-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 44310000-6: Вироби з дроту( електроди)
Торги не відбулися
324 154.75
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 620.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 620.77 UAH
Номер:
130a43b87ba640a8b1b6c15cea075a43
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-09-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2025 00:00
Період моніторингу:
09.06.2025 15:55 - 01.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.06.2025 31-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ
Додаток
до наказу від 09.06.2025
№ 31-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» UA-2025-05-21-010224-a 21.05.2025 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку з урахуванням вимог підпункт 2 пункту 50 Особливостей, а також заходи, направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Державного підприємства «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.05.2025 №2105-2, роз’яснення до процедури, реєстер пропозицій, тендерні пропозиції учасників: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЮМЕКО» (далі ТОВ - «АЛЮМЕКО»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦТРЕЙД ЛТД» (далі ТОВ - «СПЕЦТРЕЙД ЛТД»), протокол розкриття, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішеня уповноваженою особою від 03.06.2025 про відхтлення пропозиції ТОВ - «АЛЮМЕКО», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.06.2025 №0406-1 про визнання переможцем ТОВ - «СПЕЦТРЕЙД ЛТД», відповідь замовника на запит Управління оприлюднена в електронній системі закупівель від 13.06.2025.
Відповідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне
Умовами пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника зазначено, що Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку № 5.
Умовами пункту 1 Додатку №5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації замовника передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі учасник має надати в складі тендерної пропозиції: документи, які свідчать про наявність документального підтвердження того, що Учасник процедури закупівлі має відповідні документи які підтверджують те, що він є (являється) виробником товару або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором: наявність документального підтвердження того, що Учасник процедури закупівлі є (являється) виробником товару. Якщо Учасник процедури закупівлі являється представником, дилером або дистриб’ютором він повинен надати копію укладеного договору з виробником продукції та/або дилерського сертифікату та/або довіреність та/або дистриб’юторського листа від виробника товару або офіційного представника виробника товару на території України.
На виконання зазначених вимог Учасником ТОВ «СПЕЦТРЕЙД ЛТД» у складі своєї тендерної пропозиції у файлі під назвою «Договір з виробником Бадм Лтд.pdf» надано договір, який відповідну інформацію не підтверджує, що не відповідає умовам пункту 1 Додатку №5 тендерної документації замовника.
Вимогами пункту 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВАНГАРД МАЙНІНГ» не виявив вищезазначених невідповідностей в інформації та/ або документах, що ним подані та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Поряд з цим, умовами підпункту 2.1 пункту 2 Додатку №5 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації замовника, зазначено про наявність документального підтвердження на продукцію (товар), який пропонується постачати, зокрема Паспорт якості та/або сертифікат якості від виробника товару.
На виконання зазначених вимог учасником ТОВ «СПЕЦТРЕЙД ЛТД» у складі своєї пропозиції у файлі під назвою «Зразки сертифікатів якості електроди.pdf» надано сертифікати якості №7, №9, №10 від 07.01.2025, що завірені печаткою ТОВ «БАДМ ЛТД» та сертифікат якості №22 від 22.04.2025, що завірено печаткою учасника ТОВ «СПЕЦТРЕЙД ЛТД», які не підтверджуються виробником товару, у зв’язку відсутністю інформації про його наявність, що не відповідає умовам пункту 2 Додатку №5 тендерної документації замовника.
Умовами Додатку №5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» зазначено, шо на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі пропозиції Учасник подає інформацію з урахуванням вимог, що визначені у цьому додатку. У разі подання тендерної пропозиції, що не відповідає зазначеним вимогам, пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам Замовника.
Вимогами підпункту 2 пункту 44 Особливостей зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Однак, Змовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПЕЦТРЕЙД ЛТД», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та станом на 04.06.2025 визнав його переможцем, чим порушено підпункт 2 пункту 44 Особливостей.
На запит посадової особи відповідальної за проведення моніторингу органу державного фінансового контролю від 10.06.2025, Замовником факт встановленого порушення не спростовується та зазначається, що тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦТРЕЙД ЛТД» підлягає відхиленню.
В ході проведення моніторингу станом на 12.06.2025 рішення про обрання ТОВ «СПЕЦТРЕЙД ЛТД» переможцем скасовано. Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2025 пропозицію ТОВ «СПЕЦТРЕЙД ЛТД» відхилено.
Вимогами підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі, зокрема: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
19.06.2025 11:10 - 04.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2025 11:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" врахований Висновок про результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-05-21-010224-a від 09.06.2025 Управління Cхідного офісу Держаудитслужби в Донецькій області. З метою забезпечення ефективного здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб підприємства, щодо недопущення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, на виконання рішення висновку про результати проведення моніторингу буде проведено роз'яснювальну роботу з уповноваженою особою, а також будуть проведені заходи, направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом проведення навчань у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
25.06.2025 14:35
Запити/Пояснення
Номер:
6699b5f2710444d7a5f664617beab706
Назва:
питання для пояснень
Дата опублікування:
10.06.2025 18:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару за кодом ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-21-010224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Умовами пункту 1 Додатку №5 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник має надати в складі тендерної пропозиції: документи, які свідчать про наявність документального підтвердження того, що Учасник процедури закупівлі має відповідні документи які підтверджують те, що він є (являється) виробником товару або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором.
У складі своєї тендерної пропозиції Учасником ТОВ "СПЕЦТРЕЙД ЛТД" у файлі під назвою "Договір з виробником Бадм Лтд.pdf" надано договір, який відповідну інформацію не підтверджує.
Прошу пояснити, чому замовником не надано змоги учаснику ТОВ "СПЕЦТРЕЙД ЛТД" виправити невідповідності в частині надання ним документального підтвердження того, що Учасник процедури закупівлі є (являється) виробником товару або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, що обумовлено пунктом 43 Особливостей ?
3. Умовами підпункту 2.1 пункту 2 Додатку №5 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» зазначено про наявність документального підтвердження на продукцію (товар), який пропонується постачати, зокрема Паспорт якості та/або сертифікат якості від виробника товару.
На виконання зазначених вимог учасником ТОВ «СПЕЦТРЕЙД ЛТД» у складі пропозиції у файлі під назвою «Зразки сертифікатів якості електроди.pdf» надано сертифікати якості №7.,№9,№10 від 07.01.2025 завірені печаткою ТОВ «БАДМ ЛТД» та сертифікат якості №22 від 22.04.2025 завірені печаткою ТОВ «СПЕЦТРЕЙД ЛТД».
Прошу обґрунтувати позицію замовника при обранні переможцем ТОВ «СПЕЦТРЕЙД ЛТД», у той час коли документальне підтвердження щодо виробника товару або його представника або дилера або дистриб’ютора, у наданих учасником у складі тендерної пропозиції документах, відсутнє?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6efc8a04f46f4acdb229003a86d18977
Назва:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару за кодом ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Дата опублікування:
13.06.2025 14:28
Опис:
Надаємо відповідь на запит про надання пояснення до моніторингу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA2025-05-21-010224-а