-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дидактичний матеріал для НУШ
Завершена
274 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 374.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 374.00 UAH
Номер:
81bb541ee89f47bb8cc48b7b7fdbd87c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-15-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.02.2019 00:00
Період моніторингу:
15.02.2019 16:24 - 12.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.02.2019 № 34
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2019 № 34
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-29-001958-b 29.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-01-31-001088-c 31.01.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2018-09-06-001047-a 06.09.2018 Вілліл освіти виконкому Жовтоводської місцевої ради
дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-11-16-000391-с 16.11.2018 Державна установа «Дніпропетровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів»
дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-11-16-001966-а 16.11.2018 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
дані автоматичних індикаторів ризиків
6
UA-2018-11-16-002106-а
16.11.2018 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
дані автоматичних індикаторів ризиків
7
UA-2018-11-16-001891-а
16.11.2018 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
дані автоматичних індикаторів ризиків
8
UA-2019-01-15-001182-с
15.01.2019
Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-02-08-000777-а 08.02.2019 Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10 UA-2019-02-05-002995-b 05.02.2019 Комунальний заклад «Дніпровська міська клінічна лікарня №9» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11 UA-2017-12-01-004072-с 01.12.2017 Комунальний заклад освіти «Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Перлина» Дніпропетровської обласної ради
дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-11-12-002213-a 12.11.2018 Виконавчий комітет Вербківської сільської ради
дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-11-12-002252-а 12.11.2018 Виконавчий комітет Вербківської сільської ради
дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2018-09-04-001052-а 04.09.2018 Відділ освіти Саксаганської сільської ради П'ятихатського району Дніпропетровської області
дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та враховуючи те, що Замовником під час проведення моніторингу закупівлі, станом на 01.03.2019 порушення усунуто в частині оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звіту про виконання договору, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, щодо аргументованих заперечень до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 04 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадіях планування закупівлі, оприлюднення інформації про її проведення, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію замовника, тендерну пропозицію приватного підприємства "УКРДИДАКТИК", реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.10.2018, повідомлення про намір укласти договір, договір від 02.11.2018 №261 та його оприлюднення, пояснення замовника, отримане через електрону систему закупівель від 03.03.2019.
Аналізом оприлюднення інформації про закупівлю Замовника встановлено невідповідність вимогам частини 1 статті 10 Закону в частині не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звіту про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Моніторингом встановлено, що відповідно до даних порталу публічних закупівель Е-data договір від 02.11.2018 № 261 на суму 188800,00 грн. виконано у повному обсязі (розрахунки проведено 28.12.2018 на суму 132160,00 грн та 28.12.2018 на суму 56640,00 грн.). Згідно умов Договору строк його дії – до 31.12.2018. Під час моніторингу тендерним комітетом відділу освіти виконавчого комітету Жовтоводської міської ради прийнято рішення від 01.03.2019 про оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звіту про виконання договору від 02.11.2018 № 261. Фактично звіт про виконання договору від 02.11.2018 № 261 опубліковано Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу – 01.03.2019, що перевищує термін оприлюднення (03.01.2019) на 56 днів. Отже, Замовником, на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону порушено порядок оприлюднення інформації про закупівлю (звіту про виконання договору) протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору.
Період усунення порушень:
04.03.2019 17:49 - 20.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2019 17:49
Запити/Пояснення
Номер:
446ca0aece65427fb9ede20235bd0225
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.02.2019 16:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-06-001047-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому відділом освіти виконкому Жовтоводської міської ради (далі – Замовник) станом на 15.02.2019 року не оприлюднено звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання відповідно до вимог абз.10 ч.1 ст.10 Закону? Відповідно до даних порталу публічних закупівель Е-data договір від 02.11.2018 № 261 (далі – Договір) на суму 188800,00 грн. виконано у повному обсязі (розрахунки проведено 28.12.2018 на суму 132 160.00 та 28.12.2018 на суму 56 640.00 грн.). Термін дії договору до 31 грудня 2018 року.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
59c9253333d045ba8a3ad8cf14932f23
Назва:
Надання пояснень щодо неоприлюднення звуту про про виконання договору
Дата опублікування:
03.03.2019 15:55
Опис:
Відділ освіти виконавчого комітету Жовтоводської міської у відповідь на вимогу Східного офісу Держаудитслужби Дніпропетровської області надати пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-06-001047-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» щодо не оприлюднення звіту про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання відповідно до вимог абз.10 ч.1 ст.10 Закону, повідомляє наступне.
У відділі освіти виконавчого комітету Жовтоводської міської ради відбулися кадрові зміни та зміни в організації праці з 01 січня 2019 року, майже весь склад тендерного комітету звільнився за власним бажанням наприкінці 2018 року, голова та секретар тендерного комітету, які безпосередню мали доступ до кабінету Замовника-відділу освіти виконавчого комітету Жовтоводської міської ради не надали жодної інформацію щодо незакінчених дій у здійсненні закупівель у 2018 році.
Тендерним комітетом відділу освіти виконавчого комітету Жовтоводської міської ради, який затверджений наказом начальника відділу освіти від 02 січня 2019 році, 01 березня 2019 року проведено засідання тендерного комітету та прийнято рішення про оприлюднення через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору №261 від 02 листопада 2019 року укладеного між відділом освіти виконкому Жовтоводської міської ради та приватним підприємством «Укрдидактик» про закупівлю за кодом ДК 021:2015 39162110-9- Навчальне приладдя 01 березня 2019 року.
Окремо повідомляємо, що відповідно до договору № 261 від 02 листопада 2018 року відділом освіти отримано весь дидактичний матеріал на суму 188800,00 гривень, який зазначений у Специфікації Товару (Додаток № 1 до цього Договору), розрахунки відділом освіти проведено 28.12.2018 на суму 132 160.00 та 28.12.2018 на суму 56 640.00 грн. Договірні умови між відділом освіти та ПП «Укрдитактик» виконано в повному обсязі.