-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху Володарського ліцею Володарської селищної ради за адресою: вул. Коцюбинського, 44 в селищі Володарка Білоцерківського району Київської області
Завершена
7 151 335.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 756.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 756.68 UAH
Номер:
1cb83ec31fbf4e5b85b25b9891fa4976
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-16-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.06.2025 00:00
Період моніторингу:
16.06.2025 17:20 - 08.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.06.2025 № 230
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-05-20-005764-a 20.05.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Паритет-БЦ», установлено порушення пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.05.2025 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.06.2025, тендерну пропозицію ТОВ «Паритет-БЦ» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 04.06.2025 б/н та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.06.2025, договір від 11.06.2025 № 58, пояснення та документи надані Замовником від 13.06.2025 та від 30.06.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника - ТОВ «Паритет-БЦ» та укладено договір від 11.06.2025 № 58 на загальну вартість 7 129 859,02 гривень з ПДВ.
Моніторингом процедури закупівлі, установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Паритет-БЦ» вимогам ТД, з огляду на наступне.
Відповідно до вимог пункту 10 Додатку 3 до ТД Учасники повинні підтвердити наявність програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Для підтвердження Учасник обов’язково надає, зокрема, засвідчену сканкопію діючого договору, що підтверджує наявність в Учасника права користування, програмним комплексом АВК-5 або іншим програмним комплексом, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (договір оренди/суборенди/надання робіт).
На виконання вищезазначеної вимоги ТОВ «Паритет-БЦ» 03.06.2025 в складі тендерної пропозиції надано Договір від 20.05.2024 № 01/47286 про надання послуг, в підпункті 4.1 пункту 4 якого, зазначено, що: «Teрмін дiї даного договору: з дати його пiдписання до 31.05.2025».
З огляду на вищевикладене, Північний офіс Держаудитслужби 26.06.2025 через електронну систему закупівель звернувся до Замовника з метою отримання додаткових пояснень/ інформації щодо вищезазначеного.
У відповідь на запит Замовником 30.06.2025 надано наступні поснення, зокрема: «…під час укладання договору ТОВ «Паритет-БЦ» були надані документи на право підпису уповноваженої особи, дозвільні документи (дозволи, ліцензії, декларації), у тому числі Договір № 01/49679 про надання послуг від 01.05.2025 р…».
Слід зазначити, що відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ ТД тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Таким чином, пояснення надані Замовником 30.06.2025 не спростовують встановленого порушення, в частині підтвердження в складі тендерної пропозиції Учасником діючого договору, що підтверджує наявність в Учасника права користування, програмним комплексом АВК-5 або іншим програмним комплексом, чим відповідно, Учасником недотримано вимоги пункту 10 Додатку 3 до ТД.
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відтак не надав можливість учаснику ТОВ «Паритет-БЦ» усунути такі невідповідності.
Окрім того, згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей.
За нормою частини першої статті 41 Закону № 922-VIII договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Разом з тим, відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі.
Водночас, під час публікації договору від 11.06.2025 № 58, Замовником не оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
07.07.2025 17:29 - 22.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2025 17:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на зобов'язання від 07.07.2025 року за результатами проведення Північним офісом Держаудитслужби моніторингу, надаємо документи (договір та додатки до нього) в форматах docx та xls
Відділом освіти Володарської селищної ради буде вжито заходи направлені на недопущення в подальшому виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
08.07.2025 15:39
Запити/Пояснення
Номер:
f9c479954bc64f699436dd6197244679
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
17.06.2025 12:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «Капітальний ремонт даху Володарського ліцею Володарської селищної ради за адресою: вул. Коцюбинського, 44 в селищі Володарка Білоцерківського району Київської області» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-20-005764-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a598feb1e9804a79bd65bc58b288c09e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.06.2025 16:56
Опис:
У відповідь на запит відділ освіти Володарської селищної ради надає наступну інформацію з документальним підтвердженням:
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі "Капітальний ремонт даху Володарського ліцею Володарської селищної ради за адресою: вул. Коцюбинського, 44 в селищі Володарка Білоцерківського району Київської області" та визначення його вартості здійснено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва та Експертний звіт додається)
2. Посилання на сторінку з обгрунтуванням закупівлі "Капітальний ремонт даху Володарського ліцею Володарської селищної ради за адресою: вул. Коцюбинського, 44 в селищі Володарка Білоцерківського району Київської області" з офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів - https://volodarska-gromada.gov.ua/news/1747822982/
3. Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету (копія рішення головного розпорядника коштів, лист звернення додаються)
4. Фінансування відповідно до інструменту Ukraine Facility не здійснюється.
