-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт будівлі приймальника-розподільника для дітей ГУНП в Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вул. Яскрава, 41. Коригування код за ДК 021:2015:45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
21 995 491.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 109 977.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 109 977.46 UAH
Номер:
a73c6f8977e54689ba2cb4c45ef9299c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-25-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2025 00:00
Період моніторингу:
25.06.2025 13:47 - 17.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.06.2025 № 76-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
25.06.2025 № 76-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2025-05-23-010148-a, 23.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови № 710; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-05-23-010887-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.05.2025 № 113; перелік змін до тендерної документації оприлюднені 29.05.2025 о 11 год. 04 хв.; запит до процедури потенційного учасника від 30.05.2025 та відповідь замовника від 02.06.2025; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «БВК БУДСТАНДАРТ» (далі – ТОВ «БВК БУДСТАНДАРТ»); протокольне рішення уповноваженої особи від 10.06.2025 № 134; повідомлення про намір укласти договір від 10.06.2025; договір підряду з капітального ремонту від 18.06.2025 № 721 на суму 21 890 941,04 грн, у тому числі ПДВ – 3648490,17 грн, укладений з ТОВ «БВК БУДСТАНДАРТ»; додаткова угода від 24.06.2025 № 1; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений 03.07.2025 в електронній системі закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «БВК БУДСТАНДАРТ» укладено договір підряду з капітального ремонту від 18.06.2025 № 721 на суму 21 890 941,04 грн, у тому числі ПДВ – 3648490,17 гривень.
Період усунення порушень:
14.07.2025 15:38 - 18.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2025 15:38
Запити/Пояснення
Номер:
f3845ce9756d474ca3dd66f715590648
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.06.2025 16:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 21 995 491,20 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-23-010148-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів зазначити КПКВ.
- Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій на товар/матеріали/обладнання що є у складі предмета закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду..
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e7c7978b598247da80a80315fb0c9420
Назва:
Відповідь замовника на запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 25 червня 2025 року
Дата опублікування:
03.07.2025 18:51
Опис:
ГОЛОВНИМ УПРАВЛІННЯМ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) розглянуто запит про надання пояснень УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт: Капітальний ремонт будівлі приймальника-розподільника для дітей ГУНП в Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вул. Яскрава, 41. Коригування код за ДК 021:2015:45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2025-05-23-010148-a), (ID моніторингу:UA-M-2025-06-025-000038).
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення:
1. Розмір бюджетного призначення для закупівлі робіт: Капітальний ремонт будівлі приймальника-розподільника для дітей ГУНП в Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вул. Яскрава, 41. Коригування код за ДК 021:2015:45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація визначено відповідно до кошторисних призначень ГУНП в Дніпропетровській області на 2025 рік, за бюджетною програмою КПКВК 1007020 «Забезпечення діяльності органів, установ та закладів Національної поліції України», за видатками КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт», джерело фінансування закупівлі – кошти загального фонду, державного бюджету.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають рішенням проєктно-кошторисної документації, розробленої відповідно до чинного законодавства, за результатами розгляду якої отримано позитивний експертний звіт.
Технічне завдання з детальним переліком та обсягом робіт, матеріалів та устаткування, що сформовано на підставі дефектного акту, зазначено у Додатку 4 до тендерної документації (Технічна специфікація).
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої проєктно-кошторисної документації, на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за ремонтно-будівельні роботи з ПДВ, та у межах затверджених кошторисних призначень.
3. Відповідно до пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на сайт:
https://dp.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-tekhnichnykh-kharakterystyk-ta-ochikuvanoi-vartosti-zakupivel/kapitalnyi-remont-budivli-pryimalnyka-rozpodilnyka-dlia-ditei-ua-2025-05-23-010148-a, де розміщено інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.