-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття № 98476 Великокучурівської сільської ради по вул. Головна, 20а в с. Великий Кучурів Чернівецького району Чернівецької області
Завершена
6 004 302.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 043.02 UAH
мін. крок: 1% або 60 043.02 UAH
Номер:
99d552f173314ac181deaeed783592a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-16-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.06.2025 00:00
Період моніторингу:
16.06.2025 12:50 - 08.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.06.2025 № 65-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 16 червня 2025 року № 65-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
6. UA-2025-05-20-012845-a від 20.05.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання Замовником вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ЯЦКО В.Г.» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великокучурівської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-05-20-009277-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням (протоколом) уповноваженої особи Замовника від 20.05.2025 № 18 із змінами внесеними протоколом уповноваженої особи від 30.05.2025 № 20 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації, оприлюднений 30.05.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.06.2025; тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця «ЯЦКО ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» (далі – ФОП «ЯЦКО В.Г.»); протокол уповноваженої особи від 05.06.2025 № 22; повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2025; договір на закупівлю робіт від 11.06.2025 № 111; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 24.06.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ЯЦКО В.Г.» встановлено наступне.
Відповідно до підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником встановлена наступна вимога: Учасник повинен підтвердити наявність у нього працівників робітничих професій: лицювальник-плиточник не менше 2 осіб, Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж не менше 1 особи, монтажник гіпсокартонних конструкцій не менше 1 особи, Слюсар-сантехнік не менше 2 осіб, монтажник-складальник металопластикових конструкцій не менше 1 особи, маляр не менше 1 особи.
Тобто, Замовником у тендерній документації встановлена вимога щодо робітничих професій працівників та щодо кількості осіб (працівників), яка в загальному із зазначеного Замовником повинна становити в кількості не менше 8 осіб.
Так, учасник ФОП «ЯЦКО В.Г.» надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.06.2025 Вих. № 18/06 (далі – Довідка № 18/06), в якій зазначив про наявність у нього лише
4-ох працівників робітничих професій – Яковійчука Віктора Юрійовича, Ласкорунського Назара Валентиновича, Яковійчука Миколи Миколайовича, Труфина Михайла Васильовича, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації. Крім того, кожен працівник, що зазначений у Довідці № 18/06, виконує роботу за сумісництвом, а саме: Яковійчук Віктор Юрійович - лицювальник-плиточник та монтажник-складальник металопластикових конструкцій, Ласкорунський Назар Валентинович – лицювальник-плиточник та маляр, Яковійчук Микола Миколайович – слюсар-сантехнік та монтажник гіпсокартонних конструкцій, Труфин Михайло Васильович – електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж, слюсар-сантехнік.
У зв’язку із зазначеною вище невідповідністю Замовнику оприлюднено запит про надання пояснень.
У відповідь на запит Замовник надав наступне пояснення: «…Відповідно до наданої учасником ФОП «ЯЦКО В.Г.» Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.06.2025 Вих. № 18/06 а також наданих ним у складі тендерної пропозиції наказів у цього учасника наявні працівники, які працюють як за основним місцем роботи так і одночасно обіймають посади відповідно до наказів про суміщення посад. Визначення поняття суміщення професій (посад) можна знайти у статті 105 Кодексу законів про працю. Під поняттям суміщення розуміють виконання на одному і тому ж підприємстві, в установі, організації разом з основною роботою, яка обумовлена трудовим договором, додаткової роботи за іншою професією (посадою) або виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника без звільнення від основної роботи.
Тендерною документацією жодним чином не обмежувалась можливість використання учасником працівників, які працюють за суміщенням посад. У тендерній документації Замовника відсутні обмеження використовувати працю найманого працівника одночасно за двома професіями. Можливість використання праці найманого працівника за двома професіями за суміщення дозволена чинним законодавством і Замовник не може її обмежувати і відхиляти пропозиції такого учасника. У тендерній документації замовника відсутні вимоги, що кожен працівник повинен працювати за одною посадою."
