-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дорожні контролери
Завершена
20 924 052.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 313 860.78 UAH
мін. крок: 1.5% або 313 860.78 UAH
Номер:
11ebd4243029489b8cd6527bfa8ae815
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-13-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2025 00:00
Період моніторингу:
13.06.2025 15:49 - 05.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.06.2025 Київ № 170
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби
від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2025-05-22-011695-a 22.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Віжуал Тех» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи № 387 від 22 травня 2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Віжуал Тех» (далі – ТОВ «Віжуал Тех»), протокол від 06 червня 2025 року № 422, повідомлення про намір укласти договір від 06 червня 2025 року, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 18 червня та 26 червня 2025 року через електронну систему закупівель, на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
01.07.2025 17:58 - 05.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.07.2025 17:58
Запити/Пояснення
Номер:
113305943efd4b7caf978b40fb588850
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2025 11:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дорожні контролери» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-22-011695-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2f4aa262482c497d81973dda5984ff0e
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
18.06.2025 11:52
Опис:
Комунальним підприємством «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-05-22-011695-a) 18.06.2025 року в 11:19, щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості та оприлюднення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Щодо частини першої запиту:
Технічні вимоги на закупівлю дорожніх контролерів складено з урахуванням діяльності Підприємства у відповідності до Статуту, цілей, завдань та заходів Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені шляхом моніторингу ринку на вказаний товар, його наявність на території України, можливості швидкої поставки та з урахуванням встановлення в контролер додаткового обладнання, а саме: плати інтерфейсу І/О (необхідна для підключення до контролера відеодетекторів та кнопок виклику для пішоходів), модуля зв’язку (необхідний для зв’язку світлофорного об’єкту з автоматизованою системою керування дорожнім рухом), лічильника обліку електроенергії, комплектування партії контролерів інженерним пультом або NOTE-BOOK (три шт. на партію) та забезпечення комплектності контролера запасними інструментами та приладами (в технічних вимогах – ЗІП: запобіжники – 1000 шт; ЦПУ плата – 3 шт., плата живлення – 1 шт., панель індикатора (touch screen) – 1 шт., крос плата – 1 шт. (не менше ніж на 54 вих.), плата вихідних каналів – 1 шт., реле контролю напруги – 5 шт., реле перемикання ламп – 3 шт., карта пам’яті micro SD 32 gb – 10 шт. із розрахунку один комплект на всю партію контролерів) та відповідно до виробничих потреб Підприємства, а саме: з метою покращення дорожнього руху на вулично-дорожньої мережі міста Києва, заміни застарілих контролерів, що вже встановлені на світлофорних об’єктах міста, та підвищення рівня безпеки для пішоходів. Підприємством було направлено запит на надання комерційних пропозицій (скан-копія додається) до трьох підприємств з технічним завданням в додатку, щоб отримати ціни, що відповідають технічним вимогам Підприємства.
Очікувана вартість була визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій на даний вид товару (скан-копії додаються) шляхом виведення середньої ціни відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями). Зауваження від Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Також, тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.10.2021 № Н-266. Зауваження від Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Щодо частини другої запиту:
Щодо оприлюднення інформації про закупівлю на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (відповідно до вимог п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів») пояснюємо, що Підприємство є одержувачем бюджетних коштів місцевого бюджету і не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) чи суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
З огляду на викладене, відповідну інформацію про закупівлю Підприємство не висвітлює на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Додатки:
- скан-копія технічного завдання на закупівлю з комерційними пропозиціями.
Номер:
d9075656035142699f841d7ae9319f50
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2025 14:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дорожні контролери» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-22-011695-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладення договору про закупівлю до 60 днів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
5f15cf0eda0140e5af6ddb300dcb20fd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.06.2025 15:01
Опис:
Комунальним підприємством «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-05-22-011695-a) 24.06.2025 року в 14:48, щодо продовження строку на укладання договору про закупівлю.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей.
Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
Згідно з пунктом 49 Особливостей з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до наказу від 13.06.2025 № 170 Державної аудиторської служби України розпочато моніторинг процедури закупівлі № UA-2025-05-22-011695-a через виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
З метою уникнення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовник вважає за необхідне продовжити строк для укладання договору про закупівлю до закінчення моніторингу процедури закупівлі.
Таким чином, наявні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Віжуал Тех" (код ЄДРПОУ 45251420) до 60 днів.
Додатки:
- скан-копія протоколу № 464 щодо прийняття рішення уповноваженою особою
КП «Центр організації дорожнього руху» від 19.06.2025 року.