-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Відновлення елементів благоустрою: капітальний ремонт тротуару по вул. Михайла Грушевського (облаштування «Алеї Слави») в м.Знам’янка Кропивницького району Кіровоградської області
Завершена
3 674 299.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 371.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 371.50 UAH
Номер:
73f0ca355de84e7f896cb0de4f80c18a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-23-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2025 00:00
Період моніторингу:
23.06.2025 17:24 - 15.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.06.2025 № 59-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 23.06.2025 № 59-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-05-23-008278-a 23.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПОРУДА 2017», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам`янської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.05.2025 б/н, відповідь Замовника від 03.06.2025 на роз`яснення до процедури від 29.05.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СПОРУДА 2017» (далі – ТОВ «СПОРУДА 2017»), вимога про усунення невідповідностей до 12.06.2025, протокол уповноваженої особи від 13.06.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.06.2025, договір підряду від 20.06.2025 № 88 на суму 3 671 410,58 грн, укладений між Замовником та ТОВ «СПОРУДА 2017» (далі – Договір), пояснення надані Замовником 26.06.2025, 27.06.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) оприлюднюються в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону).
Згідно із пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником у електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону.
Однак, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднений у машинозчитувальному форматі лише Додаток 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору, а Договір та Додаток 1 «Договірна ціна», Додаток 2 «План фінансування», Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт» до Договору оприлюднені лише у форматі PDF.
Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та Додаток 1 «Договірна ціна», Додаток 2 «План фінансування», Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт» до Договору не у машинозчитувальному форматі.
В ході моніторингу Замовник 27.06.2025 оприлюднив Договір та Додаток 1 «Договірна ціна», Додаток 2 «План фінансування», Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт» до Договору у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень:
14.07.2025 17:36 - 29.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2025 17:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам’янської міської ради на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-23-008278-a щодо усунення порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону, повідомляє про те, що Замовником здійснені заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом проведення внутрішнього навчання працівників щодо покращення знань законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
17.07.2025 16:37
Запити/Пояснення
Номер:
0c07f1e6a74c4e4e9a64f3932a377a33
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.06.2025 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Відновлення елементів благоустрою: капітальний ремонт тротуару по вул. Михайла Грушевського (облаштування «Алеї Слави») в м. Знам`янка Кропивницького району Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-23-008278-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
d28b40d78b254e939739f394b2ab4235
Назва:
Відповідь на запит Східного офісу держаудит служби
Дата опублікування:
26.06.2025 16:50
Опис:
Управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам’янської міської ради у відповідь на запит Східного офісу держаудит служби (у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Відновлення елементів благоустрою: капітальний ремонт тротуару по вул. Михайла Грушевського (облаштування «Алеї Слави») в м.Знам’янка Кропивницького району Кіровоградської області) пояснює наступне. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідності з проєктно-кошторисною документацією, чинним законодавством, діючими нормами і правилами у сфері дорожньо-мостового господарства. Розмір бюджетного призначення на 2025 рік на об’єкт: Відновлення елементів благоустрою: капітальний ремонт тротуару по вул. Михайла Грушевського (облаштування «Алеї Слави») в м.Знам’янка Кропивницького району Кіровоградської області визначений виходячи з потреб територіальної громади. Очікувана вартість робіт предмета закупівлі визначалась на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації Відновлення елементів благоустрою: капітальний ремонт тротуару по вул. Михайла Грушевського (облаштування «Алеї Слави») в м. Знам’янка Кропивницького району Кіровоградської області, яка пройшла експертизу та має позитивний експертний звіт від 02 травня 2025 року №Т922-АД. Посилання на веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://znam.gov.ua/prozorro/.
Номер:
9ea468acc26c4c608a26211238404ac8
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.06.2025 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Відновлення елементів благоустрою: капітальний ремонт тротуару по вул. Михайла Грушевського (облаштування «Алеї Слави») в м. Знам`янка Кропивницького району Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-23-008278-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно із пунктом 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, Замовник зазначив, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані оригінали/копії сертифікатів відповідності ДСТУ Б В. 2.7-145:2008, ДСТУ Б В. 2.7-237:2010, зокрема на бортові камені з обов`язковим зазначенням в них габаритних розмірів.
У наведеній Замовником відомості обсягів робіт у Додатку 2 «Технічне завдання» (далі – Додаток 2) до тендерної документації, у пункті 21 Розділу «Влаштування бортового каменю» зазначено види робіт «Камені бортові БР 75.30.15 в кількості 0,0856 одиницею виміру 100 м3».
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПОРУДА 2017» надано Сертифікат відповідності від 19.02.2025 № А2844604416-12122 на продукцію камені бетонні бортові марки БР розміром 100.30.15, марки БР розміром 100.20.8.
Однак, вищевказаний сертифікат не містить продукцію камені бортові марки БР розміром саме 75.30.15, наявність яких Замовник вимагав у технічному завданні.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПОРУДА 2017» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації в частині відсутності вищевказаного сертифіката ?
2. У пункті 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено у Додатку 2 до цієї тендерної документації.
