-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт частин вулиць Стрілецької та Курсанта Єськова в м. Чернігів» (Коригування), ІІ черга будівництва – «Капітальний ремонт частини вулиці Стрілецька в м. Чернігів ПК1+83-ПК9+71» (Коригування)
Завершена
65 730 412.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 328 652.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 328 652.06 UAH
Номер:
adb1988d0f604f4cb9488b45ab34fb6f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-24-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.07.2025 00:00
Період моніторингу:
24.07.2025 12:35 - 15.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2025 № 50-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-05-22-010144-a 22.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, від б/д № б/н зі змінами, запитання до процедури від 27.05.2025, 28.05.2025, 02.06.2025, 05.06.2025 та 10.06.2025 та відповіді Замовника від 30.05.2025, 02.06.2025, 05.06.2025, 06.06.2025 та 13.06.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РЕМШЛЯХБУД» (далі – ТОВ «РЕМШЛЯХБУД»), вимогу про усунення невідповідностей до 09:51 год. 01.07.2025, протокольне рішення уповноваженої особи (протокол) від 01.07.2025 № 122, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.07.2025, договір підряду від 22.07.2025 № 7461_7 (далі – Договір), укладений між Замовником та ТОВ «РЕМШЛЯХБУД», додаткова угода від 29.07.2025 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-05-22-010144-a, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 30.07.2025 та 12.08.2025.
Моніторинг щодо тих питань та обставин, що були предметом розгляду комісії АМКУ, не проводився.
Період усунення порушень:
14.08.2025 14:56 - 20.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2025 14:56
Запити/Пояснення
Номер:
324a48223f5e459aa92aaea89b2344a3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.07.2025 15:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частин вулиць Стрілецької та Курсанта Єськова в м. Чернігів» (Коригування), ІІ черга будівництва – «Капітальний ремонт частини вулиці Стрілецька в м. Чернігів ПК1+83-ПК9+71» (Коригування)», очікуваною вартістю 65 730 412,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-22-010144-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Замовником повідомлення про намір укласти договір за результатами вищезазначеної процедури закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель 01.07.2025.
Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
У зв’язку з викладеним, просимо повідомити, чи було укладено договір з переможцем відкритих торгів ТОВ «РЕМШЛЯХБУД» у визначені законодавством строки? Якщо так, то надати пояснення, у зв’язку з чим договір не було оприлюднено в терміни, визначені положеннями пункту 10 частини першої статті 10 Закону?
3. Які зміни внесено до тендерної документації та оголошення, оприлюднених в електронній системі закупівель 09.06.2025, у порівнянні з попередніми версіями тендерної документації (від 22.05.2025 та від 05.06.2025) та оголошень (від 22.05.2025 та від 05.06.2025)?
З яких причин, при внесенні змін до тендерної документації та оголошення, Замовником в документах Перелік змін.pdf та Перелік змін від 09.06.2025.pdf не перелічено зміни які внесено до тендерної документації та оголошення, як це передбачено вимогами абзацу четвертого пункту 54 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7d18751210dd499cbca243c532998ac7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
30.07.2025 17:16
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розпорядження начальника Чернігівської міської військової адміністрації Чернігівського району Чернігівської області від 07 травня 2025 року № 101 «Про внесення змін і доповнень до бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2025 рік». Посилання на розпорядження: https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2025/05/docs/101.pdf
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначено, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку № 1.1 до тендерної документації, а також проектом договору передбачено, що роботи повинні виконуватися Генпідрядником належною якістю та відповідно до затвердженої проектної документації з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля.
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення:
65 730 412,80. Розрахунок очікуваної вартості робіт передбачено кошторисною вартістю проектної документації та складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) (експертний звіт (Позитивний) ТОВ «СІВЕРЕКСПЕРТ» від 08 травня 2025 року № 02/050/25).
Інформація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднена Замовником 29 травня 2025 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Інша інформація» (https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ujkh-inform/ ) за посиланням: https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/10/29/29/22/f3e1742279b9740d710a191e4295e5a6.pdf
2. Замовником повідомлення про намір укласти договір за результатами вищезазначеної процедури закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель 01.07.2025.
Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог абзацу третього пункту 59 Особливостей Учасник має право оскаржити прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарга від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82" була подана до органу оскарження 04.07.2025 р. За результатами розгляду даної скарги 15.07.2025 р. АМКУ прийнято рішення про відмову приватному акціонерному товариству
"Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" (код ЄДРПОУ: 03448244) у задоволенні
скарги від 04 липня 2025 № UA-2025-05-22-010144-a.a1.
Разом з тим, згідно вимог пункту 59 Особливостей Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 цих особливостей.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Беручи до уваги вище зазначене, Замовником було укладено договір з переможцем відкритих торгів ТОВ «РЕМШЛЯХБУД» у визначені законодавством строки, а саме: 22 липня 2025 року та було оприлюднено договір в терміни, визначені положеннями пункту 10 частини першої статті 10 Закону – 25 липня 2025 року.
3. Вимогами абзацу четвертого пункту 54 Особливостей визначено, що Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Відповідно до вищезазначених вимог, Замовником 05.06.2025 р. та 09.06.2025 р. вносились зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів шляхом розміщення та відображення в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та оголошення додатково до їх попередньої редакції. Крім того, Замовником разом із змінами до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднено перелік змін, що вносились, а саме:
- 05.06.2025 р.:
1. Внести зміни до пункту 3.3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації та викласти його у новій редакції.
2. Внести зміни до Додатку № 1 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ) та викласти його у новій редакції;
- 09.06.2025 р.:
1. Внести зміни до Додатку № 1 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ), а саме до Додатку №1.1 «Технічна специфікація» та викласти його у новій редакції.
