• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Педіатричний цистоскоп» ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2023: 32617 - Система лапароскопічна багаторазового використання)

Завершена

850 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 252.80 UAH
Номер: 06eef183ee1a46329416cf90f926dd59
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-23-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.06.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 23.06.2025 17:33 - 15.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.06.2025 № 67-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.06.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 23.06.2025 № 67-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 6 UA-2025-05-22-007797-a 22.05.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 09) 532-59-00, s.v.cherednychenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Виноградова І.О. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товару від 11.06.2025 № 183, укладеного з ФОП Виноградова І.О., в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська дитяча лікарня № 2» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена на підставі рішення уповноваженої особи (протокол від 22.05.2025 № 221) (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Виноградова Ірина Олександрівна (далі – ФОП Виноградова І.О.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.05.2025 № 244; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товару від 11.06.2025 № 183 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Згідно з вимогами підпунктів 3.1 та 3.2 Додатку 5 «Перелік документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації» до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам щодо предмета закупівлі учасник повинен надати: «- довідку (гарантійний лист) в довільній формі, завірену належним чином, щодо відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Додатку 3 до тендерної документації із заповненням таблиці; - інструкції щодо використання або офіційних друкованих документів (каталоги, проспекти, тощо) виробника українською мовою або інші подібні документи, які містять підтвердження технічних параметрів обладнання, яке пропонується Учасником». Відповідно до умов Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації складовою педіатричного цистоскопу є монополярний електрод – «голкоподібний, розмір не більше 3 Шр., одноразовий, не менше 6 шт./упаковка». Учасник ФОП Виноградова І.О. у складі тендерної пропозиції надав документ «Інформація про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі» від 27.05.2025 № 12 (файл «ТП_цистоскоп.pdf», стор. 43-44), в якому зазначив про наявність монополярного електроду – «голкоподібний, розмір не більше 3 Шр., одноразовий, не менше 6 шт./упаковка». Також у складі тендерної пропозиції ФОП Виноградова І.О. надано документ «Витяг із каталогів Карл Шторц» (файл «ТП_цистоскоп.pdf», стор. 45-50), який не містить підтвердження технічних параметрів вищезазначеного монополярного електроду, що пропонується цим учасником, технічним та якісним характеристикам, зазначеним Замовником в Додатку 3 до Тендерної документації. Інші документи, які б підтверджували відповідність монополярного електроду технічним та якісним вимогам, встановленим в Додатку 3 до Тендерної документації, відсутні у складі тендерної пропозиції цього учасника. Отже, тендерна пропозиція ФОП Виноградова І.О. не відповідає технічним вимогам, встановленим Замовником в Додатку 3 до Тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Виноградова І.О. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем відкритих торгів та уклав з ним Договір про закупівлю. За результатами аналізу питання відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця встановлено наступне. Відповідно до пункту 1.2 Договору про закупівлю «асортимент, номенклатура, загальна кількість, ціна Товару зазначається у Специфікації, яка є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток 1)». Згідно зі Специфікацією до Договору про закупівлю (Додаток 1) у складі «Педіатричного цистоскопу», що є предметом закупівлі, передбачено постачання «Електроду гачкоподібного, монополярного, 6 шт.», що не відповідає змісту тендерної пропозиції ФОП Виноградова І.О. в цій частині. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 18 Особливостей уклав з ФОП Виноградова І.О. Договір про закупівлю, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції цього учасника. Відповідно до умов пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей.
Період усунення порушень: 30.06.2025 13:01 - 15.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.06.2025 13:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору про закупівлю товару від 11.06.2025 № 183, укладеного з ФОП Виноградова І.О. Поставка по даному договору не проводилася та фінансування даної закупівлі не здійснювалося.
Дата публікації звіту: 03.07.2025 14:14

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 03.07.2025 15:33

Запити/Пояснення