-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Мишуги Олександра, 1/4 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )
Торги відмінено
1 901 427.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 507.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 507.14 UAH
Номер:
7f72187f2d1040eeaa2de0e7a4534fef
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-08-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2025 00:00
Період моніторингу:
08.09.2025 16:32 - 30.09.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2025 № 310
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2025-05-21-014526-a 21.05.2025
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
aca8183f99c54c74bcc2d665925e03f9
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
10.09.2025 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є "Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Мишуги Олександра, 1/4 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )" (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-21-014526-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію, щодо причин невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.06.2025 № 9643-р/пк-пз.
5. Надати обґрунтовані пояснення щодо причин невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2025 № 11322-р/пк-пз у строк, встановлений статтею 18 Закону № 922-VIII?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fe21a01e1a8a42ddaac05042ccc030b5
Назва:
Надання пояснень та інформації
Дата опублікування:
11.09.2025 15:11
Опис:
1. На Ваш запит надаю інформацію, на підставі яких було здійснено обгрунтування розміру бюджетних призначень, витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а саме ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 4/25 від 18 квітня 2025, зведений кошторисний розрахунок вартості обєкта будівництва та наказ про затвердження кошторисної документації.
2. На Ваш запит надаю оприлюднену інформацію на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://darn.kyivcity.gov.ua/news/tender-kapitalnyi-remont-asfaltovoho-pokryttia-prybudynkovykh-terytorii-ta-vnutrishnokvartalnykh-proizdiv-za-adresoiu-vul-myshuhy-oleksandra-14-darnytskoho-raionu-m-kyieva (посилання).
3. На Ваш запит надаю інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) – Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 29.01.2025 р. № 57, Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 25.07.2025 р. № 524, у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК, а саме 4116011;
4. На Ваш запит надаю інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі згідно з субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетом за видатками інструменту Ukraine Facility, а саме: зазначене у Вашому питанні фінансування – відсутнє.
Номер:
8f64160bde5c4059bf66ddff8b25dfcd
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
11.09.2025 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію, щодо причин невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.06.2025 № 9643-р/пк-пз.
2. Надати обґрунтовані пояснення щодо причин невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2025 № 11322-р/пк-пз у строк, встановлений статтею 18 Закону № 922-VIII?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3b9acc4e57c1482884ba7590623f7634
Назва:
Надання пояснень та інформації
Дата опублікування:
15.09.2025 17:07
Опис:
1. На Ваш запит повідомляємо, що відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9643-р/пк-пз від 17.06.2025 р. було зобов’язано внести зміни до тендерної документації, зокрема в частині підтвердження наявності будівельних машин. 09.07.2025 р. Замовником було внесено зміни до відповідного Додатку до тендерної документації, де було розширено перелік документів для підтвердження наявності будівельних машин, чим, на думку Замовника, було виконано рішення № 9643-р/пк-пз від 17.06.2025 р.
2. На Ваш запит повідомляємо, що відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11322-р/пк-пз від 21.07.2025 було зобов’язано внести зміни до тендерної документації, зокрема в частині підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. 19.08.2025 р. Замовником було внесено зміни до відповідного Додатку до тендерної документації, чим, на думку Замовника, було виконано рішення № 11322-р/пк-пз від 21.07.2025 р.