• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття № 98476 Великокучурівської сільської ради по вул. Головна, 20а в с. Великий Кучурів Чернівецького району Чернівецької області

Завершена

6 004 302.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 043.02 UAH
Номер: 99d552f173314ac181deaeed783592a9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-16-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.06.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 16.06.2025 12:50 - 08.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.06.2025 № 65-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 16 червня 2025 року № 65-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 6. UA-2025-05-20-012845-a від 20.05.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 426-52-57, i.m.moshuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання Замовником вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ЯЦКО В.Г.» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великокучурівської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-05-20-009277-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням (протоколом) уповноваженої особи Замовника від 20.05.2025 № 18 із змінами внесеними протоколом уповноваженої особи від 30.05.2025 № 20 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації, оприлюднений 30.05.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.06.2025; тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця «ЯЦКО ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» (далі – ФОП «ЯЦКО В.Г.»); протокол уповноваженої особи від 05.06.2025 № 22; повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2025; договір на закупівлю робіт від 11.06.2025 № 111; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 24.06.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ЯЦКО В.Г.» встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником встановлена наступна вимога: Учасник повинен підтвердити наявність у нього працівників робітничих професій: лицювальник-плиточник не менше 2 осіб, Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж не менше 1 особи, монтажник гіпсокартонних конструкцій не менше 1 особи, Слюсар-сантехнік не менше 2 осіб, монтажник-складальник металопластикових конструкцій не менше 1 особи, маляр не менше 1 особи. Тобто, Замовником у тендерній документації встановлена вимога щодо робітничих професій працівників та щодо кількості осіб (працівників), яка в загальному із зазначеного Замовником повинна становити в кількості не менше 8 осіб. Так, учасник ФОП «ЯЦКО В.Г.» надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.06.2025 Вих. № 18/06 (далі – Довідка № 18/06), в якій зазначив про наявність у нього лише 4-ох працівників робітничих професій – Яковійчука Віктора Юрійовича, Ласкорунського Назара Валентиновича, Яковійчука Миколи Миколайовича, Труфина Михайла Васильовича, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації. Крім того, кожен працівник, що зазначений у Довідці № 18/06, виконує роботу за сумісництвом, а саме: Яковійчук Віктор Юрійович - лицювальник-плиточник та монтажник-складальник металопластикових конструкцій, Ласкорунський Назар Валентинович – лицювальник-плиточник та маляр, Яковійчук Микола Миколайович – слюсар-сантехнік та монтажник гіпсокартонних конструкцій, Труфин Михайло Васильович – електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж, слюсар-сантехнік. У зв’язку із зазначеною вище невідповідністю Замовнику оприлюднено запит про надання пояснень. У відповідь на запит Замовник надав наступне пояснення: «…Відповідно до наданої учасником ФОП «ЯЦКО В.Г.» Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.06.2025 Вих. № 18/06 а також наданих ним у складі тендерної пропозиції наказів у цього учасника наявні працівники, які працюють як за основним місцем роботи так і одночасно обіймають посади відповідно до наказів про суміщення посад. Визначення поняття суміщення професій (посад) можна знайти у статті 105 Кодексу законів про працю. Під поняттям суміщення розуміють виконання на одному і тому ж підприємстві, в установі, організації разом з основною роботою, яка обумовлена трудовим договором, додаткової роботи за іншою професією (посадою) або виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника без звільнення від основної роботи. Тендерною документацією жодним чином не обмежувалась можливість використання учасником працівників, які працюють за суміщенням посад. У тендерній документації Замовника відсутні обмеження використовувати працю найманого працівника одночасно за двома професіями. Можливість використання праці найманого працівника за двома професіями за суміщення дозволена чинним законодавством і Замовник не може її обмежувати і відхиляти пропозиції такого учасника. У тендерній документації замовника відсутні вимоги, що кожен працівник повинен працювати за одною посадою." Надане Замовником пояснення, зокрема і щодо можливості використання учасником працівників, які працюють за суміщенням посад, не спростовує факту встановленого моніторингом порушення в частині не підтвердження учасником ФОП «ЯЦКО В.Г.» кваліфікаційного критерію щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оскільки у підпункті 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації Замовником чітко встановлена вимога щодо наявності в учасника працівників певних робітничих професій та вимога щодо мінімальної (не менше) кількості працівників (осіб) кожної з перелічених Замовником робітничої професії. Крім того, Замовником у тендерній документації не зазначено про можливість виконання кожним з працівників учасника двох видів робіт шляхом суміщення посад, а чітко зазначено саме про кількість працівників. Отже, учасник ФОП «ЯЦКО В.Г.» не підтвердив кваліфікаційного критерію щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим не дотримав вимог підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації. Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Абзацом другим пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ЯЦКО В.Г.» не було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та не було розміщено у визначений законодавством строк повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимог пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 04.07.2025 12:26 - 19.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.07.2025 12:26

