• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з забезпечення харчуванням пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні в комунальному підприємстві «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» (ДК 021-2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги»)

Завершена

2 850 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1.1% або 30 000.00 UAH
Номер: e747adf1adbf493dbeeba1a71f39d223
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-30-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 30.06.2025 17:26 - 22.07.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: 30.06.2025 № 186 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 30.06.2025 № 186 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2025-05-23-004518-a 23.05.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, v.v.sheremet@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ», (далі – Замовник) UA-P-2025-05-23-002579-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.05.2025 №128, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5») від 05.06.2025 №137, обґрунтування аномально низької ціни до 05.06.2025, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» від 12.06.2025 №142, вимогу про усунення невідповідностей до 13.06.2025, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця «БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА» (ФОП «БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА») від 13.06.2025 №148, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця «КИСЕЛЬОВА МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» (ФОП «КИСЕЛЬОВА МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА») від 14.06.2025 №149, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» (далі - ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ») від 14.06.2025 №151, тендерну пропозицію ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», повідомлення про намір укласти договір від 14.06.2025, договір про надання послуг з харчування від 23.06.2025 № 91/06-25 (далі - Договір), пояснення (інформація та документи) Замовника надані 09.07.2025, 17.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 04.07.2025, 14.07.2025.
Період усунення порушень: 18.07.2025 15:58 - 24.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.07.2025 15:58

Запити/Пояснення