Надане Замовником пояснення, зокрема і щодо можливості використання учасником працівників, які працюють за суміщенням посад, не спростовує факту встановленого моніторингом порушення в частині не підтвердження учасником ФОП «ЯЦКО В.Г.» кваліфікаційного критерію щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оскільки у підпункті 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації Замовником чітко встановлена вимога щодо наявності в учасника працівників певних робітничих професій та вимога щодо мінімальної (не менше) кількості працівників (осіб) кожної з перелічених Замовником робітничої професії. Крім того, Замовником у тендерній документації не зазначено про можливість виконання кожним з працівників учасника двох видів робіт шляхом суміщення посад, а чітко зазначено саме про кількість працівників.
Отже, учасник ФОП «ЯЦКО В.Г.» не підтвердив кваліфікаційного критерію щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим не дотримав вимог підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації.
Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Абзацом другим пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ЯЦКО В.Г.» не було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та не було розміщено у визначений законодавством строк повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимог пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
04.07.2025 12:26 - 19.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2025 12:26
Оскарження висновку в суді
Опис:
Керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (в редакції Закону України від 19.09.2019 року №114-IX) Великокучурівською сільською радою 17.07.2025р. направлено до Чернівецького окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Управляння Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про результати моніторингу закупівлі №UA-2025-05-20-012845-a.
Дата публікації:
18.07.2025 12:41
Дата відкриття провадження:
22.07.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
№600/3453/25-а
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-20-012845-a
За результатами моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України (надалі – Держаудитслужба) опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття № 98476 Великокучурівської сільської ради по вул. Головна, 20а в с. Великий Кучурів Чернівецького району Чернівецької області» (45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-20-012845-a) в якому міститься наступна інформація: «За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ЯЦКО В.Г.» встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником встановлена наступна вимога: Учасник повинен підтвердити наявність у нього працівників робітничих професій: лицювальник-плиточник не менше 2 осіб, Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж не менше 1 особи, монтажник гіпсокартонних конструкцій не менше 1 особи, Слюсар-сантехнік не менше 2 осіб, монтажник-складальник металопластикових конструкцій не менше 1 особи, маляр не менше 1 особи. Тобто, Замовником у тендерній документації встановлена вимога щодо робітничих професій працівників та щодо кількості осіб (працівників), яка в загальному із зазначеного Замовником повинна становити в кількості не менше 8 осіб. Так, учасник ФОП «ЯЦКО В.Г.» надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.06.2025 Вих. № 18/06 (далі – Довідка № 18/06), в якій зазначив про наявність у нього лише 4-ох працівників робітничих професій – Яковійчука Віктора Юрійовича, Ласкорунського Назара Валентиновича, Яковійчука Миколи Миколайовича, Труфина Михайла Васильовича, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації. Крім того, кожен працівник, що зазначений у Довідці № 18/06, виконує роботу за сумісництвом, а саме: Яковійчук Віктор Юрійович - лицювальник-плиточник та монтажник-складальник металопластикових конструкцій, Ласкорунський Назар Валентинович – лицювальник-плиточник та маляр, Яковійчук Микола Миколайович – слюсар-сантехнік та монтажник гіпсокартонних конструкцій, Труфин Михайло Васильович – електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж, слюсар-сантехнік».
Твердження що вимогами тендерної документації було передбачено наявність 8 працівників робітничих професій є хибним. Так, Відповідно до підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлена наступна вимога: Учасник повинен підтвердити наявність у нього працівників робітничих професій: лицювальник-плиточник не менше 2 осіб, Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж не менше 1 особи, монтажник гіпсокартонних конструкцій не менше 1 особи, Слюсар-сантехнік не менше 2 осіб, монтажник-складальник металопластикових конструкцій не менше 1 особи, маляр не менше 1 особи. Усі працівники зазначені у Довідці згідно п.п.1.2.1 п.1.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід мають бути залучені на підставі трудових відносин відповідно до чинного законодавства про працю.
Відповідно до положень статті 1 ЗУ Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності працівник - фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю. Відповідно до наданої учасником ФОП «ЯЦКО В.Г.» Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.06.2025 Вих. № 18/06 а також наданих ним у складі тендерної пропозиції наказів у цього учасника наявні працівники, які працюють як за основним місцем роботи так і одночасно обіймають посади відповідно до наказів про суміщення посад. Визначення поняття суміщення професій (посад) можна знайти у статті 105 Кодексу законів про працю. Під поняттям суміщення розуміють виконання на одному і тому ж підприємстві, в установі, організації разом з основною роботою, яка обумовлена трудовим договором, додаткової роботи за іншою професією (посадою) або виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника без звільнення від основної роботи.
