-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021-2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень кабінетів інформатики в КЗ "Ліцей "Європейська освіта" Кропивницької міської ради" за адресою: вул. Левка Мацієвича 2- Д, м. Кропивницький)
Завершена
913 572.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 567.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 567.86 UAH
Номер:
230d3421adab40ef90b229695680f304
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-23-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2025 00:00
Період моніторингу:
23.06.2025 17:25 - 15.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.06.2025 № 59-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 23.06.2025 № 59-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-05-21-000786-a 21.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА БУДМАРКЕТ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 3 Особливостей, пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства установлено порушення частини 1 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі - Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Ліцей «Європейська освіта» Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.05.2025 б/н, тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА БУДМАРКЕТ» (далі – ТОВ «АЛЬФА БУДМАРКЕТ»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 30.05.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.05.2025, договір про закупівлю від 05.06.2025 № 6 на суму 895 657,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «АЛЬФА БУДМАРКЕТ» (далі – Договір), пояснення надані 25.06.2025, 26.06.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬФА БУДМАРКЕТ» установлено наступне.
Так, згідно із пунктом 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації (далі – Додаток 1 до тендерної документації), Замовник зазначив, що для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в довідці, на кожну одиницю такого обладнання, учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬФА БУДМАРКЕТ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 23.05.2025 № 25/05/23-11, в якій зазначено, що учаснику на праві власності належить обладнання, а саме: дріль електрична 1 одиниця, перфоратор 1 одиниця, фарборозпилювач 1 одиниця, термоповітродув 1 одиниця, кутова шліфувальна машина 2 одиниці, шуруповерт 1 одиниця.
Також, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬФА БУДМАРКЕТ» надано гарантійні талони на вказані інструменти.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬФА БУДМАРКЕТ» не надано документи, які підтверджують право власності учасника на вищевказане обладнання, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Слід зазначити, що подані у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬФА БУДМАРКЕТ» гарантійні талони на вищевказане обладнання, не підтверджують право власності учасника на обладнання, оскільки вони не містять інформацію про покупця, а вказують лише на умови та строки гарантійного обслуговування інструментів.
Враховуючи наведене слід зазначити, що Замовник, на порушення вимог пункту 43 Особливостей, не скористався можливістю надати учаснику ТОВ «АЛЬФА БУДМАРКЕТ» вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, натомість протокольним рішення (протоколом) уповноваженої особи від 30.05.2025 б/н визнав учасника ТОВ «АЛЬФА БУДМАРКЕТ» переможцем закупівлі та уклав із ним Договір.
На запит Держаудитслужби Замовником 25.06.2025 надано відповідь, яка не спростовує суті виявленого порушення.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено наступне.
Згідно із пунктом 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Поряд з цим, пунктом 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) оприлюднюються в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону).
Згідно із пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником у електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону.
Однак, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднений Договір з усіма додатки до нього лише у форматі PDF.
Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та всі додатки до нього не у машинозчитувальному форматі.
Під час проведення моніторингу Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель Договір та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства установлено наступне.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Згідно із абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Проте Замовник на порушення вимог абзацу другого частини першої статті 41 Закону в електронній системі закупівель разом з Договором не оприлюднив інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
В ході моніторингу Замовник 26.06.2025 оприлюднив інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
За результатами аналізу питання виконання Замовником вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 20.05.2025, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 25.06.2025 повідомив про не оприлюднення відповідної інформації на власному вебсайті та/або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
30.06.2025 12:06 - 15.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2025 12:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень, аргументовані заперечення або причини неможливості усунення порушень
На виконання вимог Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області та з метою усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель наказом керівника закладу затверджено додаток до посадової інструкції фахівця з публічних закупівель, який містить:
заходи щодо перевірки документального підтвердження права власності на обладнання, зазначене у довідках про наявність матеріально-технічної бази;
обов’язок застосовувати положення пункту 43 Особливостей щодо усунення невідповідностей у документах тендерних пропозицій;
забезпечення належного та своєчасного оприлюднення договорів про закупівлю відповідно до вимог пункту 3 Особливостей та статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»;
контроль відповідності умов договорів основним вимогам законодавства відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»;
організацію публікації на офіційному вебсайті закладу обґрунтувань технічних характеристик, очікуваної вартості та бюджетних призначень відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 710.
Копії наказу та додатку до посадової інструкції додаються як підтвердження вжитих заходів.