Оскарження висновку в суді

Опис: Керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (в редакції Закону України від 19.09.2019 року №114-IX) Великокучурівською сільською радою 17.07.2025р. направлено до Чернівецького окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Управляння Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про результати моніторингу закупівлі №UA-2025-05-20-012845-a.
Дата публікації: 18.07.2025 12:41
Дата відкриття провадження: 22.07.2025 00:00
Номер відкриття провадження: №600/3453/25-а

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-20-012845-a За результатами моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України (надалі – Держаудитслужба) опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття № 98476 Великокучурівської сільської ради по вул. Головна, 20а в с. Великий Кучурів Чернівецького району Чернівецької області» (45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-20-012845-a) в якому міститься наступна інформація: «За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ЯЦКО В.Г.» встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником встановлена наступна вимога: Учасник повинен підтвердити наявність у нього працівників робітничих професій: лицювальник-плиточник не менше 2 осіб, Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж не менше 1 особи, монтажник гіпсокартонних конструкцій не менше 1 особи, Слюсар-сантехнік не менше 2 осіб, монтажник-складальник металопластикових конструкцій не менше 1 особи, маляр не менше 1 особи. Тобто, Замовником у тендерній документації встановлена вимога щодо робітничих професій працівників та щодо кількості осіб (працівників), яка в загальному із зазначеного Замовником повинна становити в кількості не менше 8 осіб. Так, учасник ФОП «ЯЦКО В.Г.» надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.06.2025 Вих. № 18/06 (далі – Довідка № 18/06), в якій зазначив про наявність у нього лише 4-ох працівників робітничих професій – Яковійчука Віктора Юрійовича, Ласкорунського Назара Валентиновича, Яковійчука Миколи Миколайовича, Труфина Михайла Васильовича, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації. Крім того, кожен працівник, що зазначений у Довідці № 18/06, виконує роботу за сумісництвом, а саме: Яковійчук Віктор Юрійович - лицювальник-плиточник та монтажник-складальник металопластикових конструкцій, Ласкорунський Назар Валентинович – лицювальник-плиточник та маляр, Яковійчук Микола Миколайович – слюсар-сантехнік та монтажник гіпсокартонних конструкцій, Труфин Михайло Васильович – електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж, слюсар-сантехнік». Твердження що вимогами тендерної документації було передбачено наявність 8 працівників робітничих професій є хибним. Так, Відповідно до підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлена наступна вимога: Учасник повинен підтвердити наявність у нього працівників робітничих професій: лицювальник-плиточник не менше 2 осіб, Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж не менше 1 особи, монтажник гіпсокартонних конструкцій не менше 1 особи, Слюсар-сантехнік не менше 2 осіб, монтажник-складальник металопластикових конструкцій не менше 1 особи, маляр не менше 1 особи. Усі працівники зазначені у Довідці згідно п.п.1.2.1 п.1.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід мають бути залучені на підставі трудових відносин відповідно до чинного законодавства про працю. Відповідно до положень статті 1 ЗУ Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності працівник - фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю. Відповідно до наданої учасником ФОП «ЯЦКО В.Г.» Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.06.2025 Вих. № 18/06 а також наданих ним у складі тендерної пропозиції наказів у цього учасника наявні працівники, які працюють як за основним місцем роботи так і одночасно обіймають посади відповідно до наказів про суміщення посад. Визначення поняття суміщення професій (посад) можна знайти у статті 105 Кодексу законів про працю. Під поняттям суміщення розуміють виконання на одному і тому ж підприємстві, в установі, організації разом з основною роботою, яка обумовлена трудовим договором, додаткової роботи за іншою професією (посадою) або виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника без звільнення від основної роботи. Тендерною документацією жодним чином не обмежувалась можливість використання учасником працівників, які працюють за суміщенням посад. У тендерній документації Замовника відсутні обмеження використовувати працю найманого працівника одночасно за двома професіями. Можливість використання праці найманого працівника за двома професіями за суміщення дозволена чинним законодавством і Замовник не може її обмежувати і відхиляти пропозиції такого учасника. У тендерній документації замовника відсутні вимоги, що кожен працівник повинен працювати за одною посадою. Відтак, учасник підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оскільки згідно поданої тендерної пропозиції в нього наявні: лицювальники-плиточники в особі Яковійчука Віктора Юрійовича та Ласкорунського Назара Валентиновича (2 особи), електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж в особі Труфина Михайла Васильовича (1 особа), монтажник гіпсокартонних конструкцій в особі Яковійчука Миколи Миколайовича (1 особа), слюсарі-сантехніки в особі Яковійчука Миколи Миколайовича та Труфина Михайла Васильовича (2 особи), монтажник-складальник металопластикових конструкцій в особі Яковійчука Віктора Юрійовича (1 особа), маляр в особі Ласкорунського Назара Валентиновича (1 особа). За викладених вище обставин вважаємо, що відсутнє порушення Замовником вимог пункту 43 Особливостей №1178.
Дата публікації звіту: 11.07.2025 15:24

Запити/Пояснення