• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт вулиці Ринкова в м.Калуші

Код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233142-6 - Ремонт доріг

Завершена

3 084 873.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 424.37 UAH
Номер: 3fd3d306c3774115a0aa70f409af5f4b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-30-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 30.06.2025 11:07 - 22.07.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.06.2025 №48-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 30.06.2025 №48-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-05-22-013669-a 22.05.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відхилення тендерних пропозицій ПП «Науково-виробниче приватне підприємство «Комбі» та ТОВ «Івано-ФранківськАвтодор», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Карпат-Буд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 07 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.05.2025 №44 (далі – ТД), перелік змін до ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Науково-виробниче приватне підприємство «Комбі», протокольні рішення уповноваженої особи від 06.06.2025 №54 та від 11.06.2025 №62, тендерну пропозицію ТОВ «Івано-ФранківськАвтодор», вимогу про усунення невідповідностей до 13.06.2025 року, протокольне рішення уповноваженої особи від 16.06.2025 №66, тендерну пропозицію ТОВ «Карпат-Буд», вимогу про усунення невідповідностей до 18.06.2025 року, протокольне рішення уповноваженої особи від 18.06.2025 №71, повідомлення про намір укласти договір від 18.06.2025 року, договір про надання послуг від 25.06.2025 №69, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 03.07.2025 року.
Період усунення порушень: 07.07.2025 10:53 - 11.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.07.2025 10:53

Запити/Пояснення