Дата публікації звіту:
01.07.2025 14:59
Запити/Пояснення
Номер:
b09cdb25b6224168a68a4297cf52638d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.06.2025 11:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «код ДК 021-2015- 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень кабінетів інформатики в КЗ «Ліцей «Європейська освіта» Кропивницької міської ради» за адресою: вул. Левка Мацієвича 2-Д, м. Кропивницький)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-21-000786-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
47ae68c9c0344e7492fb66dbb7d87c55
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
25.06.2025 11:56
Опис:
У межах моніторингу закупівлі, відповідно до вимог чинного законодавства, повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення
Розмір бюджетного призначення було визначено на підставі:
• кошторисних призначень, затверджених головним розпорядником бюджетних коштів — Управлінням освіти Кропивницької міської ради;
• запланованих витрат, передбачених у межах фінансування закладу освіти на поточний ремонт приміщень на суму 1 200 000,00 грн;
• акту технічного обстеження приміщень кабінетів інформатики в КЗ "Ліцей "Європейська освіта" Кропивницької міської ради" по вул. Левка Мацієвича 2- Д в м. Кропивницькому, де зазначено орієнтовну вартість ремонтних робіт — 913 572,00 грн.
Усі розрахунки будуть проводитись у межах реального фінансування, без перевищення бюджетних асигнувань.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені на підставі:
• акту технічного обстеження приміщень, складеного ТОВ «Енергоплюс-Люкс» (директор — Бурченко М. Л.);
• даних розділу 4 зазначеного акту, де вказано, що загальний технічний стан приміщень кабінетів інформатики є непридатним для експлуатації (категорія 3);
• вимог Державних будівельних норм та Санітарного регламенту для ЗЗСО.
Технічне завдання було сформоване з урахуванням необхідного обсягу робіт для забезпечення безпечних та функціональних умов проведення освітнього процесу.
3. Обґрунтування очікуваної вартості
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі:
• акту технічного обстеження, де вказано орієнтовну вартість робіт — 913 572,00 грн;
• результатів моніторингу аналогічних закупівель через електронну систему Prozorro;
• Орієнтовних середньоринкових цін, визначених за результатами відкритих джерел та попередніх аналогічних ремонтних робіт в освітніх закладах м. Кропивницький.
Очікувана вартість визначалась з урахуванням термінової потреби у відновленні функціональності кабінетів інформатики, в межах реального обсягу фінансування.
4. Щодо оприлюднення на вебсайті
Повідомляємо, що у КЗ "Ліцей "Європейська освіта" Кропивницької міської ради відсутній власний офіційний вебсайт.
Також, обґрунтування не було окремо оприлюднене на сайті головного розпорядника бюджетних коштів, оскільки міститься безпосередньо в документації закупівлі та в доданому Акті технічного обстеження, що додається до цього пояснення.
5. Додатки до пояснення:
1. Акт технічного обстеження приміщень кабінетів інформатики в КЗ "Ліцей "Європейська освіта" Кропивницької міської ради" по вул. Левка Мацієвича 2- Д в м. Кропивницькому (ТОВ «Енергоплюс-Люкс», підпис: Бурченко М. Л.) на 10 арк.
Номер:
8fb9c1226d5e40208b31ba2e9f3ade98
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.06.2025 11:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «код ДК 021-2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень кабінетів інформатики в КЗ «Ліцей «Європейська освіта» Кропивницької міської ради» за адресою: вул. Левка Мацієвича 2-Д, м. Кропивницький)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-21-000786-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Згідно із пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації, Замовник зазначив, що для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в довідці, на кожну одиницю такого обладнання, учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬФА БУДМАРКЕТ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 23.05.2025 № 25/05/23-11, в якій зазначено, що учаснику на праві власності належить обладнання, а саме: дріль електрична 1 одиниця, перфоратор 1 одиниця, фарборозпилювач 1 одиниця, термоповітродув 1 одиниця, кутова шліфувальна машина 2 одиниці, шуруповерт 1 одиниця.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬФА БУДМАРКЕТ» не надано документи, які підтверджують право власності учасника на вищевказане обладнання.
Слід зазначити, що надані у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬФА БУДМАРКЕТ» гарантійні талони на вищевказане обладнання, не підтверджують право власності учасника на обладнання, а вказують на умови та строки гарантійного обслуговування інструментів.
