-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція котельні по вул. Автопарковій, 1, у м. Дніпро». Коригування (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)
Завершена
120 052 224.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 200 522.24 UAH
мін. крок: 1% або 1 200 522.24 UAH
Номер:
c95eda3629f74c5d81b941c35e17c9a3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-25-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2025 00:00
Період моніторингу:
26.06.2025 11:30 - 18.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.06.2025 № 53-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 25.06.2025 № 53-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
7 UA-2025-05-22-007373-a 22.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства "Коменергосервіс" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Замовника від 22.05.2025 № б/н (зі змінами від 28.05.2025), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.06.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СКС-БУД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.06.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11.06.2025, договір підряду від 23.06.2025 № 79, пояснення (інформацію, документи) від 04.07.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
15.07.2025 15:25 - 19.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.07.2025 15:25
Запити/Пояснення
Номер:
3aa423305e8a420e8a393820896cdd8b
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.07.2025 11:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція котельні по вул. Автопарковій, 1, у м. Дніпро». Коригування (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-22-007373-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) із зазначенням кодів програмної класифікації видатків та КЕКВ.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
2503fe3bf63f4dc8a3e6e8fe205c0d99
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
04.07.2025 14:10
Опис:
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Реконструкція котельні по вул. Автопарковій, 1, у м. Дніпро». Коригування (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)» (UA-2025-05-22-007373-a) повідомляємо наступне. Комунальне підприємство "Коменергосервіс" Дніпровської міської ради (далі – Замовник) відноситься до юридичних осіб та/або суб’єктів господарювання, зазначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», як такі, що здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, джерелом фінансування закупівель є власний бюджет.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та на підставі кошторисної документації, розробленої з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами) та затвердженого ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» Експертного звіту від 07 травня 2025 року № 07/905-05/25 щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція котельні по вул. Автопарковій, 1, у м. Дніпро». Коригування та викладені у Додатку 3 до тендерної документації закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Реконструкція котельні по вул. Автопарковій, 1, у м. Дніпро». Коригування (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)» (UA-2025-05-22-007373-a), а саме виконання будівельних робіт, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум витрат, які не є складовою вартості виконання будівельних робіт, та становить – 120 052 224,00 грн. з урахуванням ПДВ.
2. З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі «Реконструкція котельні по вул. Автопарковій, 1, у м. Дніпро». Коригування (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)» (UA-2025-05-22-007373-a) https://www.kes.dp.ua/%d0%be%d0%b1%d2%91%d1%80%d1%83%d0%bd%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f/
3. Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарським кодексом України, рішенням міської ради від 21.02.2024 № 81/47 «Про затвердження Статуту КП «Коменергосервіс» у новій редакції», на підставі листа департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 24.05.2024 вх. № 8/2834 міська рада Рішенням від 29.05.2024 року № 3/51 надала дозвіл Комунальному підприємству «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 36639101) на залучення кредитних коштів в АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ «СЕНС БАНК» з укладанням відповідних правочинів щодо кредитування з метою виконання Програми реформування та розвитку комунального господарства міста Дніпра на 2020 - 2024 роки, затвердженої рішенням міської ради від 30.03.2016 № 17/5 (зі змінами), щодо забезпечення реконструкції та капітального ремонту об’єктів теплопостачання для безперебійного постачання теплової енергії споживачам ж/м Придніпровський у м. Дніпрі відповідно до таких умов, як залучення кредитних коштів (одноразово або декількома траншами) у формі невідновлювальної кредитної лінії строком не більше ніж на 60 місяців.