Номер:
9676a3ebd2c84eba9b6cd65591c61ed0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.08.2025 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частин вулиць Стрілецької та Курсанта Єськова в м. Чернігів» (Коригування), ІІ черга будівництва – «Капітальний ремонт частини вулиці Стрілецька в м. Чернігів ПК1+83-ПК9+71» (Коригування)», очікуваною вартістю 65 730 412,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-22-010144-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Вимогами підпункту 1.2 пункту 1 «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації Замовника визначено, що для підтвердження відповідності критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) довідку з інформацією щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою; 2) документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / співвиконавцем.
На виконання вищезазначених вимог учасником ТОВ «РЕМШЛЯХБУД» в тендерній пропозиції надано довідку «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 06.06.2025 № 06-06/50/27-10-0500 (далі – Довідка) та документ «1.2.2. Накази працівники.pdf», який містить накази про прийняття на роботу працівників даного учасника.
В Довідці під № 21 зазначено «Баранов Володимир Віталійович. Дорожній робітник. 2р.» з досвідом роботи на цій посаді (за професією) – 2 роки. При цьому, в наказі від 19.08.2022 № 55-К зазначено, що Баранова Володимира Віталійовича прийнято на роботу на посаду дорожній робітник 2р. за строковим трудовим договором з 20.08.2022 по 30.11.2022, що не відповідає інформації, зазначеній в Довідці.
Замовником, на виконання абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), в електронній системі закупівель 30.06.25 оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому зазначено, що «3. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та можливості використання праці таких працівників шляхом надання штатного розпису, в якому визначено посади із зазначенням класу та розряду відповідно до наданої інформації у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що підтверджена копіями наказів про прийняття на роботу».
При цьому, учасником ТОВ «РЕМШЛЯХБУД» на виконання вищезазначеної вимоги надано оновлений штатний розпис від 30.06.2025, але не надано копій наказів на підтвердження наявності в штаті ТОВ «РЕМШЛЯХБУД» станом на 30.06.2025 дорожнього працівника 2р. Баранова Володимира Віталійовича.
Просимо надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «РЕМШЛЯХБУД» відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2d95c9e9955e4f69859ab11da6850aa9
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.08.2025 16:38
Опис:
На виконання вимог підпункту 1.2. «Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”» пункту 1 «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації учасник ТОВ «РЕМШЛЯХБУД» у складі тендерної пропозиції надав довідку з інформацією щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою 2 та документ на кожного працівника із зазначенням прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / співвиконавцем (накази або трудовий договір (трудова угода) / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ(ти), який (які) підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України) та штатний розпис.
На виконання вищезазначених вимог учасником ТОВ «РЕМШЛЯХБУД» в тендерній пропозиції надано довідку «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 06.06.2025 № 06-06/50/27-10-0500 (далі – Довідка) та документ «1.2.2. Накази працівники.pdf», який містить накази про прийняття на роботу працівників даного учасника.
В Довідці під № 21 зазначено «Баранов Володимир Віталійович. Дорожній робітник. 2р.» з досвідом роботи на цій посаді (за професією) – 2 роки та надано документальне підтвердження - копія наказу від 19.08.2022 № 55-К «Про прийняття на роботу Баранова В.В.», де зазначено, що Баранова Володимира Віталійовича прийнято на роботу на посаду дорожній робітник 2р. з оплатою праці згідно штатного розпису.
Замовником, на виконання абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), в електронній системі закупівель 30.06.25 оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому зазначено: «3. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та можливості використання праці таких працівників шляхом надання штатного розпису, в якому визначено посади із зазначенням класу та розряду відповідно до наданої інформації у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що підтверджена копіями наказів про прийняття на роботу».
На виправлення невідповідностей, учасником ТОВ «РЕМШЛЯХБУД» на виконання вищезазначеної вимоги надано оновлений штатний розпис від 30.06.2025, в якому визначено посади із зазначенням класу та розряду відповідно до наданої інформації у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що документально підтверджено наданими у складі тендерної пропозиції копіями наказів про прийняття на роботу, зокрема, і наданою копією наказу від 19.08.2022 № 55-К «Про прийняття на роботу Баранова В.В.» на підтвердження наявності в штаті ТОВ «РЕМШЛЯХБУД» дорожнього працівника 2р. Баранова Володимира Віталійовича.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до чинного законодавства України, якщо строковий договір завершився, але працівник продовжує працювати, а роботодавець не заперечує — угода автоматично переходить у розряд безстрокових. Це — один зі способів узаконити подальшу співпрацю без укладання нового договору.
Беручи до уваги той факт, що відповідальність за достовірність та зміст інформації, викладеної в документах, які подані у складі тендерної пропозиції, несе учасник, у Замовника відсутні підстави вважати, що укладений між сторонами трудовий договір, зокрема, між ТОВ «РЕМШЛЯХБУД» та Барановим В.В. на час подання тендерної пропозиції не є безстроковим, оскільки відсутня інформація щодо припинення трудових відносин між сторонами.
Таким чином, учасником ТОВ «РЕМШЛЯХБУД» було виконано визначені Замовником вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у повній відповідності до умов тендерної документації, а саме: надано копію наказу про прийняття на роботу Баранова В.В., що засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником та надано штатний розпис , в якому визначено посаду із зазначенням розряду відповідно до наданої інформації в наказі від 19.08.2022 № 55-К «Про прийняття на роботу Баранова В.В.», а отже, у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «РЕМШЛЯХБУД» відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей.