• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (придбання путівок)

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер: 776f553e6c1e430c84d9fa7e8e72a211
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-24-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.06.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 24.06.2025 12:24 - 16.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 23.06.2025 № 181 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 23.06.2025 №181 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2025-05-20-010152-a 20.05.2025 Відділ освіти, молоді і спорту Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, l.m.khodyrieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує притягнути до відповідальності винних осіб та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді і спорту Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області (далі Замовник) на 2025 рік, у тому числі UA-P-2025-05-20-011793-a; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20 травня 2025 № 14, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; тендерну пропозицію учасника Дочірнє підприємство "Клінічний санаторій "Карпати" Приватного акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України "УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ", вимогу про усунення невідповідностей до 30 травня 2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30 травня 2025 № 16-вто; повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 30 травня 2025, Договір про закупівлю послуг від 09 червня 2025 № 19, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 27.06.2025 через електронну систему закупівель. Пунктом 43 Особливостей визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Моніторингом встановлено, що пунктом 5 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником визначені умови харчування – відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», - повноцінне п’яти (шести) разове збалансоване харчування відповідно до меню в окремому приміщенні їдальні. Поряд із цим, за результатом розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі Дочірнє підприємство "Клінічний санаторій "Карпати" Приватного акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України "УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ" Замовником виявлена невідповідність та оприлюднена вимога про усунення невідповідностей до 30 травня 2025 13:22 із зазначенням наступного: «Відповідно до пункту «Перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції» Додатку 3 тендерної документації «Технічні характеристики» копію примірного меню харчування дітей на 2025 рік, розробленого відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305, погодженого Держпродспоживслужбою. При перевірці Учасника не надано копію примірного меню харчування дітей на 2025 рік. Замовник вимагає надати копію примірного меню харчування дітей на 2025 рік.», що свідчить про необхідність надання учасником закупівлі, у складі тендерної пропозиції, копії примірного меню харчування дітей на 2025 рік, розробленого відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305, що було передбачено Додатком 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника. В ході моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі Дочірнє підприємство "Клінічний санаторій "Карпати" Приватного акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України "УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ" відсутнє примірне меню харчування дітей на 2025 рік, що не відповідає вимозі визначеній у Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника. Проте, в порушення пункту 43 Особливостей Замовником як невідповідность визначено відсутність інформацї (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонуються учасником процедури в його тендерній пропозиції, зокрема меню харчування дітей на 2025 рік, подання якого передбачено Додатком 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень: 10.07.2025 17:44 - 25.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.07.2025 17:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником взято до уваги, що за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей; за результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено. Замовником опрацьовано матеріали в рамках моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2025-06-24-000002 по закупівлі «Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (придбання путівок)», за кодом ДК 021:2015 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-20-010152-a. На підставі цього, замовник, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснив заходи, спрямовані на недопущення встановлених порушень у майбутньому, шляхом проведення наради щодо роз'яснення та інформування про відповідальність працівників, залучених до проведення публічних закупівель. Уповноваженою особою надано пояснення щодо застосування пункту 43 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції Учасника, щодо формування додатків до тендерної документації, зазначено що «Копія примірного меню і умов організації харчування дітей на 2025 рік, розробленого відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305, погодженого Держпродспоживслужбою» вимагалась як документ інформативного значення який буде надано батькам дітей для ознайомлення з переліком страв з метою недопущення випадків прояву алергічних реакцій на окремі продукти харчування. У разі наявних алергічних реакцій у дітей на деякі продукти харчування батькам пропонується написання клопотання щодо заміни окремих продуктів харчування на аналогічні за поживністю. В подальшому уповноваженій особі рекомендовано при розробленні тендерної документації по закупівлям документи інформативного характеру розміщувати та вимагати в окремому додатку «Інші документи». Також були проведені заходи з покращення та оновлення роботи з нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Проведено додатковий аналіз чинного законодавства, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі" № 922, Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» щодо розгляду тендерних пропозицій на відповідність тендерній документації, більш детально вивчено застосування пункту 43 Особливостей під час проведення закупівлі. Здійснено моніторинг практики Держаудитслужби України та Антимонопольного комітету України щодо розгляду замовниками тендерних пропозицій на відповідність тендерній документації та застосування пункту 43 Особливостей. Додатково опрацьовано відповідні роз’яснення Міністерства економіки України стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель. Здійснено моніторинг судових рішень щодо застосування пункту 43 Особливостей на предмет оскарження висновків Держаудитслужби про наявність чи відсутність порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Для уповноваженої особи організовано навчання шляхом участі в безкоштовних вебінарах, семінарах та інших заходах у сфері публічних закупівель, що дозволить запобігти допущенню помилок при проведенні закупівель та притягнення до адміністративної або службової відповідальності. Крім того, розроблено та впроваджено внутрішні контрольні механізми для перевірки документів та процедур закупівель на кожному етапі. Порушення, викладені у висновку, були прийняті до уваги, а заходи для їх усунення належним чином реалізовані. Замовник зобов’язується в подальшому забезпечувати суворе дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Інформація про проведену роботу та вжиті заходи буде оприлюднена через електронну систему закупівель у встановлений строк. На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев'ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме — відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що такий орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель. Службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки замовником були усунуті встановлені порушення відповідно до висновку.
Дата публікації звіту: 11.07.2025 15:25

Запити/Пояснення