-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Відцентрові та занурювальні насоси
Завершена
17 772 272.64
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 177 722.73 UAH
мін. крок: 1% або 177 722.73 UAH
Номер:
76283b4156374b388e02063dc15c06a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-20-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2025 00:00
Період моніторингу:
20.06.2025 15:19 - 12.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2025 Київ № 174
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2025-05-22-007262-a 22.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНД-АРМА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.05.2025 № 217/25, роз’яснення до процедури, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.06.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНД-АРМА» (далі – ТОВ «ГРАНД-АРМА»), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 09.06.2025 № 228/25, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 07.06.2025, повідомлення від 09.06.2025 про намір укласти договір про закупівлю, договір поставки товарів від 24.06.2025 № 4922/ДЗЗ-25 на суму 15 508 874,40 грн, у т.ч. ПДВ, пояснення (інформацію та документи) Замовника, надані 27.06.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
09.07.2025 15:36 - 15.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2025 15:36
Запити/Пояснення
Номер:
b1d31ccd8b694a988ac8086feedc0d4d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2025 10:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Відцентрові та занурювальні насоси» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-22-007262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
603587b89c6545e58c1386aff8342b67
Назва:
Пояснення, інформація та документи у межах проведення моніторингу закупівлі товару "Відцентрові та занурювальні насоси " оголошення № UA-2025-05-22-007262-a
Дата опублікування:
27.06.2025 11:28
Опис:
Відповідно до запиту замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2025-06-20-000041 від 20.06.2025 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори (Відцентрові та занурювальні насоси), оголошення № UA-2025-05-22-007262-a повідомляємо наступне:
1. Відповідно до частини другої статті 22 Закону Замовник самостійно визначає необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Основні стандарти та документи на основі яких ґрунтувались технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
- ДСТУ EN 809:2015 НАСОСИ ТА НАСОСНІ АГРЕГАТИ ДЛЯ РІДИН
- ДСТУ 4132-2002 НАСОСИ ВІДЦЕНТРОВІ ЗАГАЛЬНОПРОМИСЛОВОГО ЗАСТОСУВАННЯ
- ДСТУ EN 12162:2013 НАСОСИ РІДИННІ Вимоги щодо безпеки
- ДСТУ 3063-95 НАСОСИ КЛАСИФІКАЦІЯ
Насосне обладнання, на яке було проведено тендер, замовлене для встановлення на об’єктах теплопостачання, теплових пунктах, насосних станціях, на заміну морально застарілого та технічно зношеного насосного обладнання, яке не підлягає ремонту або витрати на ремонт перевищують його вартість. Технічні та якісні характеристики насосного обладнання підбираються відповідно системі, в якій вони будуть працювати та враховуються наступні характеристики:
1) Теплова потужність, тобто кількість одиниць обсягу і температура, що перекачується по трубопроводу рідини за одиницю часу.
2) Робочі умови – величина опору трубопроводу з урахуванням фасонних частин та арматури, щільності і температури теплоносія середовища.
3) Діаметра труб і максимальний тиск в мережі.
4) Швидкість циркуляції і напірні параметри.
5) Автоматичні складові, необхідність частотного перетворювача, датчиків тиску та сухого ходу.
При підборі насосів враховується місце встановлення, необхідні монтажні габарити, підключення трубопроводів, їх діаметр та розташування.
Також враховується досвід експлуатації насосних агрегатів які вже в роботі на об’єктах теплопостачання, та витримують максимальне навантаження при відносно малій витраті електроенергії та експлуатаційних ресурсів.
Керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі запиту цінових пропозицій. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та цінові пропозиції (Додаток 2).