Тендерною документацією жодним чином не обмежувалась можливість використання учасником працівників, які працюють за суміщенням посад. У тендерній документації Замовника відсутні обмеження використовувати працю найманого працівника одночасно за двома професіями. Можливість використання праці найманого працівника за двома професіями за суміщення дозволена чинним законодавством і Замовник не може її обмежувати і відхиляти пропозиції такого учасника. У тендерній документації замовника відсутні вимоги, що кожен працівник повинен працювати за одною посадою.
Відтак, учасник підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оскільки згідно поданої тендерної пропозиції в нього наявні: лицювальники-плиточники в особі Яковійчука Віктора Юрійовича та Ласкорунського Назара Валентиновича (2 особи), електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж в особі Труфина Михайла Васильовича (1 особа), монтажник гіпсокартонних конструкцій в особі Яковійчука Миколи Миколайовича (1 особа), слюсарі-сантехніки в особі Яковійчука Миколи Миколайовича та Труфина Михайла Васильовича (2 особи), монтажник-складальник металопластикових конструкцій в особі Яковійчука Віктора Юрійовича (1 особа), маляр в особі Ласкорунського Назара Валентиновича (1 особа).
За викладених вище обставин вважаємо, що відсутнє порушення Замовником вимог пункту 43 Особливостей №1178.
Дата публікації звіту:
11.07.2025 15:24
Запити/Пояснення
Номер:
bd1868a33b4e4537abdb6ac6f971bbb9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.06.2025 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття № 98476 Великокучурівської сільської ради по вул. Головна, 20а в с. Великий Кучурів Чернівецького району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-20-012845-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, та з огляду на здійснення Вами даної закупівлі за кошти Європейського Союзу «Ukraine Facility», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, в тому числі проектно-кошторисну документацію (інвесторську) з пояснювальною запискою, локальними кошторисами та підсумковою відомістю ресурсів, експертний звіт, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
3. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
4. Чи враховувалось вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ЯЦКО ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» (далі – ФОП «ЯЦКО В.Г.») наявні невідповідності умовам тендерної документації, а саме:
1) Відповідно підпункту 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вами встановлена вимога: Учасник підтверджує наявність у нього не менше 2 (двох) виконавців робіт з вищою освітою будівельної спеціальності, що пройшли навчання з підвищення кваліфікації у сертифікованому (ліцензованому) навчальному закладі щодо здійснення будівництва у районах з підвищеною сейсмічною активністю, (надати документальне підтвердження: скан-копії диплому про вищу освіту будівельної спеціальності, та скан-копії посвідчення або сертифікату або свідоцтва про проходження зазначеного вище навчання з підвищення кваліфікації, у складі тендерної пропозиції).
Учасник ФОП «ЯЦКО В.Г.» надав два свідоцтва про підвищення кваліфікації – Свідоцтво про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» від 11.11.2009 № 12СПК 641912, видане Яцку Ярославу Васильовичу (інженер проектувальник з кошторисної роботи, виконавець робіт) та Свідоцтво про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» від 22.02.2010 № 12СПК 643080, видане Ончуленку Михайлу Івановичу (виконавець робіт), які не підтверджують факт підвищення кваліфікації щодо здійснення будівництва у районах з підвищеною сейсмічною активністю станом на період здійснення даної процедури закупівлі у 2025 році, оскільки відповідно до законодавства України періодичність підвищення кваліфікації для інженерів-проектувальників, виконавців будівельних робіт, що займаються проектуванням та будівництвом в районах з підвищеною сейсмічною активністю, становить не рідше одного разу на п'ять років. При цьому, чинність таких свідоцтв становить 5 років. Зазначене щодо періодичності підвищення кваліфікації та чинності свідоцтв висвітлено і на офіційному сайті Національного університету «Львівська політехніка», яким видані зазначені вище Свідоцтва;
2) Відповідно підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вами встановлена вимога: Учасник повинен підтвердити наявність у нього працівників робітничих професій: лицювальник-плиточник не менше 2 осіб, Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж не менше 1 особи, монтажник гіпсокартонних конструкцій не менше 1 особи, Слюсар-сантехнік не менше 2 осіб, монтажник-складальник металопластикових конструкцій не менше 1 особи, маляр не менше 1 особи.