У Додатку 2 до тендерної документації Замовником наведено обсяги робіт, зокрема у пункті 9 Розділу «Будівельні роботи по влаштуванню покриття» зазначено види робіт «Улаштування основ під тротуари товщиною 20 см із щебеневої суміші в кількості 8, 5995 одиницею виміру 100 м2».
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПОРУДА 2017» надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, в якому у пункті 9 шифр норми КР18-47-1 Розділу 2 «Будівельні роботи по влаштуванню покриття» вказані види робіт, що не відповідають технічному завданню, а саме: «Улаштування основ під тротуари товщиною 12 см із щебеневої суміші в кількості 8,5995 одиницею виміру 100 м2».
Крім того, у пункті 10 шифр норми КР18-47-2 Розділу 2 «Будівельні роботи по влаштуванню покриття» наданого учасником ТОВ «СПОРУДА 2017» Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01, містяться види робіт, які відсутні у наведеному Замовником технічному завданні, а саме: «На кожні 1 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-47-1 до 20 см в кількості 8,5995 одиницею виміру 100 м2».
Також, вищевказані роботи містяться у наданому учасником у складі пропозиції Дефектному акті.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПОРУДА 2017» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації в частині включення до локального кошторису та дефектного акту видів робіт, що не відповідають технічному завданні та які відсутні у технічному завданні ?
3. Чому учасником закупівлі ТОВ «СПОРУДА 2017» у Договірній ціні зазначено динамічну договірну ціну, тоді як відповідно до вимог пункту 21 Розділу «Договірна ціна» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, договірна ціна у договорі підряду може бути приблизна (динамічна) або тверда. Договірна ціна є твердою, якщо інше не встановлено договором.
Слід зазначити, що ані вимогами тендерної документації, ані умовами договору про закупівлю, наведеного Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, не встановлено вид договірної ціни. Отже, договірна ціна на вказані роботи повинна бути твердою.
Прошу надати пояснення стосовно вищевказаного.
4. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») ?
Слід вказати, що Замовник у машинозчитувальному форматі в електронній системі закупівель оприлюднив лише інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2206427afda24e63b53dee3dae1c5672
Назва:
Відповіді по пунктам запиту Держаудит служби
Дата опублікування:
27.06.2025 16:15
Опис:
1.В п. 4 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надання сканованих оригіналів/копій сертифікатів відповідності ДСТУ Б В. 2.7-145:2008, ДСТУ Б В.2.7 -237:2010 на поребрики, бортові камені та плитку тротуарну з обов’язковим зазначенням в них габаритних розмірів. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «СПОРУДА 2017» надано Сертифікат відповідності від 19.02.2025 № А2844604416-12122 на продукцію: камені бетонні бортові: БР 100.30.15, БР 100.20.8; бордюри: БР 100.20.6, БР 100.20.4, БР 75.30.15, БР 75.30.18; бордюри тротуарні (поребрик): БР 50.18.4, БР50.20.6, БР75.19.8. Таким чином вищезазначений сертифікат підтверджує відповідність каменів бортових марки БР 75.30.15., які зазначені у п. 21 відомості обсягів робіт Технічного завдання (Додаток 2) у кількості 145,16 м п вимогам ДСТУ Б В. 2.7-145:2008, ДСТУ Б В.2.7 -237:2010.
Враховуючи вищевказане, відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника.
2. Тендерною документацією на закупівлю Відновлення елементів благоустрою: капітальний ремонт тротуару по вул. Михайла Грушевського (облаштування «Алеї Слави») в м.Знам’янка Кропивницького району Кіровоградської області не передбачено надання учасником локального кошторису. П.7 Розділу І Загальні положення тендерної документації встановлено, що Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. Таким чином, відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника.
3.Тендерною документацією на закупівлю Відновлення елементів благоустрою: капітальний ремонт тротуару по вул. Михайла Грушевського (облаштування «Алеї Слави») в м.Знам’янка Кропивницького району Кіровоградської області не передбачено надання учасником договірної ціни. П.7 Розділу І Загальні положення тендерної документації встановлено, що Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Тендерна документація містить проєкт договору, викладений в Додатку 3 до тендерної документації (п. 3 Розділу VI до тендерної документації).
Відповідно до п. 3.1. проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації), ціна договору визначається Договірною ціною, що є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток 1).
Відповідно до вимог пункту 21 Розділу «Договірна ціна» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, договірна ціна є твердою, якщо інше не встановлено договором, а не проєктом договору.
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі.
Таким чином, договірна ціна (її розмір) остаточно визначається на стадії підписання договору за результатами електронного аукціону, а її вид (тверда або динамічна) вказується саме при підписанні договору про закупівлю та додатків до нього.
Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді аналогічних питань (рішення № 10504-р/пк від 01.08.2019 року, скарга № UA-2019-06-12-000496-b.а3, рішення № 12926 р/пк-пз від 13.09.2019 року скарга № UA-2019-07-19-002583-b.c1).
4. Вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») виконані у повному обсязі у встановлені Законом терміни.