-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (Код ДК 021:2015 «55240000-4 - «Послуги центрів і будинків відпочинку»)
Завершена
500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер:
b4294b3aeb1b4b48b11623ba6f217e8a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-08-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2025 00:00
Період моніторингу:
08.07.2025 17:16 - 30.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.07.2025 №185
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 08.07.2025 №185.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-05-22-005595-a, 22.05.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Замовником допущено порушення частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок не надання у повному обсязі інформації та документів у випадках, передбачених законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності відповідних посадових осіб, тощо) порушень норм частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-05-22-005055-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 06.06.2025, від 10.06.2025 та від 13.06.2025; тендерну пропозицію Державного підприємства «Санаторій Кришталевий Палац» (далі – ДП «Санаторій Кришталевий Палац», щодо правомірності його відхилення Замовником); опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ДП «Санаторій Кришталевий Палац»; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я» (далі – ТОВ «ОПК «Планета здоров'я», щодо правомірності його відхилення Замовником); опубліковане в електронній системі закупівель повідомлення стосовно обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПК «Планета здоров'я»; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко-Самбір» (далі – ТОВ «Еко-Самбір»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Еко-Самбір» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю путівок на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 27.06.2025 №ПУТ-276; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель оприлюднено запит до Замовника щодо надання відповідної інформації (пояснень), зокрема, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
При цьому у запиті зазначено, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Замовником у наданій на вишевказаний запит відповіді, зокрема, зазначено, що очікувана вартість предмета закупівлі визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»
Також, Замовником у наданій відповіді зазначено, що розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вивчення та аналізу відкритих даних на ринку, зокрема, ціна за одиницю розрахована як середньоарифметичне значення цін, зазначених на сайтах продавців, а також з урахуванням тендерів в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/ та https://bi.prozorro.org/.
Проте, документальне підтвердження наведеної у поясненні інформації Замовником не надано, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
17.07.2025 16:28 - 01.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.07.2025 16:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобовֹ’язань, покладених на замовника на підставі висновку про результати моніторингу UA-M-2025-07-08-000026, замовником вжито наступні заходи:
1. Уповноваженій особі проведено роз’яснювальну роботу на тему дотримання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі».
2. Також, уповноваженій особі буде надано можливість пройти навчання у сфері публічних закупіель.
Дата публікації звіту:
24.07.2025 19:30
Запити/Пояснення
Номер:
e74062f6622147afa00df5aeb4e83958
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Сокільницькій сільській раді Львівського району Львівської області
Дата опублікування:
09.07.2025 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-05-22-005595-a, яка проводилась Сокільницькою сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c115dc4f80794d1ba0cea4482c7fb9f7
Назва:
Відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби від 09.07.2025 (ID моніторингу: UA-M-2025-07-08-000026)
Дата опублікування:
14.07.2025 16:44
Опис:
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне.
1. Розмір бюджетного призначення зазначено у програмі на оздоровлення та відпочинок дітей Сокільницької територіальної громади на 2025 рік, затвердженій рішенням Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області № 1322 від 20.12.2024. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб дітей, для яких Соціальний відділ Сокільницької сільської ради ініціював закупівлю.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вивчення та аналізу відкритих даних на ринку. Зокрема, ціна за одиницю розрахована як середньоарифметичне значення цін, зазначених на сайтах продавців, а також з урахуванням тендерів в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/ та https://bi.prozorro.org/.
2. Посилання на сторінку веб-сайту з обгрунтуванням закупівлі: https://sokilnyky-rada.gov.ua/news/1747985735/.