших джерел, не заборонених законодавством, що підтверджено зведеним кошторисним розрахунком (ЗКР), який визначає повну кошторисну вартість будівництва. Крім того учасником було виключено товари з неприйнятих країн в процесі узгодження ціни, що передбачено Додатком 5 до тендерної документації…». Надані пояснення не спростовують факт порушення. При цьому необхідно зазначити, що згідно пункту 3.8 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено: «Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, які закуповуються повинні походити із прийнятних країн, перелік яких оприлюднений на офіційному сайті Міністерства економіки України (ст. 5 Рамкової Угоди), крім випадків, коли дотримання базових вимог є об’єктивно неможливим або надмірно складним. Винятки передбачено, зокрема, пунктами 3 та 8 ст.5 Рамкової Угоди». Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Отже, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТзОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Згідно додатку 6 «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» Замовником зазначено вимогу надати: - довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання не менше 2-х аналогічних договорів (Таблиця 1.3.); - у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати: скан-копії оригіналів повністю виконаних аналогічних договорів, у тому числі, надати додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань, скан-копії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форми – КБ-2в), по кожному договору, зазначеному у довідці. ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» у складі пропозиції подано довідку від 06.06.2025 №3 про досвід виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт), у якій зазначено про виконання двох договорів, а саме: - договору субпідряду від 01.04.2021 №СП-03 укладеного з ТзОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВАЛК» на суму 1 280 974,80 грн; - договору субпідряду від 04.01.2021 № 04/01/21-01 укладеного з ТзОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» на суму 39 321 715,50 грн. Окрім цього, надано скан-копії цих договорів та скан-копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форми – КБ-2в), по кожному договору, які підтверджують виконання цих договорів. Так, на підтвердження виконання договору субпідряду від 04.01.2021 №04/01/21-01 надано акти приймання виконаних будівельних робіт (форми – КБ-2в) за січень та травень 2022 року. Згідно інформації розміщеної на сайті «Опендатабот» (https://opendatabot.ua) ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» у 2021 році одержало доходу в сумі – 20,7 млн. грн. та у 2022 році – 7, 1 млн. грн. Отже, доходи Учасника у разі виконання ним цих договорів мали значно перевищувати звітні показники. Згідно пункту 42 Особливостей №1178, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Під час проведення моніторингу, 28.08.2025, Замовнику було надано запит про використання Замовником права на звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, щодо достовірності інформації, а саме виконання договору субпідряду від 04.01.2021 №04/01/21-01, укладеного між ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» та ТзОВ «Глобал Білд Інжиніринг». Замовник у відповіді від 02.09.2025 зазначив: «…Нормами діючого законодавства України, що регулюють проведення публічних закупівель не передбачено проведення Уповноваженою особою аналізу інформації, на проведення якого посилається Держаудитслужба...». Отже, враховуючи принципи здійснення публічних закупівель, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, зважаючи на інформацію розмішену у відкритих джерелах, існує ризик відсутності в ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. За результатами проведеної закупівлі між Замовником та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» укладено договір про закупівлю робіт від 18.07.2025 №233 на суму 102 630 110,00 грн. Аналізом укладеного договору встановлено, що у ньому не зазначено вимоги статтей 7, 16 та 17 Рамкової угоди. Під час проведення моніторингу закупівлі, Замовнику надано запит щодо не зазначення в укладеному договорі змісту усіх статей Рамкової угоди. Замовник у відповіді від 28.08.2025 зазначив: «…При проведенні вищезазначеної закупівлі КНП «ХДОКЛ» ХОР, умови визначені в тендерної документації та проєкту договору були передбачені в цілому на виконання заходів, передбачених Планом України…». Надані пояснення не спростовують факт порушення. Аналізом додатку 4 «Відомість (інформація) про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті:» договору на закупівлю робіт від 18.07.2025 №233 встановлено, що у ньому окрім іншого зазначено: - п.983 -Кондиціонер побутовий, холодопродуктивність 2,20 (0,37-2,53) кВт теплопродуктивність 2,30 (0,51-2,60) кВт, споживана потужність на охолодження 0,69 кВт, споживана потужність на обігрів 0,64 кВт, 230В, 50Гц площа приміщення 20 м2, тип фреону R32, вага внутрішнього блоку 7,5 кг вага зовнішнього блоку 21 кг Air-Master Inverter CH-S07FTX2-NG, країна походження: Німеччина; - п.984 - Кондиціонер побутовий, холодопродуктивність 2,60 (0,50-3,35) кВт теплопродуктивність 2,80 (0,50-3,30) кВт, споживана потужність наохолодження 0,78(0,16-1,40)кВт, споживана пот. на обігрів 0,78(0,20-1,50)кВт,230В, 50Гц, площа прим. 25 м2, тип фреону R32, вага внутрішнього блоку 8,5 кгвага зовнішнього блоку 29 кг Air-Master Inverter CH-S09FTXP-NG, країна походження: Німеччина; - п.985 -Кондиціонер промисловий канальний, холодопродуктивність 20 кВт теплопродуктивність 23 кВт, споживана потужність на охолодження 7,4кВт споживана потужність на обігрів 7,3кВт, 380В, 50Гц, обєм потоку повітря 3800 м3/год, вагавнутрішнього блоку 82/104 кг вага зовнішнього блоку 115/126 кг CH-IBD20NM Cooper&Hunter, країна походження: Німеччина; - п.1108 - Інфузійний насос Hawkmed HK-400Ш, країна походження: Нідерланди. Разом з тим, згідно інформації розміщеної в пошуковій системі Google виробник кондиціонерів Air-Master Inverter - Китай (Гонконг), кондиціонерів Cooper&Hunter - Китай (Чжухай), інфузійних насосів Hawkmed HK-400Ш- Shenzhen Hawk Medical Instrument Co., Ltd. (Китай). Водночас, Китай не входять до Переліку прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та статті 5 Рамкової угоди, між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility. Під час проведення моніторингу, 04.09.2025, Замовнику було надано запит щодо причини зазначення у додатку 4 «Відомість (інформація) про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті:» договору на закупівлю робіт від 18.07.2025 №233 виробників матеріальних ресурсів із країн які не відносяться до прийнятних. Замовник у відповіді від 09.09.2025 зазначив: «…Фактично у додатку 4 «Відомість (інформація) про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті» договору на закупівлю робіт від 18.07.2025 №233 вказано «країна походження товару» (останній стовпчик). Всі зазначені у додатку 4 країни відносяться до прийнятних країн. Замовником не проведено в пошуковій системі Google пошук виробників усіх 1130 найменувань товарів, зазначених у Відомості, складеної Підрядником, проте, в Договорі від 18.07.2025 №233, укладеному із Підрядником чітко зазначені застереження, що передбачені Рамковою угодою, ...». Отже, враховуючи вищевикладене, існує ризик щодо поставки товарів із країн які не входять до переліку прийнятних.
Період усунення порушень: 10.09.2025 11:47 - 25.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2025 11:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір розірвано.
Дата публікації звіту: 12.09.2025 13:39

Запити/Пояснення