При цьому, Вами у тендерній документації чітко встановлена вимога щодо кількості необхідних працівників робітничих професій, загальна мінімальна кількість яких складає 8 осіб. Проте, учасник ФОП «ЯЦКО В.Г.» надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.06.2025 Вих. № 18/06, в якій зазначив про наявність у нього 4-ох працівників робітничих професій – Яковійчука Віктора Юрійовича, Ласкорунського Назара Валентиновича, Яковійчука Миколи Миколайовича, Труфина Михайла Васильвича, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації. Крім того, можливість виконання кожним з перелічених вище працівників двох видів робіт не відповідає вимогам, встановленим Вами для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
5. Яким чином Вами перевірено достовірність інформації щодо країни походження товарів, необхідних для даної процедури закупівлі, зазначених учасником ФОП «ЯЦКО В.Г.» у Відомості до локального кошторису? Оскільки, в інформації про ціни на матеріальні ресурси, що є додатком до укладеного Договору на закупівлю робіт від 11.06.2025 № 111 учасником ФОП «ЯЦКО В.Г.» зазначено, що країною походження всіх товарів, матеріалів та виробів є Україна. При цьому, серед переліку таких товарів є товари виробництва Польщі, Німеччини та ін. країн, тобто, не лише України.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
eb76a01a818944afb247e15e114991c3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2025 16:18
Опис:
На ваш Запит замовнику на пояснення повідомляємо наступне.
1. Надайте інформацію та відповідні документи, в тому числі проектно-кошторисну документацію (інвесторську) з пояснювальною запискою, локальними кошторисами та підсумковою відомістю ресурсів, експертний звіт, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Очікувана вартість робіт визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості було використано дані зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 6164,494 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 4974,433 тис.грн.; устаткування – 0,198 тис. грн; інші витрати – 1189,863 тис. грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
2. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Джерелами фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету за КПКВК 1232 – Виконання заходів щодо забезпечення реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (протипожежний захист), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та 1231 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (протипожежний захист), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військовофізичною підготовкою. Відповідне рішення сесії Великокучурівської сільської ради додається.
3. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) 15.11.2024 р. розміщено на веб-сайті Великокучурівської СТГ за посиланням: https://velikokuchurivska.dosvit.org.ua/documents/cmcai8f7aei960837101nkp7d
4. Чи враховувалось вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ЯЦКО ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» (далі – ФОП «ЯЦКО В.Г.») наявні невідповідності умовам тендерної документації, а саме:
1) Відповідно підпункту 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вами встановлена вимога: Учасник підтверджує наявність у нього не менше 2 (двох) виконавців робіт з вищою освітою будівельної спеціальності, що пройшли навчання з підвищення кваліфікації у сертифікованому (ліцензованому) навчальному закладі щодо здійснення будівництва у районах з підвищеною сейсмічною активністю, (надати документальне підтвердження: скан-копії диплому про вищу освіту будівельної спеціальності, та скан-копії посвідчення або сертифікату або свідоцтва про проходження зазначеного вище навчання з підвищення кваліфікації, у складі тендерної пропозиції).
Учасник ФОП «ЯЦКО В.Г.» надав два свідоцтва про підвищення кваліфікації – Свідоцтво про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» від 11.11.2009 № 12СПК 641912, видане Яцку Ярославу Васильовичу (інженер проектувальник з кошторисної роботи, виконавець робіт) та Свідоцтво про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» від 22.02.2010 № 12СПК 643080, видане Ончуленку Михайлу Івановичу (виконавець робіт), які не підтверджують факт підвищення кваліфікації щодо здійснення будівництва у районах з підвищеною сейсмічною активністю станом на період здійснення даної процедури закупівлі у 2025 році, оскільки відповідно до законодавства України періодичність підвищення кваліфікації для інженерів-проектувальників, виконавців будівельних робіт, що займаються проектуванням та будівництвом в районах з підвищеною сейсмічною активністю, становить не рідше одного разу на п'ять років. При цьому, чинність таких свідоцтв становить 5 років. Зазначене щодо періодичності підвищення кваліфікації та чинності свідоцтв висвітлено і на офіційному сайті Національного університету «Львівська політехніка», яким видані зазначені вище Свідоцтва;
2) Відповідно підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вами встановлена вимога: Учасник повинен підтвердити наявність у нього працівників робітничих професій: лицювальник-плиточник не менше 2 осіб, Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж не менше 1 особи, монтажник гіпсокартонних конструкцій не менше 1 особи, Слюсар-сантехнік не менше 2 осіб, монтажник-складальник металопластикових конструкцій не менше 1 особи, маляр не менше 1 особи.
