• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дидактичний матеріал для НУШ

Завершена

274 780.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 374.00 UAH
Номер: 81bb541ee89f47bb8cc48b7b7fdbd87c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-15-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.02.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 15.02.2019 16:24 - 12.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.02.2019 № 34 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.02.2019 № 34 Перелік процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2019-01-29-001958-b 29.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 2 UA-2019-01-31-001088-c 31.01.2019 Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 3 UA-2018-09-06-001047-a 06.09.2018 Вілліл освіти виконкому Жовтоводської місцевої ради дані автоматичних індикаторів ризиків 4 UA-2018-11-16-000391-с 16.11.2018 Державна установа «Дніпропетровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» дані автоматичних індикаторів ризиків 5 UA-2018-11-16-001966-а 16.11.2018 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ дані автоматичних індикаторів ризиків 6 UA-2018-11-16-002106-а 16.11.2018 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ дані автоматичних індикаторів ризиків 7 UA-2018-11-16-001891-а 16.11.2018 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ дані автоматичних індикаторів ризиків 8 UA-2019-01-15-001182-с 15.01.2019 Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 9 UA-2019-02-08-000777-а 08.02.2019 Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 10 UA-2019-02-05-002995-b 05.02.2019 Комунальний заклад «Дніпровська міська клінічна лікарня №9» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 11 UA-2017-12-01-004072-с 01.12.2017 Комунальний заклад освіти «Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Перлина» Дніпропетровської обласної ради дані автоматичних індикаторів ризиків 12 UA-2018-11-12-002213-a 12.11.2018 Виконавчий комітет Вербківської сільської ради дані автоматичних індикаторів ризиків 13 UA-2018-11-12-002252-а 12.11.2018 Виконавчий комітет Вербківської сільської ради дані автоматичних індикаторів ризиків 14 UA-2018-09-04-001052-а 04.09.2018 Відділ освіти Саксаганської сільської ради П'ятихатського району Дніпропетровської області дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та враховуючи те, що Замовником під час проведення моніторингу закупівлі, станом на 01.03.2019 порушення усунуто в частині оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звіту про виконання договору, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, щодо аргументованих заперечень до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 04 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадіях планування закупівлі, оприлюднення інформації про її проведення, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію замовника, тендерну пропозицію приватного підприємства "УКРДИДАКТИК", реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.10.2018, повідомлення про намір укласти договір, договір від 02.11.2018 №261 та його оприлюднення, пояснення замовника, отримане через електрону систему закупівель від 03.03.2019. Аналізом оприлюднення інформації про закупівлю Замовника встановлено невідповідність вимогам частини 1 статті 10 Закону в частині не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звіту про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Моніторингом встановлено, що відповідно до даних порталу публічних закупівель Е-data договір від 02.11.2018 № 261 на суму 188800,00 грн. виконано у повному обсязі (розрахунки проведено 28.12.2018 на суму 132160,00 грн та 28.12.2018 на суму 56640,00 грн.). Згідно умов Договору строк його дії – до 31.12.2018. Під час моніторингу тендерним комітетом відділу освіти виконавчого комітету Жовтоводської міської ради прийнято рішення від 01.03.2019 про оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звіту про виконання договору від 02.11.2018 № 261. Фактично звіт про виконання договору від 02.11.2018 № 261 опубліковано Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу – 01.03.2019, що перевищує термін оприлюднення (03.01.2019) на 56 днів. Отже, Замовником, на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону порушено порядок оприлюднення інформації про закупівлю (звіту про виконання договору) протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору.
Період усунення порушень: 04.03.2019 17:49 - 20.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2019 17:49

Запити/Пояснення