-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
Торги не відбулися
895 938.40
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 479.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 479.69 UAH
Номер:
2f2a96392c9943c38e5248dab0efe22b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-09-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2025 00:00
Період моніторингу:
09.06.2025 15:53 - 01.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.06.2025 31-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ
Додаток
до наказу від 09.06.2025
№ 31-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» UA-2025-05-22-005762-a
22.05.2025 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку з урахуванням вимог підпункт 2 пункту 50 Особливостей, а також заходи, направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Державного підприємства «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 22.05.2025 №2205-2, роз’яснення до процедури, реєстер пропозицій, тендерні пропозиції учасників: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВІН-СКІФ (далі ТОВ - ВІН-СКІФ), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП» (далі ТОВ - «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП»), протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.06.2025 №0406-3 про відхилення учасника ТОВ - ВІН-СКІФ, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.06.2025 №0506-1 про визнання переможцем ТОВ - «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП», відповідь замовника на запит Управління оприлюднена в електронній системі закупівель від 13.06.2025.
Відповідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники з тендерними пропозиціями: ТОВ «ВІН-СКІФ» - 699 040,89 грн та ТОВ «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП» - 822 616,40 грн.
Згідно протоколу уповноваженої особи від 04.06.25 № 0406-3 учасника ТОВ ВІН-СКІФ було відхилено з причин не відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме, зазначено, що ним не було надана довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), копії/ю документів/у на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці,
листом-відгуком (оригінал) від замовника(-ів), з яким (-и) були укладені аналогічні договори, зазначених в наданій Учасником довідці.
Пунктом 41 Особливостей зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої,абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Пунктом 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Слід зазначити, що зазначені в протоколі уповноваженої особи від 04.06.25 № 0406-3 відсутні у складі пропозиції учасника ТОВ ВІН-СКІФ документи не відносяться до не відповідностей умов технічної специфікації замовника,а підлягають виправленню на підставі пункту 43 Особливостей.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління 10.06.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень стосовно, яким саме умовам технічної специфікації, що наведені у Додатку №5 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації замовника не відповідала тендерна пропозиція учасника ТОВ ВІН-СКІФ та не надання змоги зазначеному учаснику виправити встановлені невідповідності. Замовником на зазначений запит надано 13.06.2025 відповідь, згідно з якою зазначено, що інформацію наведену у протоколі уповноваженої особи від 04.06.25 № 0406-3 щодо рішення про відхилення пропозиції ТОВ ВІН-СКІФ - вважати технічною помилкою. Також, замовником зазначено, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника були виявлені інші недоліки, а саме: недодержання підпунктів 2.1, 2.2 пункту 2 Додатку №5 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» в частині відсутності документального підтвердження того, що учасник процедури закупівлі є виробником товару, представником, дилером або дистриб’ютором, відсутності зразку сертифікату якості та/або паспорту якості на весь перелік найменувань предмету закупівлі», про що в протоколі уповноваженої особи від 04.06.25 № 0406-3 не зазначено.
Поряд з цим, згідно протоколу уповноваженої особи від 05.06.25 № 0506-1 учасника ТОВ «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП» було визнано переможцем процедури закупівлі, у той час, коли у складі його тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують його дилерство з виробниками товару за предметом закупівлі, якими є: ТОВ «Креп ТЕХ», ТОВ «ТІМ Метиз», ТОВ Перший Дім», відповідно надані сертифікати якості не підтверджують будь яку до ним приналежність учасника, що не відповідає умовам пункту 2 Додатку №5 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації замовника.
Вимогами підпункту 2 пункту 44 Особливостей зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
В ході проведення моніторингу станом на 12.06.2025 рішення про обрання ТОВ «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП» переможцем замовником скасовано. Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.06.2025 пропозицію ТОВ «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП» відхилено.
Вимогами підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі, зокрема: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
19.06.2025 17:12 - 04.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2025 17:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" врахований Висновок про результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-05-22-005762-a від 09.06.2025 Управління Cхідного офісу Держаудитслужби в Донецькій області. З метою забезпечення ефективного здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб підприємства, щодо недопущення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, на виконання рішення висновку про результати проведення моніторингу буде проведено роз'яснювальну роботу з уповноваженою особою, а також будуть проведені заходи, направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом проведення навчань у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
25.06.2025 14:41
Запити/Пояснення
Номер:
8a04e72fb1fb4ac78b45b6352d041a21
Назва:
питання для пояснень
Дата опублікування:
10.06.2025 17:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару за кодом ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-22-005762-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Згідно протоколу уповноваженої особи від 04.06.25 № 0406-3 учасника ТОВ ВІН-СКІФ було відхилено з причин не відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме, зазначено, що ним не було надан довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), листом-відгуком (оригінал) від замовника(-ів), з яким (-и) були укладені аналогічні договори, зазначених в наданій Учасником довідці.
Прошу зазначити, яким саме умовам технічної специфікації, що наведені у Додатку №5 до тендерної документації не відповідала тендерна пропозиція учасника ТОВ ВІН-СКІФ?
Прошу пояснити, чому замовником не надано змоги учаснику ТОВ ВІН-СКІФ виправити невідповідності в частині надання ним довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), листом-відгуком (оригінал) від замовника(-ів), з яким (-и) були укладені аналогічні договори, зазначених в наданій Учасником довідці, шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, як це обумовлено пунктом 43 Особливостей ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
13d7deef8b9644e1b1ec3618be34bc15
Назва:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару за кодом ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Дата опублікування:
13.06.2025 14:51
Опис:
Надаємо відповідь на запит про надання пояснення до моніторингу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-22-005762-a за кодом ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари