-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Педіатричний цистоскоп» ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2023: 32617 - Система лапароскопічна багаторазового використання)
Завершена
850 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 252.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 252.80 UAH
Номер:
06eef183ee1a46329416cf90f926dd59
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-23-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2025 00:00
Період моніторингу:
23.06.2025 17:33 - 15.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.06.2025 № 67-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.06.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 23.06.2025 № 67-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 6 UA-2025-05-22-007797-a 22.05.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Виноградова І.О. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товару від 11.06.2025 № 183, укладеного з ФОП Виноградова І.О., в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська дитяча лікарня № 2» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена на підставі рішення уповноваженої особи (протокол від 22.05.2025 № 221) (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Виноградова Ірина Олександрівна (далі – ФОП Виноградова І.О.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.05.2025 № 244; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товару від 11.06.2025 № 183 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Згідно з вимогами підпунктів 3.1 та 3.2 Додатку 5 «Перелік документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації» до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам щодо предмета закупівлі учасник повинен надати:
«- довідку (гарантійний лист) в довільній формі, завірену належним чином, щодо відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Додатку 3 до тендерної документації із заповненням таблиці;
- інструкції щодо використання або офіційних друкованих документів (каталоги, проспекти, тощо) виробника українською мовою або інші подібні документи, які містять підтвердження технічних параметрів обладнання, яке пропонується Учасником».
Відповідно до умов Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації складовою педіатричного цистоскопу є монополярний електрод – «голкоподібний, розмір не більше 3 Шр., одноразовий, не менше 6 шт./упаковка».
Учасник ФОП Виноградова І.О. у складі тендерної пропозиції надав документ «Інформація про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі» від 27.05.2025 № 12 (файл «ТП_цистоскоп.pdf», стор. 43-44), в якому зазначив про наявність монополярного електроду – «голкоподібний, розмір не більше 3 Шр., одноразовий, не менше 6 шт./упаковка».
Також у складі тендерної пропозиції ФОП Виноградова І.О. надано документ «Витяг із каталогів Карл Шторц» (файл «ТП_цистоскоп.pdf», стор. 45-50), який не містить підтвердження технічних параметрів вищезазначеного монополярного електроду, що пропонується цим учасником, технічним та якісним характеристикам, зазначеним Замовником в Додатку 3 до Тендерної документації.
Інші документи, які б підтверджували відповідність монополярного електроду технічним та якісним вимогам, встановленим в Додатку 3 до Тендерної документації, відсутні у складі тендерної пропозиції цього учасника.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Виноградова І.О. не відповідає технічним вимогам, встановленим Замовником в Додатку 3 до Тендерної документації.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Виноградова І.О. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем відкритих торгів та уклав з ним Договір про закупівлю.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1.2 Договору про закупівлю «асортимент, номенклатура, загальна кількість, ціна Товару зазначається у Специфікації, яка є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток 1)».
Згідно зі Специфікацією до Договору про закупівлю (Додаток 1) у складі «Педіатричного цистоскопу», що є предметом закупівлі, передбачено постачання «Електроду гачкоподібного, монополярного, 6 шт.», що не відповідає змісту тендерної пропозиції ФОП Виноградова І.О. в цій частині.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 18 Особливостей уклав з ФОП Виноградова І.О. Договір про закупівлю, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції цього учасника.
Відповідно до умов пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей.
Період усунення порушень:
30.06.2025 13:01 - 15.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2025 13:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору про закупівлю товару від 11.06.2025 № 183, укладеного з ФОП Виноградова І.О. Поставка по даному договору не проводилася та фінансування даної закупівлі не здійснювалося.
Дата публікації звіту:
03.07.2025 14:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
03.07.2025 15:33
Запити/Пояснення
Номер:
019c035df90b48c0ad45e387a2e8dcb4
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
24.06.2025 09:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-22-007797-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
fecc4eb3c0ff4f9cad1bfcd40f8dabbe
Назва:
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24.06.2025 року про надання пояснень (інформації, документів) в межах проведення моніторингу процедури закупівлі.
Дата опублікування:
26.06.2025 17:17
Опис:
1. При підготовки до здійснення закупівлі за предметом: «Педіатричний цистоскоп» ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2023: 32617 - Система лапароскопічна багаторазового використання) було залучено фахівців, які відповідатимуть за подальше використання медичного обладнання, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Примірна методика).
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, з урахуванням рекомендацій, наведених у Примірній методиці, обрано метод порівняння ринкових цін, шляхом визначення середньоарифметичного значення масиву отриманих даних.
Замовник відповідно до ч.4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) здійснював аналіз ринку для підготовки до проведення закупівлі шляхом проведення попередніх ринкових консультацій. Така інформація використовувалася замовником під час підготовки до проведення закупівлі. Дані дії не призвели до порушення ст. 5 Закону. За результатами ринкових консультацій, ми отримали 3 письмові цінові пропозиції (копії додаються).
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
2. Стосовно інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо.
