-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки /Літер Б-3/ на вул. Стефаника, 3а в м. Луцьку
Завершена
1 489 912.69
UAH з ПДВ
Номер:
314e4e18fa0d40cc8395bde44d6d8ec5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-09-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2025 00:00
Період моніторингу:
09.10.2025 17:56 - 30.10.2025 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.10.2025 № 42-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 09.10.2025 № 42-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2025-05-22-013725-a 22.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Управління капітального будівництва Луцької міської ради (далі – Замовник), Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-05-22-013725-a; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій; пояснення, надані Замовником 15.10.2025 та 20.10.2025 через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 10.10.2025, від 15.10.2025 та від 16.10.2025.
Період усунення порушень:
22.10.2025 16:45 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2025 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
cfa581954d814839a3e700927f7293e3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.10.2025 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи «Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки /Літер Б-3/ на вул. Стефаника, 3а в м. Луцьку», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-05-22-013725-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, які є обґрунтуванням підстави закупівлі робіт по об’єкту: ««Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки /Літер Б-3/ на вул. Стефаника, 3а в м. Луцьку», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.
Крім того, надати технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання Замовником запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця та надати документальне підтвердження відповідей на них.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Західтехнобуд» (код ЄДРПОУ 37177730)?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
97a8596edca14c66a725bb4cbf7c441d
Назва:
Про надання пояснень у межах моніторингу процедури закупівлі роботи «Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки /Літер Б-3/ на вул. Стефаника, 3а в м. Луцьку»
Дата опублікування:
15.10.2025 15:42
Опис:
На запит від Держаудитслужби України, отриманого 10.10.2025, Уповноважена особа Управління капітального будівництва Луцької міської ради надає наступну інформацію та документи.
У замовника виникла потреба у здійсненні закупівлі робіт «Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки /Літер Б-3/ на вул. Стефаника, 3а в м. Луцьку» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (далі – об’єкт), враховуючи Рішення Луцької міської ради “Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2025 рік” від 18.12.2024 № 66/99. Згідно затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (за результатами експертизи) вартість будівництва становить – 1 627 237,00 грн (додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації. Ця норма закріплена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). При визначенні очікуваної предмета закупівлі із загальної кошторисної вартості будівництва за зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва виключаються суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» з урахуванням ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі становить 1 496 290,00 грн з ПДВ (додається).
Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.
Для дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», з метою максимальної економії та ефективності для порівняння цінових пропозицій, надіслано письмові запити потенційним учасникам: ТОВ «Західтехнобуд», ТОВ «І Плюс», Фізичній особі — підприємцю Окулович Миколі Володимировичу з відповідною відомістю обсягів робіт на об’єкті (додається).
Надійшли комерційні пропозиції від: ТОВ «Західтехнобуд» – 1 489 912,69 грн, ТОВ «І Плюс» – 1 492 588,47 грн, ФОП Окуловича Миколи Володимировича – 1 494 947,66 грн (додається). Враховуючи надані комерційні пропозиції потенційних учасників, найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією є пропозиція ТОВ «Західтехнобуд» на суму 1 489 912,69 грн з ПДВ. З ним і укладено договір підряду на виконання робіт на об’єкті № 08 від 22.05.2025 та оприлюднено звіт про договір, укладений без використання електронної системи закупівель.
Документи:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
2. Експертний звіт.
3. Обгрунтування очікуваної вартості та розрахунок в АВК.
4. Запити 3 учасникам з підтвердженням з електронної пошти.
5. Відомість обсягів робіт.
6. Пропозиції 3 учасників.
Номер:
cb0d12cf41cd4913a89a5ccf9139d199
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2025 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи «Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки /Літер Б-3/ на вул. Стефаника, 3а в м. Луцьку», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-05-22-013725-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Чому Замовником не оприлюднено договір від 22.05.2025 № 08 про закупівлю роботи по капітальному ремонту покрівлі будівлі поліклініки /Літер Б-3/ на вул. Стефаника, 3а в м. Луцьку та зміни щодо істотних умов договору про закупівлю від 22.05.2025 № 08?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
782fb85b417c426ab103218837dc401d
Назва:
Про надання пояснень у межах моніторингу процедури закупівлі роботи «Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки /Літер Б-3/ на вул. Стефаника, 3а в м. Луцьку»
Дата опублікування:
15.10.2025 16:06
Опис:
На запит від Держаудитслужби України, отриманого 15.10.2025, Уповноважена особа Управління капітального будівництва Луцької міської ради надає наступну інформацію.
Відповідно до пункту 11 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. З врахуванням цієї норми Замовником оприлюднено звіт про договір, укладений без використання електронної системи закупівель та внесено інформацію щодо змін до договору.
Номер:
27d2181830c24ac39b4574e36da7296d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.10.2025 16:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи «Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки /Літер Б-3/ на вул. Стефаника, 3а в м. Луцьку», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-05-22-013725-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Розділ X Закону України «Про публічні закупівлі» доповнено пунктом 3-8 згідно із Законом № 2526-IX від 16.08.2022; в редакції Закону № 3988-IX від 19.09.2024, а саме:
3-8. Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, у разі здійснення замовником закупівлі, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору.
У разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 цього Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені. При цьому істотні умови таких договорів не можуть змінюватися після їх підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених Особливостями.
У випадках, передбачених абзацами першим, другим цього пункту, замовники можуть не оприлюднювати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
У разі закупівель товарів, робіт та послуг, необхідних для забезпечення будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд, замовник протягом 10 робочих днів з дня укладення договору про закупівлю оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у такому обсязі: найменування замовника; назва предмета закупівлі; ціна, зазначена в договорі про закупівлю. У разі укладення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону, до такого звіту додаються документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі.
У повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси для договорів про закупівлю товарів, робіт та послуг, необхідних для забезпечення будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд, зазначаються такі відомості: найменування замовника, унікальний номер звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, присвоєний електронною системою закупівель; випадки для внесення змін до істотних умов договору (відповідно до випадків, визначених Особливостями); ціна, визначена в договорі про закупівлю (в разі її зміни). Таке повідомлення та документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі (у разі укладення договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону), оприлюднюються у порядку та на умовах, визначених пунктом 11 частини першої статті 10 цього Закону.
З огляду на відповідь Замовника 15.10.2025 в електронній системі закупівель: чому Замовником порушено вимоги пункту 3-8 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та не оприлюднено договір від 22.05.2025 № 08 про закупівлю роботи по капітальному ремонту покрівлі будівлі поліклініки /Літер Б-3/ на вул. Стефаника, 3а в м. Луцьку та зміни щодо істотних умов договору про закупівлю від 22.05.2025 № 08?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7d8c1173da904656b9bad09972bfb60e
Назва:
Про надання пояснень у межах моніторингу процедури закупівлі роботи «Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки /Літер Б-3/ на вул. Стефаника, 3а в м. Луцьку»
Дата опублікування:
20.10.2025 15:52
Опис:
На запит від Держаудитслужби України, отриманого 16.10.2025, Уповноважена особа Управління капітального будівництва Луцької міської ради надає наступну інформацію.
Замовником укладено Договір підряду № 08 від 22.05.2025 на об’єкт: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки /Літер Б-3/ на вул. Стефаника, 3а в м. Луцьку» вартістю робіт – 1 489 912,69 грн, що є менше 1,5 млн. гривень, отже, на підставі і на виконання вимог пункту 11 Особливостей, замовником оприлюднено в електронній системі закупівель тільки звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пунктом 11 Особливостей не передбачено вимоги щодо оприлюднення самого договору з додатками.