При цьому, Вами у тендерній документації чітко встановлена вимога щодо кількості необхідних працівників робітничих професій, загальна мінімальна кількість яких складає 8 осіб. Проте, учасник ФОП «ЯЦКО В.Г.» надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.06.2025 Вих. № 18/06, в якій зазначив про наявність у нього 4-ох працівників робітничих професій – Яковійчука Віктора Юрійовича, Ласкорунського Назара Валентиновича, Яковійчука Миколи Миколайовича, Труфина Михайла Васильвича, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації. Крім того, можливість виконання кожним з перелічених вище працівників двох видів робіт не відповідає вимогам, встановленим Вами для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимогами тендерної документації було передбачено у п.п 1.2.2 Додатку 1 до ТД : 1.2.2. Учасник підтверджує наявність у нього не менше 2 (двох) виконавців робіт з вищою освітою будівельної спеціальності, що пройшли навчання з підвищення кваліфікації у сертифікованому (ліцензованому) навчальному закладі щодо здійснення будівництва у районах з підвищеною сейсмічною активністю, (надати документальне підтвердження: скан-копії диплому про вищу освіту будівельної спеціальності, та скан-копії посвідчення або сертифікату або свідоцтва про проходження зазначеного вище навчання з підвищення кваліфікації, у складі тендерної пропозиції). Тобто замовником не було зазначена у тендерній документації вимога, щодо надання свідоцтв про підвищення кваліфікації як видані не раніше 5 річної давнини, або застосовано у тендерній документації формулювання чинних на дату подання тендерної пропозиції або на дату розкриття пропозицій учасника. Відповідно до положень ст 17 Закону України “Про архітектурну діяльність” Відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Згідно з положеннями Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 651) виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (далі - виконавці), - архітектор, інженер-проектувальник, інженер технічного нагляду та експерт, які здобули вищу освіту за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки; У пункті 1.2.2 Додатку 1 до ТД замовником було встановлено вимогу, щодо надання документів, які підтверджують наявність в учасника виконавця робіт (інша скорочена назва виконроб) Код професії: 1223.2 , виконавець робіт не відноситься до Відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури і нормами чинного законодавства України не встановлено жодних вимог щодо періодичного підвищення кваліфікації для виконавців робіт, що займаються будівництвом в районах з підвищеною сейсмічною активністю не рідше одного разу на п'ять років.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» від 11.11.2009 № 12СПК 641912, видане Яцку Ярославу Васильовичу (інженер проектувальник з кошторисної роботи, виконавець робіт) та Свідоцтво про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» від 22.02.2010 № 12СПК 643080, видане Ончуленку Михайлу Івановичу (виконавець робіт) не містять зазначення строку їх дії. На офіційному сайті Національного університету “Львівська Політехніка” https://lpnu.ua/proiektuvannia-ta-budivnytstvo-v-raionakh-z-pidvyshchenoiu-seismichnoiu-aktyvnistiu-ta-skladnymy відсутні відомості щодо строку чинності зазначених вище свідоцтв про підвищення кваліфікації. Тому подані учасником документи повністю відповідали вимогам тендерної документації.