Чому Замовник на підставі пункту 43 Особливостей не оприлюднив учаснику ТОВ «АЛЬФА БУДМАРКЕТ» вимогу про усунення невідповідностей в частині надання документів що підтверджують право власності на зазначені в довідці інструменти та обладнання ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
6c14224d685846ffa34296214e692e5b
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
25.06.2025 11:56
Опис:
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬФА БУДМАРКЕТ» було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, із зазначенням найменування інструментів, кількості та правової підстави володіння — "власність".
На підтвердження вказаного учасником надано гарантійні талони на перелічене обладнання, які містили найменування інструменту, серійні номери, дату продажу та печатки/штампи продавця. Враховуючи це, Замовник визнав гарантійні талони такими, що відповідають вимозі тендерної документації про надання “іншого документа, який підтверджує право власності”.
Тендерна документація Замовника не містила вичерпного переліку документів, які підтверджують право власності, а дозволяла надання будь-якого іншого документу, що підтверджує таке право. Тобто, формулювання було відкритим і не обмежувало учасника виключно наданими техпаспортами чи свідоцтвами.
Таким чином, на момент оцінки пропозиції Замовник не мав підстав вважати, що надані документи не підтверджують наявність відповідного обладнання, і не вбачав потреби у наданні вимоги відповідно до п. 43 Особливостей.
Додатково зазначаємо, що:
• Технічний обсяг заявленого обладнання є типовим (дріль електрична, перфоратор, фарборозпилювач, термоповітродув, кутова шліфувальна машина, шуруповерт тощо) і загальнодоступним для придбання;
• Дані інструменти не є дороговартісними, а їх вартість зазвичай становить від кількох сотень до кількох тисяч гривень за одиницю, тому гарантійні талони як підтвердження придбання та власності вважаються достатніми;
• Замовник не виявив інших суттєвих невідповідностей, які могли би вплинути на об’єктивність оцінки пропозиції;
• Прийняття рішення про відповідність було здійснено відповідно до принципів пропорційності, недискримінації та ефективності публічних закупівель.
Номер:
4b04375592fb49fda0a4a88a67006bc6
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.06.2025 17:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «код ДК 021-2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень кабінетів інформатики в КЗ «Ліцей «Європейська освіта» Кропивницької міської ради» за адресою: вул. Левка Мацієвича 2-Д, м. Кропивницький)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-21-000786-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») ?
2. Яким чином Замовником виконано вимоги частини першої статті 41 Закону в частині оприлюднення невід`ємного додатку до договору про закупівлю документу, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в якому обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції ?
Номер:
d7d8fa94711c4d5fbc2b77aef1245f44
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.06.2025 18:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «код ДК 021-2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень кабінетів інформатики в КЗ «Ліцей «Європейська освіта» Кропивницької міської ради» за адресою: вул. Левка Мацієвича 2-Д, м. Кропивницький)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-21-000786-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») ?
2. Яким чином Замовником виконано вимоги частини першої статті 41 Закону в частині оприлюднення невід`ємного додатку до договору про закупівлю документу, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в якому обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
6a6ddb7594e84af7a38d6cb4e125c2d0
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
26.06.2025 10:42
Опис:
У межах надання пояснень щодо дотримання вимог:
- пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього, у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машиночитувальному форматі,
- частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині оприлюднення невід’ємного додатку до договору, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси,
Повідомляємо наступне.
На момент публікації договору про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro додатки до нього (зокрема кошторис з розшифровкою матеріальних ресурсів), які містили вказану інформацію, не були оприлюднені через ненавмисну технічну помилку та недостатнє розуміння вимог щодо оприлюднення у форматі відкритих даних. Зазначене сталося не з метою приховування інформації, а виключно внаслідок необізнаності щодо відповідної норми законодавства.
Водночас Замовник діяв добросовісно, усвідомлюючи важливість прозорості публічних закупівель, та після отримання запиту негайно вжив заходів щодо усунення порушення. Станом на дату подання цього пояснення всі відповідні документи (зокрема, додатки до договору, кошторис з розшифровкою матеріальних ресурсів у форматі відкритих даних) були завантажені до електронної системи закупівель.
Також повідомляємо, що закупівля здійснювалася відповідно до вимог чинного законодавства, фактичне виконання договору триває, зобов’язання за ним виконуються. Порушення усунено у найкоротші строки після його виявлення.