Номер:
a84610beede340a0968ede377ff589c9
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
26.06.2025 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1.Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «Паритет-БЦ», вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції сканованих копій медичних довідок працівників, що будуть виконувати роботи на висоті, згідно наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246?
2. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «Паритет- БЦ» вимогам пункту 10 Додатку 3 до тендерної документації, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції сканованої копії чинного договору, що підтверджує наявність в Учасника права користування, програмним комплексом АВК-5 або іншим програмним комплексом, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. А також в частині надання в складі тендерної пропозиції сканованої копії ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
99dd0bda7df74636a191971649e56fb3
Назва:
Відповідь на запит від 26.06.25
Дата опублікування:
30.06.2025 11:53
Опис:
1. Відповідно до умов Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати:
«Обов’язкова наявність покрівельників не менше 3 осіб. Учасник повинен підтвердити наявність у покрівельників:
- свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією покрівельник;
- посвідчень і протоколів (витягів з протоколів) з охорони праці, а саме:
- Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07;
- Правила охорони праці під час робіт з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13;
- Загальний курс з охорони праці;
- Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15.
- скановані копії медичних довідок працівників, що будуть виконувати роботи на висоті, згідно наказу МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ N 246 від 21.05.2007.».
Згідно інформації наведеною у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вх. № 3/02/06/25 від 02.06.2025 р., наданою ТОВ «Паритет-БЦ» в складі пропозиції, наступні працівники: Овчаренко О.В., Тимошенко П.М., Пономаренко Ю.В. займають посаду покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів. На виконання вимоги Тендерної документації учасник надає на цих працівників:
- свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів 3 розряд;
- виписка з протоколу № 16.10/24-2 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 16.10.2024 р. та посвідчення про проходження і перевірку знань з охорони праці;
- медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду за формою Додаток 8 до п. 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорії згідно наказу Міністерства Охорони Здоров’я України № 246 від 21.05.2007 р. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0846-07#Text).
Додатково в складі пропозиції ТОВ «Паритет-БЦ» надав медичні довідки на виконроба Ракарчука С.П. та електрогазозварника Байкулова Р.В., хоча умови Тендерної документації медичні довідки на зазначених працівників не вимагалися, так само як і на маляра Сенькіна М.В. (оскільки роботи з вогнезахисного покриття не виконуються на висоті).
Отже Замовником встановлено відповідність ТОВ «Паритет-БЦ», вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції сканованих копій медичних довідок працівників, що будуть виконувати роботи на висоті, згідно наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246.
2. Відповідно до умов Додатку 3 Тендерної документації:
«10. Учасники повинні підтвердити наявність програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Для підтвердження Учасник обов’язково надає:
• засвідчену сканкопію діючого договору, що підтверджує наявність в Учасника права користування, програмним комплексом АВК-5 або іншим програмним комплексом, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (договір оренди/суборенди/надання робіт);
• засвідчену сканкопію ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (ліцензія повинна бути видана на Учасника або на суб’єкт господарювання, в якого Учасник залучає програмний комплекс та на якого надає в складі пропозиції підтверджуючий документ, що підтверджує право залучення відповідного програмного комплексу).».
На виконання вимог Тендерної документації ТОВ «Паритет-БЦ» надав:
- Договір № 01/47286 про надання послуг від 20.05.2024 р.
- Ліцензія № 01/47286 Програмний комплекс АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації», з підсистемою ПД, супровід дійсний до 31.05.2025 р.
- Ліцензія № 01/49679 Програмний комплекс АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації», з підсистемою ПД, супровід дійсний до 31.05.2026 р.
Відповідно до п. 3.4. Договору № 01/47286 про надання послуг від 20.05.2024 р.:
«Виконавець забезпечує ЗАМОВНИКУ-КОРИСТУВАЧУ можливість продовження терміну дії ліцензійного дозволу на наступне річне користування ПК АВК-5 при умові безперервного укладання договору на наступний річний термін з відповідними розрахунками.».
Даний пункт договору дув тлумачений Замовником як факт пролонгації даного договору, оскільки в складі пропозиції учасником надана Ліцензія на наступний річний термін.
Хочемо зазначити, що під час укладання договору ТОВ «Паритет-БЦ» були надані документи на право підпису уповноваженої особи, дозвільні документи (дозволи, ліцензії, декларації), у тому числі Договір № 01/49679 про надання послуг від 01.05.2025 р.
Отже Замовником встановлено відповідність ТОВ «Паритет-БЦ» вимогам пункту 10 Додатку 3 до Тендерної документації.