Щодо твердження у запитанні: При цьому, Вами у тендерній документації чітко встановлена вимога щодо кількості необхідних працівників робітничих професій, загальна мінімальна кількість яких складає 8 осіб. Проте, учасник ФОП «ЯЦКО В.Г.» надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.06.2025 Вих. № 18/06, в якій зазначив про наявність у нього 4-ох працівників робітничих професій – Яковійчука Віктора Юрійовича, Ласкорунського Назара Валентиновича, Яковійчука Миколи Миколайовича, Труфина Михайла Васильвича, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації. Крім того, можливість виконання кожним з перелічених вище працівників двох видів робіт не відповідає вимогам, встановленим Вами для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У положеннях п.1.24 Додатку 1 до тендерної документації зазначено 1.2.4 Учасник повинен підтвердити наявність у нього працівників робітничих професій: лицювальник-плиточник не менше 2 осіб, Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж не менше 1 особи, монтажник гіпсокартонних конструкцій не менше 1 особи, Слюсар-сантехнік не менше 2 осіб, монтажник-складальник металопластикових конструкцій не менше 1 особи, маляр не менше 1 особи.
Усі працівники зазначені у Довідці згідно п.п.1.2.1 п.1.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід мають бути залучені на підставі трудових відносин відповідно до чинного законодавства про працю.
Відповідно до положень статті 1 ЗУ Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності працівник - фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю. Відповідно до наданої учасником ФОП «ЯЦКО В.Г.» Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.06.2025 Вих. № 18/06 а також наданих ним у складі тендерної пропозиції наказів у цього учасника наявні працівники, які працюють як за основним місцем роботи так і одночасно обіймають посади відповідно до наказів про суміщення посад. Визначення поняття суміщення професій (посад) можна знайти у статті 105 Кодексу законів про працю. Під поняттям суміщення розуміють виконання на одному і тому ж підприємстві, в установі, організації разом з основною роботою, яка обумовлена трудовим договором, додаткової роботи за іншою професією (посадою) або виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника без звільнення від основної роботи.
Тендерною документацією жодним чином не обмежувалась можливість використання учасником працівників, які працюють за суміщенням посад. У тендерній документації Замовника відсутні обмеження використовувати працю найманого працівника одночасно за двома професіями. Можливість використання праці найманого працівника за двома професіями за суміщення дозволена чинним законодавством і Замовник не може її обмежувати і відхиляти пропозиції такого учасника. У тендерній документації замовника відсутні вимоги, що кожен працівник повинен працювати за одною посадою.
Щодо запитання 5. Яким чином Вами перевірено достовірність інформації щодо країни походження товарів, необхідних для даної процедури закупівлі, зазначених учасником ФОП «ЯЦКО В.Г.» у Відомості до локального кошторису? Оскільки, в інформації про ціни на матеріальні ресурси, що є додатком до укладеного Договору на закупівлю робіт від 11.06.2025 № 111 учасником ФОП «ЯЦКО В.Г.» зазначено, що країною походження всіх товарів, матеріалів та виробів є Україна. При цьому, серед переліку таких товарів є товари виробництва Польщі, Німеччини та ін. країн, тобто, не лише України.
Вимогами ТД від учасника вимагалося: «Учасник повинен надати лист/довідку у довільній формі із зазначенням, що він зареєстрований у прийнятій країні а також про те, що товари та матеріали, що пропонує учасник для поставки або будуть використані для виконання робіт будуть походити з прийнятих країн». Учасником була надана відповідна Довідка Вих.№16/06 від 03.06.2025р. Всі зазначені матеріали походять з прийнятних країн. Тендерною документацією не визначено умови перевірки достовірності інформації щодо країни походження товарів під час укладання договору (заповнення додатку 3 до договору). З метою дотримання положень Рамкової угоди з боку підрядника у Договорі про закупівлю передбачено 4.14. З метою оплати виконаних будівельних робіт Підрядник до кожного Акту приймання виконаних будівельних робіт додає наступні документи:
4.14.1. Підтвердження шляхом формування .pdf файлу на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main у відповідності до пункту 5 статті 1 Рамкової угоди про те, що Підрядник або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи – Підрядника, субпідрядник або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи – субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт субпідрядника) не є особами, до яких застосовані обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та такі особи не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу.
4.14.2. Документ, що підтверджує країну походження товарів або матеріальних ресурсів (згідно Додатку №3 до даного Договору), які будуть постачатися під час виконання укладеного договору про закупівлю.
Таким чином Замовник забезпечує неможливість оплати робіт за Договором, якщо під час його виконання Підрядник не підтвердить країну походження товару.