На вимогу Постанови №710 від 11.10.2016р. «Про ефективне використання державних коштів» вся необхідна інформація, відповідно до вимог чинного законодавства України, оприлюднена на веб-сайті КНП ММР «Міська дитяча лікарня №2»: http://mdl2.mksat.net/ (http://mdl2.mksat.net/%d0%bd%d0%b0-%d0%b2%d0%b8%d0%ba%d0%be%d0%bd%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d0%bf%d0%be%d1%81%d1%82%d0%b0%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%b8-%d0%ba%d0%bc%d1%83-%d0%b2%d1%96%d0%b4-11-10-2016-%e2%84%96-710-%d0%bf/).
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципів здійснення закупівель.
Додатки:
- медико-технічні вимоги предмета закупівлі;
- комерційні пропозиції – 3 штуки.
Номер:
dae92d56d2fa4c1abd2f369ac201ba4f
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
24.06.2025 11:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-22-007797-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до умов Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації складовою педіатричного цистоскопу є монополярний електрод – «голкоподібний, розмір не більше 3 Шр., одноразовий, не менше 6 шт./упаковка».
Учасник ФОП Виноградова І.О. у складі тендерної пропозиції надав «Витяг із каталогів Карл Шторц», згідно з яким пропонується «електрод монополярний, гачкоподібний, 3 Шр., одноразовий, упаковка 6 штук».
Враховуючи вищенаведене, пропоную пояснити, яким чином тендерна пропозиція ФОП Виноградова І.О. відповідає умовам Додатку 3 до тендерної документації в частині технічних характеристик монополярного електрода як складової педіатричного цистоскопу, що є предметом закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
88bea06ae46545e49b34e91f64fdf986
Назва:
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24.06.2025 року про надання пояснень (інформації, документів) в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Педіатричний цистоскоп» ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2023: 32617 - Система лапароскопічна багаторазового використання).
Дата опублікування:
26.06.2025 17:21
Опис:
Замовник відповідно до ч.4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) здійснював аналіз ринку для підготовки до проведення закупівлі шляхом проведення попередніх ринкових консультацій. Така інформація використовувалася замовником під час підготовки до проведення закупівлі. Дані дії не призвели до порушення ст. 5 Закону.
Відповідно до статті 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням».
Згідно ч.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
На першому етапі планувалося закуповувати педіатричний цистоскоп, у комплекті до якого входив голкоподібний монополярний електрод. В процесі здійснення аналізу ринку та відповідного обговорення, також розглядався варіант придбання гачкоподібного монополярного електроду. Хірург, який планує працювати на даному обладнанні повідомив, що вони схожі за принципом роботи та він вправно володіє обома цими електродами.
Щоб не порушувати вищезазначені принципи закупівель та не визначати технічні характеристики під конкретного виробника, що суперечить чинному законодавству, замовник визначив, що електрод має бути «голкоподібним».
Під час розгляду тендерної пропозиції постачальника уповноважена особа не виявила невідповідність у вимогах, зазначених у тендерній документації, оскільки вважала, що вимога «голкоподібний» відповідає стр.3 Витягу з каталогу «голчастий».
Під час підготовки до проведення закупівлі та аж до розкриття тендерних пропозицій замовник не знає хто прийматиме участь у закупівлі та як їх товар прописаний у митних деклараціях, деклараціях відповідності технічному регламенту та інших відповідних документах.
Крім того, учасник у складі тендерної пропозиції, надав лист про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в якому зазначено, що всі характеристики, визначені замовником, відповідають товару, запропонованому учасником (лист додається).
Замовник у складі тендерної пропозиції не вимагав заповнений проект договору, тому відповідно до п.1 Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації не розглядав документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надав на власний розсуд.
На етапі підписання договору після періоду оскарження сталася технічна помилка, в результаті якої в договорі було вказано інше найменування.
Отже, з огляду на вищевикладене та з метою вирішення зазначеної проблеми просимо надати рекомендації щодо подальших дій, відповідно до вимог чинного законодавства України.
Додаток:
1. Лист від ФОП Виноградова І.О.
Номер:
34e6a7a06a624211b467c07f4f2e3561
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
24.06.2025 17:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-22-007797-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
2. Пропоную надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ce06143b20f84913959e6f39ce7af792
Назва:
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24.06.2025 року про надання пояснень (інформації, документів) в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Педіатричний цистоскоп» ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2023: 32617 - Система лапароскопічна багаторазового використання).
Дата опублікування:
26.06.2025 17:24
Опис:
1. Джерелом фінансування даної закупівлі є кошти місцевого бюджету (довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів додається).
2. Дана закупівля не здійснювалася на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Крім того, повідомляємо, що поставка по договору №183 від 11.06.2025р не проводилася та фінансування даної закупівлі не здійснювалося (лист-пояснення КНП ММР «Міська дитяча лікарня №2» додається).
Додатки:
1. Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів.
2. Лист-пояснення КНП ММР «Міська дитяча лікарня №2».