• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Насосні агрегати свердловинні. Пристрій керування насосним агрегатом

Завершена

567 825.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 678.25 UAH
Номер: a2650120f71e401fb27bc2dc2b8f7204
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-26-000109
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 26.08.2025 14:46 - 17.09.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.08.2025 № 63-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 26.08.2025 № 63-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 17 UA-2025-05-20-005332-a 20.05.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків / Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шевчук М.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-15-33, m.o.shevchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.05.2025 № 167 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.06.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВИСТАЛ» (далі – ТОВ «ВИСТАЛ»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИСТАЛ» від 26.06.2025 №181, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕВЕРСІ» (далі – ТОВ «РЕВЕРСІ»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «РЕВЕРСІ» від 04.07.2025 №200, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКВІВЕС» (далі – ТОВ «ЕКВІВЕС»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ЕКВІВЕС» від 11.07.2025 №209, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11.07.2025, Договір поставки від 25.07.2025 №53-124-01-25-26467 (далі – Договір); пояснення (інформацію, документи) від 29.08.2025, надані Замовником на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень: 05.09.2025 11:48 - 11.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 05.09.2025 11:48

Запити/Пояснення