Номер:
70c9ef4a0bd04b0d96cc992367ad818f
Назва:
Про надання роз’яснення змісту висновку та зобов’язань замовника, визначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-05-20-012845-a
Дата опублікування:
09.07.2025 17:05
Опис:
Великокучурівська сільська рада висловлює повагу та звертається з таким. Уважно ознайомившись з висновком посадової особи органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівлі №UA-2025-05-20-012845-a від 04.07.2025 р., звертаємось до Вас у порядку, визначеному частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань замовника, визначених у висновку, а саме:
1. Яким чином не зазначення Замовником у тендерній документації можливості виконання кожним з працівників учасника двох видів робіт шляхом суміщення посад забороняє Учаснику використання праці найманого працівника за двома професіями за суміщенням?
2. Чому наявність у учасника: лицювальника-плиточника в особі Яковійчука Віктора Юрійовича та Ласкорунського Назара Валентиновича не підтверджує факт наявності 2 осіб даної робітничої професії, електромонтажника з освітлення та освітлювальних мереж в особі Труфина Михайла Васильовича не підтверджує факт наявності 1 особи даної робітничої професії, монтажника гіпсокартонних конструкцій в особі Яковійчука Миколи Миколайовича не підтверджує факт наявності 1 особи даної робітничої професії, слюсара-сантехніка Яковійчука Миколи Миколайовича та Труфина Михайла Васильовича не підтверджує факт наявності 2 осіб даної робітничої професії, монтажника-складальника металопластикових конструкцій Яковійчука Віктора Юрійовича не підтверджує факт наявності 1 особи даної робітничої професії, маляра Ласкорунського Назара Валентиновича не підтверджує факт наявності 1 особи даної робітничої професії?
3. Які саме дії має вчинити Замовник на виконання зобов’язання здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення?
Номер:
768614a58626427993d77cb7bc78c55c
Назва:
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата опублікування:
10.07.2025 12:54
Опис:
За результатами моніторингу процедури публічної закупівлі за номером ID:UA-2025-05-20-012845-a встановлені порушення законодавства з публічних закупівель, що відображені у Висновку про результати моніторингу процедури публічної закупівлі (далі – Висновок), який оприлюднено в електронній системі закупівель 04.07.2025.
Відповідно до абзацу першого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області (далі – Управління) розглянуло Ваше звернення від 09.07.2025 за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку (далі – Звернення), та повідомляє наступне.
Згідно з абзацом другим пункту 31 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вами встановлена наступна вимога: Учасник повинен підтвердити наявність у нього працівників робітничих професій: лицювальник-плиточник не менше 2 осіб, Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж не менше 1 особи, монтажник гіпсокартонних конструкцій не менше 1 особи, Слюсар-сантехнік не менше 2 осіб, монтажник-складальник металопластикових конструкцій не менше 1 особи, маляр не менше 1 особи.
Тобто, Вами у тендерній документації встановлена вимога щодо робітничих професій працівників та щодо кількості осіб (працівників), яка в загальному із зазначеного повинна становити в кількості не менше 8 осіб.
Учасник ФОП «ЯЦКО В.Г.» зазначивши у документах тендерної пропозиції про наявність у нього 4-ьох працівників робітничих професій не підтвердив кваліфікаційного критерію щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оскільки у підпункті 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації Вами чітко встановлена вимога щодо наявності в учасника працівників певних робітничих професій та вимога щодо мінімальної (не менше) кількості працівників (осіб) кожної з перелічених робітничої професії. Крім того, Вами у тендерній документації не зазначено про можливість виконання кожним з працівників учасника двох видів робіт шляхом суміщення посад, а чітко зазначено саме про кількість працівників, що обґрунтовує зазначену Вами у зверненні заборону учаснику використання праці одним працівником за двома професіями за суміщенням.
Зазначаємо, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку Замовник має три варіанти поведінки: усунути викладені у Висновку порушення законодавства у сфері публічних закупівель та надати (оприлюднити через електронну систему закупівель) інформацію та документи, що свідчать про усунення порушень, викладених у Висновку; або надати аргументовані заперечення до Висновку; або надати інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дії, направлені на притягнення уповноваженої особи до відповідальності (крім адміністративної) здійснює керівник Замовника.