-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в змінах до річного плану та оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 цих особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 800.00 UAH
Номер:
dcfa515d69c044df99e480f80d076c08
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-23-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2025 00:00
Період моніторингу:
23.06.2025 17:19 - 15.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.06.2025 № 52-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Світлана ЧОРНІЙ
Додаток до наказу від 23.06.2025 № 52-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
9 UA-2025-05-20-007175-a 20.05.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Бондар Л.О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Хмельницького національного університету (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.05.2025 № 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.05.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБГ19» (далі – ТОВ «ПБГ19»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПБГ19» від 30.05.2025 № 2, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" (далі – ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" від 30.05.2025 № 3, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця "Балюк Богдана Анатоліївна" (далі – ФОП "Балюк Богдана Анатоліївна"), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 03.06.2025 № 4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.06.2025, договір про закупівлю товару від 09.06.2025 № 67 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 30.06.2025 та від 03.07.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
09.07.2025 17:27 - 15.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2025 17:27
Запити/Пояснення
Номер:
ff2dd475d64a4a53bc61afa689a3aacd
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
25.06.2025 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-20-007175-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
cbc9ffcdb5ac4c87aa68a585e386014d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.06.2025 14:41
Опис:
На Ваш запит, повідомляємо, що 20.05.2025 року уповноваженою особою Хмельницького національного університету (далі – Замовник) оголошено відкриті торги з Особливостями щодо закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина)» на очікувану вартість 480 000,00 грн. (чотириста вісімдесят тисяч гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ за рахунок коштів спеціального фонду університету.
Визначення Замовником очікуваної вартості складається з декількох етапів, а саме: визначення потреби в закупівлі (на підставі службової записки начальника центру цифрових технологій щодо необхідності поповнення матеріально-технічної бази комп’ютерного класу та погодження даного звернення з керівництвом університету), здійснення аналізу ринку відповідно до затвердженої примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
З метою формування актуальної очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник проаналізував фактичне використання товарів для забезпечення діяльності університету у минулих періодах з урахуванням запланованих поточних завдань замовника, а також використав загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торговельних електронних майданчиках тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій щодо даного виду товару, а також з урахуванням Постанови КМУ від 4 квітня 2001 р. № 332 ((зі змінами та доповненнями) «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету».
Також зазначаємо, що при оголошенні торгів Замовник чітко вказав, що ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в річному плані та оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 цих особливостей. До розгляду не приймалася тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
У результаті маркетингового дослідження пропозицій постачальників на ринку та з метою дотримання принципів максимальної економії, з урахуванням нестабільності курсу валют та інфляції на ринку, Замовник сформував очікувану вартість закупівлі на основі середнього розрахунку вартості товару (20 тис.грн./шт.) від аналізу загальнодоступної інформації щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах, зокрема досліджував на таких сайтах:
1) Ноутбук Acer Aspire 5 A515-58P-37PW (NX.KHJEU.007) Steel Gray / Intel Core i3-1315U / RAM 16 ГБ / SSD 512 ГБ – фото, відгуки, характеристики в інтернет-магазині ROZETKA | Купити в Україні: Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Львові
2) Ноутбук Acer Extensa 15 EX215-57-34RH (NX.EJAEU.001) Pure Silver – фото, відгуки, характеристики в інтернет-магазині ROZETKA | Купити в Україні: Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Львові
3) https://www.foxtrot.com.ua/uk/shop/noutbuki-acer-extensa-ex215-57-nxejaeu001.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=1-[regular]-[Pro-Audit]-[PMax]-[IT]-[Low-Perform]&utm_term=&utm_content=cid|22334183994&gad_source=1&gad_campaignid=22334184174&gbraid=0AAAAADMQBcpwWiDYh0mxlAInixliaxge0&gclid=Cj0KCQjw64jDBhDXARIsABkk8J6MD8CETdv9h5ncOK680lfAnnquqssEkSKj_mwypO87SdbtxVXQ4KQaAtXUEALw_wcB
4) https://www.moyo.ua/ua/noutbuk_acer_aspire_5_a515-58p_nx_khjeu_004_/615877.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_id=17559454921&utm_campaign=Google_Shopping_Goal_Optimized:_Purchase_%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8B_%D0%B1%D0%B5%D0%B7_%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2_new_Ukraine&gad_source=1&gad_campaignid=17337574287&gbraid=0AAAAADpljARX76iuD2n-LS7DEbpruwzAI&gclid=Cj0KCQjw64jDBhDXARIsABkk8J7nIXFPO8ebXHumOQI85PUWw24xjVbvawzw7Wf19igmoCNItJsdxi4aAoD1EALw_wcB
5) https://epicentrk.ua/ua/shop/noutbuk-acer-aspire-5-a515-58p-379m-15-6-nx-khjeu-006-steel-gray.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&adtype=pla&product_channel=online&gad_source=1&gad_campaignid=22079283820&gbrai
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (додається) відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) розміщено на власному веб-сайті Замовника за даним посиланням:
https://khmnu.edu.ua/wp-content/normatyvni-dokumenty/derzh-zakupivli/obhrntuvannia2025/obhruntuvannia-noutbuky.pdf
Додатки:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
be81418d8eee4fc4af16d7f2116d9b93
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.07.2025 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-20-007175-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування, тощо) із зазначенням кодів програмної класифікації видатків та КЕКВ.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f47dbf7c5bd4470392e850e8ec4a8b91
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.07.2025 13:41
Опис:
На Ваш запит, повідомляємо, що закупівля «Машини для обробки даних (апаратна частина)» на очікувану вартість 480 000,00 грн. (чотириста вісімдесят тисяч гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ здійснювалась на основі наявної потреби (на підставі службової записки начальника центру цифрових технологій щодо необхідності поповнення матеріально-технічної бази комп’ютерного класу та погодження даного звернення з керівництвом університету) за рахунок коштів спеціального фонду університету відповідно до кодів програмної класифікації видатків за 2201160 - Підготовка кадрів закладами вищої освіти та забезпечення діяльності їх баз практики та КЕКВ 3110 - Придбання обладнання і предметів довгострокового користування.
Додатки:
1. Кошторис на 2025 